Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Abby's

2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 072 511 11 11

Gerjan37

Eten:
Om maar met de deur in huis te vallen prijs kwaliteit is ver te zoeken.
Het voorgerecht prima en lekker.
Het hoofdgerecht, waar is pofaardappel en de crèmefraiche, bij de Côte du boeuf ? De Côte du boeuf evenals de Dorset lams rib-roast op zich prima qua smaak maar mag wel magerder(lees minder vet). De aardappel-chorizo salade daarbij was erg klef en waar was de veldsla?.
De bediening:
Wat ons op viel is dat we wel drie personen aan tafel hebben gehad. Snel en kort; een van de drie draaide telkens halverwege een zin al weer om. Dit hebben wij als zeer onpersoonlijk en ongeïnteresseerd ervaren.
Decor prima en gezellig

Maar voor ons even geen Abby's meer

Gegeten op 27 augustus 2014

HHans

Het was een genoegen om hier te eten. Prima service, goede en vriendelijke bediening en een prima prijs kwaliteit verhouding. In cijfers zou ik eigenlijk zeggen een 7,5 voor het eten. De carpaccio vooraf was lekker en apart met de de gamba's. Mijn hoofdgerecht, de medium tournedos was heerlijk mals en zeer goed van smaak. Alleen in het het nagerecht lag de nadruk teveel op de gelei (het had iets minder mogen zijn) waardoor de nootjes en de chocolademousse met slagroom te weinig aan bod kwamen. Uitstekende wijn en een heerlijke kop koffie maakten het geheel af. Ook mijn 5 andere tafelgenoten waren zeer tevreden, een extra plus dus. Een mooi restaurant om terug te komen en aan te bevelen.

Gegeten op 23 augustus 2014

Francine51

Abby heeft moeite met de organisatie van de keuken. De specialiteit van het huis, risotto met schaaldieren, wordt door de bediening aangekondigd met extra's in de vorm van witte tonijn en een doradefiletje. Het blijkt dat er helemaal geen schaaldieren inzitten, dat de risotto is gemaakt met een onbestemde scherpe visbouillon. De tonijn blijkt gortdroog te zijn gebakken en het filetje is niet bepaald een streling voor de tong. Waarom het gerecht blijven verkopen wanneer de ingrediënten op zijn. Helaas hebben 5 van de 8 personen voor deze teleurstelling gekozen. Opmerkingen hierover worden door de bediening voor kennisgeving aangenomen. Verder geen enkele reactie. Andere dingen die best wel redelijk zijn, worden overschaduwd door deze sof. Overigens is de rekening wel volledig op peil!

Gegeten op 23 augustus 2014

XCFu

Lekker wezen lunchen. Komen niet uit Alkmaar, maar blij dat we er toevallig langs liepen. Ze hebben een mooi terras en het restaurant is mooi ingericht. Leuk ook met de open keuken. Broodjes waren goed, en een kleine aanpassing aan de gerechten was ook geen enkel probleem. Bediening is vriendelijk. Jammer dat er alleen niet nog om een drankje werd gevraagd toen de glazen leeg waren. Mocht ik in Alkmaar zijn zou ik zeker terug komen.

Gegeten op 4 augustus 2014

Ilse O.

Zaterdag hebben we hier met een groep gegeten. Vooraf een proeverij, als hoofd konden we kiezen tussen vis, vlees en vegetarisch en ook als nagerecht hadden we een proeverij van van alles. Het was heerlijk! Gezellig getafeld en heerlijk gegeten. Mooi ingericht restaurant en vlotte bediening. Een geslaagde avond!

Gegeten op 2 augustus 2014

Moniek65

Heerlijke vissalade gegeten met glas wijn. Bediening is vriendelijk, en we zaten heerlijk buiten. Ik vind het vooral er buiten gezellig uitzien. Prijs-kwaliteit verhouding is oke.

Gegeten op 1 augustus 2014

jan142

Heerlijk vis gegeten. Visgerechten staan niet op de kaart, maar zijn afhankelijk van de dagvangst. Vooraf in de schelp gebakken mosselen. De mosseltjes waren nog wat klein, maar ze smaakte prima. Als hoofdgerecht de scholfilet. Deze werd geserveerd op salade. Omdat ik dat wat weinig vond wat friet bijbesteld. De vis smaakte heerlijk. De cabernet sauvignon huiswijn smaakte er heerlijk bij. De bediening was attent en vriendelijk.

Gegeten op 4 juli 2014

ernst6

Met mijn 2 zoons een biefstuk gegeten bij abby s. Geen voorgerecht, geen nagerecht, 1 glas wijn en een karaf gratis water. Sfeer, ambiance en bediening prima maar Prijs/kwaliteit compleet zoek. 90 euro. Biefstuk redelijk. Groenten nagenoeg niets. Frietjes en mayonaise zoals in de snackbar. Huis Wijn bijna niets in het glas en geen smaak, vlak.

Gegeten op 31 maart 2014

mrm26

yesterday we were having lunch there, the atmosphere was nice! we ate (Abby-club; meth Gegrilde kip, bacon, frisse salad, avocado limoenmayonaise in) the sandwiche was delicious, just the bread was a little dry. good price.

Gegeten op 23 april 2014

Enjoythegoodlife

Onlangs hebben wij een High Tea gehad bij Abby's. Super verzorgd, allerhartelijkste bediening en lekker. Prijs/kwaliteit ook in orde. Klein puntje. Ik zou best iets meer willen betalen als alles huis gemaakt zou zijn. Vooral de zoete heerlijkheden leken niet vers of huis gemaakt. Verder hebben wij een TOP! middag gehad.

Gegeten op 16 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Abby's in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Abby's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.