a TripAdvisor company

2. Frans-mediterraan
  3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 325 08 08

Gastronomie op topniveau

La Bohème is gelegen aan de voet van de St. Pietersberg, op de grens van Vlaanderen, Wallonië en Nederland. Een fraaie plek voor een restaurant. In deze warme, ontspannen ambiance smaken de heerlijkheden van chef-kok Bart Kusters fantastisch. Gastronomie op het hoogste niveau.

Wolkie1972

Al enkele keren bij La Bohème gegeten.
Elke keer dat wij er waren hebben wij genoten van het gekozen menu de smaken zijn bijzonder en de opmaak van de borden is mooi.
Heerlijke wijn erbij en het feestje is compleet.
Voor ons altijd een heerlijke ervaring.

Gegeten op 5 maart 2016

harry.witlox

Een heerlijk familie kerstdiner in een ontspannen huiselijke ambiance.
Hartelijk dank aan Jolande, Bert en hun team voor de goede verzorging.
Een aanrader!

Gegeten op 26 december 2015

karin29

Gisteren voor het eerst gaan eten in dit restaurant.We hadden een 4 gangen menu van de chef gekozen. Alles smaakte heerlijk inclusief de huiswijnen, een heel groot compliment voor de kok en de bediening. We komen hier zeker nog een keer terug.

Gegeten op 24 oktober 2015

loekie

Heerlijke avond gehad bij La Boheme. Gekozen voor 4 gangen a la carte en wat zijn we verwend geworden! De carpaccio van hert met gerookte eendenborst was erg lekker. De patrijs was een echte topper, zo heerlijk! Ook het hoofdgerecht van haas was erg smakelijk. En dan het toetje, het taartje van tamme kastanjes, het water loopt me nog in de mond....
Wij hadden het wijnarrangement en er werden goede bijpassende wijnen geschonken. Ook waren de glazen goed gevuld en werd er niet moeilijk gedaan over een extra glas. Chapeau, want dat zie je ook bijna nergens meer. Dit samen met een vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer maakte de avond voor ons compleet!

Gegeten op 24 oktober 2015

petra.vranken

Via online reservering

Leuke sfeer en erg lekker driegangen menu voor € 25. Bediening was erg vriendelijk. Klein minpuntje: erg lang moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht. Maar verder een heel leuke ervaring!

Gegeten op 26 september 2015

TomasRSD

Overheerlijk menu met zeer veel aandacht voor het eten. De service is ook goed, soms een beetje koeltjes maar er wordt in ieder geval voldoende tijd in je gestoken. Het decor is niet mis alleen doet het soms teveel denken aan een doorsnee woonkamer/keuken combinatie.

Gegeten op 30 april 2015

luc46

Via online reservering

Het restaurant, als je het nog niet kent, heeft een verrassende ambiance / decor.
Buiten denk je mmmm. maar eenmaal binnen is het er aangenaam, best veel klanten, het ziet er netjes en verzorgd uit en je wordt van harte welkom geheten.
We hadden het 3-gangen menu en alles daarvan was lekker en goed klaar gemaakt. Prima kok.
Maar ......... tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht moesten we te lang wachten.
Met als gevolg dat de wijn bijna op is als het hoofdgerecht er dan eindelijk is.
Gewoon jammer. We hebben best een goede avond gehad, maar vanwege het lange wachten zijn we direct na het dessert naar huis gegaan.

Gegeten op 26 september 2015

Proever1702

Via online reservering

Het eten was heerlijk, mooi opgemaakt en verzorgd. Hele vriendelijke bediening.
Goede wijn en goed getapte biertjes. Het huis aperitief was mooi van smaak, echter de fles cava was niet vers genoeg meer, en daardoor nauwelijks meer bubbels, dat is jammer.
Een aanrader om rustig te eten.

Gegeten op 25 september 2015

RickDan

Fantastische avond gehad met de familie. Mooie, smaakvolle amuse, prachtige gerookte zalm, mooie op de huidgebakken zeebaarsfilet, prima kalfsmedaillon en een mooie parfait als nagerecht. De omranding van deze gerechten, vanaf komkommersoep, inktvisringen, anchoïade, morillesaus, truffelaardappelbolletjes, tot en met gemarineerde aardbeien was uiterst smaakvol in evenwicht gebracht met de gerechten zelf, met zeer feestelijk uitziende gerechten als resultaat. Daarbij nog een uitstekende wijnkeuze en een fantastische, warme bediening. Een werkelijk memorabele avond. Bij de verschillende bezoeken die we aan La Bohème hebben gebracht, werden we steeds verrast door nieuwe vondsten. Dat houdt de bezoeken ook lekker spannend. Een absolute aanrader!

Gegeten op 19 september 2015

MMFje

Via online reservering

We gingen hier eten voor de IENS-restaurantweek, een drie gangen menu. De amuse vooraf was een smaakvolle verrassing en de rest van het eten was goed bereid met de juiste hoeveelheid per portie. Het wijnarrangement was wel wat aan de prijzige kant in verhouding tot het eten. Daarnaast was de bediening vriendelijk en deed erg haar best. Een gezellige sfeer werd gecreëerd in een ruimte, die voorheen waarschijnlijk een woonhuis is geweest. Een leuk restaurantje aan de voet van de Sint Pieter.

Gegeten op 9 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over La Boheme in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over La Boheme. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.