Cheesecake Company

• 8.0

• 7.8

petracom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik beveel dit mooie kleine cafe. We hadden een zekere verbazingwekkende cheesecake en koffie. De eigenaar was zo vriendelijk en zorgden ervoor dat alles perfect was

Gegeten op 12 november 2013

SRSR
  • Recensies in de laatste twee jaar

De lekkerste cheesecake die ik ooit heb gegeten. Ze hebben allerlei soorten smaken in het assortiment, goede koffie en bovendien een uitstekende en gastvrije bediening. Echt een super leuke zaak! Een absolute aanrader voor iedere cheesecake-liefhebber, want lekkerder vind je ze niet in Nederland.

Gegeten op 3 december 2013

Christel_Tastes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hmm.. Ik ben verbaasd over de positieve reacties. Voor mij was het eens maar nooit meer. Wat zijn die taarten vet!! Ik had de helft op en hoefde echt geen hap meer. En ik ben echt wel wat gewend hoor, maak zelf regelmatig cheesecake van een oud-Amerikaans recept van mijn oma en dat kan ik hiermee niet vergelijken. Daarnaast zit je niet leuk in dit tentje, het is door het licht, de virtine en goedkope meubels heel kil. Ik ken leuke tentjes in Den Haag voor een taartje!

iadea
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eigenlijk wil ik hier elke keer heen voor taartjes eten in de stad. If you like cheesecake, you'll looove Cheescake Company! Heeft me in zoverre wel verpest dat ik nooit meer ergens anders cheesecake bestel, want die redden het hier gewoon niet bij. Meubilair vind ik zelf wel een beetje kalig / Ikea bankje, maar vooruit. Proeven doe je toch met je ogen dicht...

NoWt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Naast de wereldberoemde cheesecake in diverse smaken (en vooral sensaties!) serveren ze in deze heerlijke knusse zaak ook een smakelijke en goede kop koffie, waarbij de beste carrot cake with CC-icing ooit gegeten wordt geserveerd. Service with a smile!
Wat zal ik CC gaan missen wanneer ik Den Haag zou verlaten.

Hoffmann-Plak

• Uitstekend

Over de jaren heen heeft dit kleine bedrijf zich internationaal neergezet. Al voordat de 'Cheesecake Company' begon zag je dit kleine Amerikaanse Taartje groeide in een toen nog onbekend restaurantje in Den Haag... You love it or you don't like it. Ik kan je 1 dingen vertellen; elke cheese cake wordt met liefde gemaakt en wat herrie erbij! De charme van een bedrijf waar je zit te eten en waar a la minute de volgende word gemaakt is toch fantastisch?!!!

zelda84

• Redelijk

De tent ziet er gezellig uit, aardige eigenaresse achter de toonbank. Soms erg veel lawaai van apparaten (net zoals bij de bagels en beans), dat vind ik storend. De cheesecake strawberry die ik had vond ik veel te zoet. (Terwijl ik erg van taart houd) Jammer, want het concept is zo leuk!

Misschien een idee om een cheesecake less sugar in het assortiment te doen?

Markensam

• Uitstekend

Beste cheesecake die we ooit hebben gegeten. We zijn echt cheesecake lovers en proberen het overal te wereld. Dit is tot nu toe de beste die we ooit op hebben. En we zijn erg vaak geweest.

Meerkat

• Uitstekend

Ik heb hier gister met een vriendin gegeten. De cheesecake was verrukkelijk! Ik had eerst de classic philly smaak genomen, en moest gewoon nog een stuk heerlijkheid hebben. Ik heb toen ook nog een stukje witte chocolade framboos meegenomen, dat kan namelijk ook. Verder hangt er een onwijs gezellige sfeer, met vrolijk personeel waarmee ik nog een babbeltje heb gehad en mee heb kunnen lachen. Ik had ook nog een koffie genomen die erg lekker was, en mijn vriendin had een heerlijke lemonade genomen, waar ik een slokje van had gepikt. Om een lang verhaal kort te maken, de cheesecake company, heeft de beste cheesecake die er is, met heerlijke drankjes en een gezellig sfeertje! Aanraader dus!!!

sara_ji

• Slecht

cakes are too sweet...

Schrijf zelf een recensie over Cheesecake Company in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Cheesecake Company. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!