Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Tong Fa

1. Chinees

Tong Fa

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 020 615 26 55
  2. www.tongfa.nl

GuidoN

Twee gerechten besteld.
Tjap Tjoi met kip en Babi pangang geroosterd varkensvlees.
De Tjap Tjoi was prima.
Het varkensvlees was zwaar verbrand, echt zwart. Mijn opmerking daarover werd afgedaan met, het is goed zo, zo doen wij dat.
Dus niet bestellen, want het is bij hun narmaal om het zwart te serveren.

Gegeten op 28 mei 2013

antoinetta123

vanavond hier zeebaars besteld gevuld met garnalen mousse.Alhoewel we maar met 2 tafels bezet zaten liet de bestelling wel erg lang op zich wachten. De enorme rij " afhalers " was indrukwekkend. Het lange wachten werd uiteindelijk gecompenseerd met een schaaltje kroepoek en nog later met een paar kleine loempiaatjes. Na anderhalf uur wachten en charmante uitleg en excuses werd de zeebaars opgediend, een waar culinair meesterstukje. We vergaten het wachten daardoor, de persoonlijke handdruk en excuses van de chefkok plus een heerlijk likeurtje bij de koffie voelden als een kleine bonus. Gewoon weer heerlijk gegeten hier,met een uitstekende huiswijn.Ach waarom zit het hier niet helemaal vol 's avonds?

Gegeten op 3 maart 2013

bas91965

De bediening en de sfeer is erg goed maar de kwaliteit van het eten is de laatste jaren wel minder geworden. Dat is jammer want we kwamen er altijd graag.

Gegeten op 9 oktober 2012

tibaldi

Ja, Tong Fa was vroeger uniek in smaak, ik heb er jaren geleden veel gegeten en altijd perfect. Maar nu hebben we er gisteren gegeten en het is helaas vergane glorie. Nog steeds lekker, maar meer dan een goede doorsnee chinees is het zeker niet. Ook het decor heeft 30 jaar stil gestaanen heeft zijn beste tijd gehad. Al met al een teleurstelling, jammer

Gegeten op 7 september 2012

antoinetta123

Geweldig toprestaurant. Vooral de Shui Mai Yok Tin is een absolute aanrader.Het vlees en de vis zijn van weergaloze kwaliteit. De bediening is meer dan voorkomend, ze spelen moeiteloos in op individuele wensen en zijn uiterst vriendelijk..Het is altijd een feest om hier naar toe te gaan en je culinair te laten verwennen.

J_de_Groot

• Goed

• Goed

Fijne Chinees, met lekkere, verse ingredienten. Wij hebben ons hier meermaals laten verrassen door de chef, wat leuke, andere gerechten op heeft geleverd dan wij zelf zouden bestellen. Toch blijven de kikkerbilletje favoriet!

Schrijf zelf een recensie over Tong Fa in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Tong Fa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.