Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Frans

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 072 576 09 70

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 576 09 70

SanneW86

Via vakantieveiling een 3-gangen diner. Ontvangst was al vreemd, nergens een ober te bekennen. Uiteindelijk ontvangen door een jongen, die uiteindelijk de hele bediening alleen deed.
Bediening was uitermate slecht, hij had geen inzicht, we moesten erg lang op zowel drinken als de kaart wachten. Hij bediende de tafeltjes 1 voor 1, liep dan weg met de bestelling van de tafel naast ons en het kwam dan niet in hem op om aan ons te vragen wat wij wilden. Dit betekende voor alle tafeltjes erg lang wachten op alles. Iedereen om ons heen kreeg brood, wij niet. Gelukkig kregen we dit alsnog toen we erom vroegen. We werden tijdens het voorgerecht onderbroken omdat er iets mis was met de reservering, onprofessioneel dat hier niet mee werd gewacht totdat we de borden leeg hadden.
Het voorgerecht gamba's was erg flauw, geen aanrader. Zalm was wel op smaak. Hoofdgerecht de lamshaas besteld en twee duidelijk schapenkoteletten gekregen ipv lamshaasjes, waar vooral vet aan zat en weinig vlees, verder nog vrij rauw van binnen. Bij navraag hiernaar kregen we te horen dat er van alles mis ging, maar een uitleg over waarom koteletten en geen lamshaas is nooit meer gekomen. Dessert crème brulee was lekker.

We waren blij dat we hier via een goedkope aanbieding zaten, want de volle prijs betalen was het zeker niet waard. Eten prijzig voor wat je krijgt. Bediening moet echt anders, dit jaagt mensen weg!

Gegeten op 9 augustus 2014

Carpacci-jo

In tegenstelling tot onderstaande bevindingen hebben wij hier prima gegeten. We hebben eerst een wijntje gedronken aan de bar aan de andere kant van het hotel (t.o. het restaurantgedeelte). Een mooie, sfeervolle ruimte met prachtige grote tafel en ruime bar. Het was rustig in het restaurant, slechts 3 tafels bezet in totaal. Er was maar 1 iemand van de bediening maar hij deed het prima, erg vriendelijk, oplettend en vakkundig. Nette ontvangst, broodje + olie + zeezout en mooie fles water van het huis.
Mijn met geitenkaas gevulde portobello was erg lekker, alleen jammer van het kleine beetje zand in de rucola... Verder prima gegeten, de huiswijn was ook gewoon goed. Als nagerecht had ik de crème brûlée, deze was vergezeld met wat bolletjes ijs. Niks mis mee! Een mooi restaurant, jammer dat het niet beter loopt. Ik gun ze wel meer aanloop.

Gegeten op 15 juni 2014

deb1

Ik en mijn moeder hadden via vakantieveilingen een high tea bij dit restaurant. Interieur ziet er mooi uit en gezellig luxe uit. We werden beleefd verwelkomd met een glaasje prosecco. Bediening was het gehele bezoek aardig en attent. De high tea bestond oa uit sandwiches, muffins, scones. Alles was erg lekker. Op de site stond dat bij de high tea bonbons zaten inbegrepen, maar die zaten volgens bediening niet bij high tea. Toen ik aangaf dat dit wel op de site stond, alsnog de bonbons gekregen die heerlijk waren.

Wij hadden de high tea gecombineerd met een dagje shoppen in Alkamaar. Wat ons betreft een aanrader!

Gegeten op 14 juni 2014

Pascalw

Vandaag heerlijk gegeten bij dit mooie restaurant! Goede bediening en mooie eendenborst! Ga ik zeker nog een keer naar toe om te genieten van al het lekkers

Ericfijnproever

Mooie inrichting, maar achteraan erg donker. Vriendelijke ontvangst.

Een afgemeten glaasje rode huiswijn voor € 4.25 schoot letterlijk en figuurlijk in het verkeerde keelgat. In ouderwetse guldens is dat bijna f 10,00!
Zegels, Waarom die zuinigheid? Wat is nou de kostprijs voor een scheutje méér?

De bestelde geitenkaassalade met appel (€ 12.50) was een ware ontdekkingstocht: wáár is de geitenkaas.....?
Na enig zoekwerk bleken dat de flinterdunne reepjes te zijn die in er in waren verwerkt. Overigens was de smaak van de salade als geheel niet onsmakelijk.

Voor een bedrag van € 12.50 wil ik echter het gevoel hebben van een rijkgevulde salade die je zelf thuis niet gauw even maakt.
Waarom die zuinigheid?

Kortom: onze ervaring was dat de prijs totaal niet in verhouding was met wat er wordt geboden.
Jammer, want het is een mooie locatie, maar wel de laatste keer dat we daar we daar hebben gegeten.

Gegeten op 24 mei 2014

riaaad

Gisteren hier gegeten met een bon van vakantieveiling. Restaurant is gesloten maar met de bon kunnen gasten van vakantieveiling (en hotelgasten?) hier wel eten. We zaten er totaal met 6 mensen. Ontvangst en bediening correct. Je mag een driegangenmenu van de kaart kiezen. Voorgerecht een carpaccio en een salade met gerookte kip. Op beide bordjes la heel veel sla. Carpaccio verder klassiek, maar op zich wel goed. Gerookte kip lag in dunnen plakjes op het bord. Sla was de eerste hap helemaal droog. De mangosaus lag op een plakje kip bleek later. Op zich wel goed van smaak maar erg weinig voor zoveel sla. Erbij kleine stukjes verse mango. Hoofdgerecht een kabeljauw gerecht en een Beemster rund. Vis en vlees prima gebakken. Vlees was echter niet op smaak. Er zat ook geen saus bij maar wat kruidenboter. Garnituur wat erbij zat was erg weinig. Beide een klein beetje aardappelpuree en heel weinig groente. Frites moest je apart bijbestellen, kosten 3,50. Gezien de normale prijs van de hoofdgerechten zou dit er toch bij moeten zitten vind ik. Dessert dame blanche. Twee bollen ijs op een bord met een toef slagroom. Overgoten met chocoladesaus, niet warm. Lekker waren de geroosterde nootjes onder de bollen ijs.
De witte wijn was goed.
Decor op zich redelijk, maar ik had de indruk dat het niet erg schoon was gezien de stof op de lampen en onder de tafels.
Prijs=kwaliteit verhouding niet passend.

Gegeten op 6 mei 2014

simon64

Gisteren een lunch samen met mijn vrouw. Met glaasje prosecco en een glas chardonnay. Salade met tonijn en kappertjes en stukjes ei. Mijn vrouw salade met geitenkaas. Tonijn kwam denk ik uit een blikje, salade fantasieloos met een paar stukjes ei. Nauwelijks ergens mee aangemaakt. Geitenkaas was ver te zoeken. Lunch voor € 43,= , we hadden een lunch for 2 bon, vandaar naar Zeegels .
Een paar jaar eerder al wel eens gegeten, ook niet bijzonder, maar dit zou niet moeten kunnen zo magertjes van kwaliteit.

Gegeten op 27 april 2014

kim88

Samen met een vriendin een 3 gangen diner. Bij binnenkomst leek het veel belovend. We werden vriendelijk begroet en konden een plekje uitkiezen. Best een tijd moeten wachten tot ons gevraagd werd wat wij wilde drinken, nog veel langer wachten, 3 kwartier, voor we de kaart kregen. We begonnen met de carpatio, wederom een pittig tijdje op moeten wachten, kwamen er 2 veelbelovende borden aan. We schrokken ons rot bij de eerste hap, onder de sla zat behalve de carpatio, bergen pesto verstopt die verschrikkelijk zout was, gadver! Dit hebben we ook aangegeven bij de bediening. Na voorgerecht hebben we, ongeveer weer 3 kwartier weer moeten wachten op ons hoofdgerecht. Onze kabeljauw, liggend op een paar blaadjes spinazie met stengels een drupje aardappelpuree en rode kwakjes die tomatenpesto moest voorstellen. Het was weinig en smakeloos, de tomaten kwakjes pasten totaal niet bij het gerecht en was gewoon een soort zure puree. Onze verwachtingen waren al tot een dieptepunt gedaald voor het desert, dat wat wij wilden was er niet meer. Uiteindelijk een keus kunnen maken kreeg een van ons ook nog het verkeerde. Alles bij elkaar was het gewoon niet lekker, slecht op smaak gebracht en slechte smaak combinaties. We werden bediend door een jongen die slecht te verstaan was, onervaren en verlegen en tevens onze bestellingen vergat (zoals drankjes). In het restaurant kreeg ook, denken wij, personeel van het hotel te eten. Aan de gereserveerde tafel (een van de leukere plekken aan het raam) zo werd verteld bij binnenkomst. Personeel zat er met petten op, mobieltjes in de hand en jassen aan alsof het een kantine was.

Zegels: de plank word mis geslagen. Voor de prijzen per gerecht mag je wat verwachten! Beter personeel, beter eten(en meer) en een betere sfeer.

raquel3

Proever66475

Alleen met een mooi decor en aankleding red je het niet in deze business.
Zowel het hotel als het restaurant is zwaar onderbezet met personeel. Hoe goed ze ook hun best doen, ze krijgen het niet weggewerkt. Hierdoor moet je overal om vragen, want bediend wordt je niet meer.

Achter de balie staat een kok die even inspringt, en dat voor een 4 sterrenrestaurant.

Aan de ervaring van andere bezoekers lees ik eigenlijk hetzelfde, een goed tip om hier verandering in te brengen, ga vooral zo door dan weet je zeker dat het niet lang meer zal duren voordat er geen gasten meer zullen zijn.
Erg zonde want de accommodatie is erg mooi.

Nog een tip voor de kok: Wees eerlijk wat je op de menukaart zet en uiteindelijk serveert, Een mooie omschrijving van een stukje varkensvlees wekt de indruk dat je iets speciaals krijgt, uiteindelijk wordt het een doodeenvoudige varkenshaas met simpele groente!

Gegeten op 22 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Zegels in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Zegels. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.