a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 1 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 2 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 3 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 4 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 5 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 6 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 7 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 8 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 9 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 10 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 11 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 12

Restaurant Zuiver

3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 238 32 33
  2. www.zuivergastvrij.nl

Opama

Wat afgelegen, op industrieterrein aan rand Utrecht, met de opgegeven stadsbus 19 ondoenbaar want 19.00 laatste terug! Interieur strak zakelijk, je zit ruim met je gezelschap; als aperitief een bubbel: te warm en nauwelijks belletje te zien. Bij de borrel de bekende diepvriesvlammetjes, kipnuggets enz..., dat is geen culinaire ontdekking! een 5-delig voorgerecht kan ook niet echt verrassen, het pompoensoepje was lekker; als hoofdgerecht keuze uit vlees/vis.Deed de verkeerde optie: 2 fletse lauwe scholfilets op een papperige risotto, met sobere garnituur.Ook weer te warme witte wijn.Het nagerecht was aardig. Kortom, als groepsgebeuren allicht tevredenheid, ik zal hier niet boeken voor een gastronomische belevenis met partner of enkele vrienden

Gegeten op 20 januari 2016

Meesterproever - 7 maanden geleden

Het gebruikelijke weinig zeggende bedankje van de orgaisatietop: mits een vertrouwd gezelschap wat een gratis diner krijgt aangeboden, de sfeer gezellig is, voldoende drank en spijs, de bediening vlot en een goed tempo, ja dan is de culinaire kwaliteit zelden de insteek van de beoordeling en bedanking; daarom ga ik nooit af op de commentaren van grotere groepen, tenzij het een ervaren culinair gezelschap is wat een echte fijnproeverij organiseert.

philippa1

Mooie locatie en handig voor een zakelijke afspraak. Het eten is prima. Wijn ook. Heerlijke broodjes, salades, lekkere verse sap en de huiswijn is ook goed. Maar de bediening vonden wij tergend. In een steeds rustiger wordende ruimte ,hadden ze meer aandacht voor elkaar, terwijl wij trachtten de aandacht te krijgen om een drankje te bestellen. Waarom komt dit toch zoveel voor in de Nederlandse horeca? Onvriendelijk waren ze zeker niet, maar echte interesse en overzicht hadden de heren en dames helaas ook niet.

Gegeten op 22 januari 2016

Restaurant - 6 maanden geleden

Beste Philippa1,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw bezoek aan Zuiver, deze feedback nemen wij ter harte. Graag tot een volgende keer!

Team Zuiver

mijnbeoordeling

Ik was er al voor gewaarschuwd door een collega, maar ik heb het nu zelf ondervonden: de wachttijden zijn veel te lang. We hadden om half 7 gereserveerd, en het duurde een uur voordat het voorgerecht kwam. Tussen voor- en hoofdgerecht zat ook weer veel te veel tijd. De bediening kwam wel diverse keren excuus hiervoor aanbieden, maar uiteindelijk lijkt mij dit een probleem in de keukenplanning, waar men toch iets aan moet doen. Er waren een paar tafels met grote groepen en daar lijden de kleinere tafels blijkbaar onder. Eten was op zich wel goed. Jammer.

Gegeten op 20 januari 2016

Beste gast,

Wat vervelend om te lezen dat u lang heeft moeten wachten op uw gerechten, dit had uiteraard niet mogen voorkomen. Ons team is hier zich op de avond zelf ook bewust van geweest maar helaas is het niet gelukt om de wachttijden te verkorten. Uiteraard nemen wij uw opmerkingen mee voor in de toekomst. Wij hopen u, ondanks deze ervaring, nogmaals bij Restaurant Zuiver te mogen ontvangen.

Team Restaurant Zuiver

B_right

Afgelopen donderdag met ons volledige managementteam gegeten bij restaurant Zuiver!!in 1 woord FANTASTISCH! Een aperatief van prosecco, amuse van gerookte zalm met little jam sla en ei kruim, het voorgerecht bestond uit een combinatie van tonijn tartaar, in zeezout en maanzaad geroosterde tonijn filet en gegrilde tonijn filet. Als vlees hoofdgerecht aten we een verrukkelijk rose gebakken eendenborstfilet met knolselderijmousseline truffelaardappel en geroosterde vergeten groente en truffelsaus... het vis hoofdgerecht bestond uit kabeljauwfilet op een bedje van een stampotje van wilde bladspinazie venkel en beurreblanc saus, ons dessert bestond uit chocolademousse, een stukje zeer verrassende heerlijke flensjestaart, en ijs van licor 43! Alles klopte! Enorm genoten en zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 14 januari 2016

Beste B_right,

Hartelijk dank voor je enthousiaste en lovende recensie over Restaurant Zuiver, hier zijn wij als team trots op! Graag tot snel!

Team Restaurant Zuiver

VelthuijsenDeJong

Wij namen voor het eerst deel aan de kerstbrunch en hebben het zeer goed naar onze zin gehad.
Voortreffelijk eten, vriendelijk personeel en een mooi versierde eetzaal. De heren muzikanten vonden we een prettige omlijsting van het geheel.
Wat ons wel bevreemd heeft is dat we de ons aangeboden prosecco (of dergelijke) en het tafelwater apart op de rekening terugvonden. Volgens ons hoorde zeker het eerste bij de brunch, maar ik kan dit niet meer terugvinden op de site.

Beste VelthuijsenDeJong,

Wat leuk dat u er dit jaar voor heeft gekozen om op 1e Kerstdag van de kerstbrunch bij Zuiver te genieten! Hartelijk dank voor deze prachtige cijfers. Mocht u nog verder wensen te spreken over de drankjes kunt u mij bereiken via 030-2383233.

bianca194

Wederom heerlijk gegeten met het kerstdiner, inmiddels een traditie voor ons.
Ook omdat ze zo goed overweg kunnen met voedselallergieen.
Tot de volgende keer!

Beste Bianca,

Wij vinden het altijd erg leuk om jullie te mogen ontvangen, wij hopen jullie nog vaak te zien bij Restaurant Zuiver!

niek37

Prima restauratnt en prima accommodatie. Ge woon goed. Opvallend is de goede acoustiek in de grote zaal. Gesprekken voeren is goed mogelijk zonder overlast van geroezemoes in de ruimte.

Beste Niek,

Bedankt voor het achterlaten van deze prachtige drie cijfers, daar zijn wij als team erg trots op! Graag tot ziens bij Restaurant Zuiver.

ingeborg40

Eerste Kerstdag met 11 personen een brunch bij Restaurant Zuiver gehad. Wat een leuke, muzikale ontvangst! We hadden een gezellige ronde tafel. Mooi buffet met voor ieder wat wils. Bediening was zeer vriendelijk en ook aan de kinderen was gedacht. Ze hadden een leuke ruimte gemaakt met film en mogelijkheid om te knutselen. Wij waren allemaal enthousiast, we komen beslist terug!

Beste Ingeborg,

Leuk om te horen dat u een fijne 1e Kerstdag heeft gehad bij Restaurant Zuiver. Heel graag tot de volgende keer, wij ontvangen u graag.

Simone Op de woerd

QJB

Vrijdag met een grote groep hier gegeten. Het eten was zeker niet slecht, maar ook geen uitzonderlijke smaken of spannende smaken. We hadden een vooraf gekozen menu, het dessert is helaas nooit gekomen. Echter complimenten voor het uiterst vriendelijke personeel.

Gegeten op 18 december 2015

Beste QJB,

Hartelijk dank voor je reactie!

Wij vinden de recensie deels niet correct. De opdrachtgever van jullie diner heeft er bewust voor gekozen geen dessert te laten serveren dus daarom is dit nooit gekomen. Wij vinden het erg jammer dat je het eten een 6 hebt gegeven terwijl het zeker niet slecht was. Bedankt voor de complimenten omtrent het personeel.

Wij zouden het op prijs stellen als je de opmerking omtrent het dessert zou willen verwijderen.

Meesterproever - 8 maanden geleden

Beste Simone,

Ik kan mijn recensie niet meer aanpassen maar eventuele toekomstige gasten kunnen jullie reactie zien. Ik begrijp niet waarom een jullie ontevreden zijn over een zes, een zes is zeker geen slecht cijfer. Echter vond ik niet dat het eten bijzonder genoeg was om een zeven te geven,ik vind dat de koks het eten beter op smaak hadden kunnen brengen en daarmee niet het optimale uit de ingrediënten hebben gehaald. Maar slecht was het ook niet vandaar de zes.

Beste QJB,

Bedankt voor de toelichting. Fijne feestdagen gewenst!

gadesnoo

Gemiste kans.
Na twee plezierige ervaringen in kleiner gezelschap op vrijdag 27 november met een club van 8 personen gereserveerd. Nauwelijks ontvangst. Ligging en uitstraling restaurant werd bij binnenkomst zeer goed gewaardeerd. Wachttijd bediening al direct vrij lang. Helaas dit keer geen amuse. Presentatie en kwaliteit van de gerechten was duidelijk minder dan voorheen. Wellicht andere kok of druk in de keuken? Bediening regelmatig verdwenen naar mogelijk groot gezelschap in andere zaal.
Jammerlijke ervaring.

Gegeten op 27 november 2015

Beste Gadesnoo,

Wat ontzettend jammer dat u vorige week geen goede ervaring heeft gehad bij Restaurant Zuiver. Wij nemen uw opmerkingen ter harte en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te verbeteren.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Zuiver in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Zuiver. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.