Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant & Brasserie Dunnik

1. Brasserie
  2. Hollands

Restaurant & Brasserie Dunnik

1. Brasserie
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 038 422 82 33

JvD25

Afgelopen zomer hier met een groep van 16 personen gegeten. Er was een apart gedeelte gereserveerd, de keus wat eten betreft was goed, alles was heel erg lekker, overal was voldoende van en werd zo nodig aangevuld. Over afwijkende menukeuzes werd niet moeilijk gedaan en het personeel is hier zeer vriendelijk en correct. De spareribs zijn zo gaar dat ze bijna van het bot af vallen, heerlijk :-P Onbeperkt is hier ook echt onbeperkt, maar na twee rondes de aangeboden derde ronde maar afgeslagen. Wij komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn, dit is echt een aanrader!

Gegeten op 14 augustus 2014

Lars25

onlangs vrijgezellen party bij brasserie Dunnik gehad,
Top geregeld, fantastisch lekkere spare ribs!! Voldoende garnituur!
We kregen een grote bloktafel van 16 personen in een apart gedeelte. De inrichting ziet er gezellig uit! Kortom een top avond! Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 5 juli 2014

FloorQ

Op het terras zit je hier prima, hoe het binnen is heb ik niet kunnen beoordelen. Over de service geen klachten: vriendelijk en oplettend.

Ik probeerde een van de specialiteiten van het huis, de tomatensoep. Deze was te zout en het vlees dat erin zat paste niet bij de soep. Een tegenvaller. Als dessert nam ik 'Dunnik´s godenspijs', een huisgemaakte chocolade slagroommousse met bolletje roomijs
en een vleugje kersensaus. Te zoet, te overheersende room, teveel kersensaus. Helaas. Nog een tegenvaller.

Gegeten op 10 juli 2014

catharina8

Wij kwamen per toeval in dit restaurant terecht. Het eten was heerlijk, vooral de spare-ribs. De service was perfect, heel vriendelijk en oplettend personeel. Het was er gezellig ingericht, alleen jammer dat ze elke keer met lege kratten achter mij langs moesten, dit was wat storend

Gegeten op 18 januari 2014

elaine1

Werkelijk de lekkerste spareribs die ik ooit gehad heb daar! Geweldig!
Jammere was alleen, dat we een dag later erachter kwamen dat ze 9,70 teveel hadden berekend. We hadden het Brasserie Menu genomen en achteraf bleek dat ze het toetje nog een keer apart hebben berekend. De volgende dag meteen een mail over gestuurd, maar helaas tot op heden nog niks van teruggehoord. Een enorme teleurstelling, want 9,70 is niet niks.

Gegeten op 23 november 2013

vanRiemsdijk

We gingen hier weer eens eten.
We moesten lang wachten voor er een ober kwam. De ober was een beetje suf.
De zwolse bol had weinig advokaat en chocolade saus en smaakte wel erg naar alleen slagroom. De koffie was gelukkig redelijk.
Het decor is erg strak en te modern na mijn smaak. en de stoelen zitten niet erg goed.
De W.C. was vies en klein.

Gegeten op 16 november 2013

Lekkerbekkers

Na lang rond te hebben gelopen, en denken waar gaan we eten, zijn we beland bij Dunniks. Alles was voor ons een uitstekende kwaliteit! De negatieve berichtgeving begrijpen wij dan ook echt niet! Het menu van ons was saté op een bananenblad met frietjes en onbeperkt spareribs eten met frietjes en voldoende garnituur van uitstekende kwaliteit. Zwolsebol en chocolademousse als nagerecht ook van uitstekende kwaliteit. Alles een genot voor de smaakpupillen!

Gegeten op 6 juli 2013

RFischer

Met een gezelschap van 14 heren leuk gegeten bij Restaurant & Brasserie Dunnik. Vriendelijke en spontane bediening en we hadden een grote vierkanten tafel waardoor we elkaar allemaal in het vizier hadden! We hadden gekozen voor een arrangement wat niet helemaal vlekkeloos liep maar eenmaal alles opnieuw afgesproken kwamen er prima varkenshaas en spareribs op tafel met riante hoeveelheden garnituur, daarbij bleven de glazen nooit lang leeg. Vooraf was er wat brood met een lekkere zelfgemaakte kruidencrème. Simpel doch treffend voor een dergelijk gezelschap.

Zeker doen met grote groepen! Paste helemaal in ons drukke activiteitenprogramma van de zaterdag.

Gegeten op 1 juni 2013

Yun

Tijdens een dagje Zwolle hier spontaan terecht gekomen voor de lunch. We hadden allebei een bourgondische salade. De dressing (en daarmee het geheel) was veel te waterig, de speekreepjes veel te grof, en het sausjes voor bij het brood had beter kruidenboter kunnen zijn. De bediening aan tafel was nog redelijk vriendelijk, maar de man waarbij je moet afrekenen (er staat aan het begin een kassa), leek er niet echt lol in te hebben. Qua decor: er hangt in de zaak een vitrine met streekproducten (niet eten) uit een of ander gehucht. Waaronder ook een paar strings. Wij zijn echt niet preuts, maar begrepen dit toch niet: een beetje misplaatst.

Gegeten op 17 mei 2013

Elske-B

Gisteren een dagje winkelen in Zwolle en bij Brasserie Dunnik een lekker kopje koffie gedronken met een overheerlijke apfelstrudel met warme appel/kaneelsaus. Dit was een echte traktatie voor onze smaakpapillen. Een aanrader!! Bediening vriendelijk, verzorgde zaak en een mooie ambiance.

Gegeten op 21 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Brasserie Dunnik in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Brasserie Dunnik. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.