Jasmine Thais eetcafé

• 8.1

• 7.2

Eetmeens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al zo vaak gegeten hier dat ik de tel kwijt ben. Waarom? Goed thai food (enigszins aangepast) voor n haast lachwekkende prijs. Varkensvlees met witte peper en knoflook en de groene currys zijn mijn favoriet. Sate kai is ok. Ook de soepjes zijn smullen zoals de tom ka kai. Onbeperkte aanvoer van rijst. Bediening is vlot en heel vriendelijk, daar zou de gastvrouw een voorbeeld aan moeten nemen...De eerste keer toen ik de rekening kreeg donderde ik bijna van m'n stoel, zo goedkoop kan lekker zijn. Ik zou wel reserveren, zeker in t weekend. Gezien prijs/kwaliteit en hou je van Thais zeker een aanrader.

Gegeten op 16 november 2013

FransM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een fietstocht in Tilburg aangeland en door de locale bevolking op dit restaurant gewezen. De recensies bij Iens gaven een gemengd beeld en nodigden mij uit zelf eens poolshoogte te nemen. Een rustige en bijna verfijnde sfeer met zachte onderhoudende muziek op de achtergrond. De attente bediening in thaise kledij sluit hier naadloos bij aan net als de mooie Thaise kleurrijke en smaakvolle entourage.

Als voorgerecht de vegetarische kokossoep met tahoe genomen. Bij het proeven komt de lichtzoete kokossmaak als eerste op de tong. De soep is rijkelijk gevuld met tahoe die tezamen met de verse bosuitjes/rode ui en de rode peper een heerlijk smaakpallet geven dat gaandeweg haar pit toont, een aanrader!
Het glas witte wijn neigt naar lichtzoet: de tonen van meloen en vers fruit zijn hier debet aan, verfrissend na het voorgerecht. Het blijkt bij navraag een chenin blanc van de westkaap.

Het hoofdgerecht wordt vegetarisch: een Thaise groenteschotel met cashewnoten. Een van de twee mogelijkheden naast de vegetarische gerechten met tahoe die ik na het overheerlijke voorgerecht oversla.

Een kleurrijk gevuld bord met diverse groenten wordt opgediend. Een lust om op te knabbelen en de eigen smaak van de vele verse ingrediënten te proeven die net te veel worden bepaald door de sojadressing/saus! De erbij geserveerde rijst is jammer genoeg gewoon rijst. Een aanbeveling is om gekruide rijst of anderszins te serveren zodat de licht overheersende soja een tegenwicht krijgt van andere smaaksoorten die het geheel kunnen optillen.
Mijn verbazing betrof de toch aanwezige tofu in het gerecht die het groentegerecht in het geheel niet nodig heeft!
Dit sfeervolle restaurant kan ik van harte aanbevelen: er wordt met zorg en ambitie gekookt

Gegeten op 23 augustus 2013

Sim
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima voor een snelle hap voor niet al te veel geld. Ruime keuze ook voor vegetariers. Beetje ongezellige rommelige inrichting. Overstijgt het niveau eetcafe niet maar misschien kom ik daarom wel graag.

awakati
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eethuisje voor afhaalmaaltijden en/of om er snel wat te eten. De Pad Pak Ruom Mid (gemengde groenten met tofu en cashewnoten) smaakte goed, Jasmine's Garden (gebakken rijst & noodles met vlees en garnalen) is ook een aanrader, maar de Kai Sate (kipsaté) was helaas droog.

Gegeten op 26 juli 2012

technoviking

• Redelijk

Beetje moeten wachten ondanks reserveren, maar goed. Het eten is redelijk in orde, vooral door de prijs. Als het wat duurder was geweest, dan was het niet bijzonder. Wel jammer is dat we gevraagd hadden om ons eten pittig te maken niet doorgekomen is. Ook toen de bediening erop aangesproken werd, is er niks mee gedaan.

claudia01

• Goed

We hebben hier een aantal keer gegeten en afgehaald. Eten is heerlijk, personeel is super vriendelijk en de inrichting is knus.
Prijs/kwaliteit van de afhaalgerechten vind ik niet in verhouding ; voor wat je betaalt, krijg je niet echt veel.
Desondanks prima adresje.

robbert-jan

• Goed

Ietwat prijzig voor het eten wat je krijgt, maar wel echt Thais. Te vergelijken met wat je in Thailand voorgeschoteld krijgt. Het redelijk kleine restaurant zit, zeker in het weekend, altijd vol, dus reserveren is gewenst. Een leuke aanvulling op culinair Tilburg. Vooral de garnalen en inktvis zijn erg lekker. Dessert kun je schrappen, niet erg bijzonder. Loop dan liever een stukje voor een ijsje bij Intermezzo.

john111

• Uitstekend

Echt een aanrader, lekker eten voor leuke prijzen
De inrichting....net vakantie.
vriendelijke bediening. De keren dat wij hier waren was het erg druk maar het wachten viel erg mee.

duveltje

• Redelijk

het eten is redelijk, maar de bediening zo traag, dat het een opgave is om hier te eten.

bart-013

• Goed

Heerlijke gerechten en een zeer uitgebreide keuze.

Schrijf zelf een recensie over Jasmine Thais eetcafé in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Jasmine Thais eetcafé. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!