Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Queens

2. Biologisch
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 753 95 04

deborah18

Wat een deceptie. Goede verhalen gehoord, dus op zondag gaan lunchen. Serveerster was chagrijnig, onder de tafels lag (ondanks het vroege tijdstip) nog allemaal viezigheid en etensresten. Mijn man een broodje blt, twee bruine boterhammen met in totaal twee reepjes spek, sla en tomaat en laag zout er overheen gestrooid. Veel te zout en de 7.95 die ervoor gerekend wordt vind ik een belediging. De koekjes bij de koffie leken oudbakken waren en taai. Eens maar nooit weer. Echt heel jammer.

Gegeten op 14 september 2014

Marithommersom

Samen met een vriendin ben ik gaan lunchen bij Queens (Hof 21). De sfeer was gezellig en het decor het was leuk aangekleed. Er waren verschillende mogelijkheden waar je kon zitten. Zelf zaten we boven en hadden we een mooi uitzicht op het plein en een oude kerk. Het eten was buitengewoon lekker. De service was ook erg goed. Ze dachten mee en hebben ons goed geholpen. Kortom zeker een aanrader!

Gegeten op 29 augustus 2014

bowi

Samen met een vriendin bezocht ik Queens omdat ik een cadeaubon had gekregen voor een chocolade verleiding. Geen idee wat dat zou inhouden. Helaas viel het wat tegen. We kregen een etagère met 5 lekkernijen en twee drankjes. De lekkernijen die werden geserveerd, waren wel erg minimaal.

Gegeten op 30 april 2014

Veltje

Tijdens een verwen/shop dagje met mijn vriendin Queens aan gedaan voor een high tea. Het pand is niet zo groot en de inrichting ietwat rommelig, maar desondanks wel gezellig.

De Queens high tea was verrukkelijk. Alles was vers en zelfgemaakt. De scones om je vingers bij op te eten, niet te droog, gewoon prima.
De salade op de sandwiches was huisgemaakt. Heerlijk brood en ook de zoetige hapjes konden ons bekoren. De worteltaart super!

Voorheen bij Christeas geweest, deze is helaas gesloten, maar Queens is een prima alternatief gebleken.

Gegeten op 23 oktober 2013

Ladylovesalot

Ontbeten na een B&B overnachting. Ontbijt was vooral veel. Smakelijk ook zeker, meisjes in de bediening heel erg vriendelijk. Het decor vonden wij rommelig, wel leuk maar een beetje een Xenos uitstraling.

Gegeten op 31 oktober 2013

Zoya

We hadden een GiftFor2 Lunchbon van 32€
Achteraf wilde ik dat we daarvoor een ander restaurant hadden uitgekozen,omdat we het idee hebben dat wanneer je een pas inlevert het toch al betaald is,en Queens dan niet meer zo haar best doet het een geslaagde lunch te laten zijn.
We kregen één keer koffie met een mini puntje taart.
Het andere koekje hoorde gewoon bij de koffie.
Verder kregen we 6 puntjes sandwich(vanuit de keuken hoorden we dat er geen zalm was,terwijl we gereserveerd hadden)
Het beleg was een overigens lekkere salade,en een plakje ham.
Al met al dus eigenlijk 3 boterhammen.
verder een bakje sla met tomaat en een glas sap.
Er werd ons niet gevraagd of we nog wat te drinken wilden,de serveersters waren vooral aan het kletsen in de keuken.
Wat verder ook resulteerde in het na 20 minuten aan het stel naast ons vragen of ze wat te drinken en eten wilden bestellen.
Wat ons opviel is dat er geen duidelijke leiding is,iedereen doet maar wat.
Ook het in en uit lopen van B&B gasten vinden we erg storend.
Al met al vinden we de lunch die ons werd geserveerd zeker geen 32€ waard.
Jammer van dit Kado aan ons dat we dit in Queens verzilverd hebben.

Gegeten op 18 augustus 2013

TomZ

Met een kennis hier (locatie Groenmarkt, op de Hof zit ook een zaak) gegeten bij het Latin Jazz Diner. Dat was erg aangenaam en ook zeer gezellig. Er werd een prima driegangenmenu (Tapas menu) geserveerd voor een zeer schappelijke prijs. We hadden o.a. een linzensoep, een rijstgerecht met courgettesaus, Turkse gehaktballetjes, salade en een prima pasta met garnalen. Als dessert een schaal vol grote stukken taart. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren (Paula Bouwer en haar dochter Lisette de Jong) die ook nog een B&B in hetzelfde pand hebben.

Gegeten op 16 augustus 2013

Minke

Vorig jaar vierde ik op een zaterdagavond mijn 50ste verjaardag met 50 man bij Queens op de Groenmarkt. Alles was prima geregeld, lekkere hapjes, etc. En gisteren vierden we de 16e verjaardag van onze dochter bij Queens op de Hof met een high tea. Allerlei heerlijke huisgemaakte zoetigheden, sandwiches en bijzondere soorten thee. Aardige eigenaressen en bediening die met je meedenken en garant staan voor persoonlijke aandacht! Een aanrader!

Gegeten op 7 april 2013

Bren3103

Ik ben hier de afgelopen maanden meerdere keren geweest. In eerste instantie zeer enthousiast, maar de laatste keer teleurstellend. Dode bloemen in de vaasjes op tafel. Een muffin die gepresenteerd werd als vanille muffin met frambozen en bosvruchten. Echter, er was geen vrucht te bekennen en smaakte als een overblijver van het weekend (ik bezocht Queens op dinsdag). Personeel doet verder geen moeite een tweede koffie aan te bieden. Ze staan na het serveren vooral in de keuken te kletsen. Ik ga op zoek naar een nieuw adresje.

Gegeten op 26 maart 2013

debbie3

Wij hebben meerdere malen gegeten bij Queens in Amersfoort. Het eten vooral de zoete lekkernijen zijn met liefde bereid en smaken voortreffelijk. Ik heb op verschillende plekken in de wereld cheese cake gegeten, die van Queens is echt de beste. Alles klopt aan deze taart! maar ook de walnotentaart is echt een aanrader. Het personeel van Queens verwelkomt alle gasten uiterst vriendelijk. Vanwege de kleine ruimte is het wel een beetje passen en meten maar gezellig en sfeervol is het wel. Het servies en de meubels zijn door de jaren heen bij elkaar gespaard. Dit alles maakt Queens een van de leukste eetgelegenheden in Amersfoort.

Gegeten op 26 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Queens in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Queens. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.