a TripAdvisor company

1. Brasserie
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 038 422 82 33

leo26

Voor een lunch in Zwolle kies ik graag Dunnink: ik kom er al bijna veertig jaar, sinds m'n studententijd. Ook nu weer een positieve ervaring. Vlotte bediening, professioneel en efficiënt. Een goede kop koffie, een prima broodje beenham. Lekker hoor, met die barbecue-saus! Collega bestelde twee kroketten met friet: de hoeveelheid friet was wat karig. Mooi weer, gezellig op het terras: dat kon minder! Wel vraag ik me af waarom er bij Dunnink altijd zo'n soort supervisor de boel in de gaten staat te houden. Dat was veertig jaar geleden al zo, en het is nog steeds het geval. 't Komt een beetje feodaal over, eerlijk gezegd. Maar het eten smaakt er niet minder om.

Gegeten op 19 juli 2016

noflik2015

Zo dat was lekker eten bij Dunnik. Echt niks op aan te merken.
Snelle en correcte bediening. Er wordt ook netjes aan je gevraagd of het eten smaakt.
Ga zo door !

Gegeten op 8 april 2016

pebaatje

Een gezellig restaurant waar je hond welkom is en waar het personeel het helemaal afmaakt door haar service en zelfs brokjes en water voor de hond te geven.
De borrel begon al goed doordat er Tripple leffe zowaar was.
Lekkere keuze uit wijnen, veel keuze uit vleesgerechten (vleesspies) en visgerechten (sliptongetjes).
Het decor is gezellig en niet te druk met mooie robuste eettafels.
Het personeel doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je je op je gemak voelt en dat je alles hebt wat je wil. De sfeer onder het personeel is goed en dat stralen ze ook uit.

Gegeten op 26 februari 2016

qurrie

Het eten was heerlijk, de Zwolse bol als dessert zeer lekker, de bediening aardig en gezellig en niet wars van humor. We gaan hier zeker weer eten als we weer in Zwolle komen!

Gegeten op 2 januari 2016

Paulg

Heerlijk gegeten. Schnitseltje met prachtig garnituur; overheerlijk zalmmootje, lekker glaasje wijn en heel vriendelijke bediening.

Sietze78

Onze zwerftocht door Zwolle hebben wij onderbroken op het terras van Brasserie Dunnik. Het personeel is lekker relaxed en in voor een lolletje. De tapas was prima, de bitterballen zoals ze horen te zijn. Wij hadden elders gereserveerd voor diner, anders waren we blijven zitten!

Gegeten op 28 december 2015

christa47

Heerlijk gegeten van voor, hoofd en nagerecht. Lang geleden dat ik zo hebben kunnen genieten van ALLES wat geserveerd werd. Kan niets opnoemen wat niet gesmaakt heeft, wij waren met 10 personen en hebben allemaal niets te klagen gehad. Ook de vegetarische schotel zou heerlijk hebben gesmaakt. De bediening was top en de " eigenaar" maakte het compleet door zijn persoonlijke aandacht......kortom een aanrader en komen zeker terug

Gegeten op 28 november 2015

annewiek1

Twee weken geleden hebben wij hier met een groep van 90 mensen gegeten. De eigenaar is zeer enthousiast, het personeel is behulpzaam, netjes en aardig. We hebben genoten van een, speciaal voor ons gemaakte, cocktail. Vervolgens kregen we een driegangendiner en na afloop koffie of thee na. Zeer goed gegeten! Daarbij een ontzettend mooi en gezellig interieur.
Extra complimenten voor de keuken en de bediening: alle gerechten kwamen vlot, zodat alle gasten ongeveer tegelijk konden eten.
Zeker een aanrader om met een groep te komen eten!

Gegeten op 6 november 2015

Robbbbb

Onbeperkt spare ribs en varkenshaas gegeten.
Ene bord was leeg en er werd direct gevraagd of we een nieuwe portie wilden.
Enorm mals vlees en dat voor een hele betaalbare prijs; super!

Gegeten op 5 september 2015

Harco

Ongezellig terras met aan de ene kant allemaal rokende gasten en aan de andere kant uitlaatgassen van passerende vrachtwagens. En als dan de Apfelstrudl klef is en overgoten met een zurige kaneelsaus, was dit een teleurstellende ervaring.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Brasserie Dunnik in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Brasserie Dunnik. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.