a TripAdvisor company

foto's van Indiaas Restaurant Maharaja in Delft - 1 foto's van Indiaas Restaurant Maharaja in Delft - 2 foto's van Indiaas Restaurant Maharaja in Delft - 3 foto's van Indiaas Restaurant Maharaja in Delft - 4

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 212 89 89

Sublieme kruidencombinaties

Een warme glimlach en de geuren en smaken die alleen mysterieuze kruidenmengsels uit India voortbrengen; ervaar al het fijne van India in hartje Delft. Van mild tot spicy, de chef weet precies het juiste gerecht voor jouw smaakpalet op tafel te zetten. En wordt het toch iets te heet, dan is een verkoelende mango lassi de ideale uitkomst.

BenStoffels

Via online reservering

de reservering liep gemakkelijk: via de computer. De ontvangst bij de balie was heel vriendelijk: mijn tafelgenoot en ik mochten van de uitgestalde kruiden proeven en raden wat het was: zoiets schept al meteen een ongedwongen en vriendelijke sfeer. Er was geen bezwaar tegen dat we eerst buiten op een terrasje iets zouden gaan drinken: dat was heel knap: dat het aan de gast wordt overgelaten zelf een initiatief te nemen, ook al was dat ergens anders. We hadden een tafeltje bij het raam uitgezocht en dat was inderdaad vrij, toen we kwamen. Het eten was voortreffelijk: wij kozen voor een zeer pittig gerecht en we werden daarvoor gewaarschuwd; we hebben het erop gewaagd en dat was uitstekend: gedurfd en heerlijk! Langzaam werd de zaal gevuld en dat maakte het gezellig; het geluid bleef goed gedempt - verder is ons weinig opgevallen, want we waren stevig in gesprek en goed aan het eten. Zeer bedankt: een aanrader! En de prijs veel mee: ik was verbaasd en dacht eerst dat ik het niet goed verstaan had!

Gegeten op 8 juli 2016

WimGS

Via online reservering

Heerlijk Indiaas gegeten bij Maharaja. Bediening was snel en prima voor bestellen en eten was er ook snel een heerlijk. Alleen afrekenen duurde ons iets te lang (is op wel meer plaatsen zo).

Gegeten op 24 april 2016

markvanthooft

Met vier personen heerlijk gegeten bij restaurant Maharaja. De gerechten varieerden van mild tot heet en waren authentiek Indiaas. Zeer vriendelijk personeel en ook de service was meer dan goed.

Een echte aanrader!

Mark van 't Hooft

Gegeten op 27 februari 2016

O.Ammerlaan

Via online reservering

We zijn hier nu al meerdere keren geweest en nooit teleurgesteld. Wel heb ik het idee dat de eigenaar of de keuken gewijzigd is, de smaak is wat veranderd maar nog steeds erg goed. Ik kan iedereen aanraden hier eens te gaan eten, u zult niet teleurgesteld worden.

Gegeten op 21 februari 2016

fgribling

Wat een verschrikking, nooit meer. Mensen die een hoger cijfer geven dan een zes weten niet wat kwaliteit is. Drie van ons hadden een menu met lam. In het voorgerecht zal een Lamb Samosa van nietszeggende kwaliteit. Het vlees in de Lamb Currie was vreselijk taai en de currie zelf uiterst flauw van smaak. Daarnaast kregen we een soort droge en taaie worst van lamsvlees. Het dessert was mango-ijs met een dot slagroom uit een goedkope spuitbus. De bediening was klungelig en de serveerster sprak zelfs nauwelijks Engels. De blik in de keuken deed ons walgen en de aankleding van het restaurant smoezelig.

Gegeten op 11 februari 2016

kiyara

Eerder al paar keer gegeten en altijd blij weg gegaan het eten is heerlijk. Zeer Vriendelijk service gehad. We hadden 3 gangen combi menu genomen,Heel verrassend, en lekker.en ik zal snel weer langs komen

Gegeten op 3 oktober 2015

XPrinCessX

Eerder gegeten bij dit restaurant, toen was het goed eten, leuk decor en aardige bediening. En eigenlijk door de eerdere ervaring ouders meegenomen voor de tweede keer.
Helaas...helaas!!

Wij waren een van de eerste gasten en bestelde een voorgerecht. Een uur later was het er nog steeds niet!. Niemand van de bediening kwam melden wat de reden was of ons geruststellen. Verder kwamen er regelmatig mensen binnen om eten af te halen. De mensen die kwamen afhalen werden eerder geholpen dan de mensen in het restaurant. De reden waarom wij zo lang moesten wachten. Er wat van gezegd en plots kwam ons voorgerecht. King Prawns besteld en mogen echt NIET zo genoemd worden want het waren GEEN King Prawns. Zonde!
Hoofdgerecht was super pittig!! Wij zijn wel gewend om heet te eten maar dit was onmenselijk zo heet het eten was. Aan de bediening aangegeven dat dit niet te eten was en we wilden graag wat anders. Wat anders besteld en kreeg het gewoon op de bon. Niet van: 'Ooh sorry, deze krijg je van het huis'.
De bediening bestaat uit 2 personen. Dit restaurant is totaal NIET ingericht voor Take Away en veel mensen in één keer in het restaurant, want dan hebben ze geen tijd voor de mensen in het restaurant.
Vanuit hun kant geen sorry, korting op de rekening of compensatie "drankje van het huis", zij snappen niet echt wat klantvriendelijkheid is.
Vooral vervelend voor onze ouders om dit zo mee te maken. Jammer maar NOOIT meer!

Gegeten op 12 september 2015

O.Ammerlaan

Van buiten valt het restaurant niet echt op, helaas voor de eigenaar. Maar de inrichting is gezellig, vooral het voorste deel. Achterin het restaurant is het (te) donker zonder veel ramen. De bediening is zeer attent en aanwezig zonder hinderlijk te zijn. Je komt echter voor het eten en dat is overheerlijk! We namen Chicken Tikka Massala met extra Garlic Naan, toetje mango ijs. Prima, niet te pittig, ruime hoeveelheid, mooi opgediend. We gaan binnenkort maar weer eens iets anders proberen. Zeker een bezoek waard!

Gegeten op 1 augustus 2015

svg66svg

Hier gegeten met mijn broer en vader, aan een tafel bij het raam op mijn verzoek. De zaak (voorste gedeelte) is niet heel groot, waardoor het vrij luidruchtig was. Mijn vader had goede berichten gehoord, maar ik vond het nogal tegenvallen. De voorgerechten waren duur in verhouding en de hoofdgerechten waren wel goed geprijsd (maar ik heb betere boterkip geproefd). De bijgerechten zoals het naan, ook. Toen mijn broer het nagerecht Gulab Jamun bestelde (deegballetjes in siroop; zoet) beloofde hij mij er één, niet te weten dat hij er maar twee zou krijgen. Ik kreeg mix Kulfi, terwijl ik om normale Kulfi gevraagd had. Beide nagerechten waren respectievelijk € 4,75 en € 7,25 wat niet in verhouding stond tot wat we kregen. Aardig gegeten, maar niet voor herhaling vatbaar. En dankzij de hoge prijzen van vooral de nagerechten, zat mijn fooi er voor hun niet in.

Gegeten op 9 juni 2015

Bevako140

Via online reservering

Afgelopen zondag bij Maharaja gegeten. Dat was een aangename ervaring. Het eten is van uitstekende kwaliteit. Ik had Chicken Tikka Massala en dat was heerlijk. Mijn vrouw had een lamscurry en die was ook voortreffelijk. De bediening is zeer vriendelijk. Omdat het in het voorste gedeelte erg druk was, zaten wij achter en dat is wat minder gezellig. Maar we gaan hier zeker terugkomen.

Gegeten op 19 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Indiaas Restaurant Maharaja in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Indiaas Restaurant Maharaja. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.