Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Abina

2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 020 640 11 01
  2. www.abina.nl

Verbal

Voor het eerste lunchen bij Abina. En wat een prima lunch was dit. Grote porties, prima broodjes, verse bereiding en een fijn terras. Jammer dat bijna iedereen zat te roken, maar daar doe je weining aan.

Gegeten op 2 augustus 2014

JvanAn

Traditiegetrouw gaan we met de sportvereniging spare-ribs eten om de start van het seizoen goed in te luiden. Deze keer gekozen voor Abina en dat was top! We waren met een grote groep flinke eters (40 man). De keuken kon onze grote vraag goed bijhouden en leverde hierin niet in op de kwaliteit. Elke spare-rib die uit de keuken kwam smaakte weer heerlijk! Volgend jaar komen wij hier zeker weer terug (en ikzelf in de tussentijd ook vast nog wel een aantal keer).

Gegeten op 10 januari 2014

droeloe

Heerlijke mossels!!!! Met verschillende smaken om uit te kiezen. Het personeel neemt de tijd voor je. Ook een drankje doen is leuk!

Gegeten op 30 augustus 2013

Elly79

We komen hier regelmatig eten als we zin hebben in spareribs en saté, want die zijn super lekker! De spareribs zijn heerlijk gemarineerd en mals. Bij de 4 stokjes saté zit echt een top sausje. Verder wordt er nog wat smakelijke salade en frietjes bij geserveerd. Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel is zeer vriendelijk. Leuk terras en binnen hangt een gezellige sfeer van een eetcafé.

Gegeten op 21 augustus 2013

amsterdamlikes

Afgelopen vrijdag hier gegeten speciaal voor de mosselen bij Abina.

De provencaalse mosselen bij Abina zijn dit jaar echt heel smakelijk.

Het was druk op het terras, juiste drankje vergeten, friet vergeten, maar dat kan gebeuren.

Salade was kleine portie maar kregen er een bij.

De bediening is altijd vriendelijk, geeft een welkom gevoel.

Een eetcafe waar het eten buitengewoon goed is. Heeft ook geen pretenties om beter te zijn.

Gegeten op 9 augustus 2013

Johanna32

Heerlijk terras met avondzon. Spare ribs schijnen hier geweldig te zijn, maar was een lichte tegenvaller. Wel heel veel, maar lauw en niet zo mals als de geruchten deden vermoeden. Matig qua bijgerechten, frites in overvloed maar op 4 personen een klein bakje groene sla is toch wat karig. Wel goede bediening!

Gegeten op 30 juni 2013

Esmeralda

Abina is in mijn ogen voornamelijk een kroeg. Het ziet er zo uit en het ruikt er naar bier en wellicht ook lichtelijk naar sigaretten. Wij zaten voor de lunch in de serre. Het ziet er smoezelig en simpel uit. De bediening was vriendelijk. Voor onze Engelstalige collega was er een Engelstalige menukaart. De lunch was prima, echter niet bijzonder.

Gegeten op 23 mei 2013

Chris62

Een echt eetcafe zoals ze vroeger bedoeld waren. Lekkere vlotte bediening met een licht brutale Amsterdamse slag.
Volle borden waar niets mis mee is. En eerlijk is eerlijk veel beter smakend dan verwacht. Ik ben vaak een beetje voorzichtig bij dit soort zaken. Met name omdat ik liever vis dan vlees eet. Maar het zag er bij ons allemaal top uit. En iedereen heeft bijna zijn bord leegegeten. Bijna omdat het teveel was. Dus als je een keer een heel erg goede eetcafe ervaring wilt dan zou ik Abina een keer proberen.

Gegeten op 13 januari 2013

Amstelveen_culinair

Kom al jaren bij Abina en herken me niet in de recensies dat het eten van mindere kwaliteit zou zijn geworden. Er staat al jaren dezelfde kok. Ik heb onlangs voor de verandering entrecote besteld (in plaats van de sprare ribs of mosselpan) en wat was deze lekker. De prijs in verhouding tot het gewicht is goed te noemen net als de kwaliteit en bereiding. Hou zelf van lekker rood vlees, maar het moet wel warm zijn en dat was het vlees ook. Bediening is altijd vriendelijk en het is er vaak druk. Ik reserveer altijd vooraf.

Marcel555

Eten bij Abina is de laatste jaren minder goed geworden. Het is erg vet en de kwaliteit van de ingrediënten is op zijn best matig. de bediening is daarentegen altijd vriendelijk en vaak zelfs enthousiast. Ook leuk voor mijn dochter met een paar kleurpotloden en een kleurplaat. De ambiance is van een Hollands eetcafé, op zich gezellig maar er is ook al heel lang niks meer aan gedaan. Als je gewoon snel wilt eten en je bent in de mood voor vet en veel, dan is Abina prima. In ieder ander geval zou ik een andere keuze maken

Gegeten op 10 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Abina in Amstelveen

Schrijf hieronder je recensie over Abina. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.