Beloofd

• 8.3

• 8.0

Robvanputten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een echte aanrader, scherp van prijs en echt heerlijk gegeten.

Wij waren met 4 personen.

Als voorgerechten hadden wij hartige cheesecake met gerookte zalm en een frisse groene salade, trio garnalen, salade eendenborst met rozenbottel dressing en
Coquilles met pasta en gamba-vanille olie.

Als hoofdgerechten 3 x biefstuk met truffelsaus en 1 x van kalfswang met perziken geserveerd met een couscoussalade.

Ook de nagerechten waren echt voortreffelijk, met name de pannacotta van mandarijn was super.

De wijn adviezen waren perfect, de bediening zeer vriendelijk en de gerechten kwamen netjes op tijd door.

Oprecht een aanrader dit mooie en moderne restaurant.

Gegeten op 12 april 2014

lindagroen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een grote groep wezen eten(+/-18 man)! Mooi restaurant, oog voor detail. Goede sfeer! Vriendelijk personeel. Alleen we hebben voor het voorgerecht erg lang moeten wachten en tussen de rest van de gangen ook! Voor de koffie al ruim 20 minuten! Tussendoor wel netjes drinken aangevuld!
Eten was heerlijk! Ook oog voor detail. niet te veel en niet te weinig. mooi opgemaakt, maar ook niet te stijf of overdreven.
Toilet is het tegenovergestelde van het restaurant. Er was geen wc papier en ook geen voorraad. Je zou maar hoge nood hebben. Wc was smoezelig! En geen handzeep! Ik miste sfeer op de wc! Je zou dat met zo'n restaurant wel verwachten!
Paar puntjes, maar over het algemeen was het een gezellige avond!

Gegeten op 6 maart 2014

Marilou2701
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onverwachts terecht gekomen in dit restaurant, gelegen aan het Land van Belofte na een heerlijke dag sauna in Schiedam. De kwaliteit en opmaak van het eten is geweldig. Je merk heel duidelijk dat er alleen met verse en goede producten wordt gewerkt. Dit zie je zelfs aan de bijgerechten, zoals de frites die zelf worden gemaakt. De kok weet precies wat hij doet en ook de bediening is zeer professioneel. Daarnaast ook nog eens (niet onbelangrijk) een heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Dit restaurant zou ik aan iedereen aanraden.

Aanraders: pompoensoep, vegetarische pasta, biefstuk (medium-rare is ook écht medium-rare) en creme brûlée.

Gegeten op 26 februari 2014

Renate7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op Valentijnsdag hier een 5-gangenmenu gegeten en dat was zeer geslaagd. De coquilles met buikspek en wortel, de spoom, het hoofdgerecht van zeebaars en gamba's en het petit grand dessert, alles was even lekker. Het restaurant is modern en sfeervol ingericht en de bediening is enthousiast en werkt hard. Een echte aanrader!

Gegeten op 14 februari 2014

MiniMec
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren een leuke avond gehad in restaurant Beloofd. Vooraf de carpaccio gedeeld die op een mooi groot bord tussen ons werd geplaatst. Als hoofdgerecht allebei de biefstuk met boterjus die lekker is op te maken met het brood en huisgemaakte friet. En het verrassingsdessert met mango ijs zou ik zelf nooit hebben gekozen maar was zeker een plezierige verrassing!

Gegeten op 28 januari 2014

Burgermeister
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant is gevestigd aan een leuk plein in Schiedam en is goed en snel bereikbaar vanuit Rotterdam. Heerlijk gegeten bij Beloofd. De coquilles, de parelhoen en het kaasplankje waren erg goed. De gastheer is zeer vriendelijk en attent, net als de bediening. Het restaurant ziet er strak uit en heeft mooie sfeerverlichting. Dit is zeker een aanrader!

Gegeten op 10 januari 2014

KarinBJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed gegeten bij Beloofd. De eend en het hert gegeten, prima en goede smaak. De creme brulee was heel lekker. Mijn advies aan het restaurant: ook groente erbij serveren, die werd echt gemist.
De bediening was middelmatig, tenzij de enthousiaste eigenaar aan de tafel stond. Locatie is goed en parkeergarage ABC op kruipafstand.
Sympathiek restaurant, gewoon eens proberen!

Gegeten op 19 december 2013

voorburgers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk 3-gangen-diner gehad! Goed uitgebalanceerd voorgerecht met originele smaakcombinaties, lekker malse hertenbiefstuk als hoofdgerecht met zelfgemaakte frieten en truffelmayonaise en als toetje het kaasplankje (aanrader!) en een proeverij van zoetigheden. Bij iedere gang passende wijn gedronken. De bediening is zeer vriendelijk en het restaurant zelf ziet er strak en modern uit. Echt een aanrader als je in Schiedam uit eten wilt gaan!

Gegeten op 20 december 2013

vwiersema
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel goed gegeten bij deze vernieuwde zaak, midden in Schiedam. Is zeker een aanrader. Mijn carpaccio, hertenbiefstuk en het kaasplankje smaakten heerlijk. Je proeft dat de kok verse producten gebruikt. Mooi voorbeeld is de handgesneden patat met zelfgemaakte mayonaise, echt top. De prijs/kwaliteit verhouding vond ik dan ook erg goed. De bediening oogt nog wat onwennig maar doet het prima. De eigenaar zelf is heel gastvrij, en vertelde keurig wat er geserveerd werd. Tip: Dim het gewone licht iets meer en/of maak bijv. meer gebruik van de sfeerverlichting om het wat gezelliger te maken.

Gegeten op 20 december 2013

Markgaerthe
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met een grote groep vrienden bij Beloofd! De biefstuk en de crème brûlée zijn een aanrader! Verder een gezellige sfeer en zeer mooi ingericht!

Schrijf zelf een recensie over Beloofd in Schiedam

Schrijf hieronder je recensie over Beloofd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!