Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Beloofd in Schiedam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 8209758

Proef Frankrijk

Een op en top Schiedamse zaak in een modern jasje. De uitdagende kaart biedt de lekkerste gerechten uit de eerlijke Franse keuken. Soms klassiek en soms met een twist; laat je verrassen!

Mimiekje

Via vakantieveiling een heerlijk verrassingsmenu geserveerd gekregen, zalm gemarineerd in oude jenever vooraf, heerlijke kotelet van olive pork als hoodgerecht en als nagerecht gevulde ananas met ijs en een kaascreme met kers. Super lekker allemaal. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen dan ook zeker terug!

Gegeten op 7 december 2014

evelien101

Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij dit restaurant. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu en verrast werden we! Vooraf heerlijke in jenever gemarineerde zalm met een gamba. Als hoofdgerecht kregen we kalfsribeye, welke heerlijk mals en goed op smaak was.
het dessert bestond uit een warm chocoladecakeje met heerlijk ijs. Kortom, geweldig genoten van dit feestmaal!

Gegeten op 7 december 2014

lily11

Heerlijk gegeten via Vakantieveilingen,goede bediening,geen gevoel gehad dat wij via Vakantieveilingen hadden geboekt.Voorgerecht met gemarineerde zalm in jenever,geitenkaasrolletjes,cranberry compote.Hoofdgerecht, parelhoen met verse groente,frietjes.Nagerecht verse gevulde ananas met ijs vruchten enz,en gebakken spek,heerlijk.
Bedankt voor de service.

Gegeten op 2 november 2014

EllenSmit

21-11-2014 hier gegeten met 6 dames aan tafel 9. Super gezellig geweest. Gekozen voor het verrassingsmenu. Vooraf was heerlijk maar toen het hoofdgerecht kwam schrokken we een beetje. Varkensvlees. Ja dat was niet echt onze keus, maar goed dat heb je als je kiest voor verrassing. De bediening zag onze twijfel en bood aan een ander hoofdgerecht te serveren, wilde we eerst niet maar uiteindelijk haalde ze toch de borden weg en kregen we allemaal een nieuw gerecht, het toetje was weer heel apart en lekker. Al met al een leuke en gezellige avond geweest en toch ook heerlijk gegeten. Super service van de bediening om opnieuw te serveren. Klasse. Wil toch zeker een keer terugkomen, kies dan wel van de kaart.... ha ha

Gegeten op 21 november 2014

mo69

Afgelopen zaterdag via heerlijk tiendaagse bij beloofd gegeten. We werden vriendelijk ontvangen in een sfeervol restaurant. Er werd gelijk gevraagd of we een mandje brood wilde. Het menu was ook zeer verrassend. Vooraf schiedamse zalm, daarna hete bliksem met varkensvlees en als toetje het lievelings toetje van Elvis. Toen we zeiden dat hier muziek van Elvis bijhoort werd dat gelijk geregeld. Al met al hebben we een top avond gehad. Hier komen we zeker terug.

Gegeten op 22 november 2014

Rotterdam2014

Een restaurant waar de gastvrijheid met een hoofdletter wordt geschreven. De inrichting is modern met een mooie verlichting die je welkom heet. We kwamen binnen zonder reservering en alle tafels waren bezet ik sprak de gastvrouw aan en vertelde haar dat we over 50 minuten naar een theater voorstelling moesten en vroeg wat ze voor ons kon doen. Ze besprak het met de keuken en zei u kunt meelopen met het hoofdgerecht van het menu die nu wordt geserveerd en dat was varkensvlees. We hebben het aanvaard en ze zei ga maar rustig zitten en er werd een tafel voor ons opgesteld binnen no time hadden wij ons eten op tafel die heel verrassend was en heel lekker. Het vlees was ruim voldoende en voor iemand die normaal niet zoveel vlees eet was het ronduit heerlijk. Het vlees werd geserveerd met heksenbliksem, seizoensgroenten en als bijgerecht friet met truffelmayonaise. We zijn op tijd aangekomen op onze theatervoorstelling en zullen zeker terrugkeren om de over gerechten uit te proberen.

Gegeten op 21 november 2014

Be

Het was een wonderlijke avond. We hadden de reservering gewijzigd in een half uur later en 8 personen ipv 9. Ondanks een terugkoppeling per mail was dit in het restaurant niet bekend.
Na het opnemen van de bestelling ( doe maar een verrassings-4 gangenmenu) duurde het erg lang voordat het voorgerecht kwam. Er werd geen brood of dergelijke aangeboden, dus maar zelf om gevraagd. Na het voorgerecht duurde het heel erg lang voordat er iets gebeurde. De bediening kwam excuus maken, er was vergeten aan de keuken door te geven dat de volgende gang door kon. De volgende gang was het hoofdgerecht ( geen tussengerecht dus). We kregen vis. De persoon die aangegeven had dat ze geen vlees at, kreeg helaas ook geen vis, maar een risotto. Hierna kwam het toetje ( we kregen niet allemaal hetzelfde toetje, maar 4 om 4) De 4de gang was vergeten. Sorry... er werd gevraagd of we van kaas hielden. 1 persoon gaf aan geen kaas te lusten. Toen kwam er nog ongevraagd een kaasplankje. De persoon die geen kaas lustte kreeg een schaaltje kipkluifjes!! Na het toetje!!
Erg bijzonder allemaal. Het eten was verre van bijzonder en het toetje was gewoon slecht.
Het roggebrood bij de kaas en het koekje bij de koffie waren echt te oud/droog. De wijn was lekker! Helaas, voor ons was dit een avondje uit voor een speciale gelegenheid en het is dan
jammer dat dit zo gegaan is. De 4de gang werd wel in rekening gebracht. Er was 20,00 korting gegeven. Na protest kwam daar nog eens 20,00 bij. Die heb ik laten liggen.
Voor ons geen Beloofd meer.

Gegeten op 15 november 2014

edenhertog

Restaurant Beloofd is strak en modern ingericht. Wij, een gezelschap van 8 personen, werden gastvrij ontvangen. Er was een mooie tafel voor ons gedekt met mooi bestek en mooie glazen. De merlotwijn en de chardonnaywijn waren zeer goed van smaak. Het is een compliment waard, dat er gewoon kraanwater wordt geserveerd. Prima. Het water stond klaar in prachtige karaffen. Daar kan geen duur alternatief tegenop. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu. Een echte aanrader, omdat het hier gaat om een zeer juiste prijs-kwaliteitverhouding. De kok kwam halverwege de avond even aan tafel staan om te horen wat we er van vonden. Heel leuk om te zien, dat een kok trots is op zijn werk. Hij legde ook bepaalde dingen uit, bijvoorbeeld hoe je gekaramelliseerde crackers maakt. Dit was een onderdeel van een voortreffelijk voorgerecht. In ons gezelschap waren drie vegetariërs. Ook zij kwamen uitgebreid aan hun trekken. Nu eens geen ei of geitenkaas met honing.
De bediening was uiterst vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn. Zij legden bij elk gerecht uit wat we hadden gekregen met het bijbehorende zelfvertrouwen.
Er heerst een gezellige, informele sfeer in het restaurant. De naam van het restaurant is heel passend. We kregen wat er was beloofd. Het restaurant is in het centrum van Schiedam met ruim voldoende parkeergelegenheid. Na 18.00 uur gratis.
De enige tip, die ik kan bedenken is: laat de verwarming op het terras uit, als daar geen gasten aanwezig zijn. Een beetje vreemd om de buitenlucht te verwarmen...
Kortom: dit restaurant is een echte aanrader qua prijs-kwaliteit, sfeer, gastvrijheid en ligging.

Gegeten op 16 november 2014

sandragrothues

Voor het eerst maar zeker niet voor het laatst bij beloofd gegeten. .. Na de heerlijke carpaccio volgde de entrecote met mosterdsaus. . Echt nog nooit zo'n lekkere entrecote gegeten! ! Een lekker citrus dessert na. ... Dit in combinatie met het leuke personeel en een mooie zaak zorgt ervoor dat we graag nog eens bij beloofd gaan eten!!

Gegeten op 7 november 2014

cierán

Ook wij hadden via vakantieveilingen geboekt, was voor ons niet een plek die we zomaar zouden kiezen. Maar eenmaal binnen met een hartelijk ontvangst in toch een erg mooie zaak. Service was goed en er werd op de details gelet, kregen een verassings menu van de kok en dit was werkelijk top.
Zeker een aanrader om ook heen te gaan zonder vakantie veilingen.

Gegeten op 7 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Beloofd in Schiedam

Schrijf hieronder je recensie over Beloofd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.