Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van La Boheme in Maastricht - 1

4. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 325 08 08
  2. www.restaurantlaboheme.nl

Gastronomie op topniveau

La Bohème is gelegen aan de voet van de St. Pietersberg, op de grens van Vlaanderen, Wallonië en Nederland. Een fraaie plek voor een restaurant. In deze warme, ontspannen ambiance smaken de heerlijkheden van chef-kok Bart Kusters fantastisch. Gastronomie op het hoogste niveau.

AAAssendelft

Via online reservering

Via de Iens dinerdagen gereserveerd kregen we een heerlijk 3 gangen diner voorgeschoteld. Vooraf een amuse van eendenlever, een voorgerecht dat bestond uit een trio van verschillende vissoorten op bijzondere wijze bereid en een hoofdgerecht van vlees (kalfs ribeye). Alles zeer smaakvol. Ook het dessert was heerlijk, maar wel een beetje klein. Bediening was keurig en de gastvrouw zeer vriendelijk.

Gegeten op 4 oktober 2014

willem121

Prijst kwaliteit verhouding (Dinerdeal) is zeer goed. Dinsdag avond hier heerlijk gegeten. Een vegatarier aan tafel was geen probleem, er werd een mooi passen gerecht voor gemaakt (die vond het alleen een tikje wijnig). Er werd goed uitgepakt, het eten was heerlijk (zelden zo'n goed stuk vlees gegeten), wijn was goed en bediening was attent en aangenaam. Een echte aanrader.

Gegeten op 30 september 2014

eef&jeroen

Een klein restaurantje met een elegante uitstraling. Het eten smaakte heerlijk, mooie gerechtjes met veel creativiteit bereid. De bediening is buitengewoon goed. De gastvrouw blijft op de achtergrond maar is er wel als je haar nodig hebt. Prijs kwaliteit verhouding is prima, het is een wat sjieker restaurant.

Gegeten op 14 augustus 2014

taartje010

We hadden gekozen voor een weekendje Maastricht en via Iens terecht gekomen bij la Boheme, we vierden ons 3 jarig huwelijk en de recensies zagen er veelbelovend uit. We zijn uiterst vriendelijk en gastvrij ontvangen, het was schitterend weer dus hebben buiten op het terras plaatsgenomen. Er werd duidelijk uitleg gegeven over de menukaart en wij kozen voor het 4 gangen menu van de chef, met bijpassend wijn arrangement. Vooraf een amuse aangeboden, dit was een klein soepje, met een schuim bovenop. heerlijk . Voorgerecht, de langzaam gegaarde zalm, het smaakte allemaal even lekker, tussengerecht idem dito, ook de wijnen waren goed uitgekozen bij de gerechten en er werd bij alles een goede uitleg gegeven. Inmiddels wat frisser buiten, maar er waren dekentjes. Zo kon je toch genieten van het buiten zijn. Na het tussengerecht werd al snel de wijn geschonken voor het hoofdgerecht, maar na bijna anderhalf uur wachten, is mijn man binnen gaan vragen of er iets met de kok aan de hand was omdat wij nog steeds zaten te wachten. De eigenaresse kwam direct naar buiten om excuses aan te bieden en vertelde dat er zieken waren. Hier hadden wij natuurlijk geen boodschap aan, dit gaf men zelf ook aan. op de vraag of er iets gedaan kon worden, wilde ik wel een nieuw glas wijn voor bij mijn hoofdgerecht, dit werd direct ingeschonken. Toen ging het allemaal heel snel, hoofdgerecht en nagerecht direct achter elkaar. Ik vind het jammer dat dit zo moest verlopen, het eten is werkelijk heerlijk en zeker een aanrader voor een ieder die lekker uit eten wil gaan in Maastricht. Maar meld het bij de gasten dat het in verband met zieken iets langer kan duren, dan had ik er meer begrip voor gehad. Misschien had men iets meer kunnen doen dan alleen een extra glas wijn, als service. Jammer!

Gegeten op 31 mei 2014

harm2014

Woensdagavond 3 gangen menu gehad met wijnarrangement. Mooie setting en nette service. Dame die de wijn schonk was nog wel wat onwennig. Groen achter oren. Eten was zeer verfijnd. Lekkere duidelijke gerechten van kwaliteit. Eten werd ook perfect op tijd geserveerd. Niet te snel en niet te langzaam. Goede prijs kwaliteit verhouding! Aanrader voor wie van verse kwaliteit houd.

Gegeten op 7 mei 2014

Paulvdkandelaar

We hebben weer genoten van een culinair hoogstandje van de chef-kok. Een fantastische smaakbalans tussen diverse ingrediënten, een ware smaakexplosie. Je proeft de passie van de chef-kok, en dit is genieten. Veel aandacht voor de presentatie, met een professionele en kundige bediening. Dit alles in een sfeervol eigentijds design decor.

Gegeten op 25 april 2014

ferkoe1234

Vanaf de entree het gevoel dat je de gast bent en dat er zorg aan de gast en het eten besteed wordt. vooraf een tonijn in broodkruim, echt goed bereid. kalf entrecote met schorseneren goed en eerlijk bereid.
Toe een kaasplankje war hier zeker aan te bevelen is. De wijnen waren mooi passend en niet te zwaar.
Het restaurant ligt even buiten het centrum van Maastricht in een, voor ons, verrassend wijkje.
Herhaling waard.

Gegeten op 8 februari 2014

HuubStarren

Op 8 februari 2014 hebben wij met onze kinderen ons 50 jaris huwelijksfeest gevierd in Maastricht. Wij hebben genoten van een geweldig spijs- en wijnarrangement, waarvan de gerechten alsmede de wijnen voortreffelijk op elkaar afgestemd waren. De ontvangst en de bediening door de gastvrouw was hartelijk en warm in dit sfeervolle restaurant. Ons volgende bezoek wordt vanzelfsprekend ook een bezoek aan La Boheme.
Mieke en Huub Starren Zoetermeer, mede namens onze kinderen.

Gegeten op 8 februari 2014

leblanc01

Uitstekende service. De bediening stond aan de tafel wanneer je ze nodig had. Bij vertrek stonden ze klaar met de juiste jassen. Ze waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was goed. Wij hadden een vier gangenmenu gekozen met een wijnarrangement. Het voorgerecht was uitstekend. Samenspel van gemarineerde zeebaars en mousse van forel en paling, met een frisse Rueda. Daarna een goed gebakken rogvleugel met gebakken appeltjes die ik eerder zou combineren met spek, met heerlijke Portugese chardonnay. Hoofdgerecht was zwijnshaas met pepersaus, en een stoere Pays d'Oc smakend naar pruimen en leer. Nagerecht was subtiele walnootparfait en pistache crème met muskaatwijn die me enigszins deed denken aan zelfgestookte perenlikeur. Wij hebben genoten van het eten en raden dit restaurant van harte aan.

SophieJansma

Absoluut fantastisch gegeten in dit, voor ons nog onbekend restaurant. Eten was van erg goede kwaliteit met mooie bijpassende wijnen. We zijn niet voor het menu gegaan, maar hebben allemaal (6 personen) verschillende gerechten gehad. Allemaal echt verrukkelijk,

Gegeten op 15 november 2013

Schrijf zelf een recensie over La Boheme in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over La Boheme. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.