Ristorante Da Laura

• 7.4

• 7.4

inter133
  • Recensies in de laatste twee jaar

Regelmatig bezoek want goede keuken, authentieke keuken en alles kraakvers. Eten zou een 9 krijgen bij een iets redelijker prijs.
Service is attent. Gastheer is prima maar mag zijn personeel iets meer productkennis bijbrengen. Bij dit prijsniveau passen geen papieren servetten.
Stemmige ambiance, schilderingen aan de wand erg aardig. Verlichting mag wat hoger gezet. Anders met en kaars het menu lezen.

Gegeten op 25 oktober 2013

GDenWD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij bezochten dit gezellig ogende restaurant met aantrekkelijk geprijsde pizza's op de menukaart.

We kozen beiden een pizza van 6,50 maar op basis van de beschrijving vonden wij dat die pizza's nog wel wat extra's konden gebruiken.

Volgens de kaart kon dat ook, al stond de prijs van die extra toevoegingen niet op de kaart vermeld. Nu ja, meestal kost dat 1 euro per ingrediënt en bij een restaurant met zulke mooie pizza-prijzen zou dat vast niet anders zijn...
We lieten er dus extra gehakt, uien, olijven en verse knoflook op doen. Lekker!
De duurste pizza op de kaart kostte 10,50, dus dan zou onze 6,50 pizza plus extra's ook wel ongeveer daarop uitkomen.

Het was inderdaad een heerlijke pizza, maar ... met een bittere nasmaak!
Want toen de rekening kwam bleek elke pizza nu 13 euro te kosten. Dubbel zoveel als de oorspronkelijke prijs! Een beetje extra gehakt kostte 2 euro per pizza, de andere drie extra's elk 1,50. Voor ui en knoflook, waar hebben we het over?!

Kom op zeg, dat kun je niet maken! Vertel ons dat dan eerlijk op het moment dat we bestellen!
Nadat we hevig bezwaar maakten kon er met moeite 3 euro van de rekening geschrapt worden.

Volgende keer dus weer lekker naar onze eigen pizzeria waar je met een goed gevoel vandaan gaat omdat het eten én de prijzen eerlijk zijn.

Gegeten op 31 mei 2013

simone1976
  • Recensies in de laatste twee jaar

we gingen beide na overleg voor de pizza del piero en een fles spa blauw en een glas huiswijn. vooraf kregen we heerlijk brood met een bakje kruidenboter. het brood was nog warm een goede start , de pizza was goed belegd en heerlijk krokant gebakken. na afloop nog een kop heerlijke koffie . en twee drankjes van t huis. zeer vriendelijke eigenaar ! de moeite waard om naar terug te gaan

Gegeten op 30 maart 2013

VincentVeenenberg
  • Recensies in de laatste twee jaar

18 januari zaten ik en mijn vriendin bij Da Laura! Dat je mee uit eten wordt genomen is altijd al leuk en een pizzeria is altijd een goed plan.

We besloten allebei een wijntje te nemen die prima smaakte. Vooraf een paar stukjes brood met kruidenboter doen het altijd goed (voor zover ik weet stond het ook niet op de rekening). Het restaurant is sfeervol ingericht en wat me opviel was dat er geen cliché Italiaanse deuntjes werden gedraaid (voor de verandering vond ik dat erg leuk). Op de tafel zelf stonden een peper- en zoutmolentjes (verse peper is zoveel beter dan al gemalen peper, dus die pluspunt hadden ze te pakken). De wijnglazen waren zonder steeltje en ook dat vond ik wel prettig, de traditionele wijndrinker zal hier misschien wat op aan te merken hebben. En een echte kaars op tafel in plaats van die vreselijke nep lichtjes.

We hadden allebei honger en besloten lekker een pizza te nemen. Zelf had ik een pizza met een vier kazen saus, je leest het goed, geen vier kazen pizza maar een pizza met een kaassaus. Valt wel wat zwaar op de maag maar erg lekker! Goed van smaak en de zijkanten waren nog mooi krokant (het midden eerst ook maar naarmate de avond vorderde veranderde dat uiteraard). Mijn dame had een pizza met ham en... (smaakte ook prima!).

Als toetje deelde we een chocolade cakeje die warm uit de oven kwam met een heerlijke chocolade saus in het midden (ik ben even totaal kwijt hoe zo'n toetje heet). Uiteraard namen we een glaasje Limoncello erbij (ze schenken hier niet zuinig, voor 3,50 een flink vol glas met een ijsklontje erin). Uiteindelijk nog een Nastro Azzuro gedronken en afgerekend (zelfs beide nog een lolly, en een roos voor de dame, en dat doet het natuurlijk altijd goed als je romantisch zit te dineren met kaarslicht).

Aardige bediening, vriendelijke eigenaar en prima eten! De bekende dorpspizzeria deed het goed bij mij en ik gok dat ik er vast nog wel een keer kom ;)

Prijs / kwaliteit verhouding: 7,5

Gegeten op 18 januari 2013

Mairo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg donkere ambiance. Je ziet amper wat je op je bord hebt. Personeel is verder erg vriendelijk. Alleen de prijzen staan niet echt in verhouding. De prijzen van de pizza's zijn goed, maar een ijsthee is 3,50 en extra parmezaanse kaas betaal je 3,50. Verder is het prima eten

Gegeten op 9 oktober 2012

mennevellinga
  • Recensies in de laatste twee jaar

De bediening was niet slecht, de bediende deed zijn best, maar als ik Spa moet kopen omdat van "de baas" tafelwater van het huis "niet mag" krijgt service max. 6 De Insalat Mista € 6,75 was zoals bij de doorsnee Italiaan. Een pizza met de juiste bodem Quatro stagioni € 6,00, Calzone pikante € 7,00 Goed gevuld.

pwlock

• Uitstekend

Afgelopen zaterdagavond met 5 mensen gegeten. Heel goed en spannend eten. Uitstekende bediening. Zeer vriendelijk personeel.
Een aanrader.

mamam

• Slecht

gisteren met 4 personen gereserveerd; 2 maal hoofdgerecht 2 maal menu besteld; na 3 kwartier kwamen de voorgerechten van het menu; na 1 uur 3 kwartier hadden we nog geen hoofdgerecht gezien ; ondanks dat restaurant maar half vol zat en de aanwezigheid van 5 of 6 obers bleek de keuken problemen te hebben; dat werd niet door bediening gemeld en pas na onze protesten bleek er iets te gebeuren maar ook dat duurde te lang; toen we opstapten wilden ze ons ook nog het volledige bedrag laten betalen; kortom geen idee hoe het eten is en personeel dat niet om de klant geeft ; we gaan er nooit meer heen

janneke2204

• Uitstekend

Geweldige ervaring. We kwamen met een groep van 8 mensen, niet gereserveerd en het was geen probleem om op de stoep een plekje te maken omdat wij buiten wilde zitten.
De bediening erg vriendelijk en correct en het eten was heel lekker, zowel de pizza's, de pasta's en de vleesgerechten

Bob de Proever

• Uitstekend

Heerlijk italiaans restaurant waar de chef zelf meewerkt, de leuke Italiaan geeft je heerlijke eigenwijze adviezen, en alles is gewoon betaalbaar en lekker.

Schrijf zelf een recensie over Ristorante Da Laura in Leerdam

Schrijf hieronder je recensie over Ristorante Da Laura. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!