• foto's van Vis & Ko in Haarlem - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 512 79 90

Proef78

• Uitstekend

Het was weer een tijdje geleden dat we bij vis en ko geweest waren. Het 5-gangen menu gekozen. Het was helemaal op en TOP. Vooral het voorgerecht, alle gerechten eigenlijk, die met bietjes ook. De wijnen niet te vergeten waren ook erg lekker. Erg enthousiast personeel dat erg leuk met elkaar samen werkt en het is mooi om te zien hoe de keuken dat doet. Het gaat niet weer zo lang duren dat wij terug komen. wij komen snel terug!!!

Coenrombach

• Redelijk

Uitgebreid bord met crustacé's was niet bijzonder. Alleen al de presentatie viel tegen, de garnalenkroketjes (door nog 2 anderen gegeten) hadden niets 'garnaligs', mosselen smaakten naar niets (gekookt in water misschien? Kreeft was taai (en dus oud?).
Verder een boel chi-chi aan tafel. Dat geleuter over wat er op je bode ligt hoeft van mij bijvoorbeeld niet. Visgerechten waren goed maar ook niet heel bijzonder. Italiaanse wiite wijn was prima.

benno123

• Uitstekend

Vanavond lekker gegeten met zeer proffesioneel personeel, het ontbrak aan niets. Mooie locatie en je krijgt het gevoel bijzonder te zijn door de spijzen en de proffesionaliteit van het personeel.
Zeer geslaagd etentje en wij komen zeker terug. Mijn complimenten, het kan dus wel in de horeca.

jeannette1234

• Uitstekend

We hebben weer fantastisch gegeten bij Vis & Ko. Er wordt gekookt op hoog niveau. Ware smaaksensaties. Vriendelijke bediening. Deskundig wijnadvies. Gezellige sfeer.
Chef die de zaak volledig onder controle heeft.
Best restaurant van Haarlem en omgeving.
Helemaal TOP

jeannette1234

• Uitstekend

Wat een verwennerij. Ware smaakexplosies. Verzorgde borden. Vriendelijke bediening. Goede wijnadviezen. De kok heeft het helemaal onder controle. Beste restaurant van Haarlem en omstreken.

Johan65

• Redelijk

Lekkere stukjes vis hoor, maar wat een kleine porties, gewoon idioot. En dat is vooral ergerlijk omdat het lekker is en je daarom vooral een normale portie wilt. Die grimmige baas moet een beetje bij de gasten wegblijven. Aanstellerig gedoe op je bord.

lucettefaber

• Uitstekend

Op een zo mooie plek in Haarlem (aan het Spaarne) heb ik op zeer mooie manier de zondagse lunch genoten. Kreeft met gazpacho, heilbot met saffraan en nog een paar heerlijkheden; Een omweg waard!

Toetie

• Goed

Lunch op zondagmiddag was heerlijk. Wanneer je uitgebreid en culinair wenst te lunchen, is Vis&Ko aan te raden. Het scheelt enorm wanneer het personeel niet op de vingers wordt gekeken. De sfeer is iets meer ontspannen. Maar het kan beter.

mansfield

• Goed

prima restaurant. Bediening kan naar een hoger niveau getild worden, is soms wat te plichtmatig. Mag losser. Verder prima avond gehad.

tantevandante

• Uitstekend

Wij hebben met 4 personen zondag 7 augustus bij Vis&Ko gegeten het was heel erg lekker, goede sfeer! vlotte bediening, heerlijke wijn en ja de prijs die is er ook naar maar het is het waard!

Schrijf zelf een recensie over Vis & Ko in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Vis & Ko. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.