Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Zeezout in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 436 50 49

robtuinstra

Gisteravond hier werkelijk genoten van een overheerlijk verrassingsmenu met bijbehorend wijnarrangement. Het restaurant was bomvol. En dat is volledig te begrijpen, want het is echt een TOPPER!
Attente en gezellige bediening en dat alles in een modern eigentijds interieur.
Een echte AANRADER

Gegeten op 13 september 2014

Sjoerdfood

Via online reservering

Heerlijk eten, goede atmosfeer, over het algemeen goede service. Echter, de manager had er of niet zoveel zin in, of hij is altijd kortaf. Dit was niet alleen bij ons het geval, maar bij elk tafeltje was hij nogal 'bruut' efficiënt - geen poging om de sfeer te verbeteren.

Gegeten op 3 september 2014

RichvG

Puur echt oprecht Rotterdams. Open keuken, goede bediening. Goed eten en goede wijn. Vers en smakelijk. Je eet hier wel vis natuurlijk!

Gegeten op 1 augustus 2014

Sinan

Fantastisch gegeten! Mooie smaken met een perfect bijpassend wijnarrangement.
De tafels voor 2 staan wel wat dicht bij elkaar.
Vanaf het brood vooraf tot de koffie is alles even verzorgd en bijzonder. Bij het brood b.v. ook een heerlijke anjovisboter, als ik het goed heb en de verrassing na de koffie verklap ik niet..
Helemaal leuk om te doen...op de SS Rotterdam slapen en je per watertaxi naar de Parkkade waar Zeezout zit laten brengen!
Enige miniscule puntje waardoor Service net geen 10 had, is dat de dame die de wijn bracht direct nogal amicaal begon met "Wat willen jullie drinken". Past niet helemaal bij de stijl van het restaurant om direct te tutoyeren...

Gegeten op 13 augustus 2014

WVB60

Een van de betere visrestaurants van Zuid-Holland. Als voorgerecht een creatie van tarbot en als hoofdgerecht een mooie moot kabeljauw. De Gruener Veltliner was bijpassend. Qua koken en bediening zou hier in november een Michelinster kunnen vallen! Minpuntje: de tafeltjes stonden zo dicht bij elkaar dat je het gesprek naast je moeiteloos kon volgen.

Gegeten op 12 augustus 2014

eheeneman

Met 6 kritische pensionadas bij Zeezout geweest. Gelukkig viel mijn keuze voor Zeezout 100% in goede aarde. Vriendelijke bediening, perfecte keukenbrigade en VERRASSEND menu.

Gegeten op 7 augustus 2014

sibel3

Gisterenavond heerlijk gegeten bij Zeezout! Alles klopte, het eten de service en de rustige sfeer in het restaurant! Wij namen het 4 gangen verrassingsmenu vooraf heerlijke makreel tussengerecht tomaat en kreeft hoofdgerecht tarbot en het koffiedessert! En we waren erg verrast met een verborgen surprise bij ons dessert en koffie :) bedankt team Zeezout voor een geweldige avond, wij komen zeer zeker terug !

Gegeten op 30 juli 2014

Denny9

Lekker gegeten in een knusse restaurant. Gerechten zijn mooi gepresenteerd en smaken goed. Service is goed en attent. Het duurde wel lang voordat de gerechten werden geserveerd. Interieur is rustig en chic.

Gegeten op 9 april 2014

douanita

Onverwachts naar lange tijd weer terecht gekomen bij Zeezout, vriendelijke ontvangst, mooie inrichting, strak, heerlijke stoelen en ruime tafels. attente bediening met verstand van zaken.
we kozen voor verrassingsmenu 4 gangen en begonnen met heerlijke oesters. mooie gerechten, mooi opgemaakt op het bord, heerlijk op smaak , coquilles, tomaat met kreeft, kabeljauw heerlijke wijnen en een mooi kaasplankje ter afsluiting . kortom echt een aanrader in Rotterdam

Gegeten op 8 juli 2014

Miepstraminer

Na vele goede verhalen en recensies hier eindelijk een keer geluncht. Mooi ingericht en sfeervol restaurant. Ik ben dol op vis dus dat zou wel goed zitten, dacht ik. Mijn hoge verwachtingen werden helaas niet geëvenaard. De amuse was prima, heel lekker en grappig geserveerd in een pizza doos. Het voorgerecht was lekker maar niet bijzonder en de bijpassende wijn (van wijnarrangement) klopte mijns insziens niet. Jammer. Het hoofdgerecht idem dito, wel lekker maar niet bijzonder. Het nagerecht vond ik wel echt heerlijk, alleen jammer dat er geen uitleg was over de bijpassende wijn. Er werd alleen gezegd dat deze er heerlijk bij was!! Dat is toch niet echt wat je van een gerenommeerd restaurant verwacht. Ik zou hier niet meer zo snel gaan eten. Genoeg lekkere restaurants in Rotterdam. Deze kan ik van mijn lijstje schrappen.

Gegeten op 17 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Zeezout in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Zeezout. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.