Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eazie

2. Wokken
  1. Toon telefoonnummer 070 324 36 71

klaus_

Eten:
Snelle wok gerecht. Keuzes uit verschillende soorten noodles/rijst, sauzen (van zoet/mild tot erg pittig), 4/5 soorten groenten en eventueel kip, vis of vlees. Simpel gerecht niet onwijs geweldig of smaakvol, wel prima om je buik mee te vullen en goed te doen qua prijs (iets van 6euro per gerecht). Het wordt wel gelukkig vers voor je gemaakt. Verder hebben ze ook voorverpakte sushi en zalm wrap, dat is niet erg vers.

Service:
De man achter de kassa, die de bestelling opneemt, is niet super vriendelijk. Geen warme welkom, gewoon bestelling opnemen and that's it.
Gelukkig wordt je eten wel bezorgd aan tafel.

Decor:
In Den haag is eazie rond etenstijd altijd druk. Meestal kan je er wel in het restaurant zitten.

Conclusie:
Het eten is ok voor de prijs, je eet je buik wel vol. Maar verwacht geen culinaire hoogstaandje, het is slechts kwestie van wat vlees/kip met wat groenten en saus uit een potje.

Gegeten op 15 oktober 2014

avistyling

Ik kom al jaren eten (afhalen) bij Eazie Den Haag (en in andere steden zoals Rotterdam en Leiden). Mijn voorkeur gaat er uit om het eten af te halen aangezien het altijd er druk is: het is een relatieve kleine ruimte. Van het groene decor moet je ook niet te veel verwachten (het is wel netjes!), want het is immers een take-a-way en een restaurant waar je snel even een hapje eet. Het is geen restaurant waar je moet gaat ‘dineren’.

Het concept van Eazie is in mijn optiek geweldig: je kiest een basis (van witte rijst, nasi tot diverse noodles), vlees (tofu, kip, rund of vis), saus (van mild tot pikant) en vijf groente (diverse keuzemogelijkheden, bijv. paksoi, boontjes, paprika e.d.). Naast de wokgerechten zijn er ook diverse salades, wraps en sushi te verkrijgen.

Naast dat het concept geweldig is, vind ik het eten ook erg geweldig. Je kan elke keer variëren m.b.t. het type gerecht. Wat mij betreft kan ik Eazie bijna elke dag eten.

Gegeten op 8 augustus 2014

jammie2

ja, ruime voldoendes, vlug klaar wok gerechtjes, rijst of noodles met verse, knapperige (hoera..) groentes, vis/vlees/vega varianten en standaard oosters getint sausje naar keuze.. niet zo duur, redelijk gezond, maar weinig verheffends, basic trendy tentje voor de vlotte trek ter plekke of to go, overigens voor wel leuk miniterrasje op de stoep lekker in het zonnetje op levendige binnenstadslocatie..

Gegeten op 12 juli 2014

harmenoltjof

Gerechten smaken goed, maar ik had extra betaald voor gebakken rijst maar dit was gekookte rijst met wat ei.

Het personeel dacht ook dat het gekookte rijst was, maar de baas zei van niet. Even extra in de wok en het zou zijn opgelost, maar dat werd niet voorgesteld. Ik kreeg gewoon ongelijk en moest het daar mee doen.
Ik kom hier niet meer terug!
Ik kom hier niet meer terug.

Gegeten op 18 juni 2014

ruudduur

Wij likken onze vingers bij af. Gebakken nassi, black bean of sate saus, kip, beef en 5 lekkere groentes, wij fietsen er voor naar het centrum van Den Haag (20 min). Af en toe je laten verrassen door het dagmenu is helemaal niet verkeerd. De geboden verse en knapperige delicatesse maakt de jonge bediening die wat afstandelijk en introvert is, meer dan goed. Wij eten het doosje meestal buiten leeg maar binnen is het ook prima toeven. Modern, fris en ruimtelijk als het om wat grotere zaken gaat.

Gegeten op 29 maart 2014

LauraMmm

Het betreft een fastfoodrestaurant voor je zelf je wokgerecht kan samenstellen die terplekken bereid wordt. De porties zijn prima voor een lunch of tussendoor maar de smaak van de sauzen valt wat tegen (niet zo pittig als aangegeven, weinig smaak aan). Naast wokgerechten hebben ze ook salades en sushi bijvoorbeeld. Wel weing keuze voor vegetariers die ook geen vis eten. Voor een fastfood restaurant is het best lekker maar kan toch niet op tegen een goed wokrestaurant waar de gerechten wel duurder zijn maar toch meer smaak hebben, meer sfeer aanwezig is, een beter service en geen plastic servies/bestek. Een goede plek voor een snelle en redelijk goedkope lunch maar voor een romantisch dinner moet je hier niet zijn.

Gegeten op 18 augustus 2013

Travel Counsellors

een goede plek om even te zitten of om een gezonde en betaalbare maaltijd mee te nemen. Het is fastfood, maar dan gezonder. Binnen enkele minuten wordt je maaltijd in de open keuken gewokt. Ruime keuze aan noedels, rijst, sauzen, tofu, garnalen, kip, vis, beef en diverse groenten. Wil je even geen koolhydraten, dan sla je de rijst of noedels over en krijg je een portie extra groente.

Gegeten op 13 augustus 2013

aernoud1

Prima eten en gezond.
ik vond het erg lekker.
Kon ook makkelijk meenemen naar huis en bleef ook warm.
Het eten was redelijk snel klaar en hoefde niet lang te wachten.

Gegeten op 15 februari 2013

angela10

Op zoek naar een redelijk gezonde, snelle en vooral goedkope maaltijd? Dan ben je aan het goede adres. Je wordt snel geholpen, mits het niet al te druk is, dus vermijdt koopavonden. Het eten is ook snel klaar. Veel plek is er niet, dus ideaal om mee naar huis te nemen.

roelandvdh

• Goed

• Goed

Voor een snelle hap: prima! Goedkoop, vers, goed, snel.

Schrijf zelf een recensie over Eazie in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Eazie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.