a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 1 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 2 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 3 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 4 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 5 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 6 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 7 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 8 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 9 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 10 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 11 foto's van Restaurant Zuiver in Utrecht - 12

1. Restaurant

1. Toon telefoonnummer 030 238 32 33
  2. www.zuivergastvrij.nl

gadesnoo

Gemiste kans.
Na twee plezierige ervaringen in kleiner gezelschap op vrijdag 27 november met een club van 8 personen gereserveerd. Nauwelijks ontvangst. Ligging en uitstraling restaurant werd bij binnenkomst zeer goed gewaardeerd. Wachttijd bediening al direct vrij lang. Helaas dit keer geen amuse. Presentatie en kwaliteit van de gerechten was duidelijk minder dan voorheen. Wellicht andere kok of druk in de keuken? Bediening regelmatig verdwenen naar mogelijk groot gezelschap in andere zaal.
Jammerlijke ervaring.

Gegeten op 27 november 2015

Restaurant - 5 maanden geleden

Beste Gadesnoo,

Wat ontzettend jammer dat u vorige week geen goede ervaring heeft gehad bij Restaurant Zuiver. Wij nemen uw opmerkingen ter harte en zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te verbeteren.

Hans4105

Afgelopen vrijdag met een gezelschap gegeten bij Zuiver. De ontvangst is niet bijzonder gastvrij. Bij entree zelf jas ophangen en maar uitzoeken waar de restaurantzaal is. Entourage is in orde. Zoals al eerder door anderen aangegeven: houd rekening met een lange avond! Op zich geen probleem: het gezelschap vergoedt veel.

Voorgerecht van de parmazaanse kazen is dik in orde. Erg verrassend en smakelijk. De volgende gang was de runderhaas. Wat een tegenvaller: droog, taai en tot overmaat van ramp niet eens warm! Om de gastvrouw niet in verlegenheid te brengen heb ik er geen melding van gemaakt, maar normaliter zou ik dat niet hebben geaccepteerd. Het dessert kon er mee door. Jammer, een gemiste kans wat mij betreft. Gezien het bovenstaande is de prijs/kwaliteit niet in verhouding en beslist geen aanrader!

Gegeten op 20 november 2015

Beste Hans,

Hartelijk dank voor uw recensie over Restaurant Zuiver. Wat vervelend om te vernemen dat uw avond niet naar wens is verlopen, uiteraard nemen wij uw opmerkingen ter harte. Graag zouden wij uw ervaring verder willen bespreken, zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen via utrecht@zuivergastvrij.nl of 030-2383233?

johannes2

Hadden weinig tijd, dus alleen het hoofdmenu gebruikt.Het vlees was goed bereid en goed van smaak. De garnituur was wat magertjes. De rode huiswijn was oké. Bediening was vriendelijk en attent.

Gegeten op 9 november 2015

Beste Johannes,

Hartelijk dan voor het achterlaten van deze drie mooie cijfers, hier zijn wij als team Zuiver trots op. Graag tot ziens bij Restaurant Zuiver!

Hansjovis

Zaterdagavond 24 oktober aten wij - een gezelschap van zes personen - bij Zuiver. Over de ambiance hoeven wij het niet te hebben: geweldig. Laat je niet afschrikken door het omliggende bedrijventerrein.
Het eten was zeker smakelijk en goed, maar de keuken heeft wel nog enige ruimte tot verdere verbetering. Het zit hem in de details zoals b.v. een minder geslaagd pasteitje (inhoud hersenbiefstuk was wel prima). Het smaakpalet was zeker verassend te noemen.
Hoewel de eerste gang wat lang op zich liet wachten, was de bediening buitengewoon vriendelijk en kundig. Wij voelden ons welkom en bijzonder leuk was de wijze waarop de gin-tonics werden gepresenteerd en toegelicht. Tot slot waren wij erg te spreken over de flexibele opstelling met betrekking tot de invulling van de menu's.

Gegeten op 24 oktober 2015

Beste Hans,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie woorden over Restaurant Zuiver, ons team is hier heel blij mee en ook trots op! Wij ontvangen jou en je gezelschap graag weer in de toekomst op onze locatie, tot dan.

Met gastvrije groet,

Daantje072

Heerlijk gegeten. Een restaurant waar wij zeker terug komen. Gerechten goed op smaak en mooi opgemaakt op je bord. Spontane en goede bediening. Prijs en kwaliteit goed in verhouding!

Gegeten op 12 oktober 2015

Restaurant - 7 maanden geleden

Beste Daantje,

Wat leuk om te lezen dat u uw bezoek aan Restaurant Zuiver een dikke 9 geeft! Bedankt voor het achterlaten van deze recensie en heel graag tot een volgende keer.

SanderB77

Onze avond bij Zuiver viel tegen. Het was erg druk en dat had invloed op de bediening. We kregen pas na 25 minuten de kaart, erg slordig. Daarnaast was de bediening niet alert in het bijschenken van de wijn. We konden zelf nog uit een aantal tafels kiezen, maar kozen duidelijk de verkeerde. Het bleek het looppad van de bediening te zijn en omdat de tafels vrij krap stonden moesten ze zich elke keer langs onze tafel wurmen. Het eten was op zich prima, maar niet uitzonderlijk goed. Dit alles kan een momentopname zijn, er was namelijk ook een grote groep aanwezig die duidelijk veel aandacht vroeg. Wellicht had ik een beter oordeel gegeven als we op een ander moment gekomen waren, maar ik vind dat als je met 2 personen 150 euro uitgeeft je er ook iets voor mag verwachten. En dan zou het niet mogen uitmaken of de tent vol zit.

Gegeten op 30 september 2015

Restaurant - 7 maanden geleden

Beste Sander,

Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat jullie geen goede ervaring hebben gehad bij Restaurant Zuiver. Wij nemen de punten van kritiek heel serieus en bespreken deze met ons team, wij kunnen hierdoor ons serviceniveau verbeteren. Mocht je n.a.v. van dit tegenbericht nog vragen en/of opmerkingen hebben neem dan gerust contact met mij op via simone@zuivergastvrij.nl of 030-2383233

djflb

Wij hebben hier heerlijk gegeten! We hadden gekozen voor een 3 gangen verrassingsmenu. Bediening enorm vriendelijk en de ambiance is erg mooi Echt een TOP restaurant! Tot snel weer

Gegeten op 12 juli 2015

Beste expert-proever,

Wat fijn om lezen dat u heeft genoten van de sfeer van Zuiver en van ons driegangenverrassingsmenu! Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen ontvangen.

Bedankt voor deze mooie recensie!

Simone Op de woerd

rsulten

Prima zakelijke lunch hier gehad. Het is goed te bereiken vanaf de A2 en dat maakt het makkelijk hier af te spreken. Voldoende parkeerruimte. Ik heb hier al diverse malen geluncht en iedere keer is het goed wat mij betreft. Dit keer een heerlijke salade genuttigd met een lekker glaasje witte wijn erbij. Was lekker en gevarieerd klaar gemaakt. Kwaliteit personeel goed en de locatie is gezellig en warm aangekleed.

Gegeten op 28 augustus 2015

Beste Rsulten,

Bedankt voor het beschrijven van uw bezoek(en) aan Restaurant Zuiver. Wij zijn blij te horen dat u meerdere malen met plezier gebruik heeft gemaakt van ons restaurant!

Graag tot een volgende keer,

moniquedelforterie

Ik heb hier een etentje voor 10 personen gehouden om te vieren dat ik was gepromoveerd. Van te voren hebben we het menu samengesteld, met kleine voorgerechtjes om uit te kiezen, een hoofdgerecht, en kleine deserts. Het eten was goed, lekker en mooi geserveerd. De service was uitstekend, goede bediening, en alles tegelijk en naar ieders wens. De sfeer van Restaurant Zuiver is geweldig: een mooie oude boerderij omgetoverd tot een sfeervol restaurant. Met zo'n grote groep zaten we achteraan de zaal, een beetje afgezonderd van de grote eetzaal, maar nog steeds betrokken bij de sfeer van het restaurant. Absoluut een aanrader voor een diner met een groep!

Gegeten op 14 april 2015

Beste Monique,

Hartelijk dank nog voor je prachtige recensie! Wij vonden het erg leuk jouw gezelschap te mogen ontvangen en hopen jullie in de toekomst wederom te mogen ontvangen.

AlbertW

Laatst hier gegeten met een bedrijfsuitje met een vooraf samen gesteld menu. Ik had niet doorgegeven dat ik niet goed tegen bepaalde ingredienten kan. Ze hebben echter uitstekend een oplossing bedacht en de bediening lette ook uitstekend op dat ik alleen het juiste bord kreeg.

Gegeten op 16 juli 2015

Restaurant - 10 maanden geleden

Beste Albert,

Bedankt voor het achterlaten van deze recensie over Restaurant Zuiver! Fijn te lezen dat uw bezoek aan ons restaurant goed is bevallen en dat u de flexibiliteit van onze medewerkers heeft mogen zien en proeven.

Graag tot ziens,

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Zuiver in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Zuiver. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.