a TripAdvisor company

foto's van HanTing in Den Haag - 1 foto's van HanTing in Den Haag - 2 foto's van HanTing in Den Haag - 3 foto's van HanTing in Den Haag - 4 foto's van HanTing in Den Haag - 5 foto's van HanTing in Den Haag - 6

HanTing

4. 54% Duurzaam
  6. 1 Michelinster
  1. Toon telefoonnummer 070 362 08 28
  2. www.hantingcuisine.nl

Veel meer dan de som der delen

Fusion: wat er gebeurt als verschillende culinaire tradities met elkaar versmelten en er iets compleet nieuws ontstaat. In dit geval gaat het om de oosterse en Franse cuisine, een combinatie die voor HanTing uitstekend blijkt te werken. Naast de smaakpapillen worden ook de ogen aangenaam verrast: elk bord ziet eruit als een schilderijtje.

Liefhebbereaa

Heerlijk gegeten, HanTing heeft een mooie eigen signature die werkt en zorgt voor een unieke eetbelevenis. Veel elementen op het bord maar over het algemeen een mooie samenhang en volle, pure smaken. De iberico prachtig stuk mals vlees en heel mooi gemengd met aziatische smaken. En het dessert, dat bij aziatische restaurants vaak een ondergeschoven kindje is, echt heel goed en lekker. Ambiance is sfeervol en de prijs kwaliteit voor het gebodene meer dan in orde. Wat ons betreft het signatuur restaurant in de Hofstad!

Gegeten op 19 augustus 2016

plekker

Wij hebben gekozen voor 3 en 4 gangenmenu met passend wijn arrangement. Het begint met 4 amuses, daarna nog een bordje met lekkers, klein en fijn, mooie smaken. Alle gerechten waren heerlijk, enkele voortreffelijk qua smaak, alleen naar mijn inzien teveel toefjes, druppeltjes, geleitjes, plakjes en rondjes van het een en ander. Het ziet er allemaal mooi uit maar overdone.
Less is more! Verrassende wijnen werden geserveerd, fris, fruitig, de juiste temperatuur, alleen de toelichting die gegeven werd was in een te hoog tempo. Bediening, keurig in het zwart, zijn vlot en vriendelijk. Omdat het restaurant vol zat was het wat te warm.

Gegeten op 18 augustus 2016

Pkh

Een week van tevoren reserveren bij HanTing resulteert in een tafel voor twee om 21.00 uur. Geen probleem verzekerde mevrouw Ting, want je kan tot 22.30 uur binnenlopen en zelfs dan kan je nog genieten van een 6-gangenmenu. En dat bleek inderdaad zo te zijn. Wij kwamen binnen in gezellige drukte en na ons kwamen nog best veel mensen binnen. Laat aan tafel, een rumoerige zaak en veel buitenlandse talen om ons heen is on-Nederlands en gaf een internationaal stadgevoel; heel leuk!

We gingen voor een 5-gangenmenu en het eten werd redelijk snel achter elkaar opgediend door verschillende mensen. De gerechten waren bijzonder door de mix met Aziatische smaken. Heerlijk! Wat ons het meest bij is gebleven is de eerste gang van rauwe vis onder een blaadje Chinese kool, de tweede gang van rode poon met inktvis en de vierde gang dat bestond uit stukjes Ibericovlees. De derde gang, zalm met een velletje van gebakken tofu, was lekker maar minder bijzonder. Het dessert met rijstpudding was wel weer heel bijzonder, dat hadden we nog nooit gehad.

De uitleg over de wijnen bij de verschillende gangen vonden we erg goed. Waar toch vaak de aandacht alleen maar op de wijn gevestigd wordt, gingen ze hier in op de combinatie van de wijn met het eten; dat is de reden voor het kiezen van een wijnarrangement! Prijs-kwaliteitverhouding is erg goed, deze prijzen betaal je ook in veel ‘gewone’ restaurants. We hebben heerlijk genoten!

Gegeten op 16 juli 2016

fredrinter1959

Heerlijke verse gerechten, mooi opgediend. Vooral de mooie visgerechten zijn zeer de moeite waard. We komen graag weer terug.

Gegeten op 16 juli 2016

jeroen102

De opmaak van alle gerechten was oogstrelend. Het ene gerecht kwam beter uit de smaak dan het andere. Topper was de rode poon combinatie al drukte die wel de (te koude) Pecorino/Passerina weg. Het varken/buikspek was zeer mals al was de Gamay (Loire) weer aan de koude kant en (daardoor?) iets te hard bij het milde vlees. Goede ontvangst, prettig tempo. Inrichting in achterzaak is matig voor deze prijsklasse. Vermijd vooral de bankjes als je lang bent en denk om je hoofd. Het is laag op veel plaatsen. De porties zijn zeer klein. Een beetje zoals 5 jaar geleden gebruikelijk was in topzaken.

Gegeten op 5 juli 2016

Rik_fly

Elke keer is het weer een verrassing, de gerechten worden zo geweldig samengesteld dat het een genot is om het te zien en te proeven. De bediening is vlot en correct. Hun ster in goud waard. Voor iedereen die nog nooit bij Hanting heeft gegeten: je moet het ervaren hebben. Met niks te vergelijken. Heerlijk!

Gegeten op 2 juli 2016

Nico1990

Echt heel erg lekker gegeten. Lang geleden dat ik zo lekker chinees gegeten heb.
Vriendelijke bediening ook met verstand van de gerechten.
Niet goedkoop, dat wel. Maar okay, dan krijg je wel iets lekkers.

Gegeten op 3 juli 2016

c. stork

In het kader van 'Dining with the stars' wilden wij graag een keer eten bij Chinees restaurant Han Ting. Zoals vermeld in de beschrijving laat Chefkok Han de Oosterse met de Franse keuken versmelten. Dat was de reden waarom wij dit restaurant in Den Haag uitkozen. De opmaak was perfect; de smaken meestal erg goed maar wij misten toch het Chinese accent. Dit laatste was de enige teleurstelling van ons bezoek aan Han Ting Cuisine.

Gegeten op 24 juni 2016

alex148

Genoten van de chef's keuzes. De gerechten worden met passie gemaakt en gepresenteerd.
Het personeel is vriendelijk en zeer attent. Dit is zeker een aanrader.

Gegeten op 25 juni 2016

simons1

Wat een feestje om hier te gast te mogen zijn! Het eten is zonder enige twijfel een klasse apart. Verzorgd, alle details kloppen, de smaken zijn perfect op elkaar afgestemd. Hier wordt gekookt op een niveau dat je niet vaak aantreft.
We kozen voor een vijfgangenmenu waarbij de uitdaging was om ook voor 1 persoon een glutenvrije maaltijd te leveren. In veel andere restaurants worden dan simpelweg dingen weggelaten, bij HanTing zijn de maaltijden al grotendeels glutenvrij en weinige dingen die dat niet zijn, worden vervangen door smaken die perfect passen bij de rest dat op het bord ligt.
Het wijnarrangement was goed, en de wijnen werden qua smaak opgebouwd van iets lichter naar meer uitgesproken / gecompliceerd.
De service was erg goed, zeer professioneel. De medewerkers hebben een goede kennis van hetgeen ze op tafel zetten en zijn erg vriendelijk en attent. Ze houden goed in de gaten wat gasten nodig hebben zonder te nadrukkelijk aanwezig te zijn.
Qua prijsstelling erg verrassend, men bewijst dat een restaurant met ster niet extreem duur hoeft te zijn.
Nog niet eerder gaf ik een 10 op Iens, maar Hanting verdient dit echt!

Gegeten op 19 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over HanTing in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over HanTing. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.