1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 06 533 688 80

Alex_Hofland

Via online reservering

Ik ben twee dagen na mijn verjaardag met mijn vriendin naar Perron 4/5 gegaan om dit te vieren. Ik was er al tweemaal eerder geweest en het was me goed bevallen. We kregen een plek toegewezen, daarna duurde het even voordat we geholpen werden, maar daarna verliep alles zeer fijn. Ik heb een heerlijke risotto gegeten, gevolgd door een stuk zwaardvis dat zo lekker was dat ik kennelijk niet gemerkt heb dat de gastheer naast me stond om te vragen hoe het smaakte (een primeur voor mij, maar het was inderdaad ongelooflijk lekker), mijn vriendin nam een spaghetti als Primi, gevolgd door buikspek, wat haar ook prima bevallen is. Als toetje kregen we een suggestie die niet op de kaart stond. Mijn vriendin heeft deze genomen, ik ging voor het kaasplankje. Ik was alleen totaal vergeten dat ik medegedeeld had dat we jarig waren (geweest), dus mijn vriendin kreeg het custom toetje op een bord met daarop de tekst "gefeliciteerd! 32+2" erop, maar ze hadden zich ook aangepast aan dat ik de hint niet opgepakt had en hadden voor mij de extraatjes voor bij het kaasplankje op een gelijk bord geserveerd.

Ik heb maximaal genoten en vond de extra aandacht heel fijn! Ik zal hier zeker nog een keer komen.

Gegeten op 23 maart 2015

thoeksema

Via online reservering

Het eten zag er mooi uit en het was prima klaargemaakt en ook lekker. De wijn was ook prima. De bediening had beter gekund: tot tweemaal toe werd er nagevraagd wat wij besteld hadden. De volgorde van uitserveren aan tafel was ook niet goed. Ik verwacht dat eerst de oudste dame, dan de oudste heer en dan de jongeren hun bord voor zich krijgen maar zo werd dat helemaal niet gedaan. We moesten aan tafel ook wat lang wachten voordat wij contact kregen met het personeel.

Gegeten op 13 maart 2015

Karen67

Via online reservering

In de eerste week van januari eet ik bij Perron 4/5 met een vriendin: nu een traditie geworden. zij uit Zwolle, ik uit Den Haag, dan is deze locatie perfect omdat je geen station - locatie reistijd verliest. Bovendien houden we allebei erg van Italiaans eten. Het is elk jaar weer smullen: met leuke details als een kaaslolly. Goede kwaliteit eten, lekkere wijnen, plezierige uitleg en - ieder jaar - zwichten voor de chocolade van Zaäber. Kortom: volgend jaar na nieuwjaar weer!

Gegeten op 2 januari 2015

Michelle033

Via online reservering

Het eten was in 1 woord echt gewoon super! Hele bijzondere dingen zoals zwaardvis en rog stonden op de kaart en het was super bereid. Ook de sfeer en de locatie is natuurlijk prachtig zo op het perron. Als ik dat toch een verbeterpunt moet noemen zou het de bediening zijn. Het had van mij allemaal wel wat sneller gemogen, ik vond 20 minuten op het hoofdgerecht wachten wel iets te lang namelijk. (Dit kan ook komen omdat we een beetje haast hadden.) Verder is het gewoon echt een mooi en chic restaurant.

Gegeten op 13 maart 2015

moniekstreng

Via online reservering

De kwaliteit van het eten is hier wel oke, maar als je de prijs/kwaliteit verhouding bekijkt vind ik dat de prijzen toch een tikje aan de hoge kant zijn in relatie tot het eten wat je er voor krijgt. Voor dit prijsniveau verwacht ik wat meer bijzondere invalshoeken en smaken dan wat je nu voorgeschoteld krijgt. Het is iets te 'gewoontjes' naar mijn smaak.

Gegeten op 12 maart 2015

mauritsvdh

Via online reservering

Tweede keer dat wij hier aten. De sfeer is gezellig, wel was er een drukke tafel met veel lawaai.
Het eten was net als vorige keer echt geweldig.

Gegeten op 9 maart 2015

erik1303

Via online reservering

Ik kom hier regelmatig voor een zakelijke lunch, maar was hier nu voor een privé diner.
Het eten is echt helemaal in orde en service is OK.
Het decor is natuurlijk heel bijzonder en onnavolgbaar in NL.

Gegeten op 7 maart 2015

WimPeters

Via online reservering

Restaurant Perron 4/5 zit op een perron en nog wel in Amersfoort waar vele overstappen plaatsvinden. Dus ook een ideale plek om je reis te onderbreken voor een zakelijke bespreking. Afgelopen week heb ik dat voor het eerst gedaan en mijn conclusie: voor herhaling vatbaar. Dit te meer daar op Italiaanse leest geschoeid wordt gekookt, iets dat helemaal in mijn straatje past! We zijn voor een doorsnede van het hele menu gegaan. Als antipasto een schaal met 5 soorten vleeswaar, allemaal van prima kwaliteit. Dat is vooral af te meten aan de Bresaola. Die was van goede kwaliteit. Daarna de penne met tomaat, mozzarella en basilicum. Daarna gingen we onze eigen weg: ik koos de zwaardvis met bonen en mijn tafelgenoot ging voor de extra dagschotel: kip met aardappelen uit een pannetje. De dolces waren de tiramisu en "misschien wel de lekkerste kazen uit Italië" . Alles prima van smaak, vergezeld van - wat mij betreft - een goed glas Pecorino. Een aanrader!

Gegeten op 5 maart 2015

Irenevg

Leuk om tussen de treinen te eten. Beetje orient express gevoel. Lekkere Italiaanse gerechten. Wel wat lawaaierig maar dat mag de pret niet drukken.

Gegeten op 18 februari 2015

ebosmans

Via online reservering

Terwijl ik normaal bijzonder te spreken ben, was de lunch deze keer wat minder. Nadat ik mijn keuze voor een salade had gemaakt, kreeg ik bij de bestelling ervan te horen: Oeps, vergeten te zeggen: die is er niet meer. Karnemelk erbij? Oeps, hebben we niet. Toen een broodje gorgonzola met peer... oeps, peer vergeten! Ach, wie weet een eenmalige uitglijder; ik blijf hoe dan ook komen...

Gegeten op 17 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Perron 4/5 in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Perron 4/5. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.