a TripAdvisor company

foto's van HanTing in Den Haag - 1 foto's van HanTing in Den Haag - 2 foto's van HanTing in Den Haag - 3 foto's van HanTing in Den Haag - 4 foto's van HanTing in Den Haag - 5 foto's van HanTing in Den Haag - 6

HanTing

2. www.hantingcuisine.nl
  1. 9,0 10 1 178

2. 8,5

3. 8,1

Veel meer dan de som der delen

Fusion: wat er gebeurt als verschillende culinaire tradities met elkaar versmelten en er iets compleet nieuws ontstaat. In dit geval gaat het om de oosterse en Franse cuisine, een combinatie die voor HanTing uitstekend blijkt te werken. Naast de smaakpapillen worden ook de ogen aangenaam verrast: elk bord ziet eruit als een schilderijtje.

johan1

Gisteren hier voortreffelijk gegeten, een vijf gangendiner met wijnarrangement. Het was razend druk en vreselijk lawaaiig, een sterrenrestaurant onwaardig. Ook zijn de stoelen oncomfortabel, veel te diep. De bediening was vriendelijk, maar een stoet van 6 verschillende mensen aan tafel, die ons toch wel heel dwingend een verrassingsmenu (makkelijk voor de organisatie ?) ""aanprezen"" en voorafgaand aan het dessert een dessertkaart presenteerden terwijl het dessert natuurlijk onderdeel van het menu is vind ik niet optimaal

Gegeten op 27 mei 2016

baspauline

Hier heerlijk gegeten, na een aantal lekkere een 6 gangen traktatie. Grote uitschieters de zeebaars en de lamsrack. Prachtig opgemaakte borden en een prettige bediening. We dronken er een heerlijk biertje bij, top! Een zeer geslaagde avond, wij komen zeker terug.

Gegeten op 26 mei 2016

Frommagio

Omdat we iets te vieren hadden wilde we iets speciaals en dat is buitengewoon goed gelukt. De vriendelijke ontvangst, bediening en ambiance zorgen al direct voor een relaxte welkome sfeer. Vervolgens wordt je meegenomen op een reis waarbij elk gerecht een schilderijtje op zich is met een bijbehorend palet van verrassende smaken. Vanaf binnenkomst tot vertrek en alles er tussenin genoten!

Gegeten op 26 mei 2016

Steph123

Veel verhalen gehoord, eindelijk zelf een keer gaan eten, echt een aanrader! 3 gangen menu genomen. De amuses waren al prachtig en heerlijk. Zoveel smaken echt genoten. Prijs kwaliteit klopt helemaal.

Gegeten op 11 mei 2016

Pauline1979

Het 5 gangen menu inclusief wijn arrangement is een aanrader. De amuses en elke gang zagen er prachtig uit en de smaken combineerden erg goed bij elkaar. Bij elke gang een heerlijk glas wijn, 3 maal wit bij de vis, eenmaal rood bij de eend, en een glas rosé. De sherry bij het dessert was ook een aangename verrassing. Het decor is tegenwoordig helemaal hip!

Gegeten op 7 mei 2016

Ouwelander

Bij elke hap een verrassing en alles was heerlijk. Echt een smaak sensatie! vriendelijke en goede bediening. Leuke locatie, sjiek ingericht. Alle gerechten werden uitstekend beschreven. We hadden gekozen voor een 3-gangen menu van de chef. Elke keer een fantastische verrassing wat je weer op de bord kreeg.

Gegeten op 6 mei 2016

odette817

Ik ben hier met mijn zoon wezen eten en ik kan er niets anders van maken: super! Wij gingen voor de vijf gangen en het was perfect. Wat een verwennerij. De wijn, de bediening, het dessertwijntje en de espresso; alles was het waard. Het enige minpunt was dat we dichtbij de deur zaten en dat het op den duur best wel fris werd door de gasten die telkens binnen kwamen en weer naar buiten gingen.

DJ-Amsterdam

Gegeten op 7 mei 2016

dofman

Met z'n zessen uit eten gaan is altijd een andere beleving dan met z'n tweeën. Twee van onze vrienden hadden bij HanTing al eens gegeten en waren er lyrisch over. Dus volgden we hen op koningsavond naar HanTing. Bij een Chinees restaurant verwacht je niet direct een Michelin ster aan te treffen, maar HanTing is zonder twijfel geen doorsnee-restaurant. Ook hier lieten we ons weer eens verrassen met een keuzemenu van de chefkok met bijpassende wijnen. De opmaak was prachtig, de smaak verfijnd en voortreffelijk, de bediening gastvrij zonder te formeel te worden (wat je soms bij sterren restaurants wel eens tegen komt). Prijzig was het wel, maar ja, voor kwaliteit betaal je meestal wat meer.

Gegeten op 26 april 2016

tiebout2

Vriendelijke ontvangst en prettig advies met betrekking tot de te maken keuzes. Wij kozen voor en verrassingsmenu van 4 gangen. Erg compleet met vis en vlees, zeer smaakvol bereid en opgediend. Ook de amuses waren geweldig. Alle aanwezige smaakpupillen zijn beproefd, uitstekend.

Gegeten op 29 april 2016

Schrijf zelf een recensie over HanTing in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over HanTing. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.