a TripAdvisor company

foto's van Guliano in Rotterdam - 1 foto's van Guliano in Rotterdam - 2 foto's van Guliano in Rotterdam - 3 foto's van Guliano in Rotterdam - 4 foto's van Guliano in Rotterdam - 5 foto's van Guliano in Rotterdam - 6 foto's van Guliano in Rotterdam - 7 foto's van Guliano in Rotterdam - 8 foto's van Guliano in Rotterdam - 9 foto's van Guliano in Rotterdam - 10 foto's van Guliano in Rotterdam - 11 foto's van Guliano in Rotterdam - 12

Guliano

4. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 413 81 43
  2. www.guliano.it

Italiaans lekker in hartje Rotterdam

De broodjeszaak van Rotterdam. Kom hier voor de lekkerste lunch. Je ervaart een ware smaakexplosie bij Guliano. Rijkelijk belegde broodjes en huisdelicatessen op het menu. De attentie bediening maakt het af.

Solina

Met een vriendin geluncht, we waren iets later 13.00-13.30, dus na de grootste lunchdrukte. Op het terras een plekje bemachtigd in de zon, prima toeven. Heerlijke truffelburger (ditmaal met bruin pistoletje) en mijn vriendin de Rachel (ook met bruin brood) genomen. Blijft mijn favoriet. Erg attente bediening in het begin, maar toen we wilden afrekenen was het al een stuk rustiger en moesten we naar binnen om aandacht te trekken van de bediening. Binnen is het ook gezellig, maar wat krapjes met tafels dicht op elkaar. Ook erg smal trappetje naar het toilet in het kelder. Kom op tijd of na de lunch, anders moet je zowieso wachten.

Gegeten op 23 juli 2015

Joostr1985

Jammer dat je hier niet kunt dineren!

Een heel erg leuk lunchtentje. Je wordt na kort wachten naar je tafel begeleid door de altijd vriendelijke bediening, de variatie op de menukaart is zeer divers. Ik als vleesliefhebber bestel altijd de panini gegrilde kip. Op dit broodje ligt een heeerlijk smakende gemarineerde kipfilet met citroen mayo en rucola. Mijn partner neemt vaak verschillende dingen. Tot nu toe heeft Guliano ons niet teleurgesteld.

linda152

Hier op een dinsdagmiddag wezen lunchen, we moesten 10 min wachten op een tafeltje omdat het erg druk was. Mijn vriendin en ik allebei een heerlijk broodje op, ik had een broodje met carpaccio, echt top! Als afsluiter nog een lekkere cappuccino, zo zie je ze niet vaak zoals het hoort te zijn, mijn complimenten. De bediening was zeer vriendelijk en goed. Het decor ziet er mooi uit, als enige minpunt vond ik dat de tafels te dicht op elkaar staan. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 23 juni 2015

Smulaap

Als je een broodje eet bij Guliano, weet je vooraf dat je nooit teleurgesteld wordt. Heerlijk belegd met goede, verse producten, en dat proef je.
Ik had een lekker pittig knapperig broodje met salami, kaas, paprika en tomaten, mijn partner had een (zeer royaal) belegd broodje met vlees, mierikswortelmayonaise, tomaatjes
en rucola. Allebei fantastisch.
Bediening is vriendelijk. Kortom, gewoon een fijne tent om even te genieten van een typisch Italiaanse lunch.

Gegeten op 6 juni 2015

Marcel010

Super leuk Italian style lunch restaurant, een absolute hit. Prima wijnen en vlotte professionele bediening. Rijk gevulde borden met mooie smaken. Probeer de Vitello Tonato!

Gegeten op 3 juni 2015

bsm88

Heerlijk geluncht in dit sfeervolle lunchrestaurant. Verfrissende kaart, niet (enkel) de standaard en bij ons bekende Italiaanse klassiekers maar een ruime keuze uit diverse Italiaanse delicatessen. Ik had het broodje Polpettone -Italiaans gehaktbrood-, net zoals de recensent onder mij. Grappig is dat ik juist (wel) die dressing die daarbij kwam voortreffelijk vond en daar geen genoeg van kon krijgen. Dit was mosterd-saffraan mayonnaise. Ieder zijn smaak dan maar. Heerlijk glas wijn er bij (staat per gerecht een wijnaanbeveling...leuk). Een aanrader voor een ieder die in de buurt is en die van de Italiaanse keuken houdt.

Gegeten op 16 mei 2015

peterpaul1970

Na alle positieve verhalen op o.m. Iens konden wij de verleiding niet weerstaan om op een mooie dinsdag plaats te nemen op het volle terras van Guliano voor een lunch.
We werden vriendelijk welkom geheten, kregen snel de kaart en onze bestelde drankjes. De sandwich Sanoce en Polpettone waren de gelukkigen, en eerlijk is eerlijk: ze waren voortreffelijk. Één minpuntje misschien is dat de dressing bij de Polpettone het rundergehaktbrood iets overheerste. Maar het was een smakelijke dressing!
De bediening was super: aardig, attent en vriendelijk! Was het altijd maar zo. :-) Erg leuke tent.

Gegeten op 21 april 2015

Dimy

Met stip de beste lunchtent van NL! In oktober '14 voor het eerst geweest en sindsdien al vaak terug gegaan. Favoriet blijft de Bistecca, met een heerlijk glas Pinot Grigio. Zeer goede service; attent, snel en weet waar ze het over hebben. De broodjes zijn rijkelijk belegd met de meest verse producten. Decor zelf is gewoon prima, niet meer en niet minder. Echter valt dit in het niet bij de overheerlijke broodjes en goede service!

Gegeten op 1 april 2015

Misskan

Wij moesten ongeveer een half uur lang in de rij staan voor een tafel, erg jammer dat wij vantevoren niet kunnen reserveren. Het eten was heerlijk vooral de homemade truffel mayonaise! je merkt wel dat de bediening je zo snel mogelijk weg wilt hebben, wat ook begrijpelijk is gezien de rij aan mensen.

foe

Wachten op een tafel.... dat is niets voor mij, maar jah.... bij Guliano is dat heel normaal. Laat ik heel duidelijk zijn. Het is de moeite waard !! Heerlijke lunch gehad, neem zeker nog een keer de moeite om in de rij te staan. Aanrader dus.

Gegeten op 14 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Guliano in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Guliano. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.