a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 1 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 2 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 3 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 4 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 5 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 6 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 7 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 8

Restaurant Zuiver

sebastiaanbeens

Gegeten op 14 augustus 2014

Restaurant - 10 maanden geleden

Beste Sebastiaan,

Wij kunnen niet meer doen dan je bedanken voor deze prachtige recensie over restaurant Zuiver! Alles wat je hebt beschreven is waar wij voor staan; culinair genieten in een sfeervolle ambiance met een uitstekende service!

Onze dank is groot en graag tot een volgende keer, ook dan houden wij de keuken graag wat langer voor jou en je gezelschap open!

Sales Zuiver

Miekie80

Eten was heerlijk, goede uitleg van de obers en de sfeer was prima. Iets duurder dan een 'gewoon' eetcafe, maar dit prijsverschil maakt Zuiver meer dan goed.

Gegeten op 28 juli 2014

Restaurant - 10 maanden geleden

Beste Miekie,

Bedankt voor het schrijven van deze kort, krachtige en positieve reactie! Wij zijn blij om te horen dat u heerlijk gedineerd heeft.

Graag tot een volgende keer!

Sales Zuiver

Nimbus71

Best goede zakenlunch hier gehad vanmiddag! Prima tartaar van haring vooraf en als hoofd uitstekende heilbot gecombineerd met prima Californische Chardonnay en Australisch wit. Verrassend leuke zaak op een industrieterrein. Enige minpuntje was dat de bediening de drukte op het terras met moeite aankon waardoor ik iets te vaak om aandacht moest vragen en ik met veel moeite een beroep moest doen op een terrasplek in de schaduw (die ik wel vooraf had gereserveerd). Verder prima eten en lokatie!

Restaurant - 11 maanden geleden

Beste Proever,

Bedankt voor het beschrijven van uw ervaring bij Zuiver. Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw zakenlunch en dat u verrast bent door onze locatie! Graag verwelkomen wij u een volgende keer en verlenen wij u graag een uitstekende service!

Gr.
Sales

Simon

bloem554

Heb hier zakelijk gegeten, het eten was goed. Een prima kaart. Ook goede wijn keuze. Service was prima. Het was wel druk, maar dat is natuurlijk een goed teken.
Goede parkeer mogelijkheden

We hadden het 3 ganngen menu gekozen .

De carpaccio van Weiderund was prima, en als hoofdgerecht een lekkere tourneddos van de maas-ijssel-maas rund (ik wist niet dat die bestaan ......)

Ze hebben ook een 3-4-5 gangen verassings menu evt. Met wijn arrangement

Gegeten op 14 april 2014

Restaurant - 26 juni 2014

Beste bloem554,

Wat leuk dat u de moeite heeft genomen een recensie te schrijven over restaurant Zuiver, bedankt! Wij zijn erg blij om te lezen dat u een fijne avond heeft gehad en bovenal genoten heeft van het diner en de service.
Wij verwelkomen u graag een volgende keer.

Sales

JVAJansen

Wij hebben 10 april j.l. voor de tweede maal de Herenkamer bij Zuiver gehuurd voor een zakelijke bijeenkomst. En ook deze keer waren wij weer zeer tevreden met de bediening en de kwaliteit van het hapjes-arrangement tijdens de borrel: vooral de mousse van geitenkaas en de parmaham met compôte van Tutti Frutti maakte indruk. Maar ook de service voorafgaand aan de bijeenkomst, maakte het organiseren ervan een stuk eenvoudiger… We komen zeker terug!

Gegeten op 10 april 2014

Restaurant - 19 juni 2014

Beste meneer Jansen,

Graag tot de volgende keer, wij verwelkomen jullie graag wederom bij Zuiver!

Gastvrije groet,

Mar-Jan

Mooie boerderij in een industriële omgeving; buiten zitten is dan niet aantrekkelijk. Binnen is het sfeervol maar ook wel weer vrij ruim.

We lieten ons verrassen door de kok en zowel het visvoorgerecht als het vleeshoofdgerecht vallen op door goede bereiding en uitstekende saus/groente-begeleiding. Mals, sappig en intense smaken.

Mooie wijnen en prima koffie maken het compleet. De bediening is niet zo alert; dat kan beter! Eigenlijk vooral een zakenrestaurant dat waar
biedt voor zijn geld.

Gegeten op 27 mei 2014

Restaurant - 19 juni 2014

Beste Mar-Jan,

Hartelijk dank voor het beschrijven van jullie ervaring bij restaurant Zuiver! Goed om te lezen dat jullie smaakvol hebben gedineerd, genoten hebben van de wijnen en het sfeervolle restaurant.

Graag tot ziens!

ClauDias

Zaterdag 12 April gedineerd bij dit gezellige, knusse maar ook sjieke restaurant. Wij werden meteen erg vriendelijk te woord gestaan en aan een tafel geholpen. Eten is erg goed vooral de gegrilde makreelfillet dat ikzelf genuttigd heb, het hoofdgerecht is mooi opgedekt en heeft een perfecte samenstelling wat betreft rijst, groenten en de kruiden. Het dessert; zuiver snoepen is ook absoluut een aanrader. Net zo mooi opgedekt als het hoofdgerecht en werd door de ober op een erg leuke manier gepresenteerd. De tijd tussen het voor- hoofd en nagrecht vonden wij erg fijn, hierdoor kun je optimaal genieten van elk gerecht. Tussentijds gezellig van je gezelschap genieten en van de verscheidene drankjes. Kortom echt een aanrader voor een gezellig avondje uit.

Gegeten op 12 april 2014

Restaurant - 4 juni 2014

Beste ClauDias,

Bedankt voor het omschrijven van jullie ervaring bij restaurant Zuiver! Fijn om te lezen dat jullie alles waar Zuiver voor staat hebben opgemerkt; gezellig eten, gezelligheid en een sfeervolle ambiance. Graag tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Lesaffre

Samen met collega's uit heel Europe hebben we heerlijk gedineerd bij Restaurant Zuiver.
Op het keuzemenu stond o.a. Carpaccio van weiderund, deze was subliem! Het hoofdgerecht Ossenhaas medaillons was botermals met een zoete uien jus, geroosterde seizoen groenten en aardappelen. Het nagerecht 'Zuiver snoepen' was zo lekker, .... niet gepast maar je zou je vingers erbij aflikken. We raden iedereen aan om te gaan eten bij Restaurant Zuiver!

Gegeten op 21 mei 2014

Restaurant - 4 juni 2014

Beste Lesaffre,

Fijn om te lezen dat u en uw collega's heerlijk hebben gedineerd bij Zuiver. Ik wil u bedanken voor het achterlaten van deze ontzettend leuke reactie en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

Sales restaurant Zuiver

sylvia34

Wij hebben hier met vrienden in een gezellige en ontspannen sfeer genoten van een zalig diner.
Het voorgerecht zuiver proeven is een aanrader, evenals het iberico varken, het Texelse lam, het verrassing menu en het dessert zuiver snoepen. Vul het aan met het wijn arrangement en je hebt een meer dan voortreffelijk diner. Tel daar bij op een hele mooie presentatie van de gerechten, attent en gastvrije en gezellige bediening en je hebt een meer dan voortreffelijke avond.

Gegeten op 9 mei 2014

Restaurant - 21 mei 2014

Goedmiddag Sylvia,

Wat fijn om te lezen dat jij en je vrienden zo'n fijne en smaakvolle avond bij ons hebben gehad! Wij ontvangen jullie graag wederom in de toekomst!

remcoenregien

wij eten vaker in restaurant Zuiver en het is altijd goed toeven op deze plek. Sfeer is goed, de bediening vriendelijk en attent en het eten altijd goed. Wij waren met 6 personen en maakten gebruik van het 5 gangenverrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Alles smaakte prima, de wijn was goed gekozen en alles kwam ter tafel met een duidelijke uitleg. Omdat er 3 van ons gezelschap alleen vis kozen, 1 alleen vlees en 2 zich helemaal lieten verrassen, was het voor de bediening een enkele keer lastig om de bijpassende wijn in het goede glas voor de goede gast te schenken, maar dit werd keurig en attent opgelost. heel gezellig weer bij Zuiver en heerlijk gegeten! Tot de volgende keer!

Gegeten op 10 mei 2014

Restaurant - 21 mei 2014

Beste Remco en Regien,

Wat leuk dat jullie je ervaring bij restaurant Zuiver op Iens willen delen. Wij vinden het heel fijn om te lezen dat jullie het altijd goed toeven vinden bij ons, bedankt voor deze mooie recensie en tot snel weer!

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Zuiver in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Zuiver. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.