a TripAdvisor company

2. Fusion
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0653911887

gerard172

Gisteren voor het eerst gegeten bij Yuen's. Wij kozen voor het 4 gangen menu en kan niet anders zeggen dan dat we heerlijk gegeten hebben. Ook complimenten voor de gastvrouw Charlotte, top!

Gegeten op 13 mei 2016

mdt

Echt heerlijk gegeten, zowel de pittige als de milde variant. Verrassingsmenu. Pittig mag voor mij nog wat pittiger. Super vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 maart 2016

galila

Gister voor het eerst gegeten bij Yuen's Oriental! Maar zeker niet de laatste keer, wij zijn voor het 4-gangen menu gegaan.
Kleinschalig, gezellig met een prachtige ambiance en overheerlijk eten.
Mocht je in Enschede willen eten, is dit DE aanrader.

Gegeten op 16 maart 2016

IrenePalthe

Wat een verrassend restaurant. We hebben er afgelopen week voor het eerst gegeten, maar zeker niet voor het laatst. We namen het vijf gangen menu en elke gang was op zeer hoog niveau. Het was een grote variatie aan gerechten die langskwamen. De gastheer staat ontspannen te koken in de open keuken, waar je alle zeer verse ingredienten kunt zien. Aan het eind van de avond maakt hij ook nog even een praatje met zijn gasten. En de gastvrouw weet al je wensen te voorkomen. Vriendelijk, persoonlijk en attent. Bedankt voor een heerlijke avond.

Gegeten op 14 januari 2016

VMKW

Een heerlijke ervaring! 4 gangen menu gekozen en ons aangenaam laten verrassen door de de kok. Een culinaire rondreis door Azië was het resultaat. Verfijnde gerechten met een zeer uitgebalanceerde smaak. Elk gerecht werd toegelicht door de zeer vriendelijke gastvrouw
(echtgenote van de Chinese kok). Al met al een geweldige ervaring.

Aanrader!

Gegeten op 5 december 2015

astrid193

Na de veel belovende resensies hebben wij afgelopen zaterdag een reservering gemaakt voor Yuen's oriental. Wat hebben wij genoten van de culinaire reis door Azië
! ( Indonesië, China, Thailand). Heerlijke soto, dim sum, rendang (nog nooit zulke lekkere gegeten!) en curry. De gastvrouw is een GASTVROUW. Zij verstaat het vak! Haar man is een buitengewoon goede kok. Het is een feestje om hier te eten. Je merkt dat er vele vaste klanten zijn. Als wij in de buurt zouden wonen kwamen wij hier zeker ook geregeld eten. Mochten wij weer eens in de buurt zijn, dan zijn zullen wij zeker Yuen's aandoen!

Gegeten op 5 september 2015

mark280

Geweldig lekker eten en elke keer weer een verrassing wat Yuen bij je op tafel zet. Gelukkig zijn de massaman- en rode curry wel een vast onderdeel van het menu, want die zijn echt onovertrefbaar lekker.
Ontspannen sfeer en leuke kunst aan de muur waar Charlotte altijd wel iets over vertellen kan.

Gegeten op 4 september 2015

floor62

Hele gezellige avond gehad dankzij Yuen en zijn vrouw Charlotte! Deze twee lieve mensen maken de hele eet ervaring heel erg persoonlijk, gezellig en huiselijk. Het eten was echt verukkelijk! We hadden gekozen voor het 3-gangen menu. Vooraf kregen we heerlijke wan tan soep, en als tussengerecht 4 kleine hapjes die ook echt allemaal verschrikkelijk lekker waren. Toch was het hoofdgerecht wel het allerbest: gefrituurde zeebaars (de lekkerste die ik ooit heb gehad), kip, en 2 soorten curry, een pittige en een zoete. Ik heb volgens mij nog nooit zo veel gegeten! Al met al was de hele ervaring echt top, van de bediening tot het eten tot de sfeer.

Gegeten op 3 april 2015

Henk-V

Warme kleurrijke en gezellige inrichting met leuke schilderijen.De gastvrouw voor wie geen enkele moeite teveel is om haar gasten met raad en daad terzijde te staan,en die ons een lekkere biologische wijn aanbeveelt, de chef de cuisine die telkens weer geweldige smakelijke gerechten te voorschijn tovert. Verder is er een leuke bar om na het eten nog even na te borrelen,kortom een echte aanrader als je van fusion of Thais houdt.

Gegeten op 23 januari 2015

Renee88

Eten bij Yuens is altijd een feest. Helaas een tijdje geleden, maar afgelopen december heerlijk genoten. Ben je uit op authentieke Aziatische keuken en uitstekende wijnen? Dan ben je hier goed. Alle verschillende windstreken van Azië worden vertegenwoordigt.
We kregen als appetizer een schaaltje verse cassave geserveerd en als eerste gerechtje een heerlijke diversiteit aan dim sum. Het tussengerecht was een vega verassing wat als doorgewinterde carnivoor toch aangenaam weg happen was. Het hoofdgerecht bestond uit verschillende gerechten waarbij zowel kip, vlees als vis aan de orde kwamen. Deze werden begeleid door een keur aan verse groenten en uiteenlopende sausen.
Alles werd ons aangeboden door een uiterst vriendelijk echtpaar dat hun vak meer dan prima verstaat!

Gegeten op 27 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Yuen's Oriëntal in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Yuen's Oriëntal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.