Abby's

• 7.5

• 8.1

Enjoythegoodlife
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs hebben wij een High Tea gehad bij Abby's. Super verzorgd, allerhartelijkste bediening en lekker. Prijs/kwaliteit ook in orde. Klein puntje. Ik zou best iets meer willen betalen als alles huis gemaakt zou zijn. Vooral de zoete heerlijkheden leken niet vers of huis gemaakt. Verder hebben wij een TOP! middag gehad.

Gegeten op 16 maart 2014

Lylianna25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al verschillende keren heerlijk gegeten hier. Het eten blijft van goede kwaliteit. Bediening is prima en de sfeer gezellig druk. Niet echt de beste plek voor rustig bijpraten (daarvoor is het vaak te druk en de tafeltjes op verschillende plaatsten te dicht op elkaar.) Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 23 februari 2014

lindavermeulen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heerlijk geluncht. Een broodje zalm, rijkelijk belegd met zalm, rucola en sla. Mijn tafelgenoot een uitsmijter die ook prima smaakte. Vlotte vriendelijke bediening. Daarna nog een latte macchiato en een thee, ook weer snel geserveerd. Goede plek om gezellig te lunchen.

Gegeten op 3 februari 2014

EstherVerbeek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Decor was bij opening wel behoorlijk hip. Inmiddels heeft ESTIDA meerdere restaurantinterieurs in Alkmaar ontworpen en dat is dan weer een beetje teveel van het goede. Het eten en de wijn waren ok, maar niet verrassend. De bediening is vriendelijk, maar niet onderscheidend. Wij waren met twee personen 122 euro kwijt voor driegangen met elk twee wijntjes.

Gegeten op 27 december 2013

Ilse O.
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vooraf aan een voorstelling in de Vest hebben we hier gegeten. We hadden een gezellig rond tafeltje achterin en zaten daar heerlijk. We hebben een fles rode wijn 'Saval' (Frans) besteld, die heerlijk was. Vooraf hadden we de starter. Een voorgerecht wat bestaat uit allerlei kleine hapjes; pompoensoepje, zalm, gamba's, carpaccio, e.d. Heerlijk! Als hoofdgerecht had ik de pasta met black angus. Goed op smaak en voldoende. Ook de bediening is verzorgd, attent en alert. We hebben de fles wijn zelf niet aan hoeven raken (er werd regelmatig bijgeschonken). We hebben heerlijk gegeten en gezellig getafeld en met een goed gevulde buik genoten van een fantastische voorstelling. We komen graag weer eens terug.

Gegeten op 10 december 2013

Caroliene11
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een dinsdagavond was de zaak zeer druk bezocht. Heerlijk gegeten met z'n tweetjes.
Vooraf een kerriepompoensoep, perfect op smaak, een heerlijke vismaaltijd met een spinaziestampotje en een heerlijke runderschotel met rosevalaardappeltjes. De maaltijd afgesloten met een heerlijk dessert, w.o. mandarijnijs.
De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en de hele ruimte is tamelijk lawaairig. Niet beschikt voor een intiem samenzijn en/of vetrouwelijk gesprekje. De bediening was vriendelijk. Het was alleen soms lang wachten op wijntje/watertje. Zal ook aan de drukte hebben gelegen.
Zeker nog eens voor herhaling vatbaar, want het eten was echt helemaal top.

Gegeten op 12 november 2013

Mrjolein
  • Recensies in de laatste twee jaar

De aankleding van het restaurant is erg leuk.
Wij hebben vooraf carpaccio gegeten. Het vlees was prima en het smaakte zoals carpaccio hoort te smaken. Als hoofdgerecht de vis van de dag en de runderburger. Het was mij niet helemaal duidelijk dat de burger op een broodje geserveerd zou worden, maar het was lekker. Persoonlijk vond ik het brood met het vlees wel wat veel.
Als toetje hadden we de kaasplank en chocoladesoufflé. De soufflé was heerlijk! De kaasplank bestond uit een brie, een hollandse blauwader en een stuk oude kaas. De brie was vrij hard en niet romig, persoonlijk vind ik dat zonde. De oude kaas was vrij veel (ik heb liever meer smaken in kleinere porties). Het notenbrood met de marmelade was ik wel erg over te spreken.

Al met al een positieve ervaring, geen heel bijzondere dingen maar gewoon lekker.

Gegeten op 25 oktober 2013

Bruins
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gister met een groep van 9 man gegeten bij abby's! Ontvangst was goed en de aankleding is mooi! Er staat geen standaard vis op de kaart, maar deze staat, afhankelijk van de aanvoer op de borden aan de muur! Aanrader is de selectie van diverse voorgerechten! Er zijn zeer diverse hoofdgerechten gekozen en iedereen was zeer te spreken over de kwaliteit! Mensen die tournedos hadden gekozen hadden graag een iets grotere portie gehad. De wijnkaart biedt ruime keuze en de gekozen rode wijn (cabernet s. uit 2011/Chili) was top! De diverse desserts vielen in de smaak en er is nog lang nagetafeld! Overall gezien een echte topavond!

royvoogd
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als je bereid bent om extra te betalen voor het hippe en trendy karakter van een restaurant, dan zit je hier goed. Ik vond het te druk, te rumoerig en te duur. In het eerste half uur leidde een dreunende bas uit de luidsprekers mij teveel af. Dat kwam bovenop de rumoerigheid in het restaurant zelf. De score voor het eten vond ik lastig: het was namelijk echt wel goed, maar met 19 euro voor een eenvoudig pastagerecht of 27 euro voor een tournedos, dan ontstaat voor mij een ander vergelijkingsniveau, dan een gewoon gezellige eettent. En binnen dat kader komt Abby's er wat mij betreft helaas niet goed vanaf. Jammer, want je zit er wel heel erg leuk: mooi interieur, open keuken en aan het raam uitzicht op de bekendste molen van Alkmaar.

Gegeten op 4 oktober 2013

Bourgondier23
  • Recensies in de laatste twee jaar

De lunch bestond uit een fritata met zalm op bruin landbrood. Lekker van smaak en netjes geserveerd. Het personeel was klantgericht en vriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding prima.

Gegeten op 28 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Abby's in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Abby's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!