a TripAdvisor company

Bogor Roemah Makan

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 070 346 16 28

Italiano

Door een vriendinnetje onverwacht meegenomen naar Bogor; een restaurant wat zij al 30 bezoekt. Wat een verrassing. Met heerlijke verse gerechtjes een mini rijsttafel samengesteld en jasmijnthee en spekkoek toe. Ik kom hier heel erg snel terug....

Gegeten op 15 mei 2015

Aquariuss

By far mijn lievelingsrestaurant! Ik kom werkelijk al mijn hele leven bij Bogor. Het eten is verrukkelijk en er heerst een gezellige, ongedwongen sfeer. Absoluut reserveren want zelfs op een doordeweekse avond zitten ze stampvol. Ja het is rumoerig en vol maar dat vind ik persoonlijk juist erg gezellig bij Bogor.

Lethe

Heerlijke rijsttafel gegeten. Lekker pittig en goed van smaak. Het restaurant is wel gedateerd, maar belangrijkste is dat het eten goed is.

Gegeten op 13 september 2014

philippebors

Wij gaan nu al een paar jaar naar bogor. Wat ons steeds laat terugkomen? Het heerlijke eten. Hoewel het allemaal binnen een beetje krap is brengt dit toch een aparte sfeer met zich mee. De sate kambing is ons lievelingsgetrecht.

patron65

Typisch indisch huiskamer restaurant, waar de tafels wel erg dicht op elkaar staan.
Echter, het eten en de bediening maken veel goed.Ongedwongen sfeertje en altijd druk hier.
kwaliteit prijs verhouding meer dan in orde hier, maar de porties zijn dan ook niet al te groot.

Eten smaakt echt origineel, zoals ook mijn moeder het maakte en dat is en blijft natuurlijk altijd goed.
Decor zou wel opgefrist mogen worden, want dat is volgens mij in jaren al niet gebeurd.
Sinds enkele maanden is het hier helaas betaald parkeren, maar dat heeft niets met het restaurant te maken.

Gegeten op 18 juli 2014

ferkoe1234

In de ruim 30 jaar dat wij hier komen is er weinig veranderd. Ja ze zijn uitgebreid maar dat is ook al jaren terug gebeurt. Het eten. Ja daar is gelukkig ook niets aan veranderd. De kwaliteit blijft goed, ook door de jaren heen.
Afgelopen zondag waren we hier weer met de kinderen en hun vriendinnen. Oma was ook weer van de partij.
Een h)eerlijke Indische rijsttafel. Weer genoten van zowel het eten als gezelschap.
We blijven terug komen.

Gegeten op 30 november 2014

w.vanbenthem

Ik kom al jaren in dit restaurant, een soort eetcafe met planken vloer en te harde stoelen. De sfeer is echter gemoedelijk evenals de bediening. Bij Bogor kun je echt lekker Indisch eten, en de meeste gerechten op de kaart zijn evergreens, constant van kwaliteit zoals de lekkere Ikan Bali of Dendeng. Als je van sate houdt dan is de prima sate mix een aanbeveling. De witte huiswijn smaakt ook al jaren goed.

Gegeten op 15 oktober 2014

Metronoom

Ik was aan de vroege kant (16.00 u.), was onverwacht in de buurt -maar kreeg toch waar ik om vroeg, Sateh Kambinmg en Sajor Loddeh. Beide smaakten alsof ik bij mijn (indonesische) schoonzus was: perfect!. Schade, incl. Cola Zero en witte rijst? € 15,00...

Gegeten op 13 november 2014

FineCuly

Ben hier wel al vaker geweest en ik moet zeggen dat dit echt een huiskamer restaurant is. Normaliter geef ik nooit zulke hoge cijfers, maar veel van dit soort zaken zie je niet meer. Iedereen laat zich meeslepen door mode en trends..niks mis mee hoor, maar hier krijg je echt het gevoel alsof je op bezoek bent bij een Indische familie thuis...zoals het hoort met de Indonesische keuken. Ik kies altijd mijn favorieten van de kaart en af en toe laat ik me verleiden door de specialiteiten die ze naast de kaart aanbieden. Alles smaakt gewoon lekker! Ook de bediening oogt zoals het hoort bij een Indische Familie thuis! Lekker druk druk druk door de zaak rennen, maar als prioriteit dat iedereen voorzien is van eten en drinken. Thanks familie Bogor voor weer een top avond! Veel mensen schrijven: ik kom zeker weer terug, maar na dit stukje te hebben geschreven ga ik vanavond gewoon weer! haha..dat heb ik met de authentieke Indonesische keuken....i can eat it every day!

Gegeten op 24 oktober 2014

ChefJan

Vroeger hier heel goed gegeten. Nu niet meer onder de indruk. Eten is van een matige kwaliteit. Loempia Semarang was van binnen niet warm genoeg en te overheersend bamboe. Boontjes smaakten alsof ze uit blik kwamen en dat kan echt niet. Ook hier te veel bamboe en veel te gaar. Sajor lodeh weinig smaak en vrij zout. Sate was prima en de rendang ook. Flinke porties, dat wel, maar eigenlijk te veel. Wel redelijk geprijsd. Menukaarten zien er viezig uit en het interieur is gedateeerd en in dertig jaar nauwelijks veranderd. Bediening is vriendelijk, behulpzaam en vlot. Het restaurant en het eten heeft meer iets van een eetcafe dan van een indonesisch restaurant. Voorlopig hier voor het laatst gegegten.

Gegeten op 16 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Bogor Roemah Makan in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bogor Roemah Makan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.