a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 036 530 35 55

Chris-Labriere

Leuk decor, prachtig uitzicht binnen en op het terras. Verrassend voorgerecht met diversiteit aan asperges. Spareribs met een kast erop aan saus. Zo kun je dus verschillende smaken kiezen maar blijven het droge neutrale Spareribs , jammer. Bediening die zich met naam voorstelt. Pushen wel veel op het drinken/bijbestellen. Salade zonder dressing gekregen, ernaar gevraagd, zou alsnog komen maar eten al op dat ik het niet herhaald heb. Bediening excuseerde zich wel voor het vergeten

Gegeten op 18 april 2015

awester

Leuk restaurant, eigenlijk meer een groot eetcafé, niet alleen vanwege de inrichting en de vrij uitgebreide menukaart, maar ook door de informele sfeer, de vrolijke ongedwongenheid, de vlotte en snelle bediening, het constante geroezemoes, de muziek, en veelal jongelui. Allemaal kenmerken voor een bruizend eetcafé, maar dan met een iets luxere uitstraling. Je kunt hier met een groep vrienden eten, met het gezin, maar er zijn ook leuke plekjes om met zijn tweeën min of meer rustig te zitten. Het eten was prima, maar het restaurant heeft geen bijzonder spannende kaart, het zijn de reguliere gerechten die je overal wel tegenkomt. Zoals gezegd: prima, maar niettemin relatief duur voor wat we op ons bord kregen, zeker als we dat met andere restaurants in Almere vergelijken. Dat moet beter kunnen als een restaurant zo populair is, de omloopsnelheid hoog, en de tafels bijna alle dagen goed gevuld zijn. Zomers op het terras met zicht op het Weerwater moet het fantastisch vertoeven zijn. Dan zien ze ons weer.

Gegeten op 29 maart 2015

raldaderooij

Uitstekend menu voor een zeer aantrekkelijke prijs. Je kunt ook heel voordelig naar de bioscoop in combinatie met het keuzemenu. Service is zeer vriendelijk en het decor is ook ontzettend leuk met allemaal beren, en foto's aan de muur over Almere. Al met al een heel goed concept.

Gegeten op 7 maart 2015

Jammie2015

Deze zaak is leuk bezig, personeel is jong maar heeft wel aandacht voor de gasten en stelt zich bovendien vriendelijk en gastvrij op. Interieur is niet helemaal mijn smaak, maar dat vindt ik ondergeschikt aan de kwaliteit van het eten en de service.
Wat hier absoluut vermeld dient te worden is de salade Caprese met de lekkerste en zachtste mozzarella die er in heel Almere te koop is. Deze staat meen ik nu helaas niet meer op de kaart, erg jammer (chef, komt die snel weer terug?)
Overall een prima prijs kwaliteitsverhouding!

Gegeten op 18 februari 2015

Drakie

Prima gegeten bij Bobbie Beer. Vooraf de Berenproeverij, bestaande uit een pittig pompoensoepje en een garnalenkroket. Prima van smaak. Voor mn dochter werd het kids menu tegelijk met ons voorgerecht geserveerd. Als hoofdgerecht hadden we spareribs en gegrilde rundersukade. De rundersukade lag op een bedje van gewokte knapperige groenten. Bij de spareribs had ik een gepofte aardappel gekozen, heerlijk! Als nagerecht een koffie/thee Deluxe. Al met al heerlijk gegeten in dit restaurant. De bediening is heel vriendelijk, gastvrijheid is goed. Verder is de speelhoek eeg fijn voor de kids. We komen zeker een keer terug bij Bobbie Beer!

Gegeten op 6 februari 2015

Mich75

Vanmiddag hier geluncht met zoonlief(7 jaar). Ik had een uitsmijter spek. Zaten maar twee eieren op ip de beloofde 3. De boterhammen lagen boven op elkaar gekwakt. Brood was duidelijk al oud. Tosti van mijn zoon was goed. Het duurt lang voordat bestellingen komen. Redelijk moeilijk om de aandacht van het personeel te krijgen. Om iets te kunnen bestellen. Personeel is wel vriendelijk.

Gegeten op 4 februari 2015

Dananoontje

leuk en gezellig restaurant, ik ben er al vaker geweest zowel voor lunch als diner.
altijd lekker en voldoende te eten, ook vind ik dat het wachten op je eten niet te lang duurt.
de prijzen zijn naar mijn idee goed in verhouding.
we komen hier graag met of zonder kinderen.

Gegeten op 13 december 2014

gerardvd

Goed formulerestaurant. Mooi gelegen aan het Weerwater (voor een raamtafel moet je wel reserveren) en geschikt voor jong en oud. De lift naar de ondergelegen parkeerkelder bevindt zich naast de ingang. Het eten is prima en heel betaalbaar. Je kunt er ook gebakken ui en/of champignons en paprika bij bestellen. Ik at deze keer hertenbiefstuk met -stoof en deze smaakte goed. De huiswijn is goed en redelijk geprijsd. Kortom, dit restaurant is prima in zijn klasse met een goede prijs/kwatiteitverhouding.

Gegeten op 30 december 2014

Brunette

Leuke locatie en genoeg ruimte en plek binnen. Wel loopt het personeel de benen uit het lijf en heb je soms nog het gevoel dat ze je vergeten.
Het eten is goed en de aanbiedingen zijn aantrekkelijk (zo eten we graag de spare ribs op maandag)! Leuk concept, zeker ook voor kinderen, maar tegelijkertijd ook niet vervelend voor volwassenen. Ook een leuk uitzicht over het weerwater (helaas is het ons nooit het geluk gehad een mooi plekje bij het raam te krijgen).

Gegeten op 27 september 2014

Joossie123

Eindelijk een keertje tijd gevonden om bij "Bobbie" te eten. Ondanks alle goede reacties van anderen was het er nog niet van gekomen.
Het welkom was warm, letterlijk en figuurlijk, het restaurant is warm en gezellig en ons werd direct een tafeltje gewezen. Toen werd het echter stil, er kwam wel een meisje langs dat aangaf dat ze zo de tafel zou komen afnemen maar die hebben we nooit meer gezien. Pas na een minuut of twintig werden er placemats neergelegd (met het menu daarop) en even later de bestelling opgenomen. Vervolgens werd het opnieuw stil, we waren een half uur en twee drankjes verder, de buurtjes waren al bezig met hun tweede lading spareribs toen de serveerster kwam vertellen dat de bestelling waarschijnlijk niet goed was doorgekomen.
Dit werd weliswaar goedgemaakt met drie keer sorry, een supersnelle, tweede bestelling en gratis drankjes maar het leed was (helaas) al geleden.
De spareribs smaakten verbrand. Ik dacht eerst dat het aan de saus lag maar de spareribs van mijn partner (met een andere topping) smaakten precies hetzelfde. Daar we "onbeperkt" hadden besteld hebben we nog wel een tweede (halve) rib laten komen maar ook deze was niet lekker. De frietjes waren overigens ok.
Jammer dat er maar één schoonmaakdoekje op tafel lag zodat ik op het toilet mijn handen moest wassen.
Al met al geen beste ervaring, echt jammer want het restaurant is gezellig en de bediening doet zijn best.

Gegeten op 20 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Bobbie Beer in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Bobbie Beer . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.