a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 013 581 29 90

Oeroude recepten

Geniet van authentieke Indonesische gerechten, bereid zoals alleen oma ze klaar kan maken. De chef gebruikt eeuwenoude recepten die van generatie op generatie zijn overgedragen. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. Tel daar de gastvrije, ontspannen sfeer bij op en je hebt een avond die je nog lang zal bijblijven!

natarumah

Voor het eerst bij Restaurant ""De Kleine Indo"" geweest. Het was SUPER tijdens mijn Verjaardagsetentje ……. Buiten verwachtingen & SfeerVOL ingericht en met kleine details tot in de puntjes uitgewerkt / met Indonesische Decor(aties) en de bediening is uitstekend. En ik mocht in de keuken een kijkje nemen……Zeer hygiënisch / zeer nette, schone keuken …… Dank je wel Banyak Terima kasih……..Met de Molukse Groet: Cees Rumlus

Gegeten op 6 maart 2015

hulliex

We zijn eigenlijk al jarenlang klant, echter de laatste tijd zijn er allerlei (AH?) acties.
De afgelopen 3 maanden 2x geweest en beide keren ellenlang moeten wachten omdat het zo druk was. Mensen die toevallig boodschappen doen bij de AH krijgen korting, vaste klanten krijgen niks.
Ze vinden de acties kennelijk belangrijker dan vaste klanten zonder actie.
Ons zien ze voorlopig niet meer terug.

Gegeten op 20 december 2014

Leovosters

Via online reservering

Het eten was perfect, netjes opgemaakte borden en heerlijk eten.
Heel klein minpuntje, het was een beetje hectisch omdat er 1 personeelslid te weinig was!
Echt een aanrader.

Gegeten op 12 december 2014

roëlla

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten hier met dank aan Iens en AH. We mochten van de hele kaart kiezen behalve de rijsttafel want die deed niet mee. Ik begon met een soto ayam, een rijkelijk gevulde kippensoep (heerlijk) en mijn partner koos voor de gefrituurde Indische hapjes als voorafje. 6 hapjes van vis en kip met een erg lekker sausje vond ze.
Als hoofdgerecht heb ik gekozen voor de rames kleine indo, een heerlijke schotel met daarbij sambal boontjes, ajam bali (pittig gekruide kip), lekker frisse atjar ketimun en rijst en mijn partner koos voor de babi ketjapschotel, met de sajoer lodeh (gemengde groenten en een room-kokossaus). Het is leuk gepresenteerd, een royale portie en gewoon ontzettend lekker!
Als nagerecht koos ik voor de kue dadar, het groene flensje met javaanse suiker, mmmmm en mijn partner koos de chef's special met caramel, wat ook erg lekker was.
Dit was niet de eerste keer dat we hier waren maar zeer zeker ook niet de laatste keer!

Gegeten op 10 december 2014

nanda17

Via online reservering

Wij zijn hier op pakjesavond wezen eten. Vriendelijke ontvangst, mochten zelf een plekje uitzoeken. We hebben heerlijk gegeten, een echte aanrader.

Gegeten op 5 december 2014

Nirakje

Via online reservering

Heerlijke lempers. Alle hoofdgerechten smaken authentiek Indonesisch. Lekker eten voor een goede prijs. Lekker avondje genieten.

Gegeten op 29 november 2014

erickampfraath

Via online reservering

prijs, kwaliteit vind ik de kleine Indo te duur, de gerechten zijn daar niet bijzonder genoeg voor.
Bediening is vriendelijk.
Het decor is gezellig.

Gegeten op 20 november 2014

jenny34

Via online reservering

heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Bediening is vriendelijk. Menukaart heeft keuze voor iedereen. Dit etentje was zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 5 november 2014

margo14

Via online reservering

Eten was lekker. Leuk opgediend. Maar twee stokjes sate vonden we wat karig. Het was druk(waarschijnlijke door de akties) en daardoor moesten we iets te lang wachten. Mooie gezellige inrichting en sfeer.

Gegeten op 5 november 2014

putjesonroad

Via online reservering

Gezellig restaurant met een opgeruimde gastvrouw. Eten was heerlijk. Vorig jaar zijn we in Java en Balie geweest en de vakantie kwam door het eten weer terug. Niks flauw aftreksel maar lekker gekruid eten zoals we het in Indonesië ook op hebben. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 30 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over De Kleine Indo in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over De Kleine Indo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.