Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Pastinaeck

2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 033 737 00 05
  2. www.depastinaeck.nl

Mar-Jan

Na jaren weer eens hier gegeten. De wijnen blijken niet verrassen.
Wel laat de aardige gastvrouw ons andere keuzes proeven nadat we niet erg gelukkig blijken te zijn met de witte wijn. We vinden het qua niet helemaal.

Er komt simpel brood op tafel en een aardige amuse (pompoensoepje).

De voorgerechten zijn vriendelijk qua prijs (net onder een tientje) maar de kwaliteit van de Kropsla Hartjes met Garnalen & de Rilette makreel is eigenlijk "goede huisvlijt" te noemen.

Mijn vrouw vond de "Harder uit de oven" eveneens niet bijzonder en mijn kabeljauw verdiende niet echt een beter predikaat. Smaakt allemaal wel maar waar is de speciale "touch" van de kok?

Onze consclusie; de prijs/kwaliteitverhouding is discutabel en het geheel nodigt niet uit om nog eens terug te komen.

Gegeten op 30 augustus 2014

MarjoleinEvelien

Ik heb al diverse keren bij dit restaurant gegeten en was altijd dik tevreden maar mijn laatste bezoek was ineens een behoorlijke domper. De cryptische omschrijvingen op de kaart maakten het ten eerste moeilijk om een keuze te maken. Daarnaast werden we bediend door een dame die niet direct uitblonk in kennis van zaken en vriendelijkheid. En last but not least smaakte het eten niet. Zo cryptisch en ingewikkeld als de gerechten klonken zo simpel en gemakzuchtig smaakten en oogden de gerechten. Helaas dachten mijn tafelgenoten er net zo over. Voorlopig sla ik dit restaurant dus even over en hopelijk pakken ze in het nieuwe seizoen de draad weer op.

Gegeten op 12 augustus 2014

jetske2

Weer heerlijk gegeten bij De Pastinaeck. Was er langere tijd niet geweest, maar de keuken is nog steeds fantastisch. Verfijnde gerechten zonder overdreven opsmuk of gezochte creativiteit. Gewoon heel goed en toegankelijk. Ook de desserts zijn verrukkelijk. Het enige dat nog beter zou kunnen is de inrichting, met name in het lager gelegen gedeelte achterin waar wij zaten. Daar vind ik het wat kaal.

Gegeten op 23 augustus 2014

Gibbermann

Zeer vriendelijke en attente bediening, niks op aan te merken.
Erg lekker gegeten, heel leuke kaart met lekkere gerechten, en mooi opgemaakt. Niet goedkoop, maar over het algemeen een prima prijs/kwaliteit verhouding. Behalve misschien het dessert, een kleine portie vrij simpele griesmeelpudding voor dik 8 euro.
Verder een absolute aanrader!

barinky

Een toprestaurant waar ik graag mijn geld naartoe breng. De keuze op de kaart is niet standaard, dat maakt het leuk te kiezen. De amuse van komkommersoep was bijzonder lekker. De gerechten waren goed bereid en op een professionele manier gepresenteerd. De stoof en tartaar waren erg goed bereid. De bediening was flexibel en zorgden voor veel sfeer. De toiletten mogen wel wat anders, handen wassen in een aparte ruimte zou beter zijn.

Gegeten op 25 juli 2014

onlinedennis

Hier in juni met vrienden op het terras op een donderdagavond gegeten. Nadat we even van de zon hebben genoten, datzelfde met het eten gedaan. Kaart biedt een ruime keuze aan vis/vlees en vegetarisch. Voorgerechten rond de 8,75, hoofdgerechten vanaf 17 euro. Nette porties, goed op smaak, netjes opgediend. Bediening humorvol, enthousiast, snel en verzorgd. Zou hier zeker nog eens terug gaan.

Gegeten op 12 juni 2014

rentsje

al een paar keer hier op het terras geluncht, echt een aanrader.
Ik neem altijd een maaltijdsalade, welke niet duur is en heel goed vult.
Voor mijn dochter een tosti van boerenbrood met huisgemaakte tomatenchutney.
De lunchkaart is echt heel vriendelijk geprijsd, voor mij reden om er vaker terug te komen.

Gegeten op 1 mei 2014

Skoglund

Eenvoudig restaurant met weinig uitstraling.
Met een groep van 8 personen hier een lunch verorberd.
De diverse gerechten waren prima, maar maakten, zeker van de kaart, al met al een wat pretentieuze indruk.
Het personeel was aardig maar maakte een niet erg professionele indruk.
De inrichting was eenvoudig, recht toe recht aan.

Gegeten op 23 mei 2014

mariƫlle31

Heerlijk gegeten bij restaurant de Pastinaeck aan het Hof! De tartaar van garnaal en rivierkreeftjes vooraf was echt zalig! Als hoofdgerecht de gebakken zeewolf, wederom heerlijk! De vriendelijke en alerte bediening heeft ons goed begeleid in de wijnkeuze bij elk gerecht, en zorgde ervoor dat onze avond een ware verwennerij was! Het kaasplankje is een aanrader, heerlijke kazen en wederom begeleid door een goed glas wijn. We zijn op aanraden van 1 van de eigenaresses van dit fijne restaurant nog een klein afzakkertje gaan halen in 'de Bijzaeck' welke aan de overkant van het Hof zit. Weer de goeie service, persoonlijke aandacht en uitmuntende kwaliteit in drank en hapjes. Wij kijken met een zeer goed gevoel terug op ons dagje Amersfoort en komen hier zeker gauw weer terug.

Gegeten op 3 mei 2014

Paultjeproef

Wat een leuke zaak en wat een huiselijk gevoel krijg je als je binnenstapt.
We werden goed ontvangen met de vragen of wij hadden gereserveerd en of ze onze jassen mochten ophangen ( Ze hebben een systeem ;))
Het was goed druk, maar ze hadden de tafel welke wij een week eerder gevraagd hadden vrij gehouden (SUPER).
Het eten was goed op smaak en het werd geserveerd in perfecte porties.
Hulde aan de bediening welke ondanks de drukte alles netjes op tijd en met aandacht uitserveerd.
En inderdaad ondanks een volle kapstok wist de Ober toch zonder twijfel onze jassen te pakken.
Wat een leuk en kompleet restaurant TOT SNEL

Gegeten op 2 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over De Pastinaeck in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over De Pastinaeck. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.