Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. BBQ/grill

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0299 420 040

jdk

De stijl van inrichting vind ik niet erg mooi, om maar het enigste negatieve meteen te vertellen. maar dat is smaak.

Bediening vriendelijk en top. Eten lekker, en in prima porties. Aanrader!

Iet wat prijziger dan de gemiddelde bistro, maar het eten is ook wel een paar klasse hoger.

Tusendoor werden ons nog hapjes aangeboden, van dingen die je misschien normaal niet zou bestellen, maar wel erg lekker waren om is te proeven

Gegeten op 14 januari 2015

lavdije

Wij hebben weer voortreffelijk gegeten bij Bistro Santé !
Wij hadden als voorgerechten: uiensoep, carpaccio en gerookte paling genomen. En als hoofdgerecht: T-bone steak, tournedos, waarbij gevraagd werd hoe wij het vlees wilden hebben. En natuurlijk de spareribs, om je vinger bij af te likken. HEERLIJK !!
Als dessert konden wij het niet laten, om niet voor de grand dessert te gaan
en dat was zeker smullen ;-)
De bediening was zeer vriendelijk en gastvrij.
De kok kwam ook nog langs, om te vragen of alles naar wens was geweest.

Zeker voor herhaling vatbaar !!

Gegeten op 3 januari 2015

carla128

Via online reservering

Heerlijk gegeten in gezellig sfeer. De mosterd en uiensoep waren heerlijk. Daarnaast tournedos en een sate. Beide waren prima. Lekkere groentes erbij. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 december 2014

nadiavanderkemp

Heb hier twee weken geleden gegeten..Het eten was heerlijk!
We kregen een heerlijke amuse van het huis. Ontzettende lekkere bij gerechten, voor het eerst schorseneren gegeten, Heerlijk! Het personeel was ontzettend klantvriendelijk.. De kok kwam vragen of alles naar wens was, en was zichtbaar trots op zijn gerechten, zo fijn!
Ik ga hier zeker vaker eten!

Gegeten op 14 november 2014

carla110

Via online reservering

Heb op 11 november weer heerlijk gegeten met 2 vriendinnen. Wij gaan geregeld een happie eten om ff lekker bij te kletsen. 29 oktober hier voor het eerst hier gegeten met mijn man en belooft om snel weer een keer terug te komen. Daad bij woord gevoegd en wederom weer een geslaagde avond. Meisje in de bediening jong maar doet heel goed haar best om t je naar de zin te maken. Ook de chef kwam even langs tafel om te horen of alles naar wens was. Had dit keer gekozen voor een menu: garnalen in knoflook, dorade en een vanille coupe toe. Erg lekker!! Keer de voor gewoon van de kaart besteld en dat was ook niet te versmaden. Hopelijk tot snel!!

Gegeten op 11 november 2014

ednel

Via online reservering

Het eten was goed. Voor hoofdgerecht vroeg men niet hoe je je vlees wilde hebben. Dat is jammer. Het voorgerecht en dessert worden op hele grote borden geserveerd. In verhouding met de prijs viel de hoeveelheid tegen. Smaak was overigens prima. Op dessert had ik echte slagroom verwacht. De inrichting is eenvoudig. De tafels staan heel erg dicht bij elkaar waardoor je tegen elkaar aan zat en niet kon opstaan zonder de ander achter je te storen. Het zou mooi zijn als er iets meer ruimte tussen de tafels was.

Gegeten op 18 oktober 2014

chantal1989

Heerlijk gegeten bij bistro sante! Na afloop vroeg de kok of alles naar wens was; top service en super vriendelijk personeel! Ga zeker terug komen hier in dit restaurant.

Gegeten op 18 oktober 2014

wilfra1

Via online reservering

Lekkere Amuse van het huis. Mosterdsoep was perfect. Heerlijke Mixgrill. We konden alleen nog koffie op. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 21 september 2014

martijn165

Wij zijn zondag voor de 2e keer gaan eten bij Bistro Santé in Purmerend. Het was echt heerlijk. Zowel de voorgerechten: paling, uiensoep & geitenkaas. Maar ook de Ossenhaas, Zalm & biefstuk was echt heerlijk!! De vergeten groentes en rabarber vielen bij ons niet echt in de smaak maar dat is gewoon kwestie van smaak.
Ook goede bediening. Toen er bij mijn vriendin een mug in haar spa blauw vloog kregen we zonder problemen een nieuw flesje drinken! Muziek was lekker rustig, enige nadeel was dat we 1 liedje 3x gehoord hebben.
Hier ga ik zeker vaker terugkomen.

Gegeten op 7 september 2014

janenmichele

Via online reservering

Zowel het vlees als het vis gerecht was erg smakelijk.
Voor een vrijdagavond was het wel erg rustig in dit restaurant, jammer want daardoor ga je toch iets eerder weg en anders blijf je nog gezellig natafelen met een drankje.

Gegeten op 29 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro Santé in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Santé. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.