Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Beloofd in Schiedam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 8209758

Proef Frankrijk

Een op en top Schiedamse zaak in een modern jasje. De uitdagende kaart biedt de lekkerste gerechten uit de eerlijke Franse keuken. Soms klassiek en soms met een twist; laat je verrassen!

johnvanrooijen

Net voor een zware onweersbui kwamen we in Beloofd.
We hadden een voucher van Vakantieveilingen en kozen voor "Het verrassingsmenu van de Chef". Dat bleek een uitstekende keus. De gangen werden zeer verzorgd opgediend en waren bijzonder lekker. We hebben onder andere ontdekt hoe smakelijk spareribs bereid kunnen worden. Het personeel is attent en op een prettige manier aanwezig.
Een aanrader voor een geslaagde avond.

Gegeten op 23 augustus 2014

MarlienK

Vanavond heerlijk gegeten bij Beloofd, met vakantieveilingenbon. Keuze uit het zomermenu of een verrassingsmenu. Absoluut een aanrader; goed eten, fijne sfeer en prettig personeel.

Gegeten op 23 augustus 2014

simone76

Via vakantieveilingen hebben wij een zomermenu gehad. Je kon kiezen uit twee voorgerechten.
Zo nam de een vissoep en de ander rosbief met sla en pijnboompitten.Dit alles was heel smaakvol opgediend en geserveerd. Het hoofdgerecht voor ons bestond uit tongfilet en ik kreeg een biefstuk ( een groot stuk en goed klaargemaakt). Ook uit het nagerecht konden we kiezen. Ook nu was het weer heel smaakvol.
Pluspunten Beloofd : eten is heel goed, tijd om te eten goed, niet direct het volgende gerecht, prijs is goed. Al met al een aanrader om hier te eten.
Beloofd is vorig jaar geheel vernieuwd en heeft ook een groot buitenterras.

Gegeten op 16 augustus 2014

lukro

Heerlijk gegeten, met een veilingbon maar daar was niets van te merken.
Wij zijn behoorlijk kritisch maar er was niets op aan te merken, we hebben genoten.
Goede ontvangst, sfeer, schoon, modern, leuke bediening.
Een prima 3 gangen diner met heerlijke smaken.
Goed verzorgd, aandacht voor details.
Een goede wijn, mooi servies, bestek en glazen.
Een aanrader, wij gaan zeker terug.

Gegeten op 16 augustus 2014

keere045

Vandaag met een veilingbon hier mogen eten. Beslist een aanrader. Op en top een goed adres om zeker weer een keer terug te gaan.
Lief en vriendelijk personeel en een leuke moderne uitstraling van de zaak. De mogelijkheid tot binnen en/of buiten eten is erg leuk. Vriendelijk en klantgericht, zeer zeker. Daar mijn vrouw niet alles van het zomermenu lust was een aanpassing zonder probleem snel geregeld, heel erg fijn dat dit kan.
De gerechten; smaakvol, ruim voldoende en mooi opgediend op een prachtig servies. Bij de huisgemaakte patat zit al mayonaise, hier hoef je niet extra voor te bestellen (is elders wel eens anders) De groente is heerlijk bereid met verrukkelijke dressings en vlees om je vingers bij af te kluiven. Dit zijn 2 dikke duimen waard.

Gegeten op 10 augustus 2014

aningro

Wij hebben vanwege het mooie weer op het terras gegeten. De service was super. Wij hebben ons laten verrassen door het verrassingsmenu waar wij absoluut geen spijt van hebben. Het voorgerecht bestond uit rolletjes carpaccio met rauwe ham en truffelmayonaise; een echte aanrader. Als hoofdgerecht kregen we de vangst van de dag bestaande uit een stuk zalm met coquilles en een gamba; wat een heerlijke verrassing. Het menu werd afgesloten met spekkoek gevuld met een chocolademousse en een zelfgemaakte brownie met ijs. Al met al een fantastisch menu en een gastvrouw die de klanten weet te verwennen.
Anko en Ineke Groen

Gegeten op 2 augustus 2014

AARTRIA

Voor het eerst hier geweest. Verassingsmenu bleek een topper.
Bediening heel ongedwongen. Men schat de gast goed in.
Kortom een aanrader, en een restaurant om vaker te gaan eten

Gegeten op 26 juli 2014

Frank14

Ik ben teleurgesteld in Beloofd. Dat vooral te maken met de professionaliteit van de bediening. De bediening is jong en zeer vriendelijk. We wilde graag op het terras zitten (het was een mooie zomeravond en dat werd geregeld. Regelmatig wordt gevraagd of het smaakt en of alles in orde is. De bediening bestaat vooral uit (zeer) jonge dames die erg amicaal zijn, soms een beetje te. De fles witte wijn die we bestellen is op kamertemperatuur, dat is een belangrijk minpunt zeker op een warme zomeravond. De serveerster zegt er niets over maar zet de witte wijn in een koeler met ijsklontjes om het op termijn op te lossen. We geven haar de tip om de volgende fles witte wijn alvast te koelen. Buiten worden de tafelkleedjes niet verschoond. Wij kwamen om 20.00 uur dus moet je het doen met de vlekken van je voorgangers. We kiezen twee maal het actiemenu van AH/Iens, een verrassingsmenu en het jenevermenu. De voorgerechten (met zalm) smaken uitstekend. Het duurt erg lang voordat de hoofdgerechten komen dus bestellen we maar een tweede fles witte wijn. Die is nog steeds niet koel. Nu zegt de serveerster het wel. We vragen hem nog wat langer te koelen. Ze lost het goed op door witte wijn uit de open fles van het restaurant in te schenken. Dan blijkt dat onze hoofdgerechten aan een andere tafel zijn geserveerd. Een ander jong meisje komt haar excuses maken. We mogen kiezen of nog langer wachten op onze bestelde hoofdgerechten of de hoofdgerechten van de andere gasten nemen (vier maal verrassingsmenu). We kiezen voor de hoofdgerechten van de andere gasten (ook vis). Het smaakt ons minder. De vis heeft niet veel smaak (diepvries?). De kok komt nog heel vriendelijk aan tafel met wat groente in jenever voor de gast die het jenevermenu heeft besteld. Aan de aardbeien met ijs valt niet veel fout te doen dus smaken prima. De brownie met slagroom is erg zoet. De koffie krijgen we vanwege alle fouten van het huis. De rekening is door het actiemenu (en de koffie van het huis) laag maar het was eerlijk gezegd ook niet meer waard. Het restaurant is mooi ingericht en heeft een prachtig terras waar je op zomeravonden heerlijk zit. De stoeltjes zijn overigens weinig comfortabel voor een paar uur zitten door de slechte rugleuning (te veel naar achteren). Ik hoop dat er verbetering komt want Schiedam kan op deze plaats een goed restaurant gebruiken.

Gegeten op 26 juli 2014

evelien101

Gisteravond voor de 2e keer wezen eten bij Restaurant Beloofd. Het voelde als thuiskomen, we werden herkend door het personeel en heel vriendelijk onthaald. We hebben heerlijk buiten gegeten, ondanks de wind was het prima te doen.
Het eten was heerlijk, als voorgerecht gekozen voor de soep van de dag wat gazpacho was. Heerlijk van smaak en perfect met dit warme weer.
Daarna een rib eye, niks op aan te merken.
Als dessert de brownie, deze was echt top!
Dus al met al weer een heerlijke avond gehad met zeer vriendelijk personeel en lekker eten! We komen weer terug!

Gegeten op 24 juli 2014

Maaike1981

Hier gegeten met AH actie. Wij hebben prima gegeten echter de bediening laat te wensen over. Weinig kennis van zaken (geen idee welke bieren er in huis zijn), eten opdienen en vervolgens uit het zicht verdwijnen terwijl de glazen leeg zijn, twee fouten bij opnemen van de - eenvoudige - bestelling waardoor twee tafelgenoten moesten wachten op een nieuw gerecht. Ook een verkeerde verongelijkte reactie op een opmerking daarover van onze kant. Geirriteerd en in de verdediging (´nog nooit eerder klachten gehad hoor´).
Gezien de aankleding en het prijsniveau pretendeert Beloofd meer te zijn dan een eetcafe, echter daar hoort dan ook een veel betere service bij. Voor ons geen positieve ervaring. Jammer, want het eten smaakte prima.

Gegeten op 1 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Beloofd in Schiedam

Schrijf hieronder je recensie over Beloofd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.