a TripAdvisor company

foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 1 foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 2 foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 3 foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 4 foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 5 foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 6 foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 7 foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 8 foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 9 foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 10 foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 11 foto's van 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 442 63 05

Genieten aan het water

Gelegen aan de oever van de IJssel. De chef werkt met de beste seizoensproducten en tovert deze om in smaakvolle gerechten uit de Frans-Hollandse keuken. De sfeer is heerlijk informeer, je voelt je hier helemaal thuis.

Ronnella

Voor een lunch op Koningsdag geweest. Een beetje teleurgesteld de verwachting was hoog maar viel tegen. We hadden gereserveerd maar bij aankomst was de deur nog gesloten. Toch maar even de tel. gebruiken deur vergeten van slot te halen. Eenmaal binnen dachten we in een schuur belandt te zijn. Heel kaal en leeg. Drankje besteld en we kregen de kaart. Voor 4 personen besteld na zo 20 minuten komt de serveerster vertellen dat een gedeelte wat we besteld hadden niet kon dat was van het diner. Nee het is voor ons niet iets wat we de volgende keer weer zullen gaan doen met vrienden die over zijn vanuit België.

Gegeten op 27 april 2016

romahaan

Via online reservering

lunch met 4 personen,genuttigd dankzij volop zon op het terras ,
bediening correct,juiste timing,goede wijn.
dit alles tegen een zeer correcte prijs in verhouding met!
tevens zijn we voorzien van het eerste 2016 kleurtje.

Gegeten op 20 april 2016

ingrid126

Oma Miep werd 85, met z'n allen naar het Hooghe Water. We hebben genoten van een lekker, maar eenvoudig driegangenmenu met als sluitstuk een enorme Omelet Siberienne met een hoop vuurwerk erin, compleet met lang zal ze leven voor oma.

Gegeten op 9 april 2016

Peter_elly

Leuk restaurant aan de IJssel, in de zomer ga ik er wel eens een drankje drinken vanwege het iuitzicht op de IJssel. We zijn met ons gezien op eerste paasdag wezen eten en we hebben genoten van elk gerecht. goed Sauvignn Blanc genomen. Er was een paasmenu hier hebben we geen gebruik van gemaakt, maar we hebben a la carte gegeten de rechten waren goed smaak.
Er was een minpuntje te bespeuren en dat was de hamburger met friet voor onze kleinzoon. Dit was overduidelijk een fabrieksburger en er zat niet veel smaak aan. Heb hier wel iets over gezegd, als je zulke goede gerechten serveert moet je een derglijke hamburger maar niet serveren ondanks mijn commentaar werd de burger niet van de rekening gehaald. Voor de service een compliment.

Gegeten op 27 maart 2016

Sofialoren

Via online reservering

Als voorgerecht de paprikasoep, was goed maar niet heel bijzonder, zou iets aan de soepkommen doen, niet echt spannend. Daarna de slibtongetjes en die smaakten goed. Al met al een gezellige avond gehad.

Gegeten op 8 augustus 2015

steranijs

Het is goed toeven in de zomer op het no-nonsense terras aan de IJssel bij 't Hooghe Water'. De sfeer is prettig, de bediening vriendelijk en de keuken is goed. Er wordt met liefde gekookt. Voor een lunch bestelden we heerlijk klaargemaakte mosselen in pannetje met goede frites en sausjes. Kroketten op lekker vers bruin brood en een huisgemaakt soepje van geroosterde paprika, geserveerd met stukjes brood. Prijs/kwaliteit staat in verhouding. Aanrader.

Gegeten op 9 augustus 2015

Leon2013

Met Pinksteren geluncht op het fijne terras aan het water. Vriendelijke bediening, eten snel op tafel. Geen culinaire keuze gemaakt, brood met kroketten, ambachtelijke tosti en Panini's, maar prima. Lekker bruin brood.

Gegeten op 25 mei 2015

tniet

Gisteren genoten bij dit restaurant. Tijdens onze fietstocht zijn we eerst op het terras neergeploft, genoten van heerlijk weer, heerlijke wijnen en een fantastisch uitzicht en bediening. Omdat we zo lekker zaten hebben we besloten het diner ook maar hier te nuttigen. Wel binnen, want het koelde flink af. Mijn man nam de gevulde kiprollade vooraf en ik de venkelsalade. Wat een heerlijk begin! De dame die ons bediende deed alles precies goed: qua snelheid maar ook relaxed, erg vriendelijk en ze vulde onze glazen tijdig etc. Als hoofdgerecht nam mijn man de runderhaas met portsaus en ik de oosterschelde paling. Precies goede porties op de borden, het zag er ook gezellig uit en was wederom heerlijk bereid. Na een kop koffie zijn we weer voldaan op de fiets gestapt! We gaan dit zeker vaker doen!

Gegeten op 21 april 2015

gasten010

Prima voor terras als je toevallig in de buurt bent, maar laat het eten maar achterwegen.

Via iens van het web geplukt , gemixte recensie, maar toch geprobeerd we hadden gewoon zin in lekker eten zonder veel franje.
Wij met kinderen , wachttijden a la De Zwethheul, vind ik daar niet erg maar voor deze setting totaal ongepast.
Eten spareribs volledig droog , vis niet gaar in het midden ,vlees prima.
De garnering bestond( geteld!) 1 sugarsnap en 3 en halve sperzieboon die waren geblancheerd, zeg maar gewoon rouw en voor de rest klein beetje sla en een grote bak friet
Prijs stelling : een carpaccio die van de groothandel leek te komen met wat rukkola er op zonder het geheel op smaak te brengen, en de hoofdprijs rekenen, is gewoon niet netjes
Echter sfeer en aankleding alsmede locatie is ruim voldoende, dus drankje en bitterbal op terras en genieten van het water voor de deur !

Gegeten op 18 april 2015

Lugtiglekker

Helaas op veel vlakken zeer teleurstellend. We zijn gaan eten met de "uit eten actie" van de Jumbo. Daarin stond vermeld dat je gewoon a la carte kon eten. Niets was minder waar. Bij binnenkomst werden wij erop geattendeerd dat het een speciale dinerweek was waarin je alleen keuze kon maken uit een zeer beperkt keuzemenu. Na 2 glazen witte huiswijn kregen we een mandje brood op tafel gegooid en wat er bij zat aan olie of kruiden werd niet toegelicht. Verder werd er niet naar geïnformeerd of we misschien een karafje water op tafel wilde hebben. We begonnen beiden met de geitenkaas met honing. Dat ging wel, maar zeker niet bijzonder en weinig smaak, had warmer gemogen. Daarna heeft mijn tafelgenoot gekozen voor de ossenhaas en ik voor de paling (anders was het vegetarisch geworden en daar zijn wij niet van). De ossenhaas was niet warm, anders dan de borden waarvoor we erg op moesten passen, we werden hiervoor gewaarschuwd; waarom was het vlees dan niet warm? Te rauw; er is niet gevraagd of het medium of well-done gebakken moest worden en het was niet op smaak. Dan had ik de paling in een onbeduidende saus. Het bord: "pas op hoor het is erg warm" zag er niet uit. En de smaak was ook niet thuis te brengen. De graat zat er nog in het leek meer op soep. Nou, ja dan kregen we nog een bakje frieten; wat helemaal op is gegaan, want daar kan niet veel fout mee gaan. En als we salade wilden moesten we dit specifiek aangeven. Als dessert een kaneel bavaroise, die heb ik niet meer opgegeten. wij zijn erg teleurgesteld in het Hooghe Water. Het was een van onze slechtste restaurantervaringen.

Gegeten op 12 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over 't Hooghe Water in Capelle aan den IJssel

Schrijf hieronder je recensie over 't Hooghe Water. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.