• foto's van Vis & Ko in Haarlem - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 512 79 90

Toetie

• Goed

Lunch op zondagmiddag was heerlijk. Wanneer je uitgebreid en culinair wenst te lunchen, is Vis&Ko aan te raden. Het scheelt enorm wanneer het personeel niet op de vingers wordt gekeken. De sfeer is iets meer ontspannen. Maar het kan beter.

mansfield

• Goed

prima restaurant. Bediening kan naar een hoger niveau getild worden, is soms wat te plichtmatig. Mag losser. Verder prima avond gehad.

tantevandante

• Uitstekend

Wij hebben met 4 personen zondag 7 augustus bij Vis&Ko gegeten het was heel erg lekker, goede sfeer! vlotte bediening, heerlijke wijn en ja de prijs die is er ook naar maar het is het waard!

thearrogantfrog

• Uitstekend

Afgelopen week zeer goed gegeten bij Vis en Ko. Een exclusief restaurant dat van begin tot einde alles op hoogstaand niveau weet te houden. Het eten is fantastisch en ook de wijn is hierbij super. Voor deze kwaliteit betaal je geld maar omdat de kwaliteit alles goedmaakt is het nog steeds niet duur! Enige aandachtspunt is de bediening die erg hun best moet doen om het niveau van de gerechten bij te houden.

Proever71414

• Uitstekend

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij Vis & Ko. Het team was ondanks de drukte erg vriendelijk en attent. Kortom genoten van de combinatie wijn en spijs. Tot snel!

Limoon

• Uitstekend

Een hartelijke ontvangst en we mochten aan een (niet te grote) ronde tafel plaats nemen: er was duidelijk rekening gehouden met ons gezelschap van 5 personen!
Het eten was verrukkelijk; mooie producten en goede bereidingen. Het IENS-menu was fantasievol en geen 'makkelijke of goedkope versie' van a la carte. Je kon ook een tussengerecht kiezen, waar ook nog een alternatief voor was.
We hebben super gezellig, super verzorgd en SUPER LEKKER gegeten.

schnerr

• Uitstekend

Dit gaat verder dan lekker eten. Verrassend vooraf met o.a tomaat-komkommer, prima hoofdgerecht (griet) en heerlijk citroentaartje (boordevol smaak) en prachtig schuimijs toe. Bediening is vriendelijk, maar erg uit het hoofd geleerde lesjes (kijk even naar mensen voor je uitlegt waar Beaujolais vandaan komt).

meeman

• Uitstekend

We hebben het IENS Diner dagen menu met veel plezier mogen opeten. Het restaurant zelf is mooi en naast het uitstekende eten is het erg leuk dat de chefs zeer veel gerechten zelf uitserveren en daarbij uitleggen wat het is.

jeannette1234

• Uitstekend

We hebben enorm goed gegeten. Met name het voor- en hoofdgerecht waren smaaksensaties. Minpunt de enorm dure drankjes... € 4 voor een colaatje en een miniglas matige sherry. Er moet een andere oplossing voor de rokers gevonden worden. Iedereen loopt bij aankomst en vertrek door een muur van rook. Aan de afzuiging in het restaurant moet ook iets gedaan worden. Het werd erg benauwd. Jammer want de kwaliteit van het eten is geweldig.

Alsmelt

• Uitstekend

We hebben genoten van een heerlijk Iens 3-gangen menu dat we voor 2 personen (van de 4) hebben uitgebreid met een 4e gang. We kunnen niets anders zeggen dat het voortreffelijk was. We hebben genoten van de heerlijke gerechten die werden voorgeschoteld. Goede bediening, spontaan en kundig.

Schrijf zelf een recensie over Vis & Ko in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Vis & Ko. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.