• foto's van Indiaas Restaurant Maharaja in Delft - 1

• 8.5 10 5

• 8.5

• 8.0

Sublieme kruidencombinaties

Een warme glimlach en de geuren en smaken die alleen mysterieuze kruidenmengsels uit India voortbrengen; ervaar al het fijne van India in hartje Delft. Van mild tot spicy, de chef weet precies het juiste gerecht voor jouw smaakpalet op tafel te zetten. En wordt het toch iets te heet, dan is een verkoelende mango lassi de ideale uitkomst.

huyghe
  • Recensies in de laatste twee jaar

After having worked 4 months in Delft & tried numerous restaurants, I have to say that the Maharaja is my first choice ! I've been there half a dozen times & always thouroughly enjoyed it. They offer a really broad choice of fragrant & spicy curries, the staff is friendly & welcoming, & prices are reasonnable. Definitely one to recommend.

Gegeten op 27 maart 2014

nakul
  • Recensies in de laatste twee jaar

Had to make an IENS account specially to write a review for Maharaja!
Nice cozy restaurant with a quiet and pleasant atmosphere. Very welcoming and friendly staff.
Food and service are beyond expectations. Being an Indian I am very picky about Indian restaurants and Maharaja is my favourite. With a lot of choice, each dish is special, so many varieties to try! The Tandoori dishes are exceptional and drinks and desserts are great too. Most of all, great reasonable prices for awesome food. Definitely a regular at this place!

Gegeten op 9 maart 2014

Lineke44
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heb ik hier gegeten met mijn collega's. Veel verschillende gerechtjes geproeft, allemaal waren heel lekker. Vriendelijke bediening.Liefhebbers van de Indiase keuken moeten zeker een keer dit restaurant bezoeken. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 28 maart 2014

Mariska-1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Speciaal een IENS account aangemaakt voor Maharaja.
Wat een toptent! Service is goed. Vriendelijk en behulpzaam.
Het eten.. Ik heb nergens zo lekker Indiaas gegeten.. en geloof me, ik heb er veel geprobeerd.
Butter chicken is goddelijk en de papadums waren heerlijk vers.
Dessert heb ik niet genomen omdat mijn voor- en hoofdgerecht al erg vullend waren.
Ik kom zeker gauw terug!
Dankjewel Maharaja voor een leuke en lekkere avond!

Gegeten op 15 maart 2014

ftgk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier gisteren gegeten, het is een gezellig en leuk restaurant. De ontvangst was gastvrij en de bediening zeer vriendelijk en vlot. De eigenaar vertelde dat hij het restaurant kortgeleden heeft overgenomen, en met nieuw personeel dit weekend was begonnen. Er is een meer dan uitgebreide keuze, Wij namen Aloo Salad Anarkali, Lamb Boti kebab en naan vooraf en daarna een heerlijke Malai Seekh Kebab en Kadhai Chicken. Alles was lekker pittig gekruid. We gaan hier zeker nog eens terugkomen als we weer in Delft zijn.

Gegeten op 9 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Indiaas Restaurant Maharaja in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Indiaas Restaurant Maharaja. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!