Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bogor Roemah Makan

1. Indonesisch

Bogor Roemah Makan

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 070 346 16 28

ChefJan

Vroeger hier heel goed gegeten. Nu niet meer onder de indruk. Eten is van een matige kwaliteit. Loempia Semarang was van binnen niet warm genoeg en te overheersend bamboe. Boontjes smaakten alsof ze uit blik kwamen en dat kan echt niet. Ook hier te veel bamboe en veel te gaar. Sajor lodeh weinig smaak en vrij zout. Sate was prima en de rendang ook. Flinke porties, dat wel, maar eigenlijk te veel. Wel redelijk geprijsd. Menukaarten zien er viezig uit en het interieur is gedateeerd en in dertig jaar nauwelijks veranderd. Bediening is vriendelijk, behulpzaam en vlot. Het restaurant en het eten heeft meer iets van een eetcafe dan van een indonesisch restaurant. Voorlopig hier voor het laatst gegegten.

Gegeten op 16 oktober 2014

emieltje

Eten was allemaal redelijk qua smaak en zeker niet duur, hoewel wij de indruk hadden dat het eten niet heel vers was. Interieur is gezellig maar wel toe aan wat verf en komt gedateerd over. Bediening was vriendelijk maar wel wat onervaren, vrij lang wachten terwijl het echt niet druk was.

Gegeten op 16 juli 2014

barbara10

Leuke authentieke tent met heerlijk eten en een prima bediening.
Met vier personen gegeten op een zaterdagavond. Vooraf kroepoek/saté/sambal met een drankje. Daarna rijsttafel Bogor (1,5 op advies van bediening). Alles werd vlot geserveerd, porties ruim en smaak uitstekend. Koffie toe. Totaal inclusief fooi 100 euro met vier personen. Waar vind je dit nog?

Gegeten op 5 juli 2014

johnvanede

Gisteren hier gegeten naar aanleiding van een eerdere positieve berichtgeving in een krant. Dat was niks teveel gezegd: de ontvangst was vriendelijk, het eten super en de service heel goed. Een redelijk eenvoudige eetgelegenheid midden in een woonwijk met dito sfeer. Geen opgeprikt gedoe of formele poespas. Wij hebben de rijstafel pedis besteld (lekker pittig en gekruid) en deze overtrof onze verwachtingen. Het was allemaal zeer smaakvol bereid en ook de porties waren overvloedig (je ziet tegenwoordig bij rijsttafels nogal eens dat er vele gerechten worden geserveerd, maar wel allemaal in heel karige porties). Zo niet hier: het was meer dan genoeg en de rest hebben we laten inpakken en mee naar huis genomen. Dat is daar de normaalste zaak van de wereld. Geen enkel minpuntje kunnen ontdekken: het bier en de witte waren lekker (koud), snelle bediening en als klap op de vuurpijl een afsluitende koffie "van het huis"! En dat allemaal voor hele vriendelijke prijzen. Bravo Bogor! Een goed voorbeeld van een hele goede prijs- kwaliteit-verhouding. Daar kunnen veel horeca-ondernemers nog wat van leren. Als wij volgende keer weer in Den Haag zijn, komen we weer. Bedankt en tot de volgende keer!

Gegeten op 26 juni 2014

hboezelijn

Bij Bogor kun je best wel lekker Indisch eten, maar om het nu de beste van Den Haag te noemen, dat gaat te ver. De gerechten zijn best smaakvol en worden ook snel geserveerd.
Jammer dat de bediening te veel loopt te drammen om weer wat in te schenken. Dat komt te opdringerig over! De inrichting is simpel, huiskamer-achtig en daardoor misschien wel knus te noemen. Kortom: Goed Indisch eten maar zie wat missers door de vingers!

Gegeten op 11 juni 2014

S_S

afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Bogor ik had het gelezen in het blad van de Haagse Toren en we dachten nu gaan we het proberen. Echt super gegeten en de bediening was snel, vriendelijk en meedenkend echt geweldig we gaan zeker nog een keer en een pluspunt het eten wat over was word niet weggegooid nee dat krijg je mee. Toppie
En het sfeertje was echt een huiskamer gevoel.

Gegeten op 7 juni 2014

RonRoffa73

Aan het eind van de zondagmiddag voor het eerst een bezoek aan Bogor op aanraden van een kennis in Den Haag gebracht. In een volkswijk, wel met betaald parkeren, is dit restaurant op een hoek gelegen. De ingang is een opgave om te vinden, namelijk niet op de hoek, maar juist aan de Chassé- in plaats van - Van Swietenstraat. Bij binnenkomst door een lange gang waan ik mij meteen een restaurant met ouderwets gemoedelijke uitstraling. Bij binnenkomst een hartelijk welkom in het interieur met Indonesische attributen. Aan een tafeltje bij het raam mag ik samen met mijn gast plaatsnemen. De huisgemaakte kroepoek komt op tafel, de menukaart komt snel, waarna wij ervoor kiezen om de Rijsttafel Bogor te kiezen met maar liefst 16 gerechten. De fles huiswijn wordt netjes in een koeler geserveerd. Binnen een kort tijdsbestek verschijnen er op onze tafel warmhouders voor de daarna geserveerde bakjes met een breed scala aan Indonesische gerechten. Diverse soorten vlees met verschillende bereidingswijzen worden samen met warme groente en vers fruit met een uiteenlopende garnituur, ook in bakjes, geserveerd. Wisselend van kipsaté, ketjap stokjes, kokos met nootjes als garnering, atjar tjampoer, rundvlees, kortom veel keuze uit huisgemaakte gerechten. Eigenlijk erg veel voor twee personen, een tip is om er alle tijd voor te nemen. De bediening is vriendelijk en soms wat chaotisch en ongeorganiseerd, wat in deze ambiance juist past. Het interieur is gedateerd met lampionnen en houten tafels en dito stoelen, wat het juist tot een tijdloze restaurantbeleving maakt. Voor een betaalbaar avondje Indonesisch eten op loopafstand van het centrum van Den Haag een aanrader!

Gegeten op 25 mei 2014

JoseR

Zoals altijd heerlijk gegeten hier! Verse producten, goed gekruid en heerlijke smaak. Bediening zoals altijd vriendelijk, slordig en vergeetachtig, maar ja dat hoort er een beetje bij hier:) net als het verschrikkelijke, authentieke en gezellige decor. Je komt hier voor het eten. Een meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Een all-time favourite.

Gegeten op 7 maart 2014

GustaMucho

Na maanden hier weer eens wezen eten. Zoals gewoonlijk een rijsttafel Bogor, kippelevertjes, aubergine, banaan, tahoe. Heerlijk! Meer kan en hoef ik er eigenlijk niet over te zeggen.

Gegeten op 5 februari 2014

randyeichhorn

Laatst weer eens gegeten bij Bogor. Het blijft een restaurant met een mooie, bijzondere uitstraling die ik erg kan waarderen. Midden in een woonwijk, in 2 oude woonkamers een restaurant bouwen en de hele ruimte volstouwen met tafeltjes en stoelen. Het idee is geniaal en blijkt al jaren en jaren een prima sfeer te geven. Natuurlijk is het een beetje klein, de tafeltjes wiebelen iets en de stoelen kraken. Ik noem het maar 'charme' ;-)

Qua eten kozen voor met ons gezelschap voor een rijsttafel Istamewa en een selectie van sathe's. Prima porties, heerlijke smaken en voldoende keuze. Lekker biertje erbij, afgesloten met koffie Toebroek en spekkoek. Een prijs avond voor een nette prijs. Tot de volgende keer dus.

Gegeten op 11 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Bogor Roemah Makan in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Bogor Roemah Makan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.