a TripAdvisor company

foto's van Beloofd in Schiedam - 1 foto's van Beloofd in Schiedam - 2 foto's van Beloofd in Schiedam - 3 foto's van Beloofd in Schiedam - 4 foto's van Beloofd in Schiedam - 5 foto's van Beloofd in Schiedam - 6 foto's van Beloofd in Schiedam - 7

1. Restaurant

1. 7,7 10 1 192

2. 7,7

3. 7,9

Proef Frankrijk

Een op en top Schiedamse zaak in een modern jasje. De uitdagende kaart biedt de lekkerste gerechten uit de eerlijke Franse keuken. Soms klassiek en soms met een twist; laat je verrassen!

IEsjakie

Via online reservering

Leuk sfeervol restaurant, zeer vriendelijk personeel en lekker gegeten. Gereserveerd via Shell dinerbon, zeer ruime porties. Klein minpuntje, er wordt brood met smeersel op je tafel gezet zonder te vragen, maar staat wel op de nota.

Gegeten op 31 mei 2016

j.duinkerken2

Via online reservering

Serveerster liet ons 20 minuten wachten nadat we menu kaart ontvingen Vervolgens zagen we dat ze gewoon op d'r fiets stapte en naar huis (?!) ging. Heel apart. Bij afrekenen werd medewerkster "geïrriteerd", we MOESTEN een drie gangen menu want dat was de voorwaarde voor Iens-actie. Stond ook op de bonnetjes zo werd gezegd. Ze kon het echter niet terugvinden op de overhandigde bonnetjes, ook niet op de website .... Ik ga gemiddeld 2 keer per week uit eten, maar deze service kon wel iets beter. Kreeg het gevoel alsof ik werd behandeld als een profiteur vanwege deze actie, maar dat zal aan mij liggen.

Eten was super voor het geld. Niet teveel, dus ook niet met een volgepropt gevoel naar huis. Sfeer is hartstikke gezellig en leuk. Ook een leuk terrasje waar je kan eten of eerst rustig wat kan drinken. Vanwege de kou zijn wij naar binnen gegaan. Al met al zeker de moeite waard om te proberen en terug te komen, alleen de service was het gisteren net niet. Maar dat hoeft absoluut niet representatief te zijn voor de normale gang van zaken.

Gegeten op 31 mei 2016

joco84

Via online reservering

De bediening was vriendelijk, het eten heel goed. Alleen de lange wachttijden tussen de gerechten was een beetje jammer. We waren binnen om 18.00 uur en het hoofdgerecht kwam pas rond 19.45 uur. (We hadden een voorgerecht voor die tijd, maar ik ervaarde het als te lang)
Mooie locatie, leuk terras met fleece dekens, mocht het koel worden.
Wat ik minder leuk vind is dat er levende kreeften gehouden werden in het aquarium, klaar voor consumptie. Maar dat is misschien mijn gevoeligheid...

appokers

Via online reservering

Moderne inrichting. De menukaart en de tafel waren een beetje kleverig. De ventilatie produceerde veel geluid. Hierdoor lastig gesprek te voeren.
Eten was ok. Erg (te) grote porties. Mn voorgerecht. Erg onduidelijk of mijn lichaam erg snel reageerde op het eten of dat het een andere oorzaak had.
Indien ik weer in Schiedam ben, zou mogelijk er weer heen kunnen gaan.

ingridducaneaux

Via online reservering

Het was gewoon goed , er was een ruime keuze, een opmerking.
Het personeel liep zich een rotje maar waren maar met zijn tweeën dus we moesten wel wat lang op onze drankjes wachten.

estheressen

Heerlijk buiten gegeten.
Alles heel smakelijk, vooral zelf je ijs kiezen in de ijssalon is topper!
Heerlijk
Komen graag terug!

CoB

Gisteravond hebben mijn bridgepartner en ik gegeten bij Beloofd. De bediening door de ober was uiterst charmant. Al onze wensen vervulde hij graag. De gerechten waren heerlijk en ruim voldoende. Prijs/kwaliteitverhouding super. We komen zeker nog eens terug.
Co Bunt

Gegeten op 25 mei 2016

Bettyboop54

Carpaccio vooraf was prima, maar persoonlijk had ik liever gedroogde tomaten gezien ipv verse en wat deden die komkommerreepjes daar? Sliptongetjes waren prima, net als de varkenshaas. Zonder vragen zat er al mayo bij de friet, die lekker in de schil zat.
Brood en kruidenboter vooraf zonder erom gevraagd te hebben wel berekend. Kraanwater echter gratis. Lekkere cappucino als toetje.

Gegeten op 22 mei 2016

jrreimers

Via online reservering

Beetje slappe ontvangst, daarna alles perfect. Uitstekend eten , mooie Hollandse garnalen (dure inkoop nu !!!) goede sliptongetjes en dessert. Gigantische porties. Wijn mag je zelf uitzoeken, daar hebben de charmante dames geen kaas van gegeten. Zekervoor herhaling vatbaar !!

Gegeten op 20 mei 2016

c.sikkema

Via online reservering

Goed eten, vriendelijke bediening, beetje scheutig met de wijn) er gingen slechts 4 glazen uit een fles rosé. Alleen jammer dat er geen doekje bij de spareribs zat om mijn vingers vetvrij te maken.

Gegeten op 20 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Beloofd in Schiedam

Schrijf hieronder je recensie over Beloofd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.