a TripAdvisor company

2. Biologisch
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 753 95 04

Hedejong

Wij hadden een vriendinnendag cadeaubon van Hema, die een waarde van 50 euro had. Hiervoor kregen we de uitgebreidste high-tea die er was. Maar dit was erg mager; 1 pot thee met z'n 2en, 4 kleine stukjes sandwich per persoon, 5 verschillende koekjes ter grote van een 2 euromunt en dan nog allebei 1 scone. Daarbij kwam nog een smoothie en prosecco. Wij zijn nog nooit bij een high tea geweest waar we met honger weggingen! Voor deze prijs verwacht je echt veel meer, dit was onze duurste high tea ooit en ik zou Queens aanraden om eens bij wat andere high-tea aanbieders te kijken. Een zandkoekje/chocoladekoekje en thee kun je niet voor 25 euro per persoon verkopen. Taartjes, muffin, cakejes etc. zou al wat meer in de richting komen.

Gegeten op 15 augustus 2015

nesta

Vandaag onze Giftforyou voucher besteed bij Queens. Toch wel een teleurstelling moet ik zeggen. Sandwiches erg droog evenals de scone. Schaaltje zoet wel lekker. Omdat onze voucher een hogere waarde had dan de prijs van de High Tea en ik daar een opmerking over maakte kregen we er een smoothie bij. Lekker maar hoeft niet voor mij bij een High Tea. Een warm hapje erbij was lekkerder geweest. Vond het echt geen 19.50 pp waard. Zaak zat vol met mensen die via Social Deal aten voor 10 euro pp.

Gegeten op 16 augustus 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Wat jammer om te lezen! Wat jammer dat u een attent gebaar niet weet te waarderen. We maken zelf ons brood en wellicht is dat voor u als anders cq. minder lekker ervaren. Gelukkig weten veel mensen wel het huisgemaakte te waarderen!

Geniet_je

Zo veel goede dingen gehoord dus ik met vriendin een high-tea doen. De uitgebreide, met wat extra hartig en onbeperkt thee. We hadden gereserveerd, maar toen we aankwamen was het een behoorlijke chaos ivm een vrijgezellenfeestje. De bediening was vriendelijk, maar ze hadden het niet helemaal onder controle leek het wel. Het was uiteraard druk, maar toch een beetje jammer dat je slecht contact kreeg. Het eten was niet spectaculair, maar ook niet slecht. De zoete dingen waren veel beter dan de hartige. Echter was het voor ons als late lunch te weinig, iets wat je voor dat geld wel mag verwachten. Decor was voor mijn smaak een beetje te zoet, iets stoerder had wel gemogen. Voor een kopje thee op het terras met een taart erbij kom ik misschien wel terug, maar de high tea laat ik links liggen.

Gegeten op 6 juni 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Bedankt voor je reactie. Wij hebben inderdaad inmiddels een goede naam opgebouwd. Het is inderdaad juist dat doordat andere gasten onverwachts met een dubbel zo grote groep kwamen, we het niet goed onder controle hadden. Het was ook een ontzettende drukke dag, waarbij deze onvoorziene situatie ons overrompeld heeft. Dat je de high tea als weinig hebt beleefd is iets dat we zelden horen. Is er wel gevraagd of alles naar wens was?
We hebben drie locaties met een verschillende inrichting. Op welke locatie ben je geweest?
Je bent welkom om de high tea opnieuw te doen op een andere locatie, zonder kosten.
Reserveer online via www.queens-amersfoort.nl en zet erbij dat het vanwege de Iens recensie is.

RichardvK

Ondanks veelbelovende verhalen zijn we hier gaan eten. Het viel behoorlijk tegen. Er was niet of nauwelijks schoongemaakt en onze tafel plakte aan alle kanten daarnaast zit je in een soort ratjetoe van meubeltjes wat met zo'n tafel niet echt toevoegt aan de sfeer. Het gebak was droog en oud, ze maken het zelf geloof ik maar dit kun je niet verkopen... Uit goodwill (en met tegenzin) toch maar opgegeten. De bediening deed het leuk maar heeft nog een hoop te leren want we kregen geen enkele kans om aan te geven wat er mis ging. Jammer, want het concept is hartstikke leuk!

Gegeten op 5 februari 2015

gerklaver

Ik heb een heerlijke koffie met iets lekkers gedronken en gegeten bij Queens. Via de kruitvat bon. Een echte aanrader.
Personeel was ook erg vriendelijk. De bon werkte namelijk niet zoals het moest, maar het personeel reageerde heel goed op door het op een andere manier te proberen en ons te helpen.

Gegeten op 10 januari 2015

petra159

Ik had een chocoverleiding gekregen . dus ik samen met mijn dochter naar Amersfoort . De inrichting is erg gezellig , meisjes heel aardig . We kregen 2 drankjes en een etagere met huis gemaakte lekkernijen , we dachten eerst wel ; is dit alles !? Maar het was erg machtig dus voldoende. Wij verlieten Amersfoort met een volle maag , net voordat we het station binnen liepen werd ik gebeld door Queens ; of een van ons haar mobiel was vergeten ?! Schrik , ja hoor mijn dochter haar mobiel. Wat attent zeg dus de service een dikke 10 !!

Gegeten op 28 oktober 2014

deborah18

Wat een deceptie. Goede verhalen gehoord, dus op zondag gaan lunchen. Serveerster was chagrijnig, onder de tafels lag (ondanks het vroege tijdstip) nog allemaal viezigheid en etensresten. Mijn man een broodje blt, twee bruine boterhammen met in totaal twee reepjes spek, sla en tomaat en laag zout er overheen gestrooid. Veel te zout en de 7.95 die ervoor gerekend wordt vind ik een belediging. De koekjes bij de koffie leken oudbakken waren en taai. Eens maar nooit weer. Echt heel jammer.

Gegeten op 14 september 2014

Marithommersom

Samen met een vriendin ben ik gaan lunchen bij Queens (Hof 21). De sfeer was gezellig en het decor het was leuk aangekleed. Er waren verschillende mogelijkheden waar je kon zitten. Zelf zaten we boven en hadden we een mooi uitzicht op het plein en een oude kerk. Het eten was buitengewoon lekker. De service was ook erg goed. Ze dachten mee en hebben ons goed geholpen. Kortom zeker een aanrader!

Gegeten op 29 augustus 2014

bowi

Samen met een vriendin bezocht ik Queens omdat ik een cadeaubon had gekregen voor een chocolade verleiding. Geen idee wat dat zou inhouden. Helaas viel het wat tegen. We kregen een etagère met 5 lekkernijen en twee drankjes. De lekkernijen die werden geserveerd, waren wel erg minimaal.

Gegeten op 30 april 2014

Veltje

Tijdens een verwen/shop dagje met mijn vriendin Queens aan gedaan voor een high tea. Het pand is niet zo groot en de inrichting ietwat rommelig, maar desondanks wel gezellig.

De Queens high tea was verrukkelijk. Alles was vers en zelfgemaakt. De scones om je vingers bij op te eten, niet te droog, gewoon prima.
De salade op de sandwiches was huisgemaakt. Heerlijk brood en ook de zoetige hapjes konden ons bekoren. De worteltaart super!

Voorheen bij Christeas geweest, deze is helaas gesloten, maar Queens is een prima alternatief gebleken.

Gegeten op 23 oktober 2013

Restaurant - 5 december 2013

Wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben van de Queens High Tea! We maken inderdaad alles in eigen huis, ook de salades. De worteltaart is inmiddels een klassieker waar veel gasten ons een complimenten voor maken. Fijn dat jullie ook opgemerkt hebben dat de worteltaart super was!

Schrijf zelf een recensie over Queens in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Queens. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.