a TripAdvisor company

foto's van Eeterij het Wapen van Kattuk in Katwijk - 1 foto's van Eeterij het Wapen van Kattuk in Katwijk - 2 foto's van Eeterij het Wapen van Kattuk in Katwijk - 3 foto's van Eeterij het Wapen van Kattuk in Katwijk - 4 foto's van Eeterij het Wapen van Kattuk in Katwijk - 5 foto's van Eeterij het Wapen van Kattuk in Katwijk - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 401 80 10

Uit & Eten

Pal achter de boulevard van Katwijk aan Zee zit dit warme en gezelige restaurant. Geniet van Frans-Nederlandse gerechten in een ontspannen atmosfeer. De bediening is niet alleen zeer vriendelijk, maar ook nog eens snel en attent. Wat wil je nog meer?

gitana1

Via online reservering

Heerlijk gegeten voorafgaande aan de voorstelling van soldaat van Oranje. Vriendelijke bediening en het eten werd vlot opgediend. Het eten en de wijn waren van hoge kwaliteit. Echt een aanrader en kom hier zeker nog wel een keer terug!

Gegeten op 24 juli 2015

MarisenEric

Wat een goede service in dit leuke restaurant. Personeel super vriendelijk, denkt met je mee en doet goede suggesties waar je zeker geen spijt van krijgt. Betaalbaar en je krijgt waar voor je geld. Hebben echt genoten van de tonijn!! En de dessert maakten het helemaal af. Goed en lekker eten.
Zeker een aanrader! In combi met een avondje "soldaat van Oranje" een perfect avond uit.

Gegeten op 3 juli 2015

mjutten

Na de middagvoorstelling van soldaat van Oranje bij Wapen van Kattuk binnengelopen. De reservering van IENS was helaas niet binnengekomen. Maar ze hadden nog plek tot 20:00. We konden de bevestigingsmail van IENS nog laten zien. (Tip.. telefonisch reservering checken, het was al meer gebeurd. Lijkt me actiepuntje voor IENS ? )

super gegeten !
Spareribs heerlijk, maar Duitse portie. Heel gevecht om het bord netjes leeg achter te laten, maar gewonnen. Biefspies zag er heerlijk uit. Tonijn met sesam, wakame...voor de dames. Niemand horen klagen.
Toetjes... miljonairs biscuit: vingerlikkend goed maar een bom. Gefrituurd ijs was de beste keus. Eigenlijk was er te veel keus. Nog gevraagd voor een toetje in tapas-style. Maar dat was niet mogelijk. Dan met 4 man maar even afstemmen.

We zagen diverse mensen zonder reservering weer naar buiten gaan. Dus reserveer (en controleer). Zeker de moeite waard.

Gegeten op 11 juli 2015

evelien-iens

Via online reservering

Afgelopen zaterdag met 6 man voor het eerst wezen eten bij Eeterij het Wapen van Kattuk (voordat we naar Soldaat van Oranje gingen). We hebben ervan genoten. De bediening is erg vriendelijk en het eten was erg goed. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 23 mei 2015

carnimi1

Afgelopen zaterdag nog net kunnen reserveren bij het Wapen van Kattuk. Een avondje uit eten met mijn vriend, en het was heerlijk! Omdat we vroeg waren (de allereersten om half 6) kregen we volop aandacht van de bediening, op een prettige manier. Gekozen voor het driegangen verrassingsmenu. Vooraf buikspek & pulled pork, perfect klaargemaakt, zo zacht als boter. Daarna skrei, welke ik zelf te saai vond. De saus maakte dit ook niet goed helaas. Het dessert: bread & butter met kaneelijs! Daar maak je mij erg blij mee.
Bediening was prettig informeel, dat zorgde voor een gezellige sfeer. Onze glazen zijn ook geen moment leeg geweest!
Enige minpunt: het brood dat we vooraf kregen ('vast een broodje op tafel?') stond er op de bon bij. Ik verwacht dat zoiets deel van de service is, ténzij het duidelijk 'verkocht' wordt. In dit geval was het mij niet duidelijk dat je de keuze had wel of niet voor brood te gaan.
Verder een erg fijne avond gehad, zou er zo weer gaan eten!

Gegeten op 21 maart 2015

fijnproevertje

Afgelopen zaterdag hier voorafgaand aan de Soldaat van Oranje een hapje gegeten. Leuke zaak, vriendelijk en vlot personeel en prima eten. We waren met z'n vieren en hebben a la carte gegeten. Vooraf hadden 2 personen de coquilles, erg lekker. Ik had de tonijn en deze was ook prima. De laatste persoon had de carpaccio en dit was eigenlijk het enige gerecht wat tegenviel. Erg bleek rundvlees en zoveel overbodige smaken en garneringen dat je het rundvlees bijna niet meer proeft. Niet de bedoeling van een carpaccio toch? Verder lekker warm Turks brood erbij. Hoofdgerechten twee maal de kabeljauw, gewoon goed. Eenmaal de hertenbiefstuk, perfect gebakken en heerlijk. Alleen jammer dat er dan een stoofpeertje bij ligt waar het klokhuis nog in zit. Dit zie ik vaker en vind ik raar. Ikzelf had de grain fed bavette en weet uit ervaring dat dit vlees erg lekker is mits goed gegaard. Nou, deze was perfect gegrild! Je moet iets meer kauwen als bij een stuk ossenhaas of entrecote, maar zo veel meer smaak! Aanrader..... Na hadden we een crème brulee en een miljonairs biscuit, de andere twee namen Italian koffie. Ook allemaal prima in orde. Wijntjes en biertjes waren ook dik in orde. We waren mooi op tijd klaar om richting de musical te gaan en vonden het een topbegin van de avond. Op basis van onze ervaring kunnen wij dit iedereen van harte aanbevelen!

Gegeten op 27 december 2014

dick79

Effe lekker een avondje uit eten om te genieten.
Gezellige ontvangst door leuk bedienend personeel.
Ook altijd hallo zeggen tegen de chef kok.
Heerlijk voorgerecht: super lekker broodje, en een "boswandeling".
Hoofdgerecht: hert, hazerug en sucade ( o man wat lekker).
Een heerlijke whiskey als afsluiter van een heerlijke avond vol van smaak en gezelligheid.
Van alles echt ruim voldoende, was wederom weer een top avond.

Dick en Nelleke

Gegeten op 5 december 2014

Bert1307

Via Iens in Katwijk tgv een bezoek aan Soldaat van Oranje het Wapen van Kattuk gevonden. Het bleek een goede keus. Als voorgerecht viel de keuze op de geitenkaas met honing en pijnboompitten; een carpaccio, die opviel qua opmaak en omvang; een erg originele 'tonijn pizza' en een boswandeling (eend, lever, biet en kletzenbrood). Het hoofdgerecht bestond uit een schnitzel, entrecote, hazenrug en voor ons een primeur de bavette. Helaas voor mijn persoon 'deelden' de drie tafelgenoten mee in de bavette. Unaniem: heerlijk van smaak met een goede structuur. Een oordeel dat ook gold voor de overige gerechten. De nagerechten bestonden uit de creme brullee, onbelievebol, hangop en de gevulde soes. Minpunten: ja, geen karaf water, alleen betaald flessenwater ( -/- 1 punt service) en de Soldaat van Oranjestress. Je zult maar naar de avondvoorstelling willen, dan is het wel dooreten. Waarom niet een half uur eerder open?? Brengt ook rust voor de niet-Soldaatgangers. Anderzijds is het een verdiend succes om met twee ronden volledige tafelbezetting een avond te kunnen draaien. Kortom, een genoegen om hier te eten en Peter H. als cadeau krijg je van ons dinerbonnen van en voor het Wapen van Kattuk en kun je met een voldaan gevoel naar de voorstelling gaan

Gegeten op 29 november 2014

Denhog1990

Wij zijn hier met 4 personen wezen eten op zondag. Het duurde niet lang voordat iedere stoel bezet was. Het is een klein restaurant die volgens mij zijn plaatsen bijna altijd wel vol weet te krijgen. Goede bediening en genoeg tijd tussen de gerechten door. Vooraf hadden 2 personen carpacchio, iemand had de chevre en ik zelf had de tomatensoep (deze was erg lekker!) Ook de andere voorgerechten vielen goed in de smaak.

Hoofdgerechten waren Sateh babi 2x, 1x kabeljauw en 1x de biefspies. Wij waren allemaal tevreden! Dit restaurant torent wat mij betreft alleen niet boven andere restaurants uit in Katwijk. We hebben gewoon lekker gegeten, en we zouden het allen zo weer doen.

Gegeten op 1 juni 2014

Rammer

Heerlijk gegeten in het Wapen van Kattuk. Bij toeval hebben wij dit restaurant gevonden, maar wat een feest om daar te eten. Vooraf had mijn vrouw de tonijn pizza, heel mooi en lekker gerechtje. Ik had coquilles en dat was een tijd geleden dat ik ze zo gegeten heb. Als hoofdgerecht hadden wij allebei bavette, heerlijk mals vlees en vol van smaak. Bij het voorgerecht hadden wij allebei een witte huiswijn deze was goed en bij het hoofdgerecht op aanraden van de gastheer een mooie Chianti.Als nagerecht hadden we allebei Miljonairs gebak,voortreffelijk! Al met al een leuke avond gehad met de juiste service.

Gegeten op 6 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Eeterij het Wapen van Kattuk in Katwijk

Schrijf hieronder je recensie over Eeterij het Wapen van Kattuk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.