a TripAdvisor company

foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 1 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 2 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 3 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 4 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 5 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 6 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 7 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 8 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 9 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 10 foto's van  FG Restaurant in Rotterdam - 11

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 425 05 20

Fanatiek genieten aan de maas

Meesterkok Francois Geurds gaat verder, de kracht van simpel en puur met een diep respect voor bereiding en smaak. In zijn smaak laboratorium experimenteert hij eindeloos met ingrediënten voor eigen en pure smaken. Dat alles met het decor van de historie, de durf en de vernieuwing van Rotterdam.

TheEmilio

Eten was subliem, wijnen sloten goed aan bij de negen gangen. Mooie creaties verschenen per gang op tafel en er werd zeer goed ingespeeld op de wensen van mijn tafelgenoten, qua allergieën e.d. Enige verbeterpunt, wat ik deelde mijn gezelschap, is dat het tempo wel heel laag lag en de tijd tussen gangen wat lang is. Verder zwakte de aandacht voor onze tafel wat af op het einde. Verder een absolute aanrader voor aan avondvullend programma!

Gegeten op 17 juli 2015

vincent136

Mooie avond maar paar kritische punten.
Heerlijke avond gehad met mooie gerechten en nette bediening. Kwaliteit en originaliteit van gerechten zijn top! Prijzen zijn fors maar terecht. Fles plat water (0,75 ltr) E7.- is echter slordig & inhalig voor kwaliteit van restaurant, gemiste kans!!
Beleving van de avond duurde te lang.. 5 gangen diner in 5,5(!) uur, pauzes tussen de gangen (50 min) haalt spanningsboog weg. Nogmaals lekker eten en een leuke belevenis maar met een paar aandachtspunten.

Gegeten op 18 juli 2015

Becky1982

Via online reservering

Dineren bij FG is echt een beleving. Verassende combinaties en op een originele manier geserveerd. Ik kom zeker terug!!!

Gegeten op 8 mei 2015

vinenmo

Voor het eerst hier gegeten. Het eten en de wijn is geweldig. Echt een beleving. De bank is niet erg comfortabel. Ook zaten er erg veel vlekken in . Personeel vriendelijk en behulpzaam. Met extra wensen wordt goed rekening gehouden. Echt en aanrader.

Gegeten op 17 juli 2015

geeta78

Eten was top! Een explosie van smaken in je mond. De bediening was top heel vakkundig en vriendelijk. Het Restaurant was mooi!

Gegeten op 23 april 2015

ReneVoorberg

Voor de 3e keer naar FG geweest, het eten was formidabel. Het was een drukke en zwoele avond, dat was te merken in de bediening. Wij hebben er geen hinder van ondervonden maar her en der ging er wat mis. De alcoholvrije cocktail is een aanrader. Puntjes op de i en die 8 kan omhoog.

Gegeten op 4 juli 2015

PKasen

Genoten van een 3 gangen lunchmenu. Gerechten prachtig gepresenteerd en mooie smaken. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Ook ruime keus in wijnen en gin tonic. Echt een beleving om hier te gaan eten. Wij komen zeker terug voor een diner.

Gegeten op 23 juni 2015

Ab72

Voor de 1e maal wezen dineren bij Fg. Wat een onvergetelijke ervaring was dit op culinair gebied. Wij namen het 7-gangen menu (9-gangen was ook mogelijk) omdat we beslist nog een plekje wilde bewaren voor de fantastische kaaswagen welke bij binnenkomst al stond te pronken. Allereerst werd er een Champagnekar voorgereden aan tafel. Daarna kregen we een aantal amuses toegelicht door de sympathieke bediening. Daarna de gangen genoten van het menu waarbij ons de heldere Bloody Mary het meest is bijgebleven. Een beetje op het verkeerde been gezet door de heldere kleur (ipv traditioneel rood) en dan de volle smaak van tomaat. Verder een top avond gehad in ongedwongen sfeer. Binnenkort gaan we snel een keer terug om dan de Wagyu A5 (de echte!) eens te gaan proeven. Nog een aanrader voor de Gin liefhebbers, neem beslist iets uit het waanzinnige assortiment Gin's.

Gegeten op 23 juni 2015

kmjf

puur verwennerij! topavond gehad van begin tot einde. Gastvrij ontvangst, goede bediening in een ontspannen setting. Eten is echt geweldig. Genoten van een 9 gangen menu met bijpassende wijnen, echt heelijk. Ieder gerecht is weer een verassing: pically ijsje met knetter candy enz enz! Kortom het complete plaatje is uitmuntend. We will be back!

Gegeten op 20 juni 2015

Lindaproeft

De gerechten zagen er stuk voor stuk prachtig uit, maar belangrijker: ze smaakten heerlijk! Verassende combinaties, heerlijke wijnen erbij. Bediening was zeer vriendelijk en ondanks de wat grotere groep die naast ons zat, voelden we ons verwend.

Gegeten op 17 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over FG Restaurant in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over FG Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.