a TripAdvisor company

Wok Masters

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 015 262 99 47

woutk

Wat een variatie aan gerechten en nog lekker ook, zo uitgebreid komt niet vaak voor. De bediening aardig en lief. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 26 april 2015

erika15

Wij eten regelmatig bij Wok Masters in Delft het eten is erg goed, veel keuze en wordt goed bereid. Het personeel is vriendelijk. De sfeer is er niet echt vinden wij.

Gegeten op 8 maart 2015

caro13

Lekker eten, leuk met een groep omdat je alles zelf op je bordje kunt scheppen. Er is veel keus en de koks maken het goed klaar. Zelf een sausje of marinade kiezen, de prijs voor een avondje eten inclusief drankjes is prima

Gegeten op 15 oktober 2014

Liuliu86

Was gisteravond daar en het was leuk gegaan met mijn familie. Sushi was inderdaad jammer genoeg beperkt assortiment. Maar ze hebben nog ruime andere keuzes. De Teppanyaki smaakt het best! Aanrader! Vervolgens wokken. Ook veel keuze. Hiero is ook bier en wijnen onbeperkt tappen. Das wel apart. De meeste wok moet je nog betalen per glas. De prijs en verhouding passen goed met elkaar. Dus echt een aanrader!!!

SuzanneV

Niet duur, goed bereikbaar, keurige inrichting met comfortabele stoelen. 't Eten is niet fantastisch, de sushi is weinig gevarieerd en niet erg lekker, eigenlijk alleen de gewokte gerechten zijn enigszins lekker, hier sta je alleen wel vrij lang voor in de rij. Veel -ietwat asociaal- publiek wat voor de onbeperkte drank komt.

Gegeten op 11 oktober 2012

shobha

Goed eten,heerlijke keus uit veel verschillende gerechten,daarnaast hebben ze sushi en is het een all inclusive concept,dus drankjes erbij inbegrepen..dat is altijd fijn..

angelinak

Dit is een goed wokrestaurant, veel verschillende soorten sushi en niet alleen standaard maar ook met bv inktvis. Om te wokken is er ook genoeg variatie mooie garnalen en diverse soorten vlees / kip / vis / lam. Ook voor de plaat veel variatie. Op de plaat gebruikte ze wel veel te veel knoklook. Bij ons (dinsdag) zat het restaurant niet vol dus maakte het niet uit maar er staat 1 man bij de wok en 1 bij de plaat dat lijkt me met een volle bezetting wat an de krappe kant. Service geef ik een 6, meisje was er aardig die de borden af kwam halen maar omdat alles zelfservice is springt dit er natuurlijk niet uit. En omdat het all-in is is het een goede prijs voor hetgeen je kan pakken (eten en drinken).

Gegeten op 9 oktober 2012

Richard1074

Ik ben bij meerdere wok/japanners geweest. (Ook de grote ketens) maar ik vind deze de beste. De smaak van de vis op de bakplaat is echt heel erg lekker. Warme buffet is misschien een beetje rommelig, maar daar maak ik nooit gebruik van. Bediening kan ik weinig over zeggen omdat je die hier niet nodig hebt. Alles is self service. Lokatie is erg ongezellig, maar het eten maakt een hoop goed.

shirr

• Uitstekend

• Uitstekend

Het eten is heerlijk en er is genoeg keus ook voor de gene die bijna niks lusten is er gewoon patat en biterballen ect.maar ook lekkere sushi,s en nog veel meer.

en het is fijn dat de drank al in de prijs inbegrepen is (behalve sterken drank)daardoor schrik je niet plots bij het afrekenen en weet je wat je uit gaat geven.

Recensentje

• Goed

• Goed

Met recht een vreetschuur. Inrichting is modern en OK. Ruimere keus uit tippan yaki en wokingredienten dan de gemiddelde wok (kikkerbillen, octopusjes, vele soorten vis enzo). De voorgerechten en het warme buffet kun je beter links laten. Dat is vrij smakeloos. Rijst en bami zijn soms erg zout, net als het wokken/grillen zelf. Maar alle drank is gratis, dus dat maakt niet uit. Kortom, giet jezelf voor, schep een stuk of 4x je bordje vol met allerhande verse ingredienten en je hebt een prima avondje voor maar 22.50!
Ga wel doordeweeks, want in het weekend is het erg druk en met maar 1 wokker en 1 griller sta je soms erg lang te wachten.

Schrijf zelf een recensie over Wok Masters in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Wok Masters. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.