a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 576 09 70

paulvanbunderen51

Restaurant Zegels is een onderdeel van Grand Hotel Alkmaar, dat is gevestigd in het monumentale voormalige postkantoor. Wij waren er via Travelbird en over het hotel niets dan lof. Hoe anders is dat met dit restaurant. We hadden 's middags een high tea en die viel zeker niet tegen. Bij arrangement vaak een vast menu, zo ook hier en doorgaan belooft dat niet veel goeds, zo ook hier.
Vooral een preisoepje met spekjes, een beetje flauw, maar op zich redelijk smakelijk. Daarna gegrilde biefstuk met pepersaus. Op zich was de biefstuk goed klaargemaakt, maar dit werd geheel verpest door de pepersaus, die volgens mij uit een pakje kwam en in ieder geval niet te eten was. Daarbij spruiten waarbij men een stalen kunstgebit nodig heeft om er doorheen te komen en een onooglijk schaaltje gegratineerde aardappel. De gratin was OK, maar de aardappel laf. Sloten we dit "feestje"af met een creme brulée, die zo kort was gebrand, dat hij volledig koud op tafel kwam. Kortom, een haastklus in een toch niet overvol restaurant. De bediening was vriendelijk en (des)kundig, maar liep wel voortdurend als een hazewindhond heen en weer. Maakt het wat onrustig.Wij hadden zowel witte als rode huiswijn van Spaanse origine en die smaakte goed. Sympathiek was, dat men één van de flessen niet rekende vanwege onze (terechte) klachten.

Gegeten op 30 januari 2016

Pluto21

De high wine gedaan met drie glazen wijn. Al het eten werd in 1 keer op tafel gezet en na 1 wijn is je eten op. Dan maar gratis koffie. Wij waren niet de enige tafel die dit probleem had. Eten van zeer matige kwaliteit. Er heerst geen gezellige sfeer, te donker. Service matig, niets persoonlijks. Helaas geen adres om terug te keren.

Gegeten op 15 januari 2016

cintha2

Gisteren met mn zus een Royal High Wine gehed bij zegels, en was helemaal top. Een geweldige serveerster die bij alle gerechtjes uitlegde was het was en ook bij de wijn. Het was heerlijk en heel gezellig. Een aanrader.

Gegeten op 8 januari 2016

flietstra.y

Via online reservering

De reservering was niet overgekomen, het was vol en we kregen niet de indruk dat we erg welkom waren. Lang wachten op eten omdat er te weinig personeel rondliep. Het is ons niet eerder overkomen dat we besloten om het 3-gangen menu niet af te maken. Op zich was de kwaliteit wel goed, maar de biefstuk had een aparte (grondige) smaak.

Gegeten op 27 november 2015

nathaliedejong78

We hebben niet erg lekker gegeten. Biefstuk was niet medium maar te rauw, spruitjes niet gaar, niets smaakte vers het smaakte uit de vriezer of als kant en klaar. Achteraf spijt dat we er gegeten hebben. Prijs kwaliteit verhouding ook totaal niet met elkaar matchen. Mijn man en ik hadden ieder alleen een hoofdgerecht, onze zoon een bordje friet en toetje. Verder wat drinken en de rekening was €83,80.

Gegeten op 12 november 2015

mieke136

wij zijn gisteren bij zegels geweest, viel enorm tegen. voor elk gerecht erg lang wachten en maar met de wijnfles langskomen. de portie waren erg klein. kwaliteit/prijsverhouding helemaal scheef. bij ons hoofdgerecht kregen we de verkeerde saus, terugsturen vonden we zonde, dus we hebben het opgegeten. er kon geen bedankje af.de creme brulée was amper te eten en koud. patat en sla extra betalen en niet gelijktijdig serveren. vlees bijna koud, toen pas de bijgerechten.
kortom, we zullen nooit meer terug gaan en raden het anderen ook af.

Gegeten op 8 november 2015

heston-blumenthal

Na een een dagje in de stad op de terugweg naar restaurant zegels. Op zich een mooie zaak maar het eten is wat ons betreft wat eenvoudig en inspiratieloos. als voorgerecht beide gekozen voor de zalmtartaar: niet echt hoog op smaak en ook niet echt origineel.
Hoofdgerecht gekozen voor het beemsterrund met een gepofte aardappel (4,50,- !!!!!!), goede garing maar had iets meer zout bij gemogen. Tot slot een kopje koffie genomen omdat geen van de desserts ons aansprak.
Niet echt een zaak waar we snel nog een keer naar binnen stappen

Gegeten op 16 oktober 2015

BasZoeteman

Ik hoef hier niet terug te komen voor prijskwaliteit, noch voor de service. Het
eten was matig, flauw en de portionering was erg op maat. De bediening was niet
vlot en ook niet attent. De tafels bleven lang vies en niet opgeruimd. Er moet
veel op schop hier.

Gegeten op 31 augustus 2015

leen12

Met een gift for you bon een lunch gegeten bij Zegels. Restaurant veel te donker, tafel aan het raam was nog niet opgeruimd is gedurende de lunch ook niet opgeruimd. Plek op podium. Geeft geen goed gevoel, er wordt met bedden gesjouwd? Voor ons nooit meer.

Gegeten op 13 augustus 2015

scodie

In een prachtig pand in de binnenstad van Alkmaar zit restaurant Zegels en helaas was dat ook het enige positieve aan deze avond. Na een tijdje aan onze tafel te hebben gezeten waren de drankjes nog steeds niet opgenomen en hebben we maar gevraagd om de kaart, en drankjes. De gerechten waren an sich aardig maar de porties karig. Zo was de salade met geitenkaas voornamelijk sla met wat verdwaalde toevoegingen. Na hier iets over gezegd te hebben ging het bord terug naar de keuken en werd het iets rijker gemaakt.

Uiteindelijk alleen een hoofdgerecht genomen en toen elders in de stad een kop koffie genomen. Helaas -wat mij betreft- geen aanrader.

Gegeten op 12 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Zegels in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Zegels. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.