• foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 1

• 8.0

• 8.2

jhieg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs hier zakelijk geluncht. Rundercarpaccio vooraf en makreel als hoofd waren goed bereid. Restaurant is zeer gunstig gelegen voor dit soort doeleinden vlak bij de A2. Begeleidende wijnen waren ok, maar zouden wat mij betreft nog beter kunnen aansluiten. Al met al prima locatie voor zakelijke lunch en normale verhouding prijs en kwaliteit.

Gegeten op 19 juli 2013

GerardS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verrassend op een industrieterrein ligt dit restaurant. Op een van de eerste mooie dagen van het jaar kon je kiezen om op het terras of binnen te eten. Begonnen met een carpaccio van weiderund met basilicumpesto. Op zich een prima gerecht hoewel de dressing wel wat meer smaak kon gebruiken. Daarna de met geitenkaas en pijnboompitten gevulde huisgemaakte ravioli. Gewoon lekker, niets mis mee. Het geheel afgesloten met honingraat crunch, karamel en roomijs. Geheel overziend een prima stek.

Gegeten op 5 juni 2013

HetS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs hier zakelijk geluncht. Het ligt erg handig tov de snelweg op een locatie die je niet snel zou verwachten. Het ziet er allemaal leuk en gezellig uit. De ruimte is wel een beetje groot waardoor je toch de neiging hebt om langs de rand te willen gaan zitten. Het eten is prima, maar niet heel spannend. Lekkere Thaise soep gegeten gevolgd door gebakken makreel op een risotto met venkel. Het wordt allemaal leuk opgediend. De wijn is acceptabel, maar wordt in het glas voor je neergezet, dus je hebt geen idee wat je ingeschonken hebt gekregen. De bediening is aardig, maar je krijgt ook iedereen die aanwezig is wel een keer aan tafel. De prijs-kwaliteit is voor deze regio best netjes. Zakelijk vind ik het een uitstekend adres en kom ik ook zeker terug.

Gegeten op 17 mei 2013

tedenpatrice
  • Recensies in de laatste twee jaar

Door een zakenrelatie uitgenodigd voor een diner overleg en dit kon plaatsvinden in een gezellige omgeving. Tafels staan ruim opgesteld waardoor er ook zakelijk goed getafeld kon worden en de bediening is voortreffelijk. Een heerlijke rundercarpaccio vooraf gevolgd door een lekker bereide maiskip filet begeleid door een fijne, droge witte Chileense wijn. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 15 mei 2013

laviefacile
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastisch restaurant op een rare plek midden op een bedrijventerrein. Restaurant zelf ziet er van binnen en buiten zeer sfeervol uit. Meerdere keren hier wezen eten en het eten smaakt voortreffelijk, de cappuccino is perfect en de wijnen heerlijk. Bediening ook erg goed. Normaliter wordt er keurige uitleg gegeven over de gerechten, hoe het is bereid etc, maar daar kwam het gisteravond niet van i.v.m. enorme drukte. Wel vanwege de drukte gratis vooraf brood en een drankje, erg attent. Prijzen zijn niet erg laag en daarom een prijs/kwaliteitsverhouding van 'eten 8'. Zeker een aanrader.

Gegeten op 16 mei 2013

Nokids
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant Zuiver is een fantastische locatie om met vrienden te dineren. Met 6 personen ook een ronde tafel, is meteen goed. Met een blik op de kaart waren we het meteen eens, het 5 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Het is een echte aanrader. Ieder gerecht zorgvuldig klaargemaakt en mooi op smaak. De wijnen waren verrukkelijk met een desertwijn op tafel als afsluiter. Dit moet je echt beleven want dan kan je niet uitleggen. Er zaten geen teleurstellende gerechtjes bij! Bediening top met een leuke gastheer die regelmatig aan tafel verschijnt.
Ik zeg doen, echt een avond uit!

Gegeten op 13 april 2013

Lieke-
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zijn hier wezen eten met zijn vieren voor de verjaardag van mijn vriend. Ik had bij de reservering aangegeven dat er een jarige bij zat. Eenmaal aan tafel (in een bomvol restaurant) werd er door een uiterst vrolijke gastheer een glas prosecco aangeboden en iedereen hartelijk gefeliciteerd, leuk! We kozen allen voor het 5-gangen verrassingsmenu met een aantal "beperkingen" omdat we wel van een glas houden maar nog moesten sturen kozen ik en mijn vriendin voor een Bob-wijnarrangement (1/2 glazen). Het menu begon met een "fruit de mer" gevolgd door een op de gebakken Dorade en rosé gebraden eendenborst. De eerste 3 gangen waren ronduit heerlijk! De bediening gaf overal duidelijk uitleg bij en schonk (ruim) heerlijke wijnen, vooral de pinot gris uit Luxemburg! Als hoofdgerecht kregen we rundvlees met reuze gamba's en het dessert was een bavarois van framboos en champagne. Weer heerlijk, ik moet wel zeggen dat ik na gang 4 eigenlijk al vol zat en van de dessertwijn heb ik alleen kunnen nippen omdat de 1/2 glazen vaak meer waren. Gelukkig mocht ik deze laten staan en kreeg ik er een kop verse muntthee voor in de plaats. Het was voor ons een fantastische eerste ervaring en zijn blij Zuiver te hebben ontdekt, met mijn verjaardag komen we zeker terug!

Gegeten op 13 april 2013

fritshakkennes

Uitstekende ontvangst.
Prachtige tafel voor 8 personen bij de haard.
Het eten (voor 5 gasten verrassingsmenu) was heerlijk en mooi opgemaakt . De bediening was attent en vlot!
Jammer, dat er bij vertrek niemand ons uitgeleide deed.
Dit restaurant is een aanbeveling waard

Gegeten op 30 maart 2013

marc43
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een dinsdagavond wilde ik met een collega wat gaan eten en aangezien ik er wel eens langs was gefietst, maar er nog nooit had gegeten, zijn we naar Zuiver gegaan. Qua inrichting ziet het er mooi uit, best verrassend om zo iets op een industrieterrein tegen te komen. Wel is het restaurant duidelijk gericht op een wat hoger segment, voor drie gangen zit je zo op €50,-. Wij hebben wat eenvoudigs gegeten en dat was verder prima qua portie en smaak. De bediening was voor ons een afknapper. Toen we binnen kwamen werd ons gevraagd of we gereserveerd hadden en toen dat niet het geval bleek te zijn werd er eerst nagevraagd of het wel kon (let wel: er waren TWEE tafels bezet in heel het restaurant). Vervolgens viel het ook niet mee om wat te drinken te bestellen en toen we uiteindelijk voor een -relatief- goedkoop gerecht kozen werden we nog net niet weggekeken. Ik kom hier niet meer terug.

Gegeten op 13 november 2012

JordyN
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sfeervolle zaak ondanks dat het op een industrieterrein is gelegen heb je dat niet door. Prima service enige opmerking is dat er wat vaker gekeken mag worden of je glas leeg is. Verder heel vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Eten altijd mooi opgemaakt en goed van smaak zoals je het wil hebben als je uit eten gaat. Moet wel bijgezegd worden dat de prijs iets hoger is dan een gemiddeld restaurant met de zelfde gerechten. Maar de smaak is dan ook zoals het hoort.

Gegeten op 2 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Zuiver in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Zuiver. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!