• foto's van La Boheme in Maastricht - 1
  • foto's van La Boheme in Maastricht - 6

La Boheme doet mee!

Reserveer nu!

Gastronomie op topniveau

La Boheme is gelegen aan de voet van de St. Pietersberg, op de grens van Vlaanderen, Wallonie en Nederland. Een fraaie plek voor een restaurant. In deze warme, ontspannen ambiance smaken de heerlijkheden van chef-kok Bart Kusters fantastisch. Gastronomie op het hoogste niveau.

ferkoe1234
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanaf de entree het gevoel dat je de gast bent en dat er zorg aan de gast en het eten besteed wordt. vooraf een tonijn in broodkruim, echt goed bereid. kalf entrecote met schorseneren goed en eerlijk bereid.
Toe een kaasplankje war hier zeker aan te bevelen is. De wijnen waren mooi passend en niet te zwaar.
Het restaurant ligt even buiten het centrum van Maastricht in een, voor ons, verrassend wijkje.
Herhaling waard.

Gegeten op 8 februari 2014

HuubStarren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 8 februari 2014 hebben wij met onze kinderen ons 50 jaris huwelijksfeest gevierd in Maastricht. Wij hebben genoten van een geweldig spijs- en wijnarrangement, waarvan de gerechten alsmede de wijnen voortreffelijk op elkaar afgestemd waren. De ontvangst en de bediening door de gastvrouw was hartelijk en warm in dit sfeervolle restaurant. Ons volgende bezoek wordt vanzelfsprekend ook een bezoek aan La Boheme.
Mieke en Huub Starren Zoetermeer, mede namens onze kinderen.

Gegeten op 8 februari 2014

leblanc01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekende service. De bediening stond aan de tafel wanneer je ze nodig had. Bij vertrek stonden ze klaar met de juiste jassen. Ze waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
Het eten was goed. Wij hadden een vier gangenmenu gekozen met een wijnarrangement. Het voorgerecht was uitstekend. Samenspel van gemarineerde zeebaars en mousse van forel en paling, met een frisse Rueda. Daarna een goed gebakken rogvleugel met gebakken appeltjes die ik eerder zou combineren met spek, met heerlijke Portugese chardonnay. Hoofdgerecht was zwijnshaas met pepersaus, en een stoere Pays d'Oc smakend naar pruimen en leer. Nagerecht was subtiele walnootparfait en pistache crème met muskaatwijn die me enigszins deed denken aan zelfgestookte perenlikeur. Wij hebben genoten van het eten en raden dit restaurant van harte aan.

SophieJansma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Absoluut fantastisch gegeten in dit, voor ons nog onbekend restaurant. Eten was van erg goede kwaliteit met mooie bijpassende wijnen. We zijn niet voor het menu gegaan, maar hebben allemaal (6 personen) verschillende gerechten gehad. Allemaal echt verrukkelijk,

Gegeten op 15 november 2013

evijftigschild
  • Recensies in de laatste twee jaar

La Boheme is een zeer sfeervol eigentijds restaurant met een zeer vriendelijke en kundige bediening. Ze werken hier hard om je een fijne avond te bezorgen. En dat merk je! Ga hier beslist eten als je in Maastricht bent. Wij zijn vanaf het centrum gelopen in een goede 15 minuten door het stadspark. Het eten wordt met liefde bereid met mooie producten en is puur van smaak. Ook de wijnen zijn erg fraai. Het wijn arrangementje is aan te bevelen. Ga zo door team Boheme!

Gegeten op 2 november 2013

Mariks
  • Recensies in de laatste twee jaar

De 8,6 heeft dit restaurant meer dan verdiend. Het zou voor ons een tien mogen zijn. Maastricht bezoeken zonder hier gegeten te hebben, is een misser. Een pluim voor de kok!
De bediening was zeer attent en het gegeven advies voor de wijn prima. Als we volgend jaar naar Rome gaan, zullen we alleen al voor dit restaurant langs Maastricht fietsen.

Gegeten op 23 oktober 2013

Rhea
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten. Vooral het hoofdgerecht van parelhoen met portsaus was verrukkelijk, maar ook voor- en nagerecht waren lekker.

Gegeten op 6 oktober 2013

frankvdkamp
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten bij La Boheme. Het vooraf samengestelde 3-gangen menu was erg goed, aparte combinaties van smaken, begeleid door een passend glas wijn, zorgen voor een heerlijk diner. Ook qua service en sfeer dik in orde.

Gegeten op 6 oktober 2013

ohsiannio
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de restaurantweek zijn mijn nichtje en ik hier wezen eten. We werden hartelijk ontvangen door de gastvrouw die meteen onze jassen aan nam. De amuse en de drie gangen waren erg lekker maar niet avontuurlijk(wat zeker niet erg was in dit geval, want het was perfect klaargemaakt). De smaken waren puur zonder veel toevoeging van zout, knoflook etc. Persoonlijk hou ik erg van knoflook en zout maar hier miste ik het totaal niet. De zalm was vol van smaak en niet droog, het vlees was heerlijk mals en het toetje gewoon erg lekker! Petje af voor de gastvrouw en de kok die de avond met z'n tweeën stonden. Het was een gezellige avond met lekker eten en een attente gastvrouw. Het interieur is niet mijn smaak (vooral de led verlichting bij de bar niet en het rode fluweel) maar dat neemt niet weg dat ik zeker nog eens terug zou komen mocht ik in de buurt zijn.

guttecovenaar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op vrijdag 28 juni met zijn drieeen overheerlijk gegeten. We maakte voor het eerst gebruik van de Iens Dinerdagen. Een voortreffelijk 3 gangen menu voor een heel aantrekkelijke prijs. We kregen perfecte uitleg over de gangen en dronken er nog een heerlijk glas huiswijn bij. Al met al een TOP avondje gehad ! Complimenten aan de kok, bediening, sfeer. We komen hier zeker nog eens terug !

Gegeten op 28 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over La Boheme in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over La Boheme. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!