Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van HanTing in Den Haag - 1

3. Topper 2014
  4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 362 08 28
  2. www.hantingcuisine.nl

Veel meer dan de som der delen

Fusion: wat er gebeurt als verschillende culinaire tradities met elkaar versmelten en er iets compleet nieuws ontstaat. In dit geval gaat het om de oosterse en Franse cuisine, een combinatie die voor HanTing uitstekend blijkt te werken. Naast de smaakpapillen worden ook de ogen aangenaam verrast: elk bord ziet eruit als een schilderijtje.

Chradem

Dit is al jaren mijn favoriete restaurant. Ik kwam hier al voordat ze een michelinster hadden en ik ben verheugd te constateren dat ze niet veranderd zijn door de michelinster, hoewel reserveren nu wel veel verder van te voren moet. Ik ben eigenlijk vooral verbaast dat ze maar 1 ster hebben en geen twee.

Het decor spreekt mij persoonlijk erg aan, het past binnen het frans-aziatische fusionthema van het restaurant. De bediening is erg vriendelijk, hoewel er nu ook veel nieuwe mensen rondlopen. Ik mis daarbij toch wel iets van de vriendelijkheid van de bediening die er al jaren werkt. De service bij het laatste bezoek vond ik toch iets minder hartelijk dan bij eerdere bezoeken en iets meer gehaast. De erg vriendelijke sommelier werkt er al jaren en kende ons zelfs nog van eerdere bezoeken, terwijl wij er ongeveer eens per half jaar komen!
Verder is de service gewoon goed en krijg je bij elk gerecht uitleg, daarnaast wordt er ook netjes gewacht als een van de tafelgenoten even naar het toilet is.

Maar waar het bij Han Ting toch echt om draait is het magistrale en artistieke eten. Meesterwerkjes zijn het die niet zouden mistaan in het Mauritshuis. De smaken zijn fantastisch en elke hap is puur genieten. Wij nemen eigenlijk altijd het verrassingsmenu + dessert en dat is ook elke keer anders. Van de amuses vooraf tot aan de friandises bij de koffie, hoogstaand! Heerlijk zijn ook de gestoomde broodjes bij de gangen, waarmee je nog even de laatste dressing van je bord kan halen. Verbeterpuntje bij de laatste keer vond ik wel het wijnsupplement, ik vond de wijnen iets te eenvoudig. Voor mijn gevoel hadden we voorheen kwalitatief iets complexere wijnen.

Gegeten op 11 juli 2014

Foodreporter

Gereserveerd via de website en aangegeven dat het een verjaardag viering was. Kreeg waarschijnlijk hierdoor een vd betere tafels met meer privacy. Wij hadden een goede uitzicht over de zaak door onze tafel op de entresol. Een 2persoontafel op de bg tussen de looppaden was duidelijk minder.
Als basis had ik informatie gekregen dat het een Aziatische keuken is die op zijn Frans opmaakt en uitserveert. Hadden hiermee een Mich. ster bemachtigd.
Hadden 2 verschillende menus genomen. De opmaak zag er interessant uit. Jammer genoeg was de hoeveelheid zoals vaak in sterren zaken net te weinig om een voldaan gevoel te hebben. Te vaak teveel verschillende smaakjes van allerlei bijzaken en te weinig van het hoofdingrediënt. De zaak was vol en de bediening deed hard zijn best om iedereen van dienst te zijn. Hierdoor weinig meer contact dan het standaard uitleg per gang. De wijn was goed, alleen schonken ze zo scherp dat ze waarschijnlijk wel 6 glazen uit een fles haalden.
De prijzen waren ondanks de Mich. ster aan de lage kant en boden een hoge kwaliteit prijsverhouding.

Gegeten op 21 mei 2014

NilsV

Gegeten op 26 juli 2014

GMW

We zijn op zoektocht naar de leukste restaurant van Den Haag. Het concept van Hanting sprak me wel aan, dus heb ik vorige maand een bezoekje gebracht aan het restaurant. Na mijn etentje staat het restaurant op nummer 1. Wat een fantastische restaurant. Waarom? Dit zijn de redenen:
1) Vriendelijk en professionele mensen in de bediening. Al hebben ze een michelin ster, het personeel is erg toegankelijk en hebben een hart voor het vak. Bij elke gang wordt met enthousiasme verteld over de bijpassende wijn.
2) Het eten is gebalanceerd, smaakvol en ziet er super mooi uit. We hebben 4 gangen gehad, waarbij we bijvoorbeeld de tonijn en wilde zalm (koude gerecht), langoustine & gamba (visgerecht), lamsfilet, ossenhaas & kalfswang, eend (vleesgerecht) en mango (dessert).
Dit restaurant is echt een aanrader als je houdt van lekker eten en ambiance.

Gegeten op 7 juni 2014

dick54

Kwaliteit op alle fronten. Mooie, verfijnde gerechten en zeer correcte bediening, die alle tijd nam voor uitleg van de gerechten. De kennis en het enthousiasme van de sommelier was hartverwarmend, het wijnarrangement een maatpak bij het viergangen verrassingsmenu. Dineren bij HanTing is een feestje.

Gegeten op 24 juli 2014

Teh

Vanwege mijn verjaardag werd ik op dit restaurant getrakteerd.
Kregen goede voorlichting betreffende de menu mogelijkheden.
Hebben toen voor "a la carte" gekozen.
Kunnen niets anders zeggen dan zowel het voorgerecht en het hoofdgerecht waren zeer verzorgt opgemaakt en zeer smaakvol.
Ook het personeel was zeer vriendelijk.
Wij hebben genoten, en is zeker een aanrader!

Gegeten op 16 juli 2014

Manonn

Voor tweede keer hier geweest.
En ook deze keer heerlijk gegeten!
Vier (of meer) gangen verrassingsmenu is een aanrader.
Is zonder dessert, goed uitgangspunt omdat niet iedereen een dessert wil.
Sommelier was goed en leuk, heeft zelfs voor de kinderen bijpassende drankjes voor bij het eten geregeld.
We komen hier zeker weer terug.

Gegeten op 31 mei 2014

Proever38495

Met de dinerweken hier gegeten. Het eten was uitmuntend, een ware smaaksensatie en bijzondere ingredienten. Personeel was vriendelijk, maar omdat het erg druk was, vergaten soms op te letten of we nog wat te drinken hadden. Ik zou hier graag nog een keer willen eten en me laten verrassen door de verschillend smaken en combinaties.

Gegeten op 25 mei 2014

GustaMucho

Voor de tweede keer hier wezen eten en (ook) deze keer voldeed aan de verwachtingen.
5 gangen verrassingsmenu was lekker, evenals de sauvignon blanc huiswijn.

Bediening vriendelijk en correct en ze staan gelukkig niet constant aan je tafel. Alle gerechten worden beschreven, en de glazen worden tijdig bijgevuld.

Michelin ster eten tegen een hele redelijke prijs.

Gegeten op 24 juni 2014

Pierredelamontagne

Het meest opvallende in dit restaurant is de smaak explosie in de gerechten. Hierin onderscheiden ze zich echt. Echt fantastische combinaties die de sommelier met heerlijke wijn vergezeld laat gaan. De gerechten worden heel smaakvol opgemaakt, een genot voor het oog. De service is attent en er heerst een ongedwongen sfeer. Absoluut een aanrader om hier naar toe te gaan.

Gegeten op 22 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over HanTing in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over HanTing. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.