Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van HanTing in Den Haag - 1

3. Topper 2014
  4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 362 08 28
  2. www.hantingcuisine.nl

Veel meer dan de som der delen

Fusion: wat er gebeurt als verschillende culinaire tradities met elkaar versmelten en er iets compleet nieuws ontstaat. In dit geval gaat het om de oosterse en Franse cuisine, een combinatie die voor HanTing uitstekend blijkt te werken. Naast de smaakpapillen worden ook de ogen aangenaam verrast: elk bord ziet eruit als een schilderijtje.

ronsed14

Wat een feest is het toch elke keer om hier een avond door te brengen. Een warm welkom in een prachtige ambiance. De hapjes en amuses (o.a. octopus) zijn al een feest. Dan volgt een exquis menu: zeebaars, roodbaars, kabeljauw, eendeborst, eendelever en een prachtig en heerlijk sinasappeldessert. Iedere gang is oogstrelend en hemels lekker. De wijnen zijn altijd een goede keuze en worden met veel passie uitgelegd door de beste sommelier van Den Haag. Beter dan dit heb ik in Den Haag nog niet gevonden.

Gegeten op 24 oktober 2014

fredenjose

Wij hebben gekozen voor het 5 gangen menu. incl wijn arrangement. Elke gang en amuses zagen er elke keer weer prachtig uit en waren zeer smaakvol. Bij elke gang een heerlijk glas wijn, Dit restaurant is een echte aanrader mede ook door het vriendelijke personeel. Met name de assistent sommelier !!

Gegeten op 4 oktober 2014

Kees543210

Lekkere hippe tent, waar het ook nog heerlijk eten is, bediening soms beetje traag maar dat mag de pret niet drukken. oroginele fusion hapjes en de wijnen die ze serveren zijn ook top, leuk avondjes uit in den haag

Gegeten op 26 september 2014

Ihnl

Heerlijk gegeten bij Hanting! Unieke smaken, mooi gepresenteerd. We hebben voor het "kruiden menu" gekozen. Lekker fris van diverse bereidingen van komkommer, heerlijk coquilles, mals stukje lam. Wijnkeuzes door de sommelier waren zeer goed. De bediening is ook erg professioneel. Hele grote klasse.

Gegeten op 5 oktober 2014

midion

Eigenlijk kan ik het geen "eten" noemen wat wij gister hebben genoten bij HanTing, het ene plaatje na het andere schilderijtje werd aan onze tafel geserveerd onder het benoemen van alle ingrediënten die er gebruikt waren, waarvan wij de helft weer gelijk vergeten waren. Wij gingen voor het 3-gangen menu met een tussen a la card gerecht omdat ik graag de tongschar met scheermesjes wilde proeven, dit gerecht konden mijn eetpartner en ik gewoon delen, suggestie bediening. Keurig.
Vooraf 2 Swinkels, prima bier dat wij beiden niet eerder gedronken hadden, 0.75l aqua Panna bij het diner. Een prima begeleiding bij de prachtig opgemaakte slede verrassende kleine hapjes.
Tussendoor nog een amuse van octopus, zalig ziltig. Een stoommandje met chinees brood, dat best eens aangevuld had mogen worden door de bediening, aangezien er zulke verfijnde sausjes en andere vinaigrettes waren gebruikt zodat ik, toen de broodjes op waren maar authentiek met mijn vingertopje de borden heb "schoongelikt", (moeten ze het maar niet zo heerlijk maken).
De verdere schotels waren allen even avontuurlijk, smaakvol en goed gegaard geserveerd.
Voor de afsluiting koos ik voor het mango dessert, met prima begeleiding van onder meer mint.
Mijn tafelgenoot bestelde een dubbele espresso, waar ongevraagd friandises bij werden geserveerd, aangezien deze 3 heerlijkheden in een mum van tijd genuttigd waren zijn wij hier niet op terug gekomen.
Buiten de zeer kortaffe gastvrouw waren de andere gastvrouwen en heer zeer voorkomend en attent naar ons toe.
De prijs en kwaliteit is hier dik op orde, onze complimenten hiervoor en nogmaals bedankt voor de avontuurlijke reis door de keuken van HanTing;-0)))

Gegeten op 5 oktober 2014

Dinnerbabe

Voor het vier gangen menu gegaan. De prachtige 'slee' met amuses schiep zeer hoge verwachtingen! Het gestoomde brood is lekker. Alle amuses waren heerlijk, de inrichting mooi, bediening service gericht. Echter deze verwachtingen werden niet waargemaakt. Het eerste gerecht was in orde, de scholfilet flauw, dit aangegeven aan de bediening, de kabeljauwfilet (gerecht twee en drie) toch niet veel beter. De gerechten gaan gepaard met veel bijgerechtjes en je verwacht dan dat deze goed aansluiten bij het overige eten en verrassende smaakexplosies opleveren. Op één gang na, vulden de bijgerechtjes echter niet aan. Het vierde (vlees) gerechtje oké, ik was blij dat er nog wat vlees kwam, want nog niet echt een voldaan gevoel en dat gevoel is gebleven. Ik en mijn tafelgenoot (allebei ervaren eters) vonden allebei dat de hoge verwachtingen die aan het begin worden geschapen, laat staan een michelinster, niet werden waargemaakt. De prijs/kwaliteit is ook daardoor uit verhouding. We waren naast een persoonlijke tip, mede afgegaan op de hoge IENS waarderingen. Vandaar deze kritische zes.

Gegeten op 13 september 2014

josehen

Spannend restaurant, leuke fusionvondsten, kortom leuk en lekker om een keertje heen te gaan. Nog wat kleinere verbeteringen en dan is het een echt toprestaurant.

Gegeten op 12 september 2014

RdBak

Op 13/9 met z'n tweeen bij Han Ting gegeten en gekozen voor het 5 gangenmenu en bijpassend wijnarrangement. Zonder meer prima gegeten maar naar ons idee toch net geen Michelin ster niveau. De garing van het tweede gerecht (scholfilet) was niet op orde. Het daarop volgende kabeljauw gerecht was weinig uitgesproken. De kwartel was verrukkelijk. Daarnaast iets te veel nadruk per gerecht op de begeleidende ingredienten. Wat meer focus zou denk ik passend zijn. Goede prijs/kwaliteitsverhouding en uitstekende wijnen. Goede zwarte brigade.

Gegeten op 13 september 2014

hans bergen

Hier met een grote groep gegeten, het was voortreffelijk. De wijnen passen prima bij de uitgebalanceerde gerechten. Wat wel een beetje jammer is dat de akoestiek slecht is, daardoor versta je elkaar slecht. Dit is echt een top restaurant

Gegeten op 12 september 2014

Spes

Alweer een tijdje terug dat ik hier heb gegeten maar aangezien het mijn favoriete restaurant is leek het mij toch leuk om een recensie te schrijven.

Bij Hanting voelt het altijd als een avondje uit en ze hebben mij dan ook nog nooit teleurgesteld.
De oosterse invloeden zijn terug te vinden in het overheerlijke eten, zo wordt er bijvoorbeeld veel met Chinese azijn gewerkt voor in de sauzen en het brood wat je erbij geserveerd krijgt is een bapoa achtig brood met sjalotten erin. Het eten wat ze serveren is altijd top bereid en er wordt dan ook veel aandacht aan het bord besteed, een kunstwerk om naar te kijken.

Het gene wat mij ook altijd aantrekt bij Hanting is de goede service, ze hebben aandacht voor de gasten en er heerst geen stijve sfeer, alles gebeurt er met een glimlach. Ook de prijzen zijn voor een restaurant op dit niveau zijn erg schappelijk, de prijs kwaliteit verhouding is een dikke 10 waard.

Persoonlijk kan ik het 5 gangen diner aanraden, dat neem ik eigenlijk altijd als ik er ben en dan krijg je een mooi uitgebalanceerd menu en alle keren hebben ze mij dan ook verrast met iets anders. Dit is in zijn geheel uit te breiden met een wijnarrangement maar soms neem ik gewoon een lekker flesje wijn.

Kortom Hanting is voor mij het perfecte restaurant voor een avondje uit en ik bedenk mij in één keer dat ik lekker ga reserveren voor volgend weekend.

Gegeten op 19 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over HanTing in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over HanTing. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.