Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van  FG Restaurant (voorheen Ivy)  in Rotterdam - 1
  • foto's van  FG Restaurant (voorheen Ivy)  in Rotterdam - 2
  • foto's van  FG Restaurant (voorheen Ivy)  in Rotterdam - 3

FG Restaurant (voorheen Ivy)

1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. Topper 2014
  4. 69% Duurzaam

FG Restaurant (voorheen Ivy)

1. Restaurant
  2. www.fgrestaurant.nl

machi220

Gegeten op 22 augustus 2014

Meulenmathij

Het was de laatste voor ons van de rotterdamse sterrenrestaurants. Het was voortreffelijk en verrassend. Het is wel prijzig. Maar deze verhouding is niet scheef. Wij kozen voor het 7 gangen menu. Je krijgt dan toch 11x eten geserveerd. De amuses waren voortreffelijk. Prachtig. Zo ook het eten. Als je dan iets dat minder was moet noemen dan was het het gamba voorgerecht. Ik miste hier de subtiliteit van de andere gerechten.. De verschillende malen ijs waren prachtig in een hele goede combinatie. Ook vond ik de wijnkeuze uitzonderlijk verrasend en goed. Leuk was dat Francois nog even kwam praten en vertelde over de achtergronden van zijn restaurants. Natuur, onbespoten uit Someren etc. Kortom een belevenis.

Gegeten op 22 augustus 2014

Irene1980

Wat een fantastische creaties worden op het bord gepresenteerd. Daarbij is het ook nog eens heerlijk. Het bijpassend wijnarrangement was helemaal het einde. Bediening is goed maar kan nog iets beter.

Gegeten op 23 mei 2014

leonr26

Hier gegeten met een vriend . We arriveerden als een van de laatste gasten. En begonnen met bubbels. Erg leuk een la in de tafel waar elke keer de verschillende attributen uitkwamen, bestek, en dergelijk. We bestelde een menu van 9 gangen al snel stonden er een aantal amuses op tafel. Het eten was erg smakelijk al ging het niet helemaal goed met onze dieet wensen. Ook was het verrassingseffect weg omdat iedereen in het restaurant hetzelfde eet. Het wow effect mis je dan omdat je het al 5 keer hebt gezien.
De porties zijn ruim en het tempo is goed.

Gegeten op 13 augustus 2014

stamper1981

Al een tijdje stond restaurant bij ons op het lijstje. Al eens eerder geserveerd, maar door een slordige fout van hun afgewezen en later belde ze dat het wel kon! Nu was hey wel gelukt en er was plaats! Leuk detail dat de tafels niet opgedekt zijn, echter als je een hele gedeelte niet opdekt dan ziet het er wat ongezellig uit! We kozen voor 9 gangen, eigenlijk waren we beide achteraf niet verrast! Natuurlijk was het lekker maar niks bijzonders. Niet uitgesproken of gewaagd. De beleving van de gerechten zoals ze worden opgediend is leuk, maar als je om je heen kijkt dan weet je al wat er gaat gebeuren! Geen verrassing meer en allemaal hetzelfde. Bediening is goed, snel en samenwerkend! Echter een persoonlijk praatje zit er niet aan. Jammer gemiste kans. We hebben niet het gevoel om hier nog eens terug te gaan.

leonne

Tijdens een aktie (45 Euro p.p. 3 gangen-menu) hier gereserveerd.
Zaten in het midden gedeelte van de zaak, zonder uitzicht. 2 op de bank, 2 op harde stoelen en veel te dicht op het gesprek van de buren. In de loop van de avond raakten we verhit door de temperatuur.
Eten is prima, leuk opgediend, mooie combinaties. Ik vond alle gerechten wat te ' soft' ; er werden maar enkele smaakpapillen geprikkeld. Juist met zoveel gerechtjes kan er eens een smaak lekker uitspringen!
Ronduit slecht vond ik dat mij 1 keer gevraagd werd wat ik wilde drinken (ik drink geen alcohol). De wijn werd wel in grote getale (duur!!) aangevoerd maar mij werd niets meer gevraagd.
De prachtige kar met evenzo mooie kazen werd tussen de tafeltjes gepropt en de klep van de kar ging open naar de kant van de buren.....je zult niet van kaas houden!!
Kortom....heel gezellig om 1x te doen maar voor zoveel geld zijn er betere restaurants!

Gegeten op 23 mei 2014

léon8

Genoten van het lunch menu. Alles op orde zoals je mag verwachten. Ontvangst en bediening waren prettig. Naar mijn mening een ontspannen sfeer. Het eten was verrassend en de kwaliteit goed. Bij de wijnen werd goed rekening gehouden met onze persoonlijke voorkeuren. Dat deze van elkaar afweken (ik wit tafeldame rood) was geen probleem en werd leuk op ingespeeld. Nieuwsgierig gemaakt door de lunch ben ik benieuwd naar het diner.

Gegeten op 1 augustus 2014

Mark_1978

Na twee geweldige ervaringen besloten we weer eens bij FG te gaan eten. Het eten was lekker, de service was ontzettend goed en het iets aangepaste decor is mooi. Maar in tegenstelling tot de andere twee keer was het niet heel bijzonder. Het was nu lekker eten terwijl beide andere keren het echt een eet belevenis was en de superlatieve ontbraken.
We zullen FG Foodlabs nog wel een keer proberen, maar FG is even van de wishlist af.

Gegeten op 2 augustus 2014

jeroenspaa

Heerlijk lunchmenu gegeten. Iets veranderen of een extra gang? Geen probleem. Mooi concept vol verrassingen, een feestje van begin tot einde. Ga graag nog een keer terug om meer te proeven en hou daarom de 10 nog even in mijn achterzak.

Gegeten op 30 mei 2014

Loes Onos

Hier een fantastische lunch genoten met lekkere amuses, mooie voorgerechten en een absolute topper als hoofdgerecht, kabeljauwrugfilet met gestoofde runderwang, geserveerd met eigen jus en aardappelzalf, geweldig!
Daarna wat kazen van de kaaswagen, met zeer uitgebreid garnituur, en ijs van maccadamia noten met olijfolie geserveerd, mooie combinatie maar wel erg klein.
De inrichting is wel wat koeltjes, de bediening echter warm en vriendelijk, kortom, we komen hier graag terug!

Gegeten op 13 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over FG Restaurant (voorheen Ivy) in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over FG Restaurant (voorheen Ivy) . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.