a TripAdvisor company

foto's van Guliano in Rotterdam - 1 foto's van Guliano in Rotterdam - 2 foto's van Guliano in Rotterdam - 3 foto's van Guliano in Rotterdam - 4 foto's van Guliano in Rotterdam - 5 foto's van Guliano in Rotterdam - 6 foto's van Guliano in Rotterdam - 7 foto's van Guliano in Rotterdam - 8 foto's van Guliano in Rotterdam - 9 foto's van Guliano in Rotterdam - 10 foto's van Guliano in Rotterdam - 11 foto's van Guliano in Rotterdam - 12

Guliano

1. 8,6 10 1 65

2. 8,2

3. 8,0

Italiaans lekker in hartje Rotterdam

De beste broodjeszaak van Rotterdam. Kom hier voor de lekkerste lunch. Je ervaart een ware smaakexplosie bij Guliano. Rijkelijk belegde broodjes en huisdelicatessen op het menu. De attentie bediening maakt het af.

Arie4Food

Italië aan de Meent

Gisteren met z'n vieren aan het laatste tafeltje kunnen plaatsnemen voor de lunch. Een beetje geluk, want na ons ontstond er een flinke rij wachtenden. In een erg sfeervol, warm, beetje klassiek interieur hebben we alle vier genoten van een ander heerlijk vers, rijkelijk belegd broodje (pastrami, polpettone, caprese en vegetariane). Moeilijk kiezen uit het zeer uitgebreide assortiment aan heerlijke lunchgerechten. De bediening is vriendelijk en duidelijk gewend om tempo te maken. De prijs is prima wanneer je de kwaliteit van de gerechten in ogenschouw neemt. Absoluut het proberen waard, zelfs als je even moet wachten op een tafeltje.

Oioioi

Vanmiddag ben ik spontaan met een goede vriendin bij Guliano gaan lunchen. Ik was hier zelf nooit eerder geweest. Op haar aanraden nam ik een broodje 'Pollina', belegd met kip en wasabi mayonaise. In één woord? Heerlijk! Het personeel was vrij assertief en had gevoel voor humor. Het zou me weinig verbazen wanneer ik hier op korte termijn nog eens ga lunchen!

Gegeten op 27 juli 2016

foodloes

Prima broodjes (goed belegd en goede kwaliteit), maar wel wat te duur. De tafeltjes staan bovendien te dicht op elkaar en de bediening maakt duidelijk dat het niet de bedoeling is dat je lang blijft zitten. De dames zijn zeker niet onvriendelijk, maar wel duidelijk gericht op een snelle doorloop.
Het eten is goed, maar voor die prijs verwacht ik in de watten gelegd te worden. Dat is niet het geval.

Gegeten op 14 mei 2016

CMaxalto

Niks op aan te merken. Gewoon goed en lekker! Verse producten van hoge kwaliteit. Personeel is snel. Aan te raden de truffelburger en de Basticca!

Gegeten op 26 juni 2016

Wendyhamaker

Een van mijn favoriete lunch tentjes in Rotterdam. De bediening is altijd vriendelijk en vlot , de broodjes zijn rijkelijk belegd en smaken en voor een heerlijk. Bistekka is mijn favoriet. Ondanks het er bijna altijd druk is is het echt de moeite waard om even te wachten.

Proever51093

Waar sta je donderdag om 13.00 uur in de rij voor een broodje? Juist ja bij Guliano dus maar de 10 minuten wachten op een tafel voor 2 was wel de moeite waard. Vriendelijke bediening en een heerlijk broodje truffelburger met een goed glas wijn. Ook werd er regelmatig geïnformeerd of alles naar wens was. Na een paar uurtjes bijkletsen met mijn vriendin was het aanmerkelijk rustiger in de zaak. Het spitsuur is hier dus echt tussen 12.30 en 14.30 uur.

Gegeten op 28 april 2016

Charissa2102

Na de vele veelbelovende recensies toch ook erg benieuwd geworden naar Guliano! Vandaag vroeg tijdens de lunch gegaan, dus ruime keus uit zitplaatsen. Direct bij binnenkomst vriendelijk aangesproken en snel geholpen. We hebben genoten van de Biscetta en de Guliano, welke beide erg smaakvol waren en ruim belegd. Ik had alleen verwacht dat het rundvlees van de Biscetta iets meer smaak van zichzelf had, maar in combinatie met de Parmezaanse kaas en de truffelmayo zeker niet om over te klagen! Vanaf half 1 staat men in de rij te wachten op een zitplek, zit je vooraan in de zaak dan voel je je ook een beetje ongemakkelijk worden als je nog rustig je laatste slok wilt drinken. Het personeel zal je ook niet vragen of je nog iets wilt drinken, waardoor het al weer veel meer lopende band werk wordt. De zaak zelf heeft een prettige ruime uitstraling met open keuken.

Gegeten op 29 april 2016

JTom

Wij komen al jaren minimaal eens per maand bij Guliano. Simpelweg: the best there is! Alles is hier perfect. Perfecte Italiaanse broodjes met dagverse ingrediënten die in de open keuken met zorgvuldigheid worden bereid. Superieure prijs-kwaliteitverhouding. Broodjes zijn mild geprijsd voor een geweldige kwaliteit. Onze favorieten: de Guliano (met truffelmayo) en de Bistecca. Neem achteraf een cappuccino. Ook die is perfect.

Dan de service. Voor ons een maker of kraker. Die is bij Guliano, net als de broodjes, subliem! Je wordt snel geholpen en altijd met een vriendelijke, vlotte glimlach. De bediening is in staat om het alle gasten van begin tot eind te voorzien van uitmuntende service. Ondanks de snelheid waarmee de bediening werkt, is het niet storend of opdringerig. Hier kan mening restaurant een voorbeeld aan nemen.

Wil je het beste proeven wat Rotterdam te bieden heeft? Dan is een bezoek aan Guliano een must!

Gegeten op 3 april 2016

Ingemorien

Een heerlijk restaurant met heel goede bediening. Echte Italiaanse specialiteiten, heerlijk verse brood. Lekkere witte huiswijn. Leuke ambiance, gezellig om lekker met vrienden te eten en om een drankje te doen. Mijn tafelgenoten hebben er net als ik heerlijk gegeten! De lunch is ook een aanrader, neem dan een heerlijk broodje. Je waant je weer echt even in italie! We komen er zeer zeker weer terug.

Gegeten op 1 april 2016

4thofjuly

Hier een broodje even snel afgehaald aan de buitenkant. Een aardige dame die me hielp en uitleg gaf over de broodjes. Ik had een warm broodje Vegetariana voor 6,75. Heerlijk met gorgonzola, gegrilde groente, geconfijte ui en zongedroogde tomaatjes. Keurig met servetten verpakt in een bakje in een zakje om mee te nemen. Een aanrader voor als je geen brood bij je hebt en toch lekker luxe wil eten.

Gegeten op 31 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Guliano in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Guliano. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.