Bogor Roemah Makan

• 7.2

• 7.0

JoseR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zoals altijd heerlijk gegeten hier! Verse producten, goed gekruid en heerlijke smaak. Bediening zoals altijd vriendelijk, slordig en vergeetachtig, maar ja dat hoort er een beetje bij hier:) net als het verschrikkelijke, authentieke en gezellige decor. Je komt hier voor het eten. Een meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Een all-time favourite.

Gegeten op 7 maart 2014

GustaMucho
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na maanden hier weer eens wezen eten. Zoals gewoonlijk een rijsttafel Bogor, kippelevertjes, aubergine, banaan, tahoe. Heerlijk! Meer kan en hoef ik er eigenlijk niet over te zeggen.

Gegeten op 5 februari 2014

randyeichhorn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst weer eens gegeten bij Bogor. Het blijft een restaurant met een mooie, bijzondere uitstraling die ik erg kan waarderen. Midden in een woonwijk, in 2 oude woonkamers een restaurant bouwen en de hele ruimte volstouwen met tafeltjes en stoelen. Het idee is geniaal en blijkt al jaren en jaren een prima sfeer te geven. Natuurlijk is het een beetje klein, de tafeltjes wiebelen iets en de stoelen kraken. Ik noem het maar 'charme' ;-)

Qua eten kozen voor met ons gezelschap voor een rijsttafel Istamewa en een selectie van sathe's. Prima porties, heerlijke smaken en voldoende keuze. Lekker biertje erbij, afgesloten met koffie Toebroek en spekkoek. Een prijs avond voor een nette prijs. Tot de volgende keer dus.

Gegeten op 11 januari 2014

lieneke5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, voor vegetariërs, zoals ik, meer dan genoeg keuze.
Maar de bediening zou wel wat beter kunnen. Nadat ze een deel van de bestelde desserts waren vergeten, werd het ons niet in dank afgenomen dat we daar nog om vroegen. Uiteindelijk nadat ons gezelschap alle koffie en desserts op hadden werden de laatste twee toch nog bezorgd. Op één bordje, zonder bestek. Vragen om bestek werd ook weer niet in dank afgenomen.
Ondanks dat het eten zeker wel goed was, zal ik niet snel terug komen.

a.massing
  • Recensies in de laatste twee jaar

Andere mensen in mijn omgeving zijn helemaal dól op deze eetgelegenheid; want een restaurant zou ik het niet willen noemen. Dus werd ik opnieuw weer eens meegenomen naar deze beroemde Indonees. Men geniet hier vaak volop van de kippenlevertjes, de saté, de blado-blado, de gado-gado en meer van zulke lokaal ´befaamde´ gerechten. Mijn ajam pedis was lekker mals, maar totaal niet pittig. Mijn bami was royaal van portie, maar proefde nogal mat en was dus geheel niet uitgesproken. Mijn peultjes waren bijzonder goed van smaak, maar duidelijk niet gekookt. Mijn rode huiswijn was prima en ik kreeg goed gevulde glazen. En de bediening was aardig en attent. Ik kan mij dus voorstellen dat de gemiddelde liefhebber van Indonesisch eten tevreden is over de kwaliteit Bogor. Maar ik ken betere (vergelijkbare!) plekken in het Centrum van Den Haag, en in Duinoord.

Gegeten op 27 november 2013

Pietjeprecies1991
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant Bogor! Altijd erg lekker! We zijn hier al verschillende keren geweest. Het zit op 50 meter loopafstand van ons huis. Reserveren is wel echt nodig aangezien het bijna altijd vol zit. Vooral de blado-blado is een echte aanrader. Ook voor afhaal is het prima.

erik haarlem
  • Recensies in de laatste twee jaar

rijsttafel Bogor gegeten, het eten was heerlijk.. Alles met zorg bereid, meer dan voldoende, kortom, wat je mag verwachten van een rijsttafel.
Het is traditioneel, maar goed te noemen.
Je zit in een gewone huiskamer verbouwd met tafeltjes tot restaurant. Ik zou zelfs in een dergelijke huiskamer niet willen zitten, maar het krijgt iets authentieks hierdoor. Bediening is aardig en prima. Prijs is uitstekend.

Gegeten op 2 oktober 2013

GustaMucho
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sinds redelijk lange tijd hier weer wezen eten. En ik kan niet anders zeggen dat ik dit nog steeds de beste Indo vind in Den Haag. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Rijsttafel Bogor, pisang goreng, kippelevertjes, en de terong (aubergine). Natuurlijk teveel besteld, maar dat wordt netjes ingepakt om mee te nemen voor thuis.

Zaak blijft een beetje krap als het druk is, maar dat mag de pret niet drukken.

Gegeten op 6 oktober 2013

Proever23179
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag heb ik afgehaald. Vegetarisch indisch was er duidelijk bij gezegd. Nou, er zat een groot stuk vlees in de pindasaus en de plastic bakken zijn zo inferieur, dat ze al bij de eerste keer opwarmen in de magnetron uit elkaar vallen.
Voor mij geen Bogor meer

Gegeten op 25 augustus 2013

bolk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een fantastisch restaurant,uitstekende rijsttafel,perfecte bediening en een interieur dat ontsnapt is aan die verschrikkelijke interieur architecten en/of horeca adviseurs.Bij het binnen komen krijg je meer de indruk van een bruin cafe.De rijsttafel Bogor was ruim voldoende voor 3 personen.De sate's waren overheerlijk,de fruitsalade had een heerlijke aromatisch geur en smaak en alle gerechten waren voldoende verschillend vwb uiterlijk,geur en smaak.Niet te vergeten het bier,dat op de juiste temperatuur geserveerd werd.Tot slot de bediening,uiterst professioneel maar voldoende losjes.Een aanrader.

Gegeten op 27 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Bogor Roemah Makan in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bogor Roemah Makan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!