• foto's van Zeezout in Rotterdam - 1

• 9.0 10 75

• 8.6

• 8.4

Zeezout over zichzelf

Wij zijn ook op Zondag geopend voor het diner vanaf 17:30 uur.

Dinsdag t/m Zaterdag lunch en diner.
Zondag diner.

lou2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Om te beginnen het was geweldig . Wij eten in sterren restaurants in Nederland van Oud Sluis via Vaassen dan Zwolle en terug via limburg naar Rotterdam . Het 1 april diner bij Zee Zout keken wij naar uit zoals we doen naar elk ander diner . Zee Zout voldeed aan alle verwachtigen het gangen menu was voortreffelijk gepresenteerd met correct gekozen wijnen . Het was vol en gezellig en we genoten alle vriendelijke aandacht . Een advies als je een Creme Brulee fan bent ......dan gewoon dit niet bestellen bestel je favorite koffie en de verassing is overwelmigend zo goed zo speciaal .
Nou als ik echt iets te zeuren moet hebben .... ja ik ben een enorme zeur .... vond ik het enige negatieve dat de fles " mineraal water " opengemaakt werd aangeboden . Als de fles bij de tafel van zijn " sael " was ontdaan zou alles nog een punt hoger zijn . Maar ......niet zeuren over een goed en en gepresenteerd diner . Well done . Dit moet je ervaren zou ik willen adviseren .
groet Laurens Verweij

Gegeten op 1 april 2014

nummer53
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima restaurant... heerlijk gegeten en verrast! Menu van de chef was werkelijk fantastisch. Doede tip voor een Franse wijn... Leuke locatie aan de Maas, vakkundige bediening, gratis parkeren voor de deur... Kom graag nog eens terug!

Gegeten op 4 april 2014

ATSeesing
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meer dan heerlijk gegeten door het door ons gekozen 3 gangen verrassingsmenu met een mooie wijn.
Zeezout is een sfeervol restaurant op een mooie locatie aan het water.
Een nadeel was op de momenten dat we aten en aan het genieten van het smakelijke voedsel, door de afstand tussen de 2persoons tafeltjes, wij woordelijk konden horen waar de gasten over spraken. Dit als zeer storend ervaren.
Bediening was vriendelijk, correct en had gevoel voor humor.

Gegeten op 25 maart 2014

yasminabent
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op de avond van ons bezoek kregen we enkel de mogelijkheid om een verrassingsmenu te kiezen (gezien de laatste openingsdag van het restaurant voor een vakantieperiode). Dit was echter geen probleem, gezien de schappelijke prijs van het menu (47,5 euro voor 4 gangen). De keuken is zeer creatief (de tafels rond ons kregen variaties op onze eigen gerechten). Elk gerecht was zeer smakelijk gedresseerd en perfect op smaak gebracht. Zeer lekkere, afwisselende, keuken voor geen geld!

Gegeten op 6 januari 2014

dvyc90
  • Recensies in de laatste twee jaar

Klein en knus restaurant om romantisch te dineren. Wij hebben hier met vier personen gedineerd en gebruik gemaakt van de vier-gangen verassingsmenu. We hebben relatief best lang op onze gerechten gewacht, daarnaast waren de gebakken coquilles niet op het juiste temperatuur! Smaak en presentatie van de drie andere gerechten waren goed. Bediening is daarnaast attent en vriendelijk.

Gegeten op 4 februari 2014

Frogland
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een ware verfijnde smaaksensatie, echt top.
Prima ontvangst, goede, attente bediening, aan een ronde tafel. (onze voorkeur)
Met 4 man fantastisch (zakelijk) gegeten, het 4 gangen verassingsmenu voor allen, we hadden het zelf niet beter kunnen bedenken.
Geen grote zaak, waardoor de tafels redelijk dicht op elkaar, maar keurig en smaakvol qua aankleding.
We komen zeker nog eens terug

Gegeten op 5 maart 2014

SR1888
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij Zeezout. Stond al lange tijd op mijn verlanglijstje en uiteindelijk is het er een keer van gekomen. En de verwachting werden ruimschoots waargemaakt door het voortreffelijke eten en de attente bediening. Wij hadden gekozen voor het 5 gangen menu en gang voor gang was elke keer weer een feestje. Weliswaar een hoop tierelantijntjes en schuimpjes op het eten, maar wat een smaaksensaties. Of het nu makreel met ham, de zeewolf of het chocoladedessert was, elke keer weer intens genoten. De wijn buiten de kaart die de sommelier tipte, was er ook ééntje om nog eens een keer te bestellen.
Als er dan toch een verbeterpunt genoemd kan worden, dan waren het de vragen van de bediening die ietsje te vooringenomen zijn. Maar voor de rest ook een dikke pluim voor bediening.

Gegeten op 22 februari 2014

Barbara2014
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben gisteravond bij Zeezout gegeten, eten is prima maar de bediening vind ik niks! Bij binnenkomst moesten wij heel lang wachten voordat wij iets konden bestellen. Zelf iemand moeten roepen zodat we eindelijk een fles wijn konden bestellen. Ook vond ik de dame die er rondliep totaal niet geschikt voor een functie in de horeca. Vrij chagrijnig gezicht en niet geïnteresseerd in haar gasten. Niet voor herhaling vatbaar, helaas! We hadden ons er erg op verheugd!

Gegeten op 20 februari 2014

jjdevrs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren fantastisch gegeten bij Zeezout. Vier gangen verrassingsmenu genomen en elke gang was op elk gebied top. Ook de wijnen (en dan vooral de sherry bij het desert) waren van zeer hoge kwaliteit.
Hoewel wij ons iets underdressed voelden op onze gympen (de rest van de gasten was beduidend chiquer gekleed) voelden we ons erg welkom, zeker door de ontzettend vriendelijke gastvrouw.
Enige verbeterpuntje was dat wij zelf om een desertwijn moesten vragen maar dat kan ook ongeduld geweest zijn. Een absolute aanrader!

nikevannes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eind december gegeten bij Zeezout (lunch, 4-gangen verrassingsmenu). Het eten was voortreffelijk. De bijpassende wijnen waren bijzonder en goed gekozen. Ook de service was erg goed. Het is een kleinschalig restaurant, met een mooie inrichting en prachtig uitzicht over de maas. Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 24 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Zeezout in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Zeezout. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!