a TripAdvisor company

foto's van HanTing in Den Haag - 1 foto's van HanTing in Den Haag - 2 foto's van HanTing in Den Haag - 3 foto's van HanTing in Den Haag - 4 foto's van HanTing in Den Haag - 5 foto's van HanTing in Den Haag - 6

HanTing

2. www.hantingcuisine.nl
  1. 9,0 10 1 172

2. 8,6

3. 8,2

Veel meer dan de som der delen

Fusion: wat er gebeurt als verschillende culinaire tradities met elkaar versmelten en er iets compleet nieuws ontstaat. In dit geval gaat het om de oosterse en Franse cuisine, een combinatie die voor HanTing uitstekend blijkt te werken. Naast de smaakpapillen worden ook de ogen aangenaam verrast: elk bord ziet eruit als een schilderijtje.

Mrlske

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Heerlijk gegeten, niet goedkoop maar de centen waard. Hele goede sommelier. Bijzonder restaurant, aanrader. 3 gangen gegeten , allemaal even lekker. Ze zitten ook in een leuk straatje in het centrum van Den Haag

Gegeten op 5 oktober 2015

betie

Heerlijk gegeten zeker een aanrader vriendelijk personeel en heel goed en duidelijk over de gerechten . Het is betaalbaar en zeker voor herhaling vat baar.

Gegeten op 7 februari 2016

Vladiwoodstok

Op advies afgelopen zaterdag bij HanTing gegeten; wat een geweldige ervaring! De bediening was losjes (geen opsmuk) maar zeer professioneel. Wij kozen voor het vijfgangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Deze combinatie was memorabel. Zelden zo n mooie wijnkeuze meegemaakt en op zo n fantastische wijze toegelicht door sommelier Saskia Schurink. Dat zij
door restaurantgids GaultMillau is uitgeroepen tot sommelier van 2016 zegt alles, wat een op en top vakvrouw. De keukenbrigade heeft ons versteld doen staan met vijf fantastische gerechten. Een fusion van de Aziatische en de Franse keuken; echt ongekend. Absoluut value for money met zeker voldoende grote porties. Dit restaurant raden wij iedereen aan.

Gegeten op 6 februari 2016

Ohmyfoodness

Wat het lekkerst was? Alles. Mijn man en ik hebben écht genoten! Zeker prijs-kwaliteit is gewoon goed. Prachtig opgediende gerechten en alles even smakelijk. Minpuntje: als je aan de voorkant van de zaak zit heb je wel last van de tocht. Maar dan moet je gewoon een wijnarrangement nemen, daar krijg je het weer warm van :)

Gegeten op 28 januari 2016

Heemski

Op basis van het advies als topper van Den Haag gaan eten. Die titel is helemaal waar; wat een verrukkelijk eten! Met een zakelijke relatie gegeten. Hier heb ik indruk mee gemaakt. Op goed geluk pas de dag ervoor gereserveerd via de eigen site. Snel daarna een reserveringsbevestiging via de mail. Op de dag zelf werd ik nog gebeld om te bevestigen en te informeren naar eventuele dieetwensen. Die goede service is er ook bij binnenkomst.
Gekozen voor het vier gangen verrassingsmenu. Om te beginnen een Chinees biertje en een heerlijke amuse. Ieder gerecht was weer zo mooi opgemaakt, rook heerlijk, waarbij de smaak sensationeel was. Verschillende heerlijke tussengerechtjes en mooie bijpassende wijn. Na de vierde gang toch nog een vijfde toegevoegd met het dessert. Afgesloten met een van de lekkerste cappuccino's ooit en natuurlijk weer wat lekkers erbij. De €160 meer dan waard.

Gegeten op 2 februari 2016

JV1978

Hier onlangs wezen eten en we genieten nog na van de geweldige gerechten, de prachtige ambiance en de fantastische bediening! We kozen voor een 5-gangen verrassingemenu met wijnarrangement. Vanaf het eerste glas hingen we aan de lippen van de geweldige sommelier die met zoveel passie en verstand over z'n wijnen en de gerechten sprak dat het een groot feest was deze man aan tafel te krijgen. De gerechten waren stuk voor stuk verrassend en zeer smaakvol, de wijnen erbij zeer passend. Een absolute must visit voor fijnproevers!

Gegeten op 19 september 2015

jettyklijnsma

Misschien wel het beste Chinese restaurant van Nederland. Het eten is er erg lekker en ook prachtig geserveerd. De bediening is uitstekend. Het decor is verzorgd en schoon.

Gegeten op 20 januari 2016

Jenjennedy

Afgelopen weekend met mijn vriend samen een 5 gangen menu genomen en wij waren hier zeer tevreden mee. Heel apart en zeer veel smaken op elk bord. Service was goed alleen hadden wij liever beneden gezeten. Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 22 januari 2016

Ayesha83

Wij hebben het 5-gangen verrasingsmenu gekozen. Ieder gerecht was een klein kunstwerkje. Alles smaakte heerlijk, één gerecht was iets flauw, maar ondanks dat hebben echt heerlijk gegeten.

Gaby2212

Super restaurant! Al vaker gegeten en ik word elke keer weer verrast! Eten is super en de bediening is vriendelijk! Reserveer wel ruim van te voren, want het zit altijd vol! Een aanrader dus!

Gegeten op 22 december 2015

Schrijf zelf een recensie over HanTing in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over HanTing. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.