a TripAdvisor company

foto's van De Kleine Indo in Tilburg - 1 foto's van De Kleine Indo in Tilburg - 2 foto's van De Kleine Indo in Tilburg - 3 foto's van De Kleine Indo in Tilburg - 4 foto's van De Kleine Indo in Tilburg - 5 foto's van De Kleine Indo in Tilburg - 6
Terug naar de zoekresultaten

1. 8,2 10 1 202

2. 7,8

3. 7,9

Oeroude recepten

Geniet van authentieke Indonesische gerechten, bereid zoals alleen oma ze klaar kan maken. De chef gebruikt eeuwenoude recepten die van generatie op generatie zijn overgedragen. Je proeft de kennis die in het eten wordt gestopt. Tel daar de gastvrije, ontspannen sfeer bij op en je hebt een avond die je nog lang zal bijblijven!

nandahavenaar

Via online reservering

Al meerdere keren geweest. Heerlijk gegeten, goede bediening, gezellige sfeer. We gaan snel er weer eten. De Bami speciaal en Kleine Indo Rames waren heerlijk.

Gegeten op 17 juli 2016

Stokkermans

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Sfeervolle inrichting. Goede prijs kwaliteit verhouding. Komen zeker nog een keer.

Gegeten op 16 juli 2016

beerb1

Via online reservering

We zijn voor de tweede keer bij De Kleine Indo geweest en hebben weer van de lekkernijen en de uitstekende service genoten

Gegeten op 9 juli 2016

helenvanboxtel

Via online reservering

Het personeel is erg aardig ik vond het eten wat minder. De nasi is erg droog net ofdat het uit de magnetron komt. Veel vet aan het vlees. Dat is niet mijn ding.

Gegeten op 9 juli 2016

pkollau

Via online reservering

Na er vaak langs gelopen te zijn hebben we toch maar eens gereserveerd bij de kleine Indo. En niet tot onze spijt. De ontvangst was spontaan en vriendelijk zo ook de bediening. Bij binnenkomst ging mijn aandacht meteen naar het interieur een echt Indonesisch sfeertje. Mijn man is een liefhebber van de Aziatische keuken dus dat zat wel goed en ook ik heb genoten van mijn semoor.( rundvlees in ketjap)
We gaan er zeer zeker vaker binnen lopen.

happynes1

Hoi
Na 40 minuten vroeg ik waar onze soepen bleven of ze ons vergeten waren,
o sorry zal t in de keuken ff vragen,
komt ze naar 5 min weer zegt ze het duurt nog 5 min dan komt u soep eraan,
naar 10 minuten komt een andere vrouw denk de bazin vertellen dat de soep op is,
dus na een uur nog niks.
als het aan mij had gelegen waren we opgestapt maar mijn man wilde blijven. Het eten zelf ging wel. we hadden inmiddels ook erge honger.
Dus geen fijne ervaring met de kleine indo.

Gegeten op 29 mei 2016

jcrooseman

Via online reservering

Eerste gerecht: Rissoles krijgt een voldoende, geen verrassing,
Tweede gerecht: Nasi Rames Kleine Indo, krijgt ook een voldoende, veel eten op het bord. Ook weer geen verrassing.
Hierbij speelt allicht het feit dat tussen gerecht één en twee, wij zonder excuus, vijf kwartier moesten wachten, "erg druk, rijst was op" of iets dergelijks.
Hebben door deze ervaring geen dessert/koffie meer genomen.

Heeft bovenstaande misschien te maken dat wij middels een zgn. Shell menu voor dit restaurant hebben gekozen??
Dit temeer omdat later binnen gekomen klanten veel eerder aan de maaltijd zaten dan wij.

Aanrader? Zou u dit zelf doen?

tonnyn

Via online reservering

Leuk interieur. V.w.b. het eten: helaas alleen de soto ajam op die lekker was. Een uur na het voorgerecht helaas nog geen hoofdgerecht. We zijn weggegaan dit duurde ons te lang. We hoefden niet af te rekenen, maar dat was een schrale troost. We hadden ons verheugd op het etentje omdat de kinderen net klaar waren met hun examens was dit ons speciale avondje.
Wel vreemd dat de mensen na ons al wel hun hoofdgerecht kregen misschien vanwege ons "Shell" arrangement????

pukkie00

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten.We waren met zijn vieren en bestelden ook bijna allemaal iets anders, dus ik heb best wat verschillende dngen geproefd en het was allemaal even lekker. Ook de bediening was super vriendelijk :-) We komen zeker nog eens terug

roëlla

Via online reservering

We hebben met de shell actie met 4 personen heerlijk gegeten. Door omstandigheden waren we een uur later dan we gereserveerd hadden maar dat was geen enkel probleem.(ik had wel even gebeld).
Ik koos als voorgerecht gemarineerde kipkluifjes en mijn tafelgenoten kozen eensgezind voor het Kleine Indo bittergarnituur, een portie gefrituurde hapjes, zoals een loempiaatje, een grote garnaal enz. Alles zeer smakelijk.
Als hoofdgerecht koos ik voor een portie saté ajam met longtong , mijn partner koos de mihoenschotel, mijn dochter de rames kleine indo en kleindochter ging voor de bamischotel. De porties zijn groot, vers en lekker. De saté is heerlijk mals en gegrild, echt een aanrader!
Als dessert kozen mijn kleindochter en ik voor de kue dadar, een groen flensje gevuld met Javaanse suiker en kokos. Daarbij een bolletje roomijs. Mijn partner koos de spekkoek en mijn dochter ging voor de gebakken banaan.
Alles was gewoon erg lekker, de bediening was uiterst vriendelijk en de uitstraling van de zaak is heel gezellig en echt Indonesisch.
Kortom echt een aanrader en we komen zeker weer eens terug.

Gegeten op 27 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over De Kleine Indo in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over De Kleine Indo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.