Guliano over zichzelf

RESERVEREN IS HELAAS NIET MOGELIJK

lollipop
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vaak tijdens lunch tijd geweest en altijd super druk, maar Guliano stelt me nooit teleur. De broodjes zijn altijd lekker vers en erg smaakvol. Echte aanrader is de trufelburger en de bisteca. Oh, en niet te vergeten hun truffelmayonaise is gewoon zalig!! Zeker een leuk en lekkere lunch plekje!

Gegeten op 9 april 2014

ljv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zoek je een eenttent met heerlijke broodjes en salades, en een oprechte bediening van een 10+?
Dan moet je naar Guliano.
Je betaalt er dan ook wel wat meer voor. En je moet er voor in de rij staan.
Ik ben dol op de kip (zowel broodje als de salade).
Bestel wel bij de salade de saus apart, anders heb je een liter saus/dressing op je sla.
De porties zijn wel groot, als je een grote eter bent is dat dus top (ik krijg mn bord nooit leeg).
De broodjes die je erbij krijgt hebben een lekkere korst.
Had ik al verteld dat de bediening top is? Vrolijke enthousiaste meiden die erg hun best doen. Topservice.
Helaas kan ik hier niet vaak eten, dan vindt mijn portemonnee niet leuk.

Gegeten op 8 maart 2014

scharrel-123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maand voor de lunch binnen gestapt. Het was verschrikkelijk druk maar, gezien ik er al eerder was geweest sloten wij aan in de rij. We hebben een paar minuten gewacht op een tafeltje maar, het was het wacht meer dan waard.

Guliano’s is een leuke tent zonder uitzonderlijke inrichting. Het is er warm en je kunt er de keuken in kijken. Iets wat mij aanspreekt. Ook de bediening is niet uitgesproken. De meisjes zij wel vriendelijk en attent maar, er wordt nog wel eens een bestelling vergeten.

Maar waar Guliano’s in uitblinkt zijn de broodjes, deze zijn echt subliem. Het is overduidelijk dat de nadruk op kwaliteitsproducten wordt gelegd. Dit is terug te vinden in de heerlijke Italiaanse kazen en vleeswaren. Bovendien worden de broodjes met liefde belegd, elk met een juiste balans van smaken.

Ondanks dat de broodjes iets duurder zijn dan gebruikelijk is het iedere cent waard. Als je jezelf, of een ander, wil trakteren op een bijzonder broodje, kom dan naar Guliano’s. Het is echt een pareltje in het centrum van Rotterdam!

Gegeten op 1 maart 2014

tkgogo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij namen broodjes Ed's pastrami met een bijpassende rode wijn (Montepulciano), was erg lekker. Ook de capucino's zijn zoals ze horen te zijn! Hier ga ik in het vervolg lunchen als ik in Rotterdam ben! Zeer vriendelijke bediening. Ondanks de drukte kregen wij de broodjes al vrij snel geserveerd! TOP!

Gegeten op 8 maart 2014

Solina
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk geluncht met een vriendin. Wel eerst reserveren vanwege drukte. De kaart staat vol met heerlijke lunchgerechten, ik ben gegaan voor de truffelburger en was zeker niet teleurgesteld. Goed gevuld, mooi opgemaakt, heerlijke smaken. Krijg nu alweer trek!

Gegeten op 16 november 2013

lara3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Half 12 waren wij aanwezig, leuke tent van binnen om te zien en het was nog niet zo heel erg druk.
We begonnen met een kop koffie en een kop thee en deze werden binnen 5 minuten aan de tafel bezorgd en hierbij krijg je een heerlijke chocolade praline.
Na 10 minuten de kaart bestudeerd te hebben zijn we eruit:

Broodje Bistecca en Broodje Guliano, zucht.... kon ik hier iedere dag maar lunchen!
Heerlijke broodjes, rijkelijk belegd en de borden waren mooi opgemaakt met salade.
En dan maar niet te spreken over de truffelmayonaise en dat zachte vlees op het broodje Bistecca.... geweldig lekker.

Wij komen hier zeker terug, en waarschijnlijk al zeer binnenkort!

Gegeten op 4 maart 2014

Robut
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat mij betreft de beste lunchtent van de meent. Altijd druk en gezellig, dus zorg dat je reserveert! De broodjes, of moet ik zeggen broden, smaken heerlijk Italiaans. Ed's pastrami sandwicht is zelf zo gigantisch, daar kan je een hele dag op teren. Maar ook het broodje met copa di parma smaakt zoals je het in Italië zou proeven. Personeel is daarnaast helemaal ingespeeld op de snelle lunch-hap, als je wil sta je binnen een half uur weer buiten met een volle maag en een lach op je gezicht.

Gegeten op 11 oktober 2013

Sonjavanderlee
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is een drukke lunchroom in een drukke winkelstraat met veel horeca. De ligging is perfect en daarom is het erg populair. Een vriendin had met mij bij dit adres afgesproken, je kan het niet reserveren maar dat was niet een groot probleem. Wij hebben keurig gewacht dat er een plek vrij kwam, we waren tenslotte maar 2 dames. Wij zijn netjes verwelkomt en hebben wij ook bijna direct besteld. Mooi opgemaakte broodjes, prima presentatie. Ik vond de smaak combinaties en de kwaliteit van de gebruikte ingrediënten eigenlijk wat tegenvallen. Het smaakte prima, maar het ontbrak iets. Het was druk en de broodjes waren met voldoende aandacht bereid. Nee, de kwaliteit was het voor mij niet voldoende, het kan beter. De espresso was niet Italiaans, te lang en te zwak van smaak.

Gegeten op 13 februari 2014

jeng
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier geluncht met collega. Normaal gesproken neem ik altijd de klassieker Ed's broodje pastrami of de burger met truffelmayonaise, allebei perfect. Dit keer eens op avontuur en wat anders van de kaart gekozen. Een tostini met pittige salami, provolone en paprika. Ook heerlijk, maar kan niet tippen aan de twee eerder genoemde klassiekers. Volgende keer weer Ed. Aanrader!

Gegeten op 24 februari 2014

Poekie1988
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier afgelopen oudjaarsdag een broodje afgehaald. Het was een focaccia met dungesneden runderrib, kalfsmayonaise, parmezaanse kaas e.d.. Hoewel de prijs hoog was (8-9 eur) was het iedere euro dubbel en dwars waard.
Een heerlijk warme focaccia heerlijk en zeer ruim belegd. Het is tijden geleden dat ik zo'n lekker broodje heb gegeten. Ga hier dus heen als je echt wilt genieten en daar bereid voor bent te betalen!
Overigens kun je er ook gewoon lunchen ipv een broodje af halen.

Gegeten op 31 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Guliano in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Guliano. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!