Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Jasmine Thais eetcafé

1. Restaurant
  2. Thais

Jasmine Thais eetcafé

1. Restaurant
  2. Thais
  1. Toon telefoonnummer 013 581 07 66

john florence

Tijdens de laatste dag van de beroemde Tilburgse kermis genoten we hier van een heerlijk menu. We werden vriendelijk otvangen en konden op ons gemak de menukaart bekijken. Interieur van de zaak is typisch Thais, geen design hier maar wel sfeer wat ik veel belangrijker vind.We kozen voor een menu waar we zeer tevreden over waren We aten o.a. lekkere kleine vegetarische loempia,s, een erg pittige maar smaakvolle kokossoep met kip. Als hoofdgerecht een combinatieschotel van kip, rundvlees en vis, een gemengde groentenschotel en een pad thai met kip. Hierbij werd een ruime hoeveelheid rijst geserveerd. Alle hoofdgerechten waren lekker. Daarna nog een koffie maar de machine was kapot dus kregen we een lekker ijsje met lychee, s als alternatief. Prima opgelost en het ijsje was lekker. Kortom een leuk adresje waar je in een informele sfeer prima kunt eten en ook nog erg betaalbaar want wij waren voor dit menu inclusief een fles rose 65 euro kwijt.

Gegeten op 27 juli 2014

hanatje

Leuk authentiek Thais restaurant! We waren daar vrij laat in de avond (21:00) dus het was er erg rustig. Het decor zag er erg leuk uit, veel Thaise versieringen en Thais muziek op de achtergrond. Je waant je daardoor zo'n beetje in Thailand. Bediening was ook erg vriendelijk, we werden gauw geholpen en het eten werd ook snel geserveerd. Echter was het eten niet bijzonder. Het was er wel veel, maar de smaken mogen iets kruidiger zijn. We hadden bief met rode curry en kip met cashewnoten besteld, maar bij deze gerechten was het vlees niet erg mals en was er meer groenten dan vlees te vinden. Gezien de prijzen (9-10€) per gerecht zou ik toch graag terugkomen bij de Jasmine Thai!

Gegeten op 22 mei 2014

Eetmeens

Al zo vaak gegeten hier dat ik de tel kwijt ben. Waarom? Goed thai food (enigszins aangepast) voor n haast lachwekkende prijs. Varkensvlees met witte peper en knoflook en de groene currys zijn mijn favoriet. Sate kai is ok. Ook de soepjes zijn smullen zoals de tom ka kai. Onbeperkte aanvoer van rijst. Bediening is vlot en heel vriendelijk, daar zou de gastvrouw een voorbeeld aan moeten nemen...De eerste keer toen ik de rekening kreeg donderde ik bijna van m'n stoel, zo goedkoop kan lekker zijn. Ik zou wel reserveren, zeker in t weekend. Gezien prijs/kwaliteit en hou je van Thais zeker een aanrader.

Gegeten op 16 november 2013

FransM

Gegeten op 23 augustus 2013

Sim

Prima voor een snelle hap voor niet al te veel geld. Ruime keuze ook voor vegetariers. Beetje ongezellige rommelige inrichting. Overstijgt het niveau eetcafe niet maar misschien kom ik daarom wel graag.

awakati

Prima eethuisje voor afhaalmaaltijden en/of om er snel wat te eten. De Pad Pak Ruom Mid (gemengde groenten met tofu en cashewnoten) smaakte goed, Jasmine's Garden (gebakken rijst & noodles met vlees en garnalen) is ook een aanrader, maar de Kai Sate (kipsaté) was helaas droog.

Gegeten op 26 juli 2012

technoviking

• Redelijk

• Redelijk

Beetje moeten wachten ondanks reserveren, maar goed. Het eten is redelijk in orde, vooral door de prijs. Als het wat duurder was geweest, dan was het niet bijzonder. Wel jammer is dat we gevraagd hadden om ons eten pittig te maken niet doorgekomen is. Ook toen de bediening erop aangesproken werd, is er niks mee gedaan.

claudia01

• Goed

We hebben hier een aantal keer gegeten en afgehaald. Eten is heerlijk, personeel is super vriendelijk en de inrichting is knus.
Prijs/kwaliteit van de afhaalgerechten vind ik niet in verhouding ; voor wat je betaalt, krijg je niet echt veel.
Desondanks prima adresje.

robbert-jan

• Goed

Ietwat prijzig voor het eten wat je krijgt, maar wel echt Thais. Te vergelijken met wat je in Thailand voorgeschoteld krijgt. Het redelijk kleine restaurant zit, zeker in het weekend, altijd vol, dus reserveren is gewenst. Een leuke aanvulling op culinair Tilburg. Vooral de garnalen en inktvis zijn erg lekker. Dessert kun je schrappen, niet erg bijzonder. Loop dan liever een stukje voor een ijsje bij Intermezzo.

john111

• Uitstekend

• Uitstekend

Echt een aanrader, lekker eten voor leuke prijzen
De inrichting....net vakantie.
vriendelijke bediening. De keren dat wij hier waren was het erg druk maar het wachten viel erg mee.

Schrijf zelf een recensie over Jasmine Thais eetcafé in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Jasmine Thais eetcafé. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.