Bistro Santé

• 7.6

• 8.1

Pisano
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke zaak, echt bistro-achtig. Voortreffelijke uiensoep vooraf. Grote spies (300 gram) met bijzonder smakelijke saté en satésaus. Kroepoek smaakte erg visachtig maar dat is mogelijk persoonlijke smaak. Stroganoff was ook bijzonder smakelijk. Dessert, Panacotta met kersen eveneens geslaagd. Amuse vooraf apart, lekker hapje en bijgerechten bijzonder en verzorgd.
Enige minpunten; Hoeveelheid patat beetje mager voor 2 personen en 75 cent bij moeten betalen voor beetje mayonaise blijft een bron van irritatie.
Groot glas goede wijn voor 3,50 is ten opzichte van de rest van de menukaart niet te duur.

Gegeten op 3 april 2014

Casper 1988
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hier gegeten, en wij komen zeker weten terug!
Het restaurant is gezellig ingericht binnen, en de bediening is rustig (niet vervelend opdringerig of zo) en ERG vriendelijk!
Het eten is geweldig, je proeft echt dat de kok weet wat hij doet; het vlees (we hadden een mix grill en biefstuk) was boter mals en perfect gebakken, maar ook alle bijgerechten waren heerlijk.
Het vlees was ook lekker gekruid, en zelfs de appelcompote die er als klein bijgerechtje bijzat (wij houden normaliter helemaal niet van appelmoes/compote) was verrassend lekker met een vleugje anijs erdoorheen!
Wij komen zonder meer terug!

Gegeten op 19 maart 2014

cindy28
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag gegeten bij bistro santé
en het was top, Het eten was super we hadden een mix grill en elk stukje vlees was super.
Bediening is goed en de sfeer is goed!!!
Een echte aanrader gaan zeker nog een keer.
gr Moorman

Gegeten op 10 januari 2014

SchenkR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag bij bistro Santé met familie gegeten, kan niks anders zeggen dan dat het perfect was. De sfeer in het restaurant was zeer gezellig, de bediening was vriendelijk en het eten was top! We kregen vooraf een amuse van het huis aangeboden. Verder had ik een garnalencocktail en een mix grill. De cocktail was precies goed samengesteld, het vlees van de mix grill was perfect en smolt echt op je tong weg! Ook de gerechten van mijn familieleden waren allemaal even smaakvol! De gerechten werden mooi opgediend, alles bij elkaar dus zeker een aanrader! Wij komen hier zeker terug!

Leylaevrengun
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondag heerlijk uit eten geweest met mijn vriend! Bij binnenkost gelijk een knus gevoel en heel sfeervol. Als voor hadden we capriccio en pikante vleesrolletjes. Als hoofd had ik de kipsate en hij de t-bone,de kip saté was veel maar ging er goed in heerlijke kruide de bij gerechten die je krijgt zijn erg leuk en de smaken zijn appart maar erg lekker. De t-bone kon niet beter zei mijn vriend. Over de bediening was zeer goed en heel vriendelijk. Bistro Santé wij komen zeker nog eens terug!

LorenzoRijmers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier met me ouders en zusje gegeten. Ik vond het eten heel erg lekker me ouders en zusje waren ook erg tevreden. Ik had als voorgerecht de carpaccio die was heel lekker. Als hoofdgerecht nam ik de vleesproeverij dat waren 3 verschillende stukken vlees waarvan ik het lekkerste vond. De bediening was er vriendelijk en het restaurant ziet er goed uit. We komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 2 november 2013

JanViss
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk met z'n tweeën gegeten, wij hadden amuse van Tonijn, warme versgebakken broodjes en ouderwetse voortreffelijke uiensoep, hierna ieder (grote portie) 4 stokjes botermalse saté met kroepoek en heerlijk satésaus, patat die goed was gebakken, wij sloten de maaltijd af met een Bananenspit en Grand Dessert, Er was op alles niets aan te merken dan alleen maar lof ,ook voor de vriendelijke serveerster.
Wij komen vanuit Amsterdam hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 7 november 2013

elmerkunst
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg slecht! Het ruikt er, om te beginnen, naar riool. Nooit prettig, want reuk beïnvloedt immers de smaak. Lamskoteletten verbrand en bitter. Gegrilled met een chemisch spraytje wellicht, want sommige stukken smaakten naar plastic. De klacht over het eten werd totaal genegeerd- je zou toch verwachten dat een gerant of kok dat serieus neemt, zeker als je een bordje boven je bar hebt hangen met de tekst "Heeft u klachten? Vertel het ons". Onbekwame bediening, die niet weet wat ze verkoopt: 'schorsenering' ? Stoofperen herkende ze niet als zodanig. Wij ook niet. De huiswijn is van bedenkelijke kwaliteit. Ook op die klacht en de vraag om een ander glas werd niet adequaat gereageerd. We konden een andere wijn bestellen. Per fles. Mayonaisse bij de frieten- natuurlijk krijgt u die, wat dacht meneer dan- werd, gotspe, apart in rekening gebracht. Slechtste ervaring in tijden.

Gegeten op 7 november 2013

melanie88
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk uitstekend gegeten de franse uiensoep zag er prachtig uit en smaakte ook heerlijk, hoofdgerecht natuurlijk sate was perfect ! Compliment aan de kok nagrecht kon ik helaas niet meer op zat helenmaal vol van al dat heerlijke eten, bediening was top hele klantvriendelijk personeel

Voor herhaling vatbaar!

Yvonnebrandehof
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier vanavond heerlijk gegeten voorgerecht was erg lekker hoofdgerecht was ook erg goed en de bijgerechtjes waren erg verrassend, nagerecht was veel en heel erg lekker leuk een gezellig restaurant echt een aanrader!

Gegeten op 13 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Bistro Santé in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Santé. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!