a TripAdvisor company

foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 1 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 2 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 3 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 4 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 5 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 6 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 7 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 8 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 9 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 10 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 11

FG Restaurant

4. 69% Duurzaam
  6. 2 Michelinsterren
  1. Toon telefoonnummer 010 425 05 20
  2. www.fgrestaurant.nl

Fanatiek genieten aan de maas

Meesterkok Francois Geurds gaat verder, de kracht van simpel en puur met een diep respect voor bereiding en smaak. In zijn smaak laboratorium experimenteert hij eindeloos met ingrediënten voor eigen en pure smaken. Dat alles met het decor van de historie, de durf en de vernieuwing van Rotterdam.

Jan1984

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Eerste amuse was een hapje in de vorm van een miniatuur ijshorentje, letterlijk knetterend in de mond. De beef was lekker, vooral het stoofvlees smaakte goed. Het ijs met kruiden was verrassend lekker. Als afsluiter kregen we een enorme suikerspin! Al met al, superavond

PaulyD

robstrijkers

Via online reservering

De ontvangst was al goed. We hadden een 5 gangen menu vanuit de Iens dinerweek. Dit werd voorafgegaan door 3 amuses, die stuk voor stuk subliem waren. De derde amuse kon zelfs doorgaan voor een voorgerecht! De overige 5 gangen waren verrassend, lekker en stuk voor stuk origineel. De vis was perfect bereid. Daarnaast genoeg keuze in wijnen. De Ripasso Monti Garbi is altijd een goede keuze. Als afsluiting kregen we ook nog een verrassing van de chef! Geweldig.

De inrichting is modern en strak met een open keuken. Wel heel gezellig en warm ingericht. De bediening was uiterst vriendelijk en had verstand van zaken. Je kunt ze gerust om een suggestie vragen en ze kunnen dan iets heel verrassends suggereren. Ik kan iedereen aanbevelen om hier te gaan eten. Ga uit van een avondvullend programma waarin je culinair verwend wordt.

BenPoets

In kader van restaurantweek hier gegeten, hierdoor komt het sterren eten ook binnen bereik van de minder vermogende foody.
Het was perfect!
Nu weer een jaar wachten... maar dat is het waard!

Gegeten op 16 april 2015

max61

Het meest unieke restaurant waar ik ooit geweest ben! Met topservice en een topchef. Van kreeft tot kaviaar tot ossenhaas. En om t af te maken met een heerlijke chardonay erbij! Echt een aanrader voor de fijnproevers!

Gegeten op 13 maart 2015

JNoltes

Samen met vrienden een geweldige culinaire ervaring beleefd. We gingen voor de volle FG beleving en dat waren 11 gangen. De kreeft en kaviaar waren subliem. Ook de presentatie van dit gerecht was verrassend en origineel. Er volgden nog meer geniale gerechten, zoals scheermes met livarvarken, de paddestoelen (wat kan vegetarisch lekker zijn!), garnaal ceviche gegaard, etc.. Ook de nagerechten zoals de miljonairsbiscuit (caramel dat smelt op je tong), het wentelteefje met vijg en vanille waren fantastisch. Alle gerechten werden op originele wijze gepresenteerd. Een van onze tafelgenoten drinkt geen alcohol en heeft een paar non alcoholische cocktails voorgeschoteld gekregen, waarbij ik jaloers werd op de fantastische smaakcombinaties. De wijnen waren ook heel verfijnd en pasten voortreffelijk bij de gerechten. Er zijn maar heel weinig restaurants in Nederland waar de non alcoholische cocktails net zo goed zijn als bij FG. De bediening was vlot, leuke jonge mensen met passie voor hun vak. Het was een geoliede machine.
We hebben diverse 3 Michelin sterren restaurants bezocht in Nederland en we zijn verbaasd dat FG er maar 2 heeft. Wat ons betreft verdienen ze er 3.

Gegeten op 18 april 2015

rémy20

Bijna een jaar geleden hier gegeten en nog steeds goede herinneringen! Sfeervolle zaak met fantastische gerechten. Leuk dat je zo dicht bij het vuur/ de keuken zit. Gin & Tonic cocktail werd aan tafel met verse kruiden bereid. Gastheer Jasper en Maître Kevin verstaan hun vak, net als natuurlijk de witte brigade onder leiding van Francois.

Gegeten op 18 oktober 2014

IngridAd

We werden warm ontvangen, en belanden in een heel gezellig nisje.
Hier zijn we heel de avond top verwend, van de ene smaakbeleving in de andere!
We hadden een 9 gangen menu, met wijnarrangement. De wijnen waren met zorg uitgekozen, en sloten perfect aan.
Het was die avond druk, maar toch leek het of we als enige waren, het ontbrak ons nergens aan.
Dit toprestaurant gaan we zeker nogmaals bezoeken!

Gegeten op 24 maart 2015

aboonstra

Na een zeer positieve kennismaking met de keuken van FG via FG Foodlabs nu toch ook een keer een hele avond eten in dir Rotterdamse twee sterren restaurant. We kozen voor 11 gangen en werden de hele avond verrast. Wauw wat een smaaksensaties! Geweldige combinaties, verfijnde nuances echt top! Ook leuk om een paar amuses te herkennen van Food Labs, we zetten FG op ons lijstje om toch op zijn minst jaarlijks te mogen ervaren.

linda297

Een echte belevenis was onze kennismaking met FG !!!!
Verrassende amuses,
heerlijke gerechten en
ook zelf bij de verwerking betrokken worden was voor ons erg uniek !
Wij komen zeker terug !
Namens Greet, Ineke en Martha een dikke pluim. Linda

Gegeten op 10 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over FG Restaurant in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over FG Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.