a TripAdvisor company

foto's van Guliano in Rotterdam - 1 foto's van Guliano in Rotterdam - 2 foto's van Guliano in Rotterdam - 3 foto's van Guliano in Rotterdam - 4 foto's van Guliano in Rotterdam - 5 foto's van Guliano in Rotterdam - 6 foto's van Guliano in Rotterdam - 7 foto's van Guliano in Rotterdam - 8 foto's van Guliano in Rotterdam - 9 foto's van Guliano in Rotterdam - 10 foto's van Guliano in Rotterdam - 11 foto's van Guliano in Rotterdam - 12

Guliano

4. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 413 81 43
  2. www.guliano.it

Italiaans lekker in hartje Rotterdam

De broodjeszaak van Rotterdam. Kom hier voor de lekkerste lunch. Je ervaart een ware smaakexplosie bij Guliano. Rijkelijk belegde broodjes en huisdelicatessen op het menu. De attentie bediening maakt het af.

peterpaul1970

Na alle positieve verhalen op o.m. Iens konden wij de verleiding niet weerstaan om op een mooie dinsdag plaats te nemen op het volle terras van Guliano voor een lunch.
We werden vriendelijk welkom geheten, kregen snel de kaart en onze bestelde drankjes. De sandwich Sanoce en Polpettone waren de gelukkigen, en eerlijk is eerlijk: ze waren voortreffelijk. Één minpuntje misschien is dat de dressing bij de Polpettone het rundergehaktbrood iets overheerste. Maar het was een smakelijke dressing!
De bediening was super: aardig, attent en vriendelijk! Was het altijd maar zo. :-) Erg leuke tent.

Gegeten op 21 april 2015

Solina

Afgesproken met een vriendin die niet bekend is in Rotterdam. Was al wat later in de middag, maar toch druk. Zonder reservering na een korte wachttijd toch een tafeltje weten te bemachtigen in de hoek. Stuk knusser dan wanneer je in het midden zit. Zij ging voor de Gallo en ik toch weer voor mijn favoriet, de Truffelburger. Nette bediening die ons ook rustig liet kletsen na het eten, omdat het toen al wat rustiger werd. Zoals altijd waren de broodjes heerljk van smaak en flink van formaat. Kortom, weer heerlijk gegeten! Met mooi weer is moet je geluk hebben op om het piepkleine terras terecht te kunnen, maar het is wel de moeite waard.

Gegeten op 27 februari 2015

Dimy

Met stip de beste lunchtent van NL! In oktober '14 voor het eerst geweest en sindsdien al vaak terug gegaan. Favoriet blijft de Bistecca, met een heerlijk glas Pinot Grigio. Zeer goede service; attent, snel en weet waar ze het over hebben. De broodjes zijn rijkelijk belegd met de meest verse producten. Decor zelf is gewoon prima, niet meer en niet minder. Echter valt dit in het niet bij de overheerlijke broodjes en goede service!

Gegeten op 1 april 2015

Misskan

Wij moesten ongeveer een half uur lang in de rij staan voor een tafel, erg jammer dat wij vantevoren niet kunnen reserveren. Het eten was heerlijk vooral de homemade truffel mayonaise! je merkt wel dat de bediening je zo snel mogelijk weg wilt hebben, wat ook begrijpelijk is gezien de rij aan mensen.

foe

Wachten op een tafel.... dat is niets voor mij, maar jah.... bij Guliano is dat heel normaal. Laat ik heel duidelijk zijn. Het is de moeite waard !! Heerlijke lunch gehad, neem zeker nog een keer de moeite om in de rij te staan. Aanrader dus.

Gegeten op 14 maart 2015

Roel010

We hadden wat te vieren dus wilde iets (voor ons) nieuws en veelbelovend proberen; Guliano. Ondanks dat we op toptijd en drukte aankwamen voor de lunch hadden we vrijwel direct een tafeltje aangewezen gekregen door een vriendelijke medewerker. Snelle, vriendelijke en efficiënte service kan ik het daar wel noemen; ze zijn goed op elkaar ingewerkt en zelfs de stagiaires (denk ik) doen hun best om hieraan te voldoen.
Zelf had ik een broodje Salami dat rijkelijk belegd en mooi opgemaakt geserveerd werd; smaak was heerlijk en broodje erg lekker vers. Mijn tafelpartner had de sandwich Guliano (parmaham, truffel mayo, buffel mozzarella) was ook van fanatische kwaliteit.
Wil je voor niet al te duur een kwaliteit lunch; ga naar Guliano!
De enige opmerking die we hebben ligt bij de inrichting. Achterin de zaak is geen natuurlijk licht en dit hebben ze verder prima opgelost met mooie verlichting, toch geeft het een wat opgesloten gevoel. Het systeemplafond vinden wij ook niet passen bij de kwaliteit en ambiance die zij bieden. Deze twee minpuntjes ben je overigens gelijk vergeten als je je tanden zet in hun heerlijke broodjes en gerechten.
Wij komen terug, op zekers!

Gegeten op 27 februari 2015

bxr

Mijn vrouw kende een Italiaans restaurant op de Meent waar je heerlijk kon lunchen: Guliano. Oké, dat klinkt me bekend in de oren. Vaak langsgelopen, nooit naar binnen gestapt. "Ik trakteer." Prima, dan ga ik zeker mee. Het is allereerst een erg drukke zaak, wat een goed teken is. Het is een zeer nette, vrij langwerpige zaak waar goed van de ruimte gebruik gemaakt wordt. Bij binnenkomst kun je niet zomaar doorlopen. Een van de bediendes brengt je naar een tafel. Ik kreeg de indruk van een goedlopende, goed geoliede zaak. De tafels zijn klein en staan dicht bij elkaar en de sfeer is goed. Stil is het er niet. De inrichting is... ja, hoe zal ik het zeggen landelijk-modern en fris. De verlichting is aangenaam. Het is er schoon en aan de muur hangen schilderijen van kunstenaars die hun werk te koop aanbieden. De bediening is, ondanks de drukte, snel en vriendelijk. De broodjes waren van een zeer goede kwaliteit en men is niet gierig. De Caprese (ciabatta met mozzerella, pesto en zongedroogde tomaatjes) smaakte goed. De tomatensoep was eveneens goed van smaak en de broodjes die erbij geserveerd werden smaakten naar meer.

We komen hier terug.

Gegeten op 21 december 2014

basilico

Voor de lunch wederom hier geweest. Alles is eigenlijk goed. Broodje met eiersalade en truffelsaus genuttigd, met Pinot grigio. Lekkerrr. En dat is te zien aan de lange rij wachtenden als je vertrekt. Dus wees er op tijd bij!

Gegeten op 31 januari 2015

Nolja21

Had er al veel over gehoord en kon dan ook niet wachten om bij Guliano te gaan lunchen. Bij aankomst was het erg druk, maar alsnog een tafeltje kunnen krijgen binnen enkele minuten en prima gegeten. Vlotte service en goede kwaliteit!

Gegeten op 28 januari 2015

RemcoN

Na veel hierover gehoord te hebben eindelijk de kans gehad om hier te lunchen, we waren nog redelijk vroeg maar toch was het al behoorlijk druk. Ik bestelde de carne cruda en m'n vriendin de truffelburger. Allebei hebben we onwijs genoten van onze broodjes! Geweldige smaak, heel origineel en ziet er ook nog eens heel mooi uit. De service was prima.

Enige minpuntje vond ik het decor, het zit echt héél dicht op elkaar allemaal. Wij kregen het voor elkaar een nog redelijk afgeschermd hoekje te vinden maar toen we eenmaal te maken kregen met buren konden we vrolijk ongevraagd meeluisteren met al hun gesprekken.

Toch kom ik hier graag een keer terug.

Gegeten op 23 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Guliano in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Guliano. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.