a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0299 420 040

katinkje

Ontzettend lekker gegeten, superleuke bediening!
Vorige week heb ik hier met mijn ouders gegeten, en we hebben ontzettend genoten. We hebben alle drie heerlijk gegeten; vanaf de bruchetta als aperitief, het huisgemaakte warme brood, de carpaccio tot en met de entrecote (of tournedos? sorry even vergeten): alles wat ontzettend lekker. Voornamelijk het vleesgerecht was echt fantastisch bereid. Perfecte garing, lekkere saus én jus en allerlei verschillende bijgerechtjes op tafel. We hebben ontzettend lekker gegeten, maar ook de bediening was heel leuk! Ze deed het supergoed, en bracht een hoop plezier en oprechte gezelligheid mee. Een heerlijke avond en diner dus!

Gegeten op 31 maart 2015

Peett

Afgelopen zaterdag met me vriendin samen naar bistro santé geweest. En we hebben heerlijk gegeten ondanks dat het druk was hebben we onze voor tot aan na gerechten snel geserveerd gekregen en het smaakte voortreffelijk!. Daarna nog even geborreld aan de bar en zijn we met een lekker en vol gevoel naar huis gegaan. kortom zeker voor herhaling vatbaar! Peter en Anita

caty3

Ik heb hier heb een aantaal gerechten gegeten op zaterdag 14 Februari, als voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht de Mixed Grill en als desert Dame Blanche, ik vond de bediening heel vriendelijk en de sfeer heel betrekkelijk

mitchell10

Valentijnsdag. Mijn vriendin kwam met het idee om bij deze bistro te gaan eten. Aangezien hier onze eerste date was, dit was geen probleem en we zijn heerlijk gaan eten. Nog even wat oude herinneringen opgehaald en daarna lekker uitgebuikt met een bakje koffie. Echt een aanrader voor een heerlijke avond

Demivanlienden

Via online reservering

Om 20:00 uur een tafel gereserveerd en aangegeven dat we om 22:00 bij de film moesten zijn. Gevraagd aan het personeel of een voor, hoofd en nagerecht gingen lukken, dit was geen probleem. Om 20:50 kregen we eindelijk het voorgerecht. Om 21:40 na meerdere keren vragen kregen we eindelijk ons hoofdgerecht. Deze hebben wij niet kunnen opeten omdat we weg moesten om de film te halen. Het personeel vroeg alleen of het eten niet lekker was terwijl ze wisten dat we weg moesten. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.

mark177

Via online reservering

op een drukke valentijnsavond hier gegeten omdat zij de enige waren in purmerend welke de vvv diner cheque aannamen... ontvangst was vriendelijk. de zitje zijn wat krap als je lange benen hebt maar ambiance is verder prima. amuse zalmmouse vooraf was lekker, maar een van de voorgerechten hebben we teruggestuurd. de garnalen waren iets te gekruid, verklaring was dat de stagiar ze gemaakt had en dus een foutje wat snel werd rechtgestreken. het hoofdgerecht was goed en zo ook het toetje... door de drukte duurde het wat om af te rekenen, en als je nog naar theater moet is dat wel vervelend...
conclusie voor een lekker hapje eten is deze bistro goed te doen en verdiend overall een zeven

jdk

De stijl van inrichting vind ik niet erg mooi, om maar het enigste negatieve meteen te vertellen. maar dat is smaak.

Bediening vriendelijk en top. Eten lekker, en in prima porties. Aanrader!

Iet wat prijziger dan de gemiddelde bistro, maar het eten is ook wel een paar klasse hoger.

Tusendoor werden ons nog hapjes aangeboden, van dingen die je misschien normaal niet zou bestellen, maar wel erg lekker waren om is te proeven

Gegeten op 14 januari 2015

lavdije

Wij hebben weer voortreffelijk gegeten bij Bistro Santé !
Wij hadden als voorgerechten: uiensoep, carpaccio en gerookte paling genomen. En als hoofdgerecht: T-bone steak, tournedos, waarbij gevraagd werd hoe wij het vlees wilden hebben. En natuurlijk de spareribs, om je vinger bij af te likken. HEERLIJK !!
Als dessert konden wij het niet laten, om niet voor de grand dessert te gaan
en dat was zeker smullen ;-)
De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij.
De kok kwam ook nog langs, om te vragen of alles naar wens was geweest.

Zeker voor herhaling vatbaar !!

Gegeten op 3 januari 2015

carla128

Via online reservering

Heerlijk gegeten in gezellig sfeer. De mosterd en uiensoep waren heerlijk. Daarnaast tournedos en een sate. Beide waren prima. Lekkere groentes erbij. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 december 2014

nadiavanderkemp

Heb hier twee weken geleden gegeten..Het eten was heerlijk!
We kregen een heerlijke amuse van het huis. Ontzettende lekkere bij gerechten, voor het eerst schorseneren gegeten, Heerlijk! Het personeel was ontzettend klantvriendelijk.. De kok kwam vragen of alles naar wens was, en was zichtbaar trots op zijn gerechten, zo fijn!
Ik ga hier zeker vaker eten!

Gegeten op 14 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro Santé in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Santé. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.