Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Vis & Ko in Haarlem - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 512 79 90

macky

• Uitstekend

Afgelopen zondag met z'n vieren hier gegeten. We waren het er unaniem over eens dat het eten en de sfeer erg goed waren.Gelukkig hadden we het tussengerechtje genomen: gebakken rogvleugelfilet, rozijnen crème van pompoen geroosterde pistache. In één woord: alles was heerlijk! De sommelier gaf zo'n mooie uitleg bij de wijnen van het wijnarrangement dat je niet kon wachten om de wijnen te proeven.De grootte en hoogte van het pand geven het allure:Frans/Italiaans.
Kortom: zeer geslaagd, wordt herhaald! Is een aanrader.

Simon56

• Goed

• Goed

De gerechten zijn goed met uitschieters naar zeer goed. (Gegrilde kabeljauw in bouillabaisse. Zorg dat het brood op tafel blijft!) Bediening is onevenwichtig. Er wordt veel overlegd en met zeer snelle pas gelopen. Integenstelling tot de rustige chef en koks.
Tafeltjes kunnen zeer dicht op elkaar staan (10 cm) bovendien zaten we naast het looppad naar de spoelkeuken. Gemengde gevoelens over dit restaurant.

Proever62624

• Uitstekend

Uitstekend gegeten bij Vis & Ko. De oesters waren perfekt, de heilbot en zeeduivel prima! Net als de kazen en desert. De open keuken zorgt voor een levendige ambiance. Enig minpunt: de erg jonge bediening is van het wat populairdere soort.
Een aanwinst voor Haarlem.

marleendikketeen

• Redelijk

• Redelijk

Het eten is prima,daar ligt het niet aan. Maar voor een restaurant met pretentie is de bediening een aanfluiting. Chaos en veel fouten doordat er bij de bestelling niet goed geluisterd wordt. Geen communicatie onderling en weinig kennis van zaken.

guidom

• Uitstekend

Heerlijk gegeten. Het 5 gangen dagmenu was perfect, erg divers. Personeel erg aardig en snel. We komen zeker nog een keer terug.

Gaafke

• Uitstekend

Tijdens de lunch hier genoten van heerlijke gerechten. Helaas weinig tafels bezet maar dat mocht de pret/ervaring niet drukken. De indeling van het restaurant geeft een grote betrokkenheid van de keuken bij de klanten. Zeker een aanrader om naar toe te gaan, wij gaan in ieder geval nog een keer.

Zafiropoulis

• Uitstekend

Fantastisch! Heerlijk gegeten en totaal onverwacht nog kortingbonnen voor een volgend bezoek meegekregen. Echt een aanrader!

karka

• Uitstekend

Gekozen voor het 5 gangen dagmenu. Het werd een parade van heerlijke smaken en prachtig opgemaakte gerechten. Jammie! Ook het wijnarrangement paste (nagenoeg) perfect.

AnnetteDG

• Slecht

• Slecht

Met hoge verwachtingen hierheen gegaan en vreselijk teleurgesteld thuisgekomen. Eten was niets bijzonder, wel echt te duur voor wat er werd geserveerd. Aardige, maar klungelige (erg jonge) bediening die continu heel hard rondrende en fouten maakte: er werd verkeerde wijn geschonken, er werd een ruzie uitgevochten tussen een serveerster en de opperhoofd serveerster naast ons tafeltje, er lag een stuk glas in mijn glas water en toen ik vroeg of er inderdaad wel decafe koffie was geschonken zei de serveerster: "jazeker, daar gebruiken we altijd deze zakjes voor...". Als reactie op mijn uitleg waarom ik geen fooi wilde geven, werd de koffie van de rekening gehaald (3.25 voor een kopje overigens). De eigenaar bekeek het gesprekje van een afstand en kwam niet vragen wat er aan de hand was, vond ik vreemd want had alles uitgemaakt denk ik. Wel werd ik een paar dagen later nog gebeld, met het aanbod een gratis apperitief te krijgen bij een volgend bezoek. Liever niet, dus. Wel mooi interieur, dat dan weer wel.

jeroenbok

• Uitstekend

Vanavond wederom heerlijk gegeten bij gastheer Imko. Hij bewijst wederom echt verstand te hebben van vis en entourage. Met een on-Haarlems concept weet hij de fijnproever meer dan tevreden te stellen tegen een competitieve prijs. Ga het ontdekken. De zaak is zeer toegankelijk en gezellig. Ook (of juist) voor een doordeweekse dag.

Schrijf zelf een recensie over Vis & Ko in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Vis & Ko. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.