Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Frans

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 072 576 09 70

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 576 09 70

eefje11

Vandaag met werk een high tea gehad. Ivm koemelkallergie zijn er meerdere mails naar het bedrijf gestuurd. Waarop niet of nauwelijks gereageerd werd. In de laatste reactie stond dat alles geregeld was en dat we van harte welkom waren. Bij aankomst bleek er niets geregeld te zijn en het enige wat ze konde aan bieden was carpaccio met was sla en dressing er naast. Geen pijnboompitten en of karpertje. Ook niets in de sla. Terwijl de rest van de collega's heerlijk zaten te smullen. Zat ik een hele simpele salade te eten. Hier voor kan ik beter thuis eten. Tevens is er sinds vandaag een nieuwe horeca wet van kracht. Dat ze de allergenen geregistreerd moeten hebben van hun gerechten. Nou vergeet het maar. Die kok weet volgens mijn er geen snars van.

Gegeten op 13 december 2014

Irene1955

Met een groep een High Tea Royal gehad bij restaurant Zegels. De tafels stonden in 2 rijen. De mensen die met hun ruggen tegen elkaar zaten konden moeilijk van hun plek afkomen. Ook de bediening kon niet bij de gasten komen. Dit was helemaal niet nodig geweest want aan één kant was er plaats genoeg om de tafels naar achteren te zetten. Nadat iedereen binnen was heeft het nog een half uur geduurd totdat het glas Prosecco geserveerd werd. Er was te weinig bediening. Er moest meerdere keren om water gevraagd worden om medicijnen in te nemen. Het duurde ook een hele tijd voordat er zoetjes kwamen. Na ruim anderhalf uur kwam het eerste eten. Na de bouillon werd er een schaaltje met scheef gezakte frambozen bavaroise en een geitenkaasquiche gebracht. De quiche was lauw. Later kwam de etagère met muffins, scones, brownies en slagroomsoesjes en een broodbakje uit de oven met tomaat. [lauw] Iemand die nog graag wat clotted cream wilde kreeg dat niet omdat er geen scones meer waren! Achteraf realiseerde ik me dat we wel weinig hartige hapjes gehad hadden. [2 stuks] Volgens de site van Zegels hadden er diverse vingersandwiches, mini saucijzenbroodjes en luxe bonbons geserveerd moeten worden, maar deze hebben wij niet gezien. De bediening kon het duidelijk niet aan. Er is niet geleverd wat volgens de site bij de High Tea Royal hoorde en de tafels hadden makkelijk wat royaler kunnen staan.

Gegeten op 23 november 2014

Albatrtos07

Via online reservering

Restaurant Zegels is erg gezellig en de inrichting in een historisch pand is bijzonder.
Het eten was fantastisch. Wij hadden de eendenborst en het stoofpotje van wild en smaakten allebei prima. Ook de opmaak van de borden zag er allemaal prima uit.

Gegeten op 23 november 2014

Cozijn

Heerlijk genoten van een culinair weekendarrangement. Leuke sfeervolle ambiance. Eten was heerlijk en ook de high tea was lekker en ruim voldoende. En ideale ligging in het centrum van Alkmaar.

Gegeten op 10 oktober 2014

Fcm

Lunch gehad bij zegels. We Haddden een broodje roomkaas met bieslook. Zag er zeer onaantrekkelijk uit! 2 sneetjes taai brood met een berg sla en een flats kruidenroomkaas. En een broodje warme beenham met mosterdsaus. Ook dit waren 2 taaie sneetjes brood. Over 2 sneetjes 3 armzalige plakjes beenham, gelukkig lag ook hier een berg sla op, anders had je alleen kaal brood gezien.
Gelukkig was de koffie wel goed.
Kwaliteit/prijsverhouding is hier ver te zoeken!
Voor 2x taai brood een 2 koffie is €21,25 toch wel erg duur.
Een paar jaar geleden waren we ook ooit eens geweest, en dachten dat het nu misschien wel verbeterd zou zijn. Helaas nogsteeds zeer slecht.
Dit was wel de laatste keer dat we hier geweest zijn.

Gegeten op 8 oktober 2014

ChrisSandra

Enigszins gereserveerd afgereisd door de wisselende recensies voor een Royal High Tea bij Restaurant Zegels. Bij aankomst direct geholpen door een zeer behulpzame en vriendelijke bediening. Alles werd direct en goed uitgelegd. De bediening was zeer vlot en gastvrij.
Begonnen met een glas Prosecco gevolgd door een heldere bouillon die zeer goed smaakte.
Hierna werd de thee gebracht en vervolgens de etagiere waarop meer dan genoeg keus was uit zoet ( scones, muffins, brownies , soesjes en creme brulee), en diverse hartige dingen waaronder verschillende sandwiches en quiche.
De quiche , scones en muffins waren lekker warm en vers. De geslagen room was ook goed, zoals het hoort. Wij zijn geen culinaire fijnproevers, maar houden wel van goed en vers eten en dat was dit zeker. We hebben er 2 uur gezeten en er kwamen nog meer mensen voor een High tea en zo te zien waren zij ook heel tevreden. Voor ons ..een aanrader maar dan wel voor de aanbiedingsprijs van 29,95.

Gegeten op 24 september 2014

Dutchman54

Bij daglicht wordt extra zichtbaar hoe kansarm de inrichting er uit ziet. De 'verse' jus kwam volgens mij uit een pak, de bijgeleverde patat was redelijk, maar de groente ontbrak. De Saté was een variatie van gaar tot vrijwel rauw. Geen aanrader!

Gegeten op 14 september 2014

SanneW86

Via vakantieveiling een 3-gangen diner. Ontvangst was al vreemd, nergens een ober te bekennen. Uiteindelijk ontvangen door een jongen, die uiteindelijk de hele bediening alleen deed.
Bediening was uitermate slecht, hij had geen inzicht, we moesten erg lang op zowel drinken als de kaart wachten. Hij bediende de tafeltjes 1 voor 1, liep dan weg met de bestelling van de tafel naast ons en het kwam dan niet in hem op om aan ons te vragen wat wij wilden. Dit betekende voor alle tafeltjes erg lang wachten op alles. Iedereen om ons heen kreeg brood, wij niet. Gelukkig kregen we dit alsnog toen we erom vroegen. We werden tijdens het voorgerecht onderbroken omdat er iets mis was met de reservering, onprofessioneel dat hier niet mee werd gewacht totdat we de borden leeg hadden.
Het voorgerecht gamba's was erg flauw, geen aanrader. Zalm was wel op smaak. Hoofdgerecht de lamshaas besteld en twee duidelijk schapenkoteletten gekregen ipv lamshaasjes, waar vooral vet aan zat en weinig vlees, verder nog vrij rauw van binnen. Bij navraag hiernaar kregen we te horen dat er van alles mis ging, maar een uitleg over waarom koteletten en geen lamshaas is nooit meer gekomen. Dessert crème brulee was lekker.

We waren blij dat we hier via een goedkope aanbieding zaten, want de volle prijs betalen was het zeker niet waard. Eten prijzig voor wat je krijgt. Bediening moet echt anders, dit jaagt mensen weg!

Gegeten op 9 augustus 2014

Carpacci-jo

In tegenstelling tot onderstaande bevindingen hebben wij hier prima gegeten. We hebben eerst een wijntje gedronken aan de bar aan de andere kant van het hotel (t.o. het restaurantgedeelte). Een mooie, sfeervolle ruimte met prachtige grote tafel en ruime bar. Het was rustig in het restaurant, slechts 3 tafels bezet in totaal. Er was maar 1 iemand van de bediening maar hij deed het prima, erg vriendelijk, oplettend en vakkundig. Nette ontvangst, broodje + olie + zeezout en mooie fles water van het huis.
Mijn met geitenkaas gevulde portobello was erg lekker, alleen jammer van het kleine beetje zand in de rucola... Verder prima gegeten, de huiswijn was ook gewoon goed. Als nagerecht had ik de crème brûlée, deze was vergezeld met wat bolletjes ijs. Niks mis mee! Een mooi restaurant, jammer dat het niet beter loopt. Ik gun ze wel meer aanloop.

Gegeten op 15 juni 2014

deb1

Ik en mijn moeder hadden via vakantieveilingen een high tea bij dit restaurant. Interieur ziet er mooi uit en gezellig luxe uit. We werden beleefd verwelkomd met een glaasje prosecco. Bediening was het gehele bezoek aardig en attent. De high tea bestond oa uit sandwiches, muffins, scones. Alles was erg lekker. Op de site stond dat bij de high tea bonbons zaten inbegrepen, maar die zaten volgens bediening niet bij high tea. Toen ik aangaf dat dit wel op de site stond, alsnog de bonbons gekregen die heerlijk waren.

Wij hadden de high tea gecombineerd met een dagje shoppen in Alkamaar. Wat ons betreft een aanrader!

Gegeten op 14 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Zegels in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Zegels. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.