• foto's van Eeterij het Wapen van Kattuk in Katwijk - 1

• 8.5 10 15

• 8.0

• 7.8

Uit & Eten

Pal achter de boulevard van Katwijk aan Zee zit dit warme en gezelige restaurant. Geniet van Frans-Nederlandse gerechten in een ontspannen atmosfeer. De bediening is niet alleen zeer vriendelijk, maar ook nog eens snel en attent. Wat wil je nog meer?

Rammer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in het Wapen van Kattuk. Bij toeval hebben wij dit restaurant gevonden, maar wat een feest om daar te eten. Vooraf had mijn vrouw de tonijn pizza, heel mooi en lekker gerechtje. Ik had coquilles en dat was een tijd geleden dat ik ze zo gegeten heb. Als hoofdgerecht hadden wij allebei bavette, heerlijk mals vlees en vol van smaak. Bij het voorgerecht hadden wij allebei een witte huiswijn deze was goed en bij het hoofdgerecht op aanraden van de gastheer een mooie Chianti.Als nagerecht hadden we allebei Miljonairs gebak,voortreffelijk! Al met al een leuke avond gehad met de juiste service.

Gegeten op 6 april 2014

Thea111
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit was ons eerste bezoek aan dit restaurant. Het was erg druk, maar gelukkig was er nog een tafel voor ons gezelschap van 4 personen beschikbaar. De ontvangst was vriendelijk, inschenken drankje en bestelling opnemen gingen ook vlot en goed. Daarna kwam het grote wachten op ons voorgerecht, dat duurde bijna een uur. We vonden het geen goede service dat hier niet over werd gecommuniceerd. Wel werd regelmatig gevraagd of we iets wilden drinken. Ons langverwachte voorgerecht was een overheerlijke uiensoep en een voortreffelijke tomatensoep. Bij het hoofdgerecht was de op de huid gebakken kabeljauw erg lekker. Wat jammer was dat er maar weinig groenten werden geserveerd, voor 4 personen een klein schaaltje rauwkost. Op het moment dat we dat wilden bijbestellen was de bediening zo druk bezig met het opruimen van de tafels voor de volgende ronde, dat de nog aanwezige gasten geen aandacht meer kregen. Daardoor kregen we het gevoel een nummer te zijn i.p.v een gast. Onbevredigd gevoel. Ondanks het goede eten en het feit dat we wel zien dat iedereen keihard aan het werk is, zullen we hier niet meer terug komen.

Gegeten op 29 maart 2014

rietenab
  • Recensies in de laatste twee jaar

Werkelijk voortreffelijk gegeten. De soepen, tomaten- en uiensoep waren heerlijk. De kabeljauw uitstekend gebakken op de huid. Mijn partner heeft een afkeer van champignons. Zonder iets te vragen werd haar schnitzel voorzien van een heerlijke gratiné. Super!
De bediening was terughoudend, maar zeer attent op de goede momenten.

Gegeten op 18 maart 2014

dfkuijt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een top tent , we hebben hier gegeten i.v.m.de restaurantweek . Het menuutje en het wijnarrangement zijn echt voor herhaling vatbaar. Gezellige bediening, ik zeg niks meer aan doen.

Gegeten op 9 maart 2014

ron49
  • Recensies in de laatste twee jaar

eten te laat op gedient wij moesten naar soldaat van oranje, er wat van gezegd maar werd
afgesnauwd door de bediender . ik kom hier nooit meer

Gegeten op 29 november 2013

heleenvis
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al meerdere malen tot volle tevredenheid hier gegeten. Nu een 3-gangen diner tijdens de IENS-dinerdagen. Wederom uitstekend bevallen. Mooi opgemaakte borden met smakelijke gerechten. Superverse tonijn vooraf, daarna een gesneden biefstuk omringd door smakelijke toefjes van ik-weet-niet-meer-precies-wat. Prima toetje.

Gegeten op 26 juni 2013

Leo64
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs voor de eerste keer dit restaurant bezocht. We hebben het driegangenmenu welke in het kader van de nationale dinerweek wordt aangeboden, besteld. Dit is het menu dat in de recensie van 21 juni wordt beschreven. We hebben heerlijk gegeten, ook mijn kinderen die tieners zijn. De hoeveelheid op de borden was prima. De bediening alert en vriendelijk. Prima gastheer-/vrouwschap! De gangen werden in goed tempo opgediend. Er werd bij het menu een wijnarrangement aangeboden. Hiervan heb ik alleen de eerste wijn besteld. Er moest immers nog autogereden worden. De wijn was prima. De dessertwijn in het arrangement ken ik, en past goed bij het dessert. Tot slot merk ik op dat consumpties en een fles water zeer redelijk geprijsd zijn.

Het restaurant ligt op een steenworp van de boulevard. Na afloop van het restaurantbezoek nog lekker op de boulevard uitgewaaid. Heerlijke avond gehad.

Gegeten op 22 juni 2013

huugemmy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uiteraard weer fantastisch gegeten!!
Nergens wat op aan te merken,
alles was top.
En de wijn was ook heerlijk!!
Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 juni 2013

Nelis01
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben genoten van een heerlijk drie-gangen menu.Grootste pluspunt van dit restaurant vinden wij de zeer attente en vlotte bediening.

Gegeten op 21 juni 2013

Henk-Messemaker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n zessen hebben we ons laten verrassen. Bij binnenkomst een prosecco. De menu kaart die op tafel werd gezet gaf aan dat dit een culinair hoogstandje zou zijn van de kok. Gestart met aspergesoep in amuse glaasje. Daarna een plateau met tonijn en coquilles. Het hoofd gerecht Bavette gerain fed USA of terwijl overheerlijke ossenhaas. Het nagerecht crème brullee met ijs en verse aardbeien. in 1 woord fantastisch. Bij ieder gerecht een ander wijntje die perfect afstemde op de gerechten. De bediening was klantgericht vriendelijk. Perfecte sfeer. Al met al een aanrader voor een heerlijk culinair avondje uit.

Gegeten op 21 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Eeterij het Wapen van Kattuk in Katwijk

Schrijf hieronder je recensie over Eeterij het Wapen van Kattuk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!