a TripAdvisor company

2. Biologisch
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 753 95 04

RichardvK

Ondanks veelbelovende verhalen zijn we hier gaan eten. Het viel behoorlijk tegen. Er was niet of nauwelijks schoongemaakt en onze tafel plakte aan alle kanten daarnaast zit je in een soort ratjetoe van meubeltjes wat met zo'n tafel niet echt toevoegt aan de sfeer. Het gebak was droog en oud, ze maken het zelf geloof ik maar dit kun je niet verkopen... Uit goodwill (en met tegenzin) toch maar opgegeten. De bediening deed het leuk maar heeft nog een hoop te leren want we kregen geen enkele kans om aan te geven wat er mis ging. Jammer, want het concept is hartstikke leuk!

Gegeten op 5 februari 2015

gerklaver

Ik heb een heerlijke koffie met iets lekkers gedronken en gegeten bij Queens. Via de kruitvat bon. Een echte aanrader.
Personeel was ook erg vriendelijk. De bon werkte namelijk niet zoals het moest, maar het personeel reageerde heel goed op door het op een andere manier te proberen en ons te helpen.

Gegeten op 10 januari 2015

petra159

Ik had een chocoverleiding gekregen . dus ik samen met mijn dochter naar Amersfoort . De inrichting is erg gezellig , meisjes heel aardig . We kregen 2 drankjes en een etagere met huis gemaakte lekkernijen , we dachten eerst wel ; is dit alles !? Maar het was erg machtig dus voldoende. Wij verlieten Amersfoort met een volle maag , net voordat we het station binnen liepen werd ik gebeld door Queens ; of een van ons haar mobiel was vergeten ?! Schrik , ja hoor mijn dochter haar mobiel. Wat attent zeg dus de service een dikke 10 !!

Gegeten op 28 oktober 2014

deborah18

Wat een deceptie. Goede verhalen gehoord, dus op zondag gaan lunchen. Serveerster was chagrijnig, onder de tafels lag (ondanks het vroege tijdstip) nog allemaal viezigheid en etensresten. Mijn man een broodje blt, twee bruine boterhammen met in totaal twee reepjes spek, sla en tomaat en laag zout er overheen gestrooid. Veel te zout en de 7.95 die ervoor gerekend wordt vind ik een belediging. De koekjes bij de koffie leken oudbakken waren en taai. Eens maar nooit weer. Echt heel jammer.

Gegeten op 14 september 2014

Marithommersom

Samen met een vriendin ben ik gaan lunchen bij Queens (Hof 21). De sfeer was gezellig en het decor het was leuk aangekleed. Er waren verschillende mogelijkheden waar je kon zitten. Zelf zaten we boven en hadden we een mooi uitzicht op het plein en een oude kerk. Het eten was buitengewoon lekker. De service was ook erg goed. Ze dachten mee en hebben ons goed geholpen. Kortom zeker een aanrader!

Gegeten op 29 augustus 2014

bowi

Samen met een vriendin bezocht ik Queens omdat ik een cadeaubon had gekregen voor een chocolade verleiding. Geen idee wat dat zou inhouden. Helaas viel het wat tegen. We kregen een etagère met 5 lekkernijen en twee drankjes. De lekkernijen die werden geserveerd, waren wel erg minimaal.

Gegeten op 30 april 2014

Veltje

Tijdens een verwen/shop dagje met mijn vriendin Queens aan gedaan voor een high tea. Het pand is niet zo groot en de inrichting ietwat rommelig, maar desondanks wel gezellig.

De Queens high tea was verrukkelijk. Alles was vers en zelfgemaakt. De scones om je vingers bij op te eten, niet te droog, gewoon prima.
De salade op de sandwiches was huisgemaakt. Heerlijk brood en ook de zoetige hapjes konden ons bekoren. De worteltaart super!

Voorheen bij Christeas geweest, deze is helaas gesloten, maar Queens is een prima alternatief gebleken.

Gegeten op 23 oktober 2013

Restaurant - 5 december 2013

Wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben van de Queens High Tea! We maken inderdaad alles in eigen huis, ook de salades. De worteltaart is inmiddels een klassieker waar veel gasten ons een complimenten voor maken. Fijn dat jullie ook opgemerkt hebben dat de worteltaart super was!

Ladylovesalot

Ontbeten na een B&B overnachting. Ontbijt was vooral veel. Smakelijk ook zeker, meisjes in de bediening heel erg vriendelijk. Het decor vonden wij rommelig, wel leuk maar een beetje een Xenos uitstraling.

Gegeten op 31 oktober 2013

Restaurant - 5 december 2013

Gezellig dat jullie bij ons overnacht hebben en ontbeten hebben. Jammer dat je onze voorkeur voor inrichting niet hebt kunnen waarderen. Bij de Xenos komen we zelden ;)..

Meesterproever - 24 december 2013

Smaken verschillen, het was erg gezellig in ieder geval!

!

Zoya

We hadden een GiftFor2 Lunchbon van 32€
Achteraf wilde ik dat we daarvoor een ander restaurant hadden uitgekozen,omdat we het idee hebben dat wanneer je een pas inlevert het toch al betaald is,en Queens dan niet meer zo haar best doet het een geslaagde lunch te laten zijn.
We kregen één keer koffie met een mini puntje taart.
Het andere koekje hoorde gewoon bij de koffie.
Verder kregen we 6 puntjes sandwich(vanuit de keuken hoorden we dat er geen zalm was,terwijl we gereserveerd hadden)
Het beleg was een overigens lekkere salade,en een plakje ham.
Al met al dus eigenlijk 3 boterhammen.
verder een bakje sla met tomaat en een glas sap.
Er werd ons niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden,de serveersters waren vooral aan het kletsen in de keuken.
Wat verder ook resulteerde in het na 20 minuten aan het stel naast ons vragen of ze wat te drinken en eten wilden bestellen.
Wat ons opviel is dat er geen duidelijke leiding is,iedereen doet maar wat.
Ook het in en uit lopen van B&B gasten vinden we erg storend.
Al met al vinden we de lunch die ons werd geserveerd zeker geen 32€ waard.
Jammer van dit Kado aan ons dat we dit in Queens verzilverd hebben.

Gegeten op 18 augustus 2013

Restaurant - 5 december 2013

Wij danken jullie voor de moeite die jullie hebben genomen om jullie gedachten te delen. Onze lunch omvat een kopje koffie/thee met een schaal lekkers. Sandwiches 4 soorten, smoothie en een salade. Alles huisgemaakt. Een complete lunch voor 16 euro per persoon.

TomZ

Met een kennis hier (locatie Groenmarkt, op de Hof zit ook een zaak) gegeten bij het Latin Jazz Diner. Dat was erg aangenaam en ook zeer gezellig. Er werd een prima driegangenmenu (Tapas menu) geserveerd voor een zeer schappelijke prijs. We hadden o.a. een linzensoep, een rijstgerecht met courgettesaus, Turkse gehaktballetjes, salade en een prima pasta met garnalen. Als dessert een schaal vol grote stukken taart. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren (Paula Bouwer en haar dochter Lisette de Jong) die ook nog een B&B in hetzelfde pand hebben.

Gegeten op 16 augustus 2013

Restaurant - 5 december 2013

Wat leuk dat jullie er waren! Het was ontzettend geslaagd met onze Tapas&Tunes avond.

Schrijf zelf een recensie over Queens in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Queens. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.