Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van La Estancia in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 622 03 47

Zwoele minivakantie in Argentinië

Het vlees was bijzonder lekker en de wijn smaakte goed. De bediening was professioneel en vriendelijk. Het restaurant ziet er sfeervol en netjes uit; echt een aanrader. Zwoele nachten, pingelende gitaren, muziek vol passie en de geur van gegrild vlees. Denk je al aan Argentinië? Bij La Estancia proef je de sfeer en smaak van dit prachtige land.

linda190

Eigenlijk is dit best een toeristenrestaurant. De eigenaar was verrast dat we uit Amsterdam kwamen. We zijn hier wel eens eerder geweest en steeds weer verrast door de vriendelijke bediening en de prima kwaliteit van het vlees! Gezellig tentje, lekkere wijn en schappelijke prijzen. En laat ik de heerlijke friet niet vergeten te noemen. Volgens de eigenaar zijn de wedges ook een aanrader. Die proberen we een volgende keer. We vragen ons af waarom we niet vaker gaan!

Gegeten op 3 oktober 2014

EricDubbelaar

Heerlijke spareribs, prima huiswijn en vriendelijke bediening! See hi to Anthony. ;) Echt wen aanrader! Zeker tot de volgende keer!

rembar

We gingen voor een snelle hap, maar kwamen dit kleine restaurantje tegen. Hartelijk welkom geheten door de eigenaar en een personeelslid. Vriendelijke bediening aan tafel. Twee heerlijke stukken mooi vlees werden er vervolgens geserveerd, perfect gebakken zoals wij gevraagd hadden. Frisse salade en heerlijk gebakken aardappeltjes maakte het geheel compleet.
Kortom, we werden positief verrast door de kwaliteit en service van dit restaurant. Topper, wij gaan hier zeker nog een keer heen.

Gegeten op 1 augustus 2014

Lucie60

Enorme keuze uit een driegangen keuze menu! We waren met zijn drietjes en alle drie kozen we andere gerechten. Heerlijke calamares gegeten, spareribs, zalm en ribeye alles was even goed! Behoorlijke porties! Ik had alleen baked potatos besteld in de veronderstelling dat dit gebakken aardappeltjes waren, maar dit was gepofte aardappel. Die was me te groot:)
Heel vriendelijke bediening!
Prima kwaliteit voor betaalbare prijzen.

Gegeten op 28 december 2013

henkb56

Topdrukte in Amsterdam, en dan toch zonder reservering willen eten met 6 personen....Overal zonder meer geweigerd. Hier deed de eigenaar zijn best om ons toch te ontvangen. Hij kwam ons zelfs halen bij de buurman waar we een drankje hadden genomen.
Gegeten: Voorgerechten: Calamares, zoals ze horen te zijn, knapperig en geen rubber, Scampi's, ook overheerlijk.
Hoofdgerechten: Zeer malse Ossehaas, een prachtige XXL T-bone en Estancia spareribs (met knoflook) en een meer dan fraaie en zeer smakelijke vegetarische schotel.
Nagerecht: chocolademousse(vers van de dag), een xxl bananasplit, profiteroles en Kisses of Fire
Alles was zeer smakelijk.
Ongedwongen, enthousiaste atmosfeer. Vlotte bediening.

Gegeten op 28 december 2013

Koogje

Vandaag hier voor de tweede maal - met een Groupon bon - gegeten.
Evenals de vorige keer was de bediening reuze aardig en het eten heel lekker. Nu hadden wij een menu, de vorige keer alleen het hoofdgerecht. Het restaurant geeft ondanks de Groupon korting waar voor het geld. Dat zie je wel eens anders. Volgende keer gaan wij weer !

Gegeten op 8 oktober 2013

robert1959

Voor de derde keer op rij na een bezoek aan de gay parade hier gegeten. Fijne mensen die weten wat service is, lekker mals vlees en krokante friet. Qua prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Eten zou een 10 kunnen worden als men bij het dessert echte slagroom zou gebruiken ipv spuitbus rotzooi. Echt een aanrader!

Gegeten op 3 augustus 2013

karen85

Het vlees was lekker mals, de patat en mayonaise zelf gemaakt. Minpuntje was dat het toetje uit de magnetron leek te komen (de binnenkant van de soesjes waren nog gedeeltelijk bevroren en de buitenkant was warm). De deur werd voor ons open gehouden en de mensen waren vriendelijk en behulpzaam. Na een dagje shoppen was het hier heerlijk genieten.

Gegeten op 25 mei 2013

lamuste

Het was een heerlijke avond met dit Argentijns restaurant. Alle gerechten waren lekker en de bediening was vriendelijk. De steaks waren malse en smaakelijk. Ik zou nog een keer terug komen.

Gegeten op 2 februari 2013

marshal2020220

Heerlijk gegeten met een groep van 5. Het vlees was bijzonder en lekker en de wijn smaakte goed. De bediening was professioneel en vriendelijk. Het restaurant zag er sfeervol en netjes uit; echt een aanrader!

Gegeten op 8 december 2012

Schrijf zelf een recensie over La Estancia in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over La Estancia. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.