Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Grand Cafe de Havenkom

Grand Cafe de Havenkom

1. Toon telefoonnummer 036 521 63 11

irened74

Gestopt voor lunch in Almere Haven. Binnen gezeten in een gezellige grand café sfeer. Nadeel is dat het wat lawaaiig en gehorig is, maar verder prima. De uitsmijter met ham en kaas krijgt een onvoldoende. Droog brood, geen boter, nauwelijks garnituur en de eieren te hard gebakken. Het broodje met geitenkaas was ok. Gemiddeld net een voldoende. Koffie was lekker en het sapje ook. Rekening bedroeg 25 euro, in verhouding volgens mij.

Gegeten op 29 mei 2014

JaniceTsang

We hebben hier op een warme woensdagmiddag gegeten en we konden op het terras aanschuiven. Mooi uitzicht en de bediening was heel vriendelijk. We bestelden de havenkomburgers met friet. Heerlijk! Goed broodje, grote heerlijke burger, salade en friet waren ook top! Mijn dochtertje at alleen haar salade en friet, dus haar hamburger werd netjes voor ons verpakt in een bakje. Hier kom ik vaker terug.

Gegeten op 30 april 2014

lisanannique

Samen met mijn dochter geluncht op het terras. Service is vriendelijk en snel. Ik wilde graag een Haags trio, maar ik wilde geen zalm op een van mijn broodjes. Ik kreeg te horen dat het nu niet druk was en dat dit dus nu wel kon, maar anders kon het niet??!! Dat vond ik wel apart, want of je nou een plakje zalm of een plakje kaas op een broodje legt, moet toch geen verschil uitmaken. Daarom de service ook maar een 6 gegeven. Broodjes komen vers uit de oven en smaken dan ook heerlijk.
Je zit ook heerlijk bij Grand cafe de Havenkom.

Gegeten op 16 april 2014

simone16

Leuk eetcafé met een echte grand café inrichting aan de haven. Voldoende ruimte tussen de tafeltjes. Het wasrek had misschien beter even weggehaald kunnen worden. Vriendelijke meisjes in de bediening die op een leuke, informele manier professioneel zijn. Bestelling van de drankjes ging even mis, maar werd zonder problemen vlot gecorrigeerd.
Ik at hier op een doordeweekse dag met 3 kinderen van 13 en 14 jaar oud een Grande Havenkomburger en die deed zijn naam eer aan. Heerlijke vers gebakken bol brood, goede burger, flinke hoeveelheid friet en redelijke wat sla. Jammer dat de mayonaise in een plastic bakje zat.
De hond mocht mee en kreeg zelfs een bakje water. Wij hielden het bij iets fris, maar het lijkt me ook een prima plek om gezellig een biertje te drinken.

Gegeten op 18 maart 2014

bets4

Gezellig eetcafe met vriendelijke bediening. De gebakken camambert en de parelhoen waren prima bereid, smaakvol en zeker een aanrader.

Gegeten op 15 februari 2014

sonja19

Het ligt echt aan de havenkom en is zeker in de zoner erg gezellig op het terras. Als het wat frisser word kan je lekker onder de terrasheater gaan zitten. Hier al vaker gegeten en het eten is gewoon heerlijk. Laatste keer had ik een entrecote met warme brie en championroomsaus. en als toetje wentelteefjes m,et strattiatellaijs. Ook erg lekker. De bediening is gewoon weer voortreffelijk als altijd.

Gegeten op 19 mei 2013

Tez296

Vriendelijk personeel en zeer leuk om met een groepje vrienden te gaan eten. Niet te duur. De kruidenboter was nog iets te hard ,maar werd snel hesteld toen we er wat van zeiden en kregen een nieuwe erbij. Ga er zeker nog een keer eten in de zomer op het terras.

Gegeten op 20 februari 2013

WRH

Met 2 personen geluncht. De geitenkaas salade is een aanrader, bacon om het geitenkaasje heen gewikkeld maakt de salade net even anders en erg lekker. Dressing mag ietsjes minder maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
Een witte wijn en een verste muntthee maakte de lunch compleet. Goede salade, ruim voldoende maar vooral erg lekker. Ondanks een druk moment, nagenoeg alle tafeltjes bezet voor lunch, toch prima aandacht en bediening.
Als ik 1 klein minpuntje mag noemen: honing bij de verse munthee is prettig maar liever niet 1 grote fles op tafel zetten, maar de kleine 1 persoonszakjes, toont netter en vooral wat hygiënischer.

Gegeten op 15 februari 2013

hans1311

We hadden een Groupon bon. We konden uit 2 voor- hoofd-en nagerechten kiezen. We namen visvaria vooraf. Drie lekkere stukjes vis met sla. Erg lekker. Als hoofdgerecht biefstuk en schol. Gewoon goed, niet uitzonderlijk. Tiramisu als nagerecht, weer lekker.
De bediening is vriendelijk en adequaat.
Het eetcafé ligt geweldig aan de havenkom. Een betere plek is niet te vinden in Almere.
Al met al een prima plek en lekker eten voor een betaalbare prijs.

Gegeten op 13 februari 2013

Shazzer

Ik heb hier laatst voor het eerst samen met een vriendin gegeten. Erg leuk grand cafe met een gezellige sfeer. Ideaal voor ons om bij te praten en lekker te eten. De kip gevuld met geitenkaas en dadels was verukkelijk! ook de bediening was erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Schrijf zelf een recensie over Grand Cafe de Havenkom in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Grand Cafe de Havenkom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.