Restaurant & Brasserie Dunnik

• 6.7

• 7.2

catharina8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij kwamen per toeval in dit restaurant terecht. Het eten was heerlijk, vooral de spare-ribs. De service was perfect, heel vriendelijk en oplettend personeel. Het was er gezellig ingericht, alleen jammer dat ze elke keer met lege kratten achter mij langs moesten, dit was wat storend

Gegeten op 18 januari 2014

elaine1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Werkelijk de lekkerste spareribs die ik ooit gehad heb daar! Geweldig!
Jammere was alleen, dat we een dag later erachter kwamen dat ze 9,70 teveel hadden berekend. We hadden het Brasserie Menu genomen en achteraf bleek dat ze het toetje nog een keer apart hebben berekend. De volgende dag meteen een mail over gestuurd, maar helaas tot op heden nog niks van teruggehoord. Een enorme teleurstelling, want 9,70 is niet niks.

Gegeten op 23 november 2013

vanRiemsdijk
  • Recensies in de laatste twee jaar

We gingen hier weer eens eten.
We moesten lang wachten voor er een ober kwam. De ober was een beetje suf.
De zwolse bol had weinig advokaat en chocolade saus en smaakte wel erg naar alleen slagroom. De koffie was gelukkig redelijk.
Het decor is erg strak en te modern na mijn smaak. en de stoelen zitten niet erg goed.
De W.C. was vies en klein.

Gegeten op 16 november 2013

Lekkerbekkers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lang rond te hebben gelopen, en denken waar gaan we eten, zijn we beland bij Dunniks. Alles was voor ons een uitstekende kwaliteit! De negatieve berichtgeving begrijpen wij dan ook echt niet! Het menu van ons was saté op een bananenblad met frietjes en onbeperkt spareribs eten met frietjes en voldoende garnituur van uitstekende kwaliteit. Zwolsebol en chocolademousse als nagerecht ook van uitstekende kwaliteit. Alles een genot voor de smaakpupillen!

Gegeten op 6 juli 2013

RFischer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een gezelschap van 14 heren leuk gegeten bij Restaurant & Brasserie Dunnik. Vriendelijke en spontane bediening en we hadden een grote vierkanten tafel waardoor we elkaar allemaal in het vizier hadden! We hadden gekozen voor een arrangement wat niet helemaal vlekkeloos liep maar eenmaal alles opnieuw afgesproken kwamen er prima varkenshaas en spareribs op tafel met riante hoeveelheden garnituur, daarbij bleven de glazen nooit lang leeg. Vooraf was er wat brood met een lekkere zelfgemaakte kruidencrème. Simpel doch treffend voor een dergelijk gezelschap.

Zeker doen met grote groepen! Paste helemaal in ons drukke activiteitenprogramma van de zaterdag.

Gegeten op 1 juni 2013

Yun
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens een dagje Zwolle hier spontaan terecht gekomen voor de lunch. We hadden allebei een bourgondische salade. De dressing (en daarmee het geheel) was veel te waterig, de speekreepjes veel te grof, en het sausjes voor bij het brood had beter kruidenboter kunnen zijn. De bediening aan tafel was nog redelijk vriendelijk, maar de man waarbij je moet afrekenen (er staat aan het begin een kassa), leek er niet echt lol in te hebben. Qua decor: er hangt in de zaak een vitrine met streekproducten (niet eten) uit een of ander gehucht. Waaronder ook een paar strings. Wij zijn echt niet preuts, maar begrepen dit toch niet: een beetje misplaatst.

Gegeten op 17 mei 2013

Elske-B
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren een dagje winkelen in Zwolle en bij Brasserie Dunnik een lekker kopje koffie gedronken met een overheerlijke apfelstrudel met warme appel/kaneelsaus. Dit was een echte traktatie voor onze smaakpapillen. Een aanrader!! Bediening vriendelijk, verzorgde zaak en een mooie ambiance.

Gegeten op 21 december 2012

Frank1959
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren op advies naar toe gegaan vanwege de zwolse bol, daarvoor eerst het lekkerste broodje van zwolle volgens de kaart(beenham)genomen, 50 gram ham( droog)met een bolletje huzarensalade uit een emmer en een hele dunne mosterdvinaigrette wat meteen uit het broodje druppelt( absoluut geen saus dus)hoe durf je dit het lekkerste broodje te noemen.Mijn partner kreeg de clubsandwiches,welke bestond uit niet geroosterd oud casinobrood(als je het niet wil toasten geef dan in ieder geval vers brood) met een heel karig garnituur geserveerd,dit was niet te eten,heeft zij ook niet gedaan.na klagen over de kwaliteit bij een vriendelijke dame die het doorgaf aan ik neem de eigenaar gebeurde er behalve dat deze zijn schouders ophaalde helemaal niets.slecht slecht.PS de zwolse bol daarna was heerlijk maar voor ons nooit meer

Gegeten op 29 augustus 2012

K_Haar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij lunchen regelmatig bij Dunnik als we op zaterdag in de stad zijn. In het algemeen vind ik de sfeer bij Dunnik goed, de brasserie is gezellig ingericht en de bediening is professioneel (snel) en vriendelijk.

Deze specifieke recensie gaat over een diner met 3 kinderen, op een regenachtige dag. Ikzelf heb lekkere Indonesische sate gegeten, met heerlijk mals vlees en leuk geserveerd op een bananenblad. Twee kinderen hadden een pannenkoek, die zij lekker vonden (daar gaat het om), ik vond de pannenkoeken wat droog. Een kind had een kindermenu, heel standaard friet met een frikandel.

Wat positief is: Er is uitgebreide keuze voor de kinderen. Minpuntje: Weinig gezonde keuze voor de kinderen.

Voor volwassenen heeft Dunnik een uitstekende kaart, basic maar goede gerechten.

Gegeten op 12 juli 2012

elaine1
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn hier nu 2 keer wezen eten, het was erg lekker. Spareribs zijn zeker een aanrader! Het enige dat ik jammer vond was de bediening. Ze hebben mij 2 keer teleurgesteld door heel lang te wachten met alles, zelfs moesten we een keer om een nagerecht vragen toen er na een uur nog niemand kwam. Ook rekende ze gewoon een bitter lemon af terwijl we aangaven dat er gewoon geen prik in zat. Nadat we dit gezegd hadden kregen we een excuus en het geld van de bitter lemon wel terug. Verder is over het eten werkelijk niks aan te merken.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Brasserie Dunnik in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Brasserie Dunnik. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!