a TripAdvisor company

2. Hollands
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 465 68 44

Lara007

Lekker eten, goede kaart en vriendelijke bediening, Inderdaad is het er wel erg druk en rommelig door hoe het is opgezet met de tafels. Fijn dat er tijdschriften en kranten zijn maar de wc? Dat kan echt niet meer. Dat het er 1 is maakt mij niet uit maar vieze vingers op de deuren en rond de handgrepen en vegen op de muren waarvan je kan raden wat het allemaal is. Ik weet dat er kinderen boven spelen maar dat mag allemaal wel opgeknapt worden en schoner en netter zijn. Echt een punt van aandacht want het is al langer zo...

Gegeten op 19 mei 2016

Alexbussum

Heerlijk gegeten, lekkere pompoensoep, broodjes, gebak alles smaakt super lekker. Altijd druk dus moeilijk een vrije tafel te bemachtigen. Jammer dat er maar een toilet is voor zo veel mensen. Dat is minpuntje.?

Gegeten op 28 november 2015

wjpw

Met hooggestemde verwachting naar Corazon, dé lunchtent van Amersfoort naar men zegt.

De sfeer is die van een backpackershostel. Leuk dat er tips over de stad te vinden zijn. Ook het idee van boeken spreekt ons aan, al zijn de meeste boeken erg gedateerd. Verder is het er relaxed, maar ook vol en rommelig. Bediening is aardig, maar een beetje al te populair naar onze smaak.

We kozen een broodje Marokkaanse kip en een broodje van het seizoen met brandnetelkaas. Broodjes waren best oké, maar we hadden wel iets meer of iets specialers verwacht voor die prijs.

De drankjes zijn wel een aanrader. Enorme keus, vooral ook in gezonde sappen. De ginger love was heerlijk.

De prijzen matchen niet met het imago dat Corazon wil uitstralen.

Gegeten op 5 februari 2016

pallas23

Dit grand-café verdient een Michelinster voor de koffie. Die is zeldzaam goed. Alles klopt aan deze plek: de pittoreske ligging, de bijzonder aardige bediening en de geweldige bediening. Het geheel wordt zeer goed gemanaged door eigenaar, die 8 paar ogen lijkt te hebben. Minpuntje is dat het lastig binnenkomen is met een rolstoel en dat de hele bovenverdieping geannexeerd is door rondkruipend grut en hun hippe ouders. Men treft daar op het toilet zelfs diverse soorten luiers aan. Beneden is het wat krap zitten en soms wachten op een plaats, maar dat is het waard. Brood uit eigen bakkerij. Deze keer voor onze tafel, vier gasten, o.a. met makreelsalade, zalm en tomaat/mozzarella. Alles even vers, royaal en goed. Ook lekkere smoothies en zoals gezegd het gebak. Appeltaart is onderscheidend. Een topplek om te koesteren en vaak terug te komen.

Gegeten op 8 augustus 2015

rvdree

Heerlijk een lunch genoten. Super lekker vers brood een een grote keuze.
Bediening vriendelijk en niet opdringerig. Wel erg vol gezet met tafeltjes en stoelen,geeft wat een benauwend gevoel ,jammer. Wel een plek om terug te komen wat de kwaliteit aangaat van de producten

Gegeten op 3 december 2015

veertje

Heerlijke lunch gehad. Rozemarijnbroodje met warme kippedij en avocado, met mangochutney-mosterdsaus. Heerlijke combinatie. Mijn dochtertje was erg blij met haar broodje gerookte zalm met yoghurtdille dressing. Hier kom ik zeker nog eens lunchen. Aardige ambiance, druk, gezellig, nonchalant.

Gegeten op 8 december 2015

Babette18

Gezellige, levendige zaak met zeer vriendelijk personeel, goede - verantwoorde - producten en voor elk wat wils. Kijk ook eens boven als je met kinderen komt! En snuffel eens tussen de vele boeken.
Heerlijke Thai Kip Curry en Marokkaanse Kip genomen tijdens de lunch met vers brood naar keuze. Vooral de speltbol vonden wij verrassend lekker. Allerlei lekkere sapjes verkrijgbaar en de warme Ginger Love (thee,gember, sinaasappel en citroen) bleek een heerlijke combinatie met de Marokkaanse Kip. Prima onderbreking van een paar uurtjes Amersfoort.

Gegeten op 23 oktober 2015

francesca6

Vandaag hier geweest met mijn zwager en zoontje, we hebben 45 minuten moeten wachten op twee koffie, een ranja en een bord poffertjes. Toen we vroegen waar onze twee broodjes bleven werd gezegd, ze komen eraan. 30 minuten later nog steeds geen broodje. Toen naar de balie om dan maar af te rekenen en ons beklag te doen over de enorme wachttijd, om daar nog even afgesnauwd te worden door een dame dat het ons wel verteld is dat dat lang kon duren. Bijna anderhalf uur voor twee broodjes?? (Die overigens nog ver van klaar waren) Nee, daar kan geen "sorry bon" tegenop om mij nog mee overhalen hier nog een keer wat te komen nuttigen. Niet netjes!!

Gegeten op 4 oktober 2015

DeVictor

Leuke zaak met fantastische koffie! Kom hier sporadisch lunchen. Je moet wel echt de tijd hebben, het is altijd druk en gezellig. De bediening is ook altijd vriendelijk en goedlachs, maar niet attent. Contact maken is lastig en vaak lang wachten om te bestellen en op je bestelling. Kwaliteit van het eten is erg goed!

Gegeten op 16 september 2015

vanAnaarA

Veel geroezemoes, altijd druk en heerlijk rommelig. Wat sympathiek dat er ook aan kinderen is gedacht. Op het binnenplaatsje zit je op moeilijk te verplaatsen stoeltjes aan een wiebeltafeltje. En hier maakt dat dus lekker helemaal niets uit. Bediening is vriendelijk en er staan veel te veel lekkere dingen op de kaart. We blijven hier graag terugkomen. Keer op keer.

Gegeten op 8 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Coffee Corazon in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Coffee Corazon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.