• foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 1

Toon telefoonnummer 010 442 63 05

• 7.5 10 13

• 7.6

• 7.8

't Hooghe Water doet mee!

Reserveer nu!

R&M.
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk gegeten in de estaurant week.. prettig om ook in de restaurantweek te kunnen kiezen tussen drie voor en hoofdgerechten.
Met name het tussen gerecht was verrassend en erg lekker(makreel met watermeloen,tomaat en granaatappel)
Ook fijn dat er wat groente bij de gerechten zit(wat ik vaak mis)

Gegeten op 1 september 2012

janscheffer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier tijdens de restaurantweek gegeten. Er werd een driegangen verrassingsmenu aangeboden. Voor het geld van 27,50 euro hoef je het niet te laten, maar wat wij opgediend kregen was bepaald geen reclame. Het meeste kwam rechtstreeks van de groothandel en dat smaakt aardig. De kalfsoester met spaghetti was een aanfluiting. Rauw vlees, fantasieloos en geen smaak.

Gegeten op 1 september 2012

tniet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren weer 's terug geweest bij dit restaurant en dat is ons weer goed bevallen. Deze keer heerlijk geluncht op het terras tijdens onze fietstocht.Het terras heeft men onlangs vernieuwd, volgens een gesprek met de bediening. Dit zag er dan ook super mooi uit. Ik denk dat er in de omgeving van R'dam geen vergelijkbare plek is, waar je zo lekker zit en prima kan eten voor een goede prijs.Ga zo door Hooghe Water!

karin1972

• Goed

het was een gezellige avond, gemoedelijke sfeer lekker gegeten, vriendelijk pesoneel,
zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

RFB

• Goed

Als mooi weer terraslocatie is deze zaak (in de omgeving) nauwelijks te evenaren en zeker bij deze omstandigheden prima voor lunch en supper. Heden de lunch gebruikt. De bereiding, kwaliteit en versheid van de ingrediënten waren prima, de kaart biedt daarbij een gevarieerd aanbod en dat voor een alleszins schappelijke prijsstelling die je niet veel meer ziet in Horeca Nederland. Ook het tempo was prima, alleen de bediening mag iets minder gespannen. Toch een puntje, Chardonnay alleen per fles en niet per glas, heb ik nog nooit eerder meegmaakt.

MickC

• Uitstekend

Het restaurant heeft een leuke locatie aan het water en ook rustig. Heerlijk op het terras gegeten en het eten, zowel als de bediening vonden wij erg goed. Hier komen wij zeker nog een keer terug!

Ananas1000

• Matig

Mijn kroketjes waren net warm aan van binnen. De rest van de lunch was wel smakelijk. Bediening was echt te erg. Ze waren onze bestelling vergeten en na 45 minuten kwam er pas iemand vragen of we al hadden besteld. Kan gebeuren, maar de afhandeling ervan was treurig. De dame die ons was vergeten kreeg een fikse uitbrander van de chef waar iedereen bij was. Kan echt niet! Toen we weggingen draaide deze chef zich van ons af en liep weg. We voelden ons niet welkom en komen daarom ook nooit meer terug. Jammer. Het eten op zich is best goed.

N010

• Slecht

Onlangs mijn groupon voucher verzilverd.
Wat een teleurstelling, het zag er veelbelovend uit.
Vier voorgerechten en vier hoofdgerechten.
Maar wat schetst onze verbazing;
De vier hoofdgerechten werden geserveerd op 1 bord.
Nog groter werd onze verbazing en tot onze afschuw werden de vier hoofdgerechten ook op 1 bord geserveerd, vlees en vis naast elkaar.
Iedereen die nog een groupon voucher heeft voor deze restaurant, ga liever naar een snackbar.

sprengelmeijer

• Uitstekend

Vorige week vrijdag een TOP- feest gehad bij 't Hooghe Water! Bediening, eten, muziek, alles was perfect! Een aanrader als je een feestje te vieren hebt!

reitsma59

• Redelijk

Wel lekker gegeten, hadden ons er meer van voorgesteld. Perfecte bediening!

Schrijf zelf een recensie over 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel

Schrijf hieronder je recensie over 't Hooghe Water. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!