1. Frans

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 576 09 70

baars12

Afgelopen week uiteten geweest bij restaurant Zegels. Bij aankomst kregen we een warm ontvangst van de gastheer. De nieuwe menukaart werd duidelijk uitgelegd. Vooraf een garnalen cocktail en als hoofdgerecht de kabeljauw. Heerlijk gegeten en erg gezellig gezeten bij de open haard. Ik kom hier zeker nog eens terug!!

Gegeten op 4 maart 2015

edjewaag

Via online reservering

De bediening was erg slecht. Als je om 19.00 binnen bent om half 8 voorgerecht krijgt moeite moet doen om eindelijk wat drinken te krijgen en om 21.00 nog geen hoofdgerecht heb gehad. Erg slecht. Terwijl er mensen na ons binnenkwamen en al allang klaar waren. We zijn weggegaan en heb 1 drankje cadeau gekregen. Ik ga er niet meer eten.

Gegeten op 14 februari 2015

SabVe

Vorige week met een groep van zeven personen een vergadering gehad met aansluitend in diner. De vergaderzaal was goed, de apparatuur was in orde. Wij hebben lekker gegeten en werden gastvrij ontvangen. De service is goed en wij kunnen ons dan ook niet vinden in de slechte recensies hier op de site...

Gegeten op 4 februari 2015

uijltjes

Via online reservering

Kort en goed is de kaart best beperkt en zijn de prijzen fors. Als je dan ziet dat er eigenlijks niets spannends op de kaart staat (ook al zegt Zegels zelf van wel) dan wordt het "gewoontjes" eten voor te veel geld. Ook de prijzen van de consumpties zijn fors! De gamba's uit de oven als voorgerecht zitten in een schaaltje met wat knoflook olie met chili en een paar blaadjes sla. Zo wordt de eendenborst geserveerd met zuurkool en aardappelpuree en één stoofpeertje. Laten we eerlijk zijn: het eten smaakt verder goed en is lekker, maar eigenlijk gewoon saai. De bediening oogt wat amateuristisch en niet erg attent. Het decor is op zich mooi: hoog en in rustige kleuren met heerlijke stoelen. Maar ook hiervoor geldt: een beetje saai. Weinig sfeer.

Gegeten op 6 februari 2015

Turkeystick

Na april'14 jaar weer eens langs (1ste keer was jaar ervoor) met een vv-voucher (we moeten op de kleintjes letten met klein kind).
Portobello/uiensoep voor en maaltijdsalade/eendenborst hoofd. De gerechten leken tikkeltje minder dan vorige keer; uien in uiensoep leek niet goed gecarameliseerd, wijn overheerste, broodje was te zacht.
Portobello was goed, zoals vorige keer.

Bediening vriendelijk/hartelijk, maar tot 2x toe bestelde drankjes nog een keer moeten bestellen als reminder.
Wel uitstekend geholpen met vinden van plastic tas vanwege 'noodgeval' met onze peuter.

Het zou het bijgesloten hotel sieren, als men een faciliteit zou regelen om een kind te kunnen verschonen, nu moest dat provisorisch in een van de toiletten.
We zullen volgende keer ook pas over een paar jaar weer naar Zegels komen, als de kinderen minimaal 4-5 jaar zijn (en dat is over 4-5 jaar), tenzij er een verschoonplek voor kleine kinderen ingericht wordt, dan komen we wel eerder, omdat we de rustige/kalme ambiance van Zegels waarderen.

Gegeten op 25 januari 2015

hjteunissen52

Vooraf een Soep van Stellendams garnalen en een Tartta van Zalm met garnalen. Hoofdgerechten Tagliatella en Eendenborst. Nagerecht was een Chocoladebrownie en een Dame Blanche. Het was alles bij elkaar smakelijk, maar niet echt top! Met een bon van vakantieveilingen was het goedkoop eten, maar als je de werkelijke prijs zou moeten betalen, zou het dat niet waard geweest zijn.

Gegeten op 18 januari 2015

sanne121

Via online reservering

Wij zouden als 3 meiden gaan high tea in dat restaurant, nou is dat blijkbaar fout gegaan en dat hebben ze aan ons niet gemeld. we hadden een reservering om 6 uur maar dat kon dus blijkbaar niet. toen zijn we weggestuurd zonder eten en zonder high tea. En dat we maar hadden moeten bellen. Wij vinden dit heel slecht van het restaurant. En ik kom daar zeker niet meer terug. zou vast een fout zijn geweest van het bedrijf die de reserveringen doet, maar wij hebben zelfs een bevestiging gehad dat het goed was. Zwaar Teleurgesteld. helaas.!!!

Gegeten op 3 januari 2015

acevrouw

Na een dag aan zee, heerlijk gegeten in restaurant Zegels.....mooie ambiance,lekker bij de haard gezeten, bediening vriendelijk en netjes, als hoofdgerecht hebben we een stoofpotje en tagliatella gehad, verse producten en goed van smaak, verder was het toetje heerlijk en was echt een avondje uit voor ons...komen zeker terug, voor herhaling vatbaar .....

Gegeten op 27 december 2014

eefje11

Vandaag met werk een high tea gehad. Ivm koemelkallergie zijn er meerdere mails naar het bedrijf gestuurd. Waarop niet of nauwelijks gereageerd werd. In de laatste reactie stond dat alles geregeld was en dat we van harte welkom waren. Bij aankomst bleek er niets geregeld te zijn en het enige wat ze konde aan bieden was carpaccio met was sla en dressing er naast. Geen pijnboompitten en of karpertje. Ook niets in de sla. Terwijl de rest van de collega's heerlijk zaten te smullen. Zat ik een hele simpele salade te eten. Hier voor kan ik beter thuis eten. Tevens is er sinds vandaag een nieuwe horeca wet van kracht. Dat ze de allergenen geregistreerd moeten hebben van hun gerechten. Nou vergeet het maar. Die kok weet volgens mijn er geen snars van.

Gegeten op 13 december 2014

Irene1955

Met een groep een High Tea Royal gehad bij restaurant Zegels. De tafels stonden in 2 rijen. De mensen die met hun ruggen tegen elkaar zaten konden moeilijk van hun plek afkomen. Ook de bediening kon niet bij de gasten komen. Dit was helemaal niet nodig geweest want aan één kant was er plaats genoeg om de tafels naar achteren te zetten. Nadat iedereen binnen was heeft het nog een half uur geduurd totdat het glas Prosecco geserveerd werd. Er was te weinig bediening. Er moest meerdere keren om water gevraagd worden om medicijnen in te nemen. Het duurde ook een hele tijd voordat er zoetjes kwamen. Na ruim anderhalf uur kwam het eerste eten. Na de bouillon werd er een schaaltje met scheef gezakte frambozen bavaroise en een geitenkaasquiche gebracht. De quiche was lauw. Later kwam de etagère met muffins, scones, brownies en slagroomsoesjes en een broodbakje uit de oven met tomaat. [lauw] Iemand die nog graag wat clotted cream wilde kreeg dat niet omdat er geen scones meer waren! Achteraf realiseerde ik me dat we wel weinig hartige hapjes gehad hadden. [2 stuks] Volgens de site van Zegels hadden er diverse vingersandwiches, mini saucijzenbroodjes en luxe bonbons geserveerd moeten worden, maar deze hebben wij niet gezien. De bediening kon het duidelijk niet aan. Er is niet geleverd wat volgens de site bij de High Tea Royal hoorde en de tafels hadden makkelijk wat royaler kunnen staan.

Gegeten op 23 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Zegels in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Zegels. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.