Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wok Masters

1. Chinees

Wok Masters

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 015 262 99 47

Liuliu86

Was gisteravond daar en het was leuk gegaan met mijn familie. Sushi was inderdaad jammer genoeg beperkt assortiment. Maar ze hebben nog ruime andere keuzes. De Teppanyaki smaakt het best! Aanrader! Vervolgens wokken. Ook veel keuze. Hiero is ook bier en wijnen onbeperkt tappen. Das wel apart. De meeste wok moet je nog betalen per glas. De prijs en verhouding passen goed met elkaar. Dus echt een aanrader!!!

SuzanneV

Niet duur, goed bereikbaar, keurige inrichting met comfortabele stoelen. 't Eten is niet fantastisch, de sushi is weinig gevarieerd en niet erg lekker, eigenlijk alleen de gewokte gerechten zijn enigszins lekker, hier sta je alleen wel vrij lang voor in de rij. Veel -ietwat asociaal- publiek wat voor de onbeperkte drank komt.

Gegeten op 11 oktober 2012

shobha

Goed eten,heerlijke keus uit veel verschillende gerechten,daarnaast hebben ze sushi en is het een all inclusive concept,dus drankjes erbij inbegrepen..dat is altijd fijn..

angelinak

Dit is een goed wokrestaurant, veel verschillende soorten sushi en niet alleen standaard maar ook met bv inktvis. Om te wokken is er ook genoeg variatie mooie garnalen en diverse soorten vlees / kip / vis / lam. Ook voor de plaat veel variatie. Op de plaat gebruikte ze wel veel te veel knoklook. Bij ons (dinsdag) zat het restaurant niet vol dus maakte het niet uit maar er staat 1 man bij de wok en 1 bij de plaat dat lijkt me met een volle bezetting wat an de krappe kant. Service geef ik een 6, meisje was er aardig die de borden af kwam halen maar omdat alles zelfservice is springt dit er natuurlijk niet uit. En omdat het all-in is is het een goede prijs voor hetgeen je kan pakken (eten en drinken).

Gegeten op 9 oktober 2012

Richard1074

Ik ben bij meerdere wok/japanners geweest. (Ook de grote ketens) maar ik vind deze de beste. De smaak van de vis op de bakplaat is echt heel erg lekker. Warme buffet is misschien een beetje rommelig, maar daar maak ik nooit gebruik van. Bediening kan ik weinig over zeggen omdat je die hier niet nodig hebt. Alles is self service. Lokatie is erg ongezellig, maar het eten maakt een hoop goed.

shirr

• Uitstekend

• Uitstekend

Het eten is heerlijk en er is genoeg keus ook voor de gene die bijna niks lusten is er gewoon patat en biterballen ect.maar ook lekkere sushi,s en nog veel meer.

en het is fijn dat de drank al in de prijs inbegrepen is (behalve sterken drank)daardoor schrik je niet plots bij het afrekenen en weet je wat je uit gaat geven.

Recensentje

• Goed

Met recht een vreetschuur. Inrichting is modern en OK. Ruimere keus uit tippan yaki en wokingredienten dan de gemiddelde wok (kikkerbillen, octopusjes, vele soorten vis enzo). De voorgerechten en het warme buffet kun je beter links laten. Dat is vrij smakeloos. Rijst en bami zijn soms erg zout, net als het wokken/grillen zelf. Maar alle drank is gratis, dus dat maakt niet uit. Kortom, giet jezelf voor, schep een stuk of 4x je bordje vol met allerhande verse ingredienten en je hebt een prima avondje voor maar 22.50!
Ga wel doordeweeks, want in het weekend is het erg druk en met maar 1 wokker en 1 griller sta je soms erg lang te wachten.

Robertino015

• Goed

Helemaal top! ben voor mijn 21e verjaardag met 11 vrienden en vriendinnen geweest en hebben het goed naar ons zin gehad! de ouderen naast ons hadden ook een verjaardag en hebben voor elkaar gezongen! er waren mensen die boos keken maar die kunnen het wel verachten als iets all in is 3 uur lang! ik zeg.. Lekker en makkelijk! maar niet met hoge verwachtingen binnen stappen

debsta

• Redelijk

• Redelijk

Een hal voor veel drank, eten en buiten roken.... Voor ff snel een hap hoef je niet te gaan...reserveren MOET. Na een half uur is op is op..er wordt niet meer bijgevuld.. Veel jongelui drinken zich in onder genot van een bord eten. Het is all in...

Ginnie

• Matig

• Matig

Het restaurant is inderdaad nieuw, maar het chinees buffet is echt heel slecht. Het eten ligt er al erg lang en alles in hard en uitgedroogd.
Ik ben zelf chinees, dus ik weet wat lekker is en wat niet.
Verder kan de grill en het wokken veel compenseren. Daarnaast is er een ruime keuze aan drankjes en alcoholische drankjes. Prima service, want je moet alles zelf doen en halen. De borden worden wel snel weggeruimd.
Modern ingericht, maar niet gezellig.

Schrijf zelf een recensie over Wok Masters in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Wok Masters. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.