Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. BBQ/grill

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0299 420 040

ednel

Via online reservering

Het eten was goed. Voor hoofdgerecht vroeg men niet hoe je je vlees wilde hebben. Dat is jammer. Het voorgerecht en dessert worden op hele grote borden geserveerd. In verhouding met de prijs viel de hoeveelheid tegen. Smaak was overigens prima. Op dessert had ik echte slagroom verwacht. De inrichting is eenvoudig. De tafels staan heel erg dicht bij elkaar waardoor je tegen elkaar aan zat en niet kon opstaan zonder de ander achter je te storen. Het zou mooi zijn als er iets meer ruimte tussen de tafels was.

Gegeten op 18 oktober 2014

chantal1989

Heerlijk gegeten bij bistro sante! Na afloop vroeg de kok of alles naar wens was; top service en super vriendelijk personeel! Ga zeker terug komen hier in dit restaurant.

Gegeten op 18 oktober 2014

wilfra1

Via online reservering

Lekkere Amuse van het huis. Mosterdsoep was perfect. Heerlijke Mixgrill. We konden alleen nog koffie op. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 21 september 2014

martijn165

Wij zijn zondag voor de 2e keer gaan eten bij Bistro Santé in Purmerend. Het was echt heerlijk. Zowel de voorgerechten: paling, uiensoep & geitenkaas. Maar ook de Ossenhaas, Zalm & biefstuk was echt heerlijk!! De vergeten groentes en rabarber vielen bij ons niet echt in de smaak maar dat is gewoon kwestie van smaak.
Ook goede bediening. Toen er bij mijn vriendin een mug in haar spa blauw vloog kregen we zonder problemen een nieuw flesje drinken! Muziek was lekker rustig, enige nadeel was dat we 1 liedje 3x gehoord hebben.
Hier ga ik zeker vaker terugkomen.

Gegeten op 7 september 2014

janenmichele

Via online reservering

Zowel het vlees als het vis gerecht was erg smakelijk.
Voor een vrijdagavond was het wel erg rustig in dit restaurant, jammer want daardoor ga je toch iets eerder weg en anders blijf je nog gezellig natafelen met een drankje.

Gegeten op 29 augustus 2014

rob217

Via online reservering

Heerlijk gegeten in Bistro Santé Purmerend; Het eten was super. Het decor past geheel in de uitstraling van een bistro, die compleet gemaakt werd door een zeer vriendelijke en stralende bediening. Een echte aanrader; we gaan zeker vaker terugkomen ondanks de stevige prijs. Maar de prijs is het zeker waard.

Gegeten op 23 augustus 2014

Jongpeter

Op een mooie zonnige avond op terras gegeten. Al snel bleek dat er veel te weinig personeel was. Drankjes en maaltijden bezorgen duurde erg lang ( zeker 45- 60 min). Toen het gerecht eenmaal op tafel stond hadden we nog geen bestek, moesten we daar ook nog op wachten. Eten was ok service erg slecht met bediening die totaal niet ingespeeld was op de situatie. Jammer dus.

Gegeten op 1 augustus 2014

ronald115

heerlijk met z'n 2 op het terras in het zonnetje een paar biertjes en daarna heerlijk aan de saté, zoals altijd supervriendelijke en goede bediening en heeeeeeerlijk eten! Tot de volgende keer dan weer!

Gegeten op 13 juni 2014

mitchell10

3 weken geleden een heerlijke avond gehad met mijn vriendin bij bistro santé in purmerend. Heerlijk gegeten en veel gelachen. Lekker bij het raam en ondertussen afentoe op het terras een peukie doen. Het eten was eigenlijk te veel. Mijn vriendin en ik kregen het niet op. Toch voor 2 personen maar rond de 70 euro. Das toch geweldig voor een lekker avondje! Zeker een aanrader!

Gegeten op 11 mei 2014

RGietelink

Zaterdag een heerlijke avond uit doorgebracht in de bistro Santé
De escargots waren heerlijk vooraf en mijn vrouw had een vis trio op een prachtig opgemaakt bord.
Het hoofdgerecht was ook heerlijk. Ik kan echt proeven dat er voor de mixed grill speciale kruiden worden gebruikt.
De bediening was zeer vriendelijk en hebben de avond tot een succes gemaakt!

Wij komen zeker terug!
René en Joke

Gegeten op 3 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro Santé in Purmerend

Schrijf hieronder je recensie over Bistro Santé. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.