Eazie

• 7.1

• 7.2

ruudduur
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij likken onze vingers bij af. Gebakken nassi, black bean of sate saus, kip, beef en 5 lekkere groentes, wij fietsen er voor naar het centrum van Den Haag (20 min). Af en toe je laten verrassen door het dagmenu is helemaal niet verkeerd. De geboden verse en knapperige delicatesse maakt de jonge bediening die wat afstandelijk en introvert is, meer dan goed. Wij eten het doosje meestal buiten leeg maar binnen is het ook prima toeven. Modern, fris en ruimtelijk als het om wat grotere zaken gaat.

Gegeten op 29 maart 2014

LauraMmm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het betreft een fastfoodrestaurant voor je zelf je wokgerecht kan samenstellen die terplekken bereid wordt. De porties zijn prima voor een lunch of tussendoor maar de smaak van de sauzen valt wat tegen (niet zo pittig als aangegeven, weinig smaak aan). Naast wokgerechten hebben ze ook salades en sushi bijvoorbeeld. Wel weing keuze voor vegetariers die ook geen vis eten. Voor een fastfood restaurant is het best lekker maar kan toch niet op tegen een goed wokrestaurant waar de gerechten wel duurder zijn maar toch meer smaak hebben, meer sfeer aanwezig is, een beter service en geen plastic servies/bestek. Een goede plek voor een snelle en redelijk goedkope lunch maar voor een romantisch dinner moet je hier niet zijn.

Gegeten op 18 augustus 2013

Travel Counsellors
  • Recensies in de laatste twee jaar

een goede plek om even te zitten of om een gezonde en betaalbare maaltijd mee te nemen. Het is fastfood, maar dan gezonder. Binnen enkele minuten wordt je maaltijd in de open keuken gewokt. Ruime keuze aan noedels, rijst, sauzen, tofu, garnalen, kip, vis, beef en diverse groenten. Wil je even geen koolhydraten, dan sla je de rijst of noedels over en krijg je een portie extra groente.

Gegeten op 13 augustus 2013

aernoud1

Prima eten en gezond.
ik vond het erg lekker.
Kon ook makkelijk meenemen naar huis en bleef ook warm.
Het eten was redelijk snel klaar en hoefde niet lang te wachten.

Gegeten op 15 februari 2013

angela10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zoek naar een redelijk gezonde, snelle en vooral goedkope maaltijd? Dan ben je aan het goede adres. Je wordt snel geholpen, mits het niet al te druk is, dus vermijdt koopavonden. Het eten is ook snel klaar. Veel plek is er niet, dus ideaal om mee naar huis te nemen.

roelandvdh

• Goed

Voor een snelle hap: prima! Goedkoop, vers, goed, snel.

Nolketessa

• Goed

Eigenlijk moet ik geen reclame voor Eazie maken want het is er altijd al goed druk, maar dat is ook terecht wat mij betreft: het eten is erg lekker, je krijgt het snel geserveerd en het personeel is vriendelijk en beleefd. Wat mij betreft een enorme aanwinst voor de Haagse binnenstad!

a.massing

• Goed

Het eten is lekker, gezond, vers en divers. De bediening is vlot en attent. Kortom, hier is veel van voldoende kwaliteit, dus goed voor een (h)eerlijke lunch. Ik geniet hier!

Merlea

• Redelijk

Voor een snelle wokmaaltijd met een redelijke prijs kun je hier terecht. Je kan jouw wokmaaltijd zelf samenstellen. Of het echt halal vlees is wat ze bereiden, is een grote vraag. Het scheelt dat er geen varkensvlees op hun kaart staat. Het eten wordt vers klaargemaakt. Jammer dat ze teveel saus in het eten doen, waardoor het waterig wordt. Of zou dat komen omdat het vlees/de groenten, (eerst geblancheerd worden voordat ze in de wok gaan), niet goed worden uitgelekt en met de saus erbij, wordt het dan waterig?

lionking

• Goed

Lekker, snel, niet te duur, niet te ongezond. Urban sfeer. Als je van zoet houdt, is de Chinese tomatensoep een aanrader! Wij nemen eigenlijk altijd een wokmaaltijd, met soep.

Schrijf zelf een recensie over Eazie in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Eazie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!