Grand Cafe de Havenkom

• 7.4

• 7.7

simone16
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk eetcafé met een echte grand café inrichting aan de haven. Voldoende ruimte tussen de tafeltjes. Het wasrek had misschien beter even weggehaald kunnen worden. Vriendelijke meisjes in de bediening die op een leuke, informele manier professioneel zijn. Bestelling van de drankjes ging even mis, maar werd zonder problemen vlot gecorrigeerd.
Ik at hier op een doordeweekse dag met 3 kinderen van 13 en 14 jaar oud een Grande Havenkomburger en die deed zijn naam eer aan. Heerlijke vers gebakken bol brood, goede burger, flinke hoeveelheid friet en redelijke wat sla. Jammer dat de mayonaise in een plastic bakje zat.
De hond mocht mee en kreeg zelfs een bakje water. Wij hielden het bij iets fris, maar het lijkt me ook een prima plek om gezellig een biertje te drinken.

Gegeten op 18 maart 2014

bets4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig eetcafe met vriendelijke bediening. De gebakken camambert en de parelhoen waren prima bereid, smaakvol en zeker een aanrader.

Gegeten op 15 februari 2014

sonja19
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het ligt echt aan de havenkom en is zeker in de zoner erg gezellig op het terras. Als het wat frisser word kan je lekker onder de terrasheater gaan zitten. Hier al vaker gegeten en het eten is gewoon heerlijk. Laatste keer had ik een entrecote met warme brie en championroomsaus. en als toetje wentelteefjes m,et strattiatellaijs. Ook erg lekker. De bediening is gewoon weer voortreffelijk als altijd.

Gegeten op 19 mei 2013

Tez296
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijk personeel en zeer leuk om met een groepje vrienden te gaan eten. Niet te duur. De kruidenboter was nog iets te hard ,maar werd snel hesteld toen we er wat van zeiden en kregen een nieuwe erbij. Ga er zeker nog een keer eten in de zomer op het terras.

Gegeten op 20 februari 2013

WRH
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 2 personen geluncht. De geitenkaas salade is een aanrader, bacon om het geitenkaasje heen gewikkeld maakt de salade net even anders en erg lekker. Dressing mag ietsjes minder maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
Een witte wijn en een verste muntthee maakte de lunch compleet. Goede salade, ruim voldoende maar vooral erg lekker. Ondanks een druk moment, nagenoeg alle tafeltjes bezet voor lunch, toch prima aandacht en bediening.
Als ik 1 klein minpuntje mag noemen: honing bij de verse munthee is prettig maar liever niet 1 grote fles op tafel zetten, maar de kleine 1 persoonszakjes, toont netter en vooral wat hygiënischer.

Gegeten op 15 februari 2013

hans1311
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden een Groupon bon. We konden uit 2 voor- hoofd-en nagerechten kiezen. We namen visvaria vooraf. Drie lekkere stukjes vis met sla. Erg lekker. Als hoofdgerecht biefstuk en schol. Gewoon goed, niet uitzonderlijk. Tiramisu als nagerecht, weer lekker.
De bediening is vriendelijk en adequaat.
Het eetcafé ligt geweldig aan de havenkom. Een betere plek is niet te vinden in Almere.
Al met al een prima plek en lekker eten voor een betaalbare prijs.

Gegeten op 13 februari 2013

Shazzer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier laatst voor het eerst samen met een vriendin gegeten. Erg leuk grand cafe met een gezellige sfeer. Ideaal voor ons om bij te praten en lekker te eten. De kip gevuld met geitenkaas en dadels was verukkelijk! ook de bediening was erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!

frankklein
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk restaurant aan de haven van de Almere. Leuk uitzicht en door de serre toch beschut eten. Eten was niet speciaal maar wel goed te noemen. Een leuke avond gehad met een prachtig uitzicht, genietend van de zon.

Sammie6306
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag hier geluncht. Een van de weinige gelegenheden in Almere Haven die 's middags al geopend is, dat is een pluspunt! De kaart zag er prima uit en wat ik gegeten en gedronken heb, was ook prima.
Enige punt van kritiek vind ik de klantonvriendelijke benadering van sommige personeelsleden. Ik nam een haags trio met carpaccio, gerookte kip en jonge kaas. Een simpele vraag of ik in plaats van jonge kaas oude kaas (ook op de kaart) mocht, werd niet ingewilligd. Ik heb hetzelfde meisje ook bij diverse andere mensen horen zeggen dat 'de keuken het liefste zo min mogelijk veranderingen wil ten opzichte van de kaart'. Klant is hier geen koning wat mij betreft!! Voor mij een reden om geen fooi te geven!

Gegeten op 27 juli 2012

zeewolde

• Uitstekend

9 april hier met mijn zoon gegeten. Erg vriendelijke bediening en het eten is bijzonder lekker. Geen lange wachttijden en ze hebben oog voor je als klant. Div keren gevraagd of alles naar wens is. Prijs/kwaliteit is goed en wij komen hier graag weer terug.

Schrijf zelf een recensie over Grand Cafe de Havenkom in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Grand Cafe de Havenkom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!