Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. BBQ/grill

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 055 576 06 08

mrsJ

Via online reservering

Wij zijn via de Albert Heijn spaaractie bij Sakura terecht gekomen.
Bij aankomst werden onze jassen keurig aangenomen en werden wij naar onze plaats gebracht en van drankjes voorzien. Maar toen werd het een hele poos heel stil... Op een gegeven moment kregen wij in de gaten dat men eerst probeert een tafel aan een kookplaat vol te krijgen. Wij zijn van mening dat daar beter over gecommuniceerd moet worden. Vertel desnoods dat je in shifts werkt van zo laat tot zo laat. Het duurde nu té lang voordat er iets gebeurde.
Het eten zelf was heerlijk en werd door de kok op de kookplaat live voor ons klaar gemaakt. Erg leuk om naar te kijken!

Gegeten op 12 oktober 2014

sylliek

Via online reservering

Eten was heerlijk, het decor was even wennen, vantevoren hadden we niet bedacht dat we met anderen aan een tepanyaki gezet zouden worden, dus dat was even wennen. De bediening was wat slordig, bestelling van drinken moest de eerste keer nagevraagd worden en bij de tweede ronde kregen we het verkeerde drankje geserveerd, ook het bijbestelde watertje ontbrak. Het maken van het eten ging nogal snel achter elkaar door, het leek een tekort aan koks.

Gegeten op 12 oktober 2014

ingewertwijn

Via online reservering

Erg lekker eten. Wel prijzig. Bediening was traag, we moesten erg lang wachten tussen gangen. Op zich is dat niet erg, maar de ambiance en de stoelen lenen zich daar eigenlijk niet zo voor.

Gegeten op 3 oktober 2014

harry24

Prima gegeten bij Sakura Apeldoorn in het kader van de AH actie. Gelijk ook maar gekozen voor het duurste menu met yellow tail en wagyu (€ 82,50, maar 1 keer gratis dus). Het eten was heerlijk, met name de yellow tail. Alles was super vers. Vriendelijke en goede kok (uit Montenegro). Zo'n menu bestaat uit maar liefst 11 gangen, hetgeen voor mijn vrouw een beetje te veel van het goede was. Doggy bag gevraagd en gekregen. Keurig in aluminium schaaltjes met deksel. Huiswijn, zowel wit als rood, uitstekend drinkbaar. Stoelen wat aan de lage kant, maar als je om een kussenverhoger vraagt, krijg je die ook meteen. Mensen met lange benen kunnen hun benen wat moeilijk kwijt bij de teppanyaki. Vermakelijke avond (de koks maken er een beetje een show van) met prima eten. Aanrader dus!

Gegeten op 27 september 2014

niels97

Via online reservering

Eten is erg lekker, keer wat anders. Er is veel keuze in de menu's en deze zijn ook erg gevarieerd. Zeker nog een keer doen. Wel wat prijzig in vergelijking met andere restaurants in Apeldoorn

Gegeten op 21 september 2014

annette39

Via online reservering

Er wordt mij gevraagd een recensie te schrijven: ik vond het tegenvallen. De tijd die tussen de gerechten zaten was echt te lang, daarnaast vond ik hoeveelheid/kwaliteit/prijs niet met elkaar in evenwicht staan. Ik vond het wel lekker maar dat ik het erg bijzonder vond, nee. Het smaakte allemaal een beetje hetzelfde.

Gegeten op 20 september 2014

boris9

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen, werden onze jassen aangenomen, werden we netjes naar onze tafel (rondom de bakplaat) gebracht en kregen we ons aperitief. Rondom de bakplaat is er een stenen tafelblad waar een verticaal blad als lambrisering aan vast zit. Hierdoor kon een aantal van ons de benen niet goed kwijt, je zit er met je knieën tegen aan. De stoelen kunnen beter, ze hebben een vrij lage zit.

We waren met 6 personen hadden via Sweetdeal een coupon voor een 6-gangenmenu gekocht, na de aanschaf lazen we wat recensies hier, maar wellicht heeft men er van geleerd. Bij ons was alles wat we gisteren bij Sakura kregen van heel goede kwaliteit, dat is bij dit soort deals wel eens anders.
Amuse van gedroogd rundvlees met twee sausjes (lekker), misosoep met tofu en groenten (mag iets gevulder), bamboebox met heerlijke sushi en super zachte sashimi met gember en wasabi (erg lekker), frisse salade met appel-ui chutney (niet heel bijzonder), daarna roergebakken groenten met een ei van de tepan (prima), heel malse ossenhaas (fatsoenlijke portie) met groenten van de bakplaat (erg lekker) en tot slot een bolletje ijs met wat vers fruit (prima, maar niet heel bijzonder). Afgesloten met een kop koffie. Erg lekker gegeten, hoeveelheid was voldoende, niet te veel, zeker niet te weinig. Prijs kwaliteit is uitmuntend!

Deze afspraak stond al langer, toen bleek dat Nederland de halve finale van het WK haalde, hebben we ons bezoek wat vervroegd. Hierdoor was het niet erg druk in de zaak, maar wij vonden dat niet storend.

Gegeten op 9 juli 2014

silvia5

Dit restaurant heeft een Japanse sushi Takeaway & Delivery zaak geopend in de wijk de maten
Online besteld en snel bezorgd. We hadden een verrassing van de dag erbij besteld en het was heerlijk. Echt goede kwaliteit producten en smaak. Dit is een blijvertje.

Gegeten op 23 april 2014

Jean-Paul-Van-Suilen

Duurde vrij lang voordat wij wat te drinken werd aangeboden..
We hadden 6 gangen menu genomen....smaak was goed maar de gangen waren zo klein dat we nog niet voldaan waren na de laatste gang... erg jammer.
Ambiance is erg mooi maar de gerechten waren minimaal.

Gegeten op 13 april 2014

wilfredb

Na een positieve ervaring 2 maand geleden opnieuw hier gegeten, nu samen met familie. Weer via de Groupon actie, dus we wisten ongeveer wat we konden verwachten. De ossenhaas tot besluit was nu alleen kip Terayaki geworden, ook erg lekker.

Als dessert kregen we de keuze (dachten we!) voor gewoon ijs of ijs crêpe, klaargemaakt aan tafel. Nou dat laatste leek ons wel wat. Het duurde wel vrij lang voordat er iemand beschikbaar was om dit aan tafel te maken, maar het was wel erg lekker. Alleen de domper kwam bij afrekenen: blijkt die ijs crêpe maar liefst €5,50 per persoon extra te zijn! Dat was er niet bij verteld, de term 'upgrade' (waarmee geschermd bij afrekenen) was niet of niet duidelijk genoemd toen wij de dessert 'keuze' kregen. Daardoor moesten we nu bijna het dubbele afrekenen, als zonder deze 'upgrade'.

Dit zette voor mij een domper op de hele avond, ik voelde me bekocht. Geen fijne manier om even wat extra geld te incasseren, en dit heb ik weergegeven in de 'service' waardering.
Ik denk dat dit de laatste keer geweest is dat we hier geweest zijn.

Gegeten op 21 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Sakura in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Sakura. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.