a TripAdvisor company

1. 8,6 10 1 7

2. 8,8

3. 8,3

marieke254

Via IENS terecht gekomen bij dit restaurant. Restaurant is erg gezellig ingericht, beetje huiskamer stijl. Het is niet heel groot, daardoor al snel gezellig! We hadden gekozen voor een 5 gangen verrassingsmenu. Wensen opgegeven wie er geen vis, orgaanvlees enz. wilde hebben. Dit werd heel goed onthouden. Eten was erg lekker. Per gang kon je ook nog uit een wijn kiezen, dit hebben wij niet gedaan, maar de wijn was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 8 oktober 2015

Hannemiek

Wij komen regelmatig bij dit zeer lekkere restaurant. Eten altijd een van de 4, 5 of 6 verrassing menu's. Het is er altijd heerlijk. Vaak hebben we er een wijn arrangement bij, altijd goede wijn uitleg. Verhoudingsgewijs wel veel meer witte wijn geschonken dan rode wijn.
Het is een kleiner restaurant wat wij erg prettig vinden. Kunt hier rustig eten zonder veel geluid om je heen. Is zeker een aanrader.

Gegeten op 20 september 2015

BartenAnke

Al meerdere keren hier wezen eten, gewoon super, lekker en een service. Vriendelijk en kennis.

Tafeltjes weliswaar wat dicht op elkaar. Maar het eten is super.

Gegeten op 28 februari 2015

p_vernooij

Je kunt altijd heerlijk genieten bij Fine Food and Wine. Ik neem altijd een verrassingsmenu (waarbij je kunt aangeven wat je niet lust) en bijpassend wijnarrangement. Elk gerecht en wijntje wordt met plezier gepresenteerd aan je tafeltje. De opmaak vd borden is bijzonder en het smaakt altijd super! Wel vind ik de afzonderlijke gerechten (tastings) wat a/d prijs. Maar met het menu ben je altijd voordeliger en leuker uit. Dit restaurant is een echte aanrader voor een heerlijk etentje.

Gegeten op 5 juni 2015

Connie en Johan

Wij zijn niet bekend in Veldhoven en hebben ons laten leiden door de prima referenties op IENS. Het bleek geen verkeerde keuze te zijn. Uitstekend verzorgd diner voor 4 personen. We hebben het 4-gangen verrassingsmenu met wijnarrangement genomen (voor de chauffeur het bob-arrangement met kleine glaasjes).

De ontvangst is al gastvrij. Het decor heeft een warme uitstraling. De stoelen zitten fijn. Het restaurant is niet te groot; ongeveer 40 á 50 plaatsen. Dus wel tijdig reserveren voor het weekend.

Het eten en de wijn is super voordelig geprijsd voor wat je krijgt!!! De smaken zijn voortreffelijk en de borden mooi opgemaakt. Hier staat een kok met liefde voor het vak.

Natuurlijk zijn er nog wel verbeterpuntjes. De tonijn van het voorgerecht was iets te ver doorgebakken en de uitleg bij de wijnen was te summier (alleen vermelding van land en soort druif; geen toelichting op smaak).

Dit restaurant is een aanbeveling. Als we weer in de buurt zijn, gaan we zeker terug.

Gegeten op 31 januari 2015

RUDINL

Afgelopen weekend bezocht. Gekozen voor 5-gangen menu met wijnarrangement. Voortreffelijk gegeten, porties redelijk groot van omvang dus 5-gangen was echt meer als voldoende. Maar ook elke gang was heerlijk. De meeste bijpassende wijnen ook, daar zat 1 minder exemplaar tussen (een Franse witte, ben vergeten welke) maar dat kan eens gebeuren. Aangename warme sfeer, goede akoestiek (niet veel last van luid pratende andere tafels) en vriendelijke bediening. Kortom, een prima ervaring en we komen ook zeker terug.

Gegeten op 15 november 2014

jos68

Zeer complete avond die voornamelijk gedragen werd door de studentikoze, flexibele ,,zwarte brigade'' ..!! Uiterst flexibel en aangenaam..!!

Mede-eigenaar/ maître/sommelier kwam daarentegen uiterst nukkig nors en pretentieus over. Wel zeer grote kennis van zaken !

Prijs / kwaliteitverhouding TOP..!!'

Zowel vlees als vis ..!!

Entree's met salade en scampi's/gamba's uiterst fris, vers en knapperIg..!!

Helaas noopte de aanhoudende kille uitstraling van de co-patron ons ( ondanks lieflijke pogingen van studentenbrigade..!!) de digestief met koffie bij buurman Brasserie Saint-Tropez te nuttigen..!! ;((!

Gegeten op 2 augustus 2014

ard-jan

Een verrassend leuke avond zoals het helemaal hoort. Ben zelf werkzaam geweest in een restaurant dus weet dat er snel iets minder of mis kan gaan. Hier begrijpen ze helemaal waar ze mee bezig zijn. Het is ook gewoon een goedkoop avondje uit eten in verhouding tot de kwaliteit, bovendien laagdrempelig en toch tot in de puntjes verzorgd. Jammer dat we 100km van hier wonen...

Gegeten op 10 mei 2013

vanbree

Bij toeval aten we hier tweemaal kort na elkaar en dat was geen straf! De kaart is overzichtelijk en verrassend, dat geldt voor zowel het eten als de wijn. Een van ons bestelde beide keren het verrassingsmenu en de kok maakt er 2x een verrassing van.
De bediening is vriendelijk en deskundig. (Piepklein minpuntje: te rose, te zomerse t-shirts van de meisjes.) Hier is de prijs-kwaliteit is uitstekend, we voelden ons verwend. Dit restaurant is wat ons betreft een aanrader.

Gegeten op 26 oktober 2012

Etertje61

Nadat we hier al eens hadden 'voorgeproefd', hebben we hier met onze kinderen gegeten ter gelegenheid van onze 40-jarige trouwdag. Dat viel prima in de smaak! De verrassingsmenu's werden heel goed afgestemd op onze nogal uiteenlopende wensen, de bijpassende wijnen waren verrassend en smaakten uitstekend en de bediening deed zijn best om het ons naar de zin te maken.
Jammer vinden wij (maar dat is een persoonlijke opvatting) dat de zaak nogal 'klinisch' overkomt: strak en open ingericht, weinig of geen gelegenheid om met je eigen groepje wat afgezonderd te zitten, wat we bij onze gelegenheid wel fijner hadden gevonden. Maar evengoed hebben we allemaal genoten van de avond.

Gegeten op 21 april 2012

Schrijf zelf een recensie over FINE food and wine in Veldhoven

Schrijf hieronder je recensie over FINE food and wine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.