a TripAdvisor company

Wok Masters

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 015 262 99 47

woutk

Het is altijd goed hier, het eten, de bediening is fantastisch. Je betaalt een vaste prijs waarvoor je 3 uur lang kunt eten en drinken zoveel je wilt. Dit uit een oude dans school omgebouwde restaurant,is altijd goed bezet. Erg leuk om af en toe te doen.

Gegeten op 25 juni 2016

AdrieAstrid

Het restaurant is gemakkelijk bereikbaar, ook met tram en bus. parkeren is geen probleem.
Bij regenachtig weer kan de stoep van de entree glad zijn, let hierop als u iemand bij u heeft die slecht ter been is. (Als u dit ook ervaart meld dit a.u.b. bij het personeel)
Bij binnenkomst wordt je tafel gewezen, een korte uitleg. de stoelen zijn prettig.
Het personeel is minimaal communicatief, dit ligt ons in ziens meer aan de prijsverhouding.
In dit restaurant moet je zelf je gerechten opscheppen.
Bij het wokken of de Teppanyaki, schep je de gerechten op een bord, ga niet in de rij staan met het bord in je hand, want dan sta je lang te wachten, dit bord moet je afgeven bij de kok, (omdat het druk kan zijn, staat er al snel een rij)
Daarna moet je zelf in de gaten houden wanneer je gerecht klaar is omdat anders een ander er met jou gerecht vandoor gaat. ( bij andere wok restaurants gebeurd dit op dezelfde wijze)
Als van veel vlees, sushi, en of vis houdt zoals bij een barbecue en met een pilsje erbij kan je het hier prima naar je zin hebben.
Je mag hier voor deze vaste prijs gedurende drie uur onbeperkt eten en drinken.
Na Het wokken kan je afsluiten, met een dessert of koffie naar keuze.

Gegeten op 22 mei 2016

goofy4all

Bij binnenkomst werdt ons meteen een tafel aangewezen, verder helaas geen uitleg over hoe zaken werken in dit restaurant.
De voorgerechten waren lekker. Eerst de grill genomen, dit was erg lekker. De tweede ronde gewokt, helaas was de biefstuk erg taai gebakken en daardoor niet zo smakelijk. Als derde ronde dus maar weer voor de grill gegaan.
Nagerecht was wel weer goed.

Groot voordeel is dat bij dit restaurant de drankjes bij de prijs zijn inbegrepen.
Helaas is er niet echt een restaurant sfeer.

Gegeten op 12 maart 2016

robnvd

Gisterenavond toch wel een enigszins teleurstellende ervaring gehad. Wat ik hier al eerder gelezen heb, overkwam ons ook. Wij hadden een tafel tot en met 22.30 u. Na 21.00 u worden de buffetten niet of nauwelijks meer aangevuld..tja en dan heb je nog 1,5 u te gaan. Voor het eerst en voor het laatst daar geweest.

MartinSchorel

Erg jammer…
Voor de verjaardag van onze jongste wilde hij graag naar een ‘opschep’ restaurant. Gezien onze ervaring met een ander restaurant leek ons dat een goed idee. Op de website zag het er allemaal mooi uit; diverse voorgerechten en veel keuze!
Echter, toen wij om 18:45 aanschoven waren bijna alle voorgerechten weg en werden deze ook niet meer aangevuld. Bij de grill/wok was een stevige wachttijden ook het toetjes buffet was niet zoals op de website was afgebeeld.
De persoon verantwoordelijk voor het bijvullen was minimaal communicatief en duwde je liever opzij dan te vragen of hij er even bij mocht.
Het toetje kon voorzien worden van een sterretje (voor de jarige), deze moesten we echter zelf nog ophalen en aansteken.
Voor een betere ervaring de volgende keer maar toch weer naar onze ‘vertrouwde’ stek…

Gegeten op 18 augustus 2015

woutk

Wat een variatie aan gerechten en nog lekker ook, zo uitgebreid komt niet vaak voor. De bediening aardig en lief. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 26 april 2015

erika15

Wij eten regelmatig bij Wok Masters in Delft het eten is erg goed, veel keuze en wordt goed bereid. Het personeel is vriendelijk. De sfeer is er niet echt vinden wij.

Gegeten op 8 maart 2015

caro13

Lekker eten, leuk met een groep omdat je alles zelf op je bordje kunt scheppen. Er is veel keus en de koks maken het goed klaar. Zelf een sausje of marinade kiezen, de prijs voor een avondje eten inclusief drankjes is prima

Gegeten op 15 oktober 2014

Liuliu86

Was gisteravond daar en het was leuk gegaan met mijn familie. Sushi was inderdaad jammer genoeg beperkt assortiment. Maar ze hebben nog ruime andere keuzes. De Teppanyaki smaakt het best! Aanrader! Vervolgens wokken. Ook veel keuze. Hiero is ook bier en wijnen onbeperkt tappen. Das wel apart. De meeste wok moet je nog betalen per glas. De prijs en verhouding passen goed met elkaar. Dus echt een aanrader!!!

SuzanneV

Niet duur, goed bereikbaar, keurige inrichting met comfortabele stoelen. 't Eten is niet fantastisch, de sushi is weinig gevarieerd en niet erg lekker, eigenlijk alleen de gewokte gerechten zijn enigszins lekker, hier sta je alleen wel vrij lang voor in de rij. Veel -ietwat asociaal- publiek wat voor de onbeperkte drank komt.

Gegeten op 11 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Wok Masters in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Wok Masters. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.