Bobbie Beer

• 7.3

• 7.2

Bibendum59
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik eet hier regelmatig met de kinderen. Zelfs het meest kieskeurige kind vindt hier nog wel iets wat hij lekker vindt. De zaak bevindt zich aan het weerwater en heeft mooi uitzicht daarover. Als het weer het toelaat kun je ook heerlijk buitenzitten op het terras. Dat is zomers dan ook altijd vol. Het is ook een goede gelegenheid om eten hier te combineren met een bioscoopbezoek (Utopolis zit er schuin tegenover) Op de kaart staat eenvoudig eten (hamburgers, spare ribs, saté, schnitzels etc.) maar wel van een goede kwaliteit! Vooral de saté is aan te bevelen; heerlijk mals vlees met lekkere pindasaus. Ook de salades zijn lekker, zelf neem ik vaker de salade met geitenkaas en honingdressing (een beproefde klassieker, maar daarom niet minder lekker). Alles wordt geserveerd met naar keuze dikke of dunne frietjes of gepofte aardappel. Standaard probeert men je broodjes met kruidenboter bij aanvang te verkopen, maar tenzij je erg hongerig bent heb je ruim voldoende aan de grote porties. Er worden ook ruime glazen wijn geschonken. De bediening, die hoofdzakelijk uit studenten bestaat, is vriendelijk, maar laat wel eens een steekje vallen zodat iets soms 2x gevraagd moet worden. De inrichting van de zaak is gezellig met veel hout en bij de ingang een aparte verhoogde hoek met tafeltjes. Hoewel het een hele grote ruimte is, doet het nooit zo aan. Je kunt hier prima 'no nonsense' eten voor een vriendelijk prijs en als je kinderen hebt, zal je ze hier altijd een plezier mee doen!

Gegeten op 2 maart 2014

george7
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten is goed. Verwacht geen haute cuisine maar dat kan ook absoluut niet voor deze prijs. De hoeveelheden zijn altijd meer dan voldoende. In de loop der tijd diverse gerechten geproefd, niks op aan te merken. De bediening is attent en snel. Ideaal voor als je naar het theater of de bioscoop wil. In de zomer is dit het beste terras van Almere, het langste zon en een ruime keus aan bier.

Gegeten op 23 februari 2014

alexvr86
  • Recensies in de laatste twee jaar

We gingen hier op een maandag onbeperkt spare-ribs eten. Gereserveerd, netjes ontvangen. We hadden besteld en nog geen 10 minuten later hadden we het eten al op tafel. Alles was top! De spare-ribs waren mals en prima van smaak. De frietjes waren goed en de (rauwkost)salade prima. En dit alles voor 10 Euro p.p. Voor dat geld was het meer dan prima.

Gegeten op 13 januari 2014

Proefpersoon2013
  • Recensies in de laatste twee jaar

Slecht eten. 3-gangen menu gehad. Prijs- kwaliteit-verhouding is slecht.
Voorgerecht ging nog. Vlees wordt gekookt, daarn gegrild, daardoor erg droog. Satesaus met harde stukjes en aangekoekt. Patat heel zout. Salade is een beetje rauwkost. En het toppunt is wel het toetje, tiramisu dat is cake!!. Personeel op eerste gezicht vriendelijk, maar willen dat je zo snel mogelijk weer weggaat. Eten heb je snel. Binnen 45 minuten sta je weer buiten. Stoelen zitten ontzettend beroerd.

Gegeten op 27 juli 2013

rianne
  • Recensies in de laatste twee jaar

'S middags hier geluncht. prima plekje om te zitten, uitkijkend op het water en onder de parasol.
Vlotte attente bediening, die alles goed onder controle had, ondanks de drukte.
We kozen voor de tosti met gerookte zalm en kaas met ravigotte saus en de tosti met salami en kaas. Ook was er een lekker vers gebakken bruin broodje met huisgemaakte tonijnsalade. Samen met een wit biertje van de tap, goede prijs kwaliteit. een aanrader!

Gegeten op 4 augustus 2013

LarsNL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beren eetcafes is natuurlijk een begrip in Rotterdam en omstreken dus leuk dat er een keer eentje dichterbij t gooi zit. Eten was lekker en zoals verwacht, veel! Voorgerecht calamaris was niet helemaal goed doorbakken, maar desondanks toch lekker. Spareribs waren heerlijk, maar 4 halve ribjes was echt te veel! Gelukkig konden we de overgebleven ribs meenemen naar huis. De inrichting is opzich ok, maar wij zaten achter een schuine metalen pilaar in t hoekje. Niet de beste plek. Ondanks dat t geen zomer was, was het erg erg heet en warm binnen waardoor wij voor t toetje zijn weggegaan. Een beetje frisse wind zou lekker zijn! Kom er zeker een keer terug...

vincent35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke lunch tent met lekkere uitsmijters. Ook goed te doen voor de wat kleinere kinderen. Bediening is uitermate prettig.

Navon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bobbie Beer is een goed eetcafe. Vooral leuk voor de kinderen. Leuke placemat en potloden. Goede maaltijden voor volwassenen. Opvallend dat het om 17.15u al beren vol zat. De serveerster had toen wij er waren niet de avond van haar leven. Was redelijk geïrriteerd en niet echt vriendelijk. We moesten best lang wachten voor een vervolg bestelling. Het duurde zeker 20 minuten totdat ik mijn volgende portie "onbeperkt" spareribs kreeg. Na afloop verontschuldigde ze zich nog wel... Al met al een leuke plek voor een simpele maar goede hap.

Gegeten op 3 januari 2013

vodje66
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier op 2e kerstdag gegeten. Werden op zeer leuke en spontane wijze begroet door Michelle. Ze leek wat last van keel te hebben maar dat deerde haar geenszins om ons welkom te voelen. Zij heeft ervoor gezorgd dat het ons aan iets ontbrak en gaf ook aan dat wij ons niet hoefde te haasten en dus alle tijd tussen de menu's konden nemen omdat de reservering niet gebonden was aan een bepaalde tijd. De drank en het eten werden door haar collega's aan tafel gebracht. In een woord een visitekaartje voor Bobbie Beer en wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 26 december 2012

Caroline-uit-Almere
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs onbeperkt schnitzels gegeten. Helaas kwamen deze allemaal zo uit het frituurvet ipv opgebakken in een koekenpan. Personeel was vriendelijk en we zaten heel gezellig. Leuk voor een lunch, voor een diner duidelijk minder geschikt.

Gegeten op 27 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Bobbie Beer in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Bobbie Beer . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!