a TripAdvisor company

foto's van Vis & Ko in Haarlem - 1 foto's van Vis & Ko in Haarlem - 2 foto's van Vis & Ko in Haarlem - 3 foto's van Vis & Ko in Haarlem - 4 foto's van Vis & Ko in Haarlem - 5 foto's van Vis & Ko in Haarlem - 6 foto's van Vis & Ko in Haarlem - 7 foto's van Vis & Ko in Haarlem - 8 foto's van Vis & Ko in Haarlem - 9 foto's van Vis & Ko in Haarlem - 10 foto's van Vis & Ko in Haarlem - 11 foto's van Vis & Ko in Haarlem - 12

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 512 79 90

eetadvies

• Uitstekend

Mooie zaak en mooie menugerechten aangevuld met heerlijke creuses.Het gepocheerde eitje met noordzeekrab is een vondst en de kabbeljauw mooi gegaard en zeer smakelijk.
Fantastische wijnkaart.Kom gauw weer eens terug.
A.van der Kwast

irmamaria

• Uitstekend

Ik ben van horoscoop een kreeft dus die laat ik mij hier wel smaken

Marit86

• Uitstekend

Vorige week heb ik voor de tweede keer gegeten bij Vis en Ko. We hebben ons laten verassen met een 5-gangen menu door de chef met een bijpassend wijnarrangement. De smaken van alle gerechten waren voortreffelijk in combinatie met de wijnen. Vooral de kabeljouw met zuurkool, spek en ananas was heerlijk. Zeer attente bediening met goede uitleg bij de wijnen, mooi interieur met inkijk in de mooie open keuken. Heel leuk om de koks aan het werk te zien. Kom hier zeker vaker terug.

TiMu

• Uitstekend

Een aantal keren per jaar kunnen wij ons niet beheersen. Natuurlijk zijn er in Amsterdam prima visrestaurants,maar ineens moet het weer:naar Vis en Ko! Verleden week nog. We namen het kerstmenu voor vrienden en bekenden door en al fantaserend begonnen onze smaakpapillen heftig te verlangen naar zo'n superb bereidde vis in Haarlem. Het menu van die avond weergeven doet geen recht aan de smaaksensatie die je ervaart tijdens het eten daarvan. De paradoxale ervaring van eenvoud en complexiteit is stilmakend. Eenvoud in zijn opmaak; de vis is het centrum,waar omheen,garnituur en sauzen worden gepresenteerd. De compexiteit zit hem in de samenstelling van die ingredienten.Nooit heb ik een te overheersend element aangetroffen in deze drieeenheid. Integendeel: elkaar aanvullende subtiliteiten zorgen ervoor,dat de smaak van de vis een veelkantigheid vertoont,die ik nergens anders aantref. En nog los daarvan werkt het ook fantasiestimulerend,want ons kerstmenu:daar zijn we uit. En oh ja,we dronken er een schitterend bijpassende Bourgogne Alligote bij. En dat is een ander smaakmakend facet van dit inspirerende restaurant....de wijnkaart.
Titus M.

wijn80

• Uitstekend

Afgelopen week heerlijk gegeten bij Vis & Ko! We hadden het vijfgangen menu gekozen. Mooie opbouw van de gerechten! Vooral het hoofgerecht met kabeljauw, zuurkool en spek was erg lekker! Ook de bijhoorende wijnen waren erg lekker en worden goed uitgelegd! De sfeer van de openkeuken is iets wat je nergens tegenkomt, prima lokatie! Vis & Ko ga zo door! We komen zeker snel terug!

paulsellers

• Uitstekend

Vorige week in Haarlem en gegeten bij Vis en Ko. Net zoals de andere keren hebben we prima gegeten. De kabeljauw was voortreffelen en de bediening zoals we gewend zijn. Voor een heel aantrekkelijk prijs hebben we uitsekend gegeten.
Ga zo door. De lokatie aan Het Spaarne blijft trouwens geweldig.

Proever80926

• Slecht

• Slecht

Hier vorige week gegeten met 2 vriendinnen. Misschien was het ooit goed, maar momenteel is zowel de kwaliteit van eten als de bediening niet best. Bij binnenkomst valt gelijk de nep chiqueheid op. De gastheer voert gekunsteld het woord en de in leverei gestoken knechtjes mogen het werk doen. Het is de hele avond niet meer goed gekomen. De afstand tussen ons en de gastheer en de gastheer en de rest van het personeel was duidelijk voelbaar. Ook het eten viel tegen. De keur aan voorgerechten met halve kreeft (door ons besteld als hoofdgerecht) was een ratjetoe en omdat alles in ijswater werd geserveerd, veel te koud. De schelpen waren niet vers. De kreeft had geen smaak en was taai. Het dessert hebben we overgeslagen. De pepermunt thee was een kom heetwater met wat takjes. Prima voor een terras in de zomer, maar voor een restaurant met pretenties had hier in ieder geval zwarte thee bij geserveerd dienen te worden.

Proef78

• Uitstekend

Gister gegeten bij vis & ko, Genoten van proeverij Vis & Ko, allemaal lekkernijen bij elkaar, van soepie tot kroketje tot fantastische mooie tonijn en meer. Mijn tafelgenoot had geplette langoustine, ook erg smakelijk. in het hoofdgerecht had ik een lekkere dikke fantastisch gebakken Zeetong, volgens mij spartelde die nog in de pan, mooie frites en lekkere bak sla! mijn tafelgenoot had een kreeft thermidor (buiten de kaart om) ook fantastisch. lekker chocolade dessert na. De bediening was erg leuk, attent en vakkundig. we hebben een super LEKKERE avond gehad. We zijn vaker bij Vis & ko geweest echt een anrader voor iedereen.

piceye

• Matig

• Matig

Dat viel tegen. Opdringerige bediening. Tafel vlak bij de tochtige ingang. Kan me niet voorstellen dat de vis dagvers was. Mosselen volledig van hun smaak ontdaan. Alles vlak.

Proever1963

• Uitstekend

Met vriendinnen op zaterdagavond, tijdens de restaurantweek, bij Vis & Ko gedineerd. Het was heel goed voor het kleine bedrag dat tijdens deze week wordt gehanteerd en men serveerde een keuzemenu. Wij namen vooraf een salade Nicoise met rauwe en gegrilde tonijn en lekker aangemaakte sla en boontjes. Daarbij een Alycastre rose uit Zuid Frankrijk. Daarna scholfilet met cantharellen, puree van aardpeer, snijboontjes, peterseliewortel en een kroketje van risotto (mmmmmm). Daarbij een jus van rode wijn, en een bijpassende rode wijn: een Morgon uit de Beaujolais. De kaasjes erna waren met zorg en oplopend in smaak uitgekozen (daarbij een semi-dulce solera uit Spanje) en ook het zoete dessert van diverse chocolade met sinaasappelcompote en pure sorbet was heerlijk en fraai opgemaakt. En als dessertwijn een moscatel de Doura uit Portugal. Kortom: uitstekend gegeten

Schrijf zelf een recensie over Vis & Ko in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Vis & Ko. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.