a TripAdvisor company

foto's van LAB111 in Amsterdam - 1 foto's van LAB111 in Amsterdam - 2 foto's van LAB111 in Amsterdam - 3 foto's van LAB111 in Amsterdam - 4 foto's van LAB111 in Amsterdam - 5 foto's van LAB111 in Amsterdam - 6 foto's van LAB111 in Amsterdam - 7 foto's van LAB111 in Amsterdam - 8 foto's van LAB111 in Amsterdam - 9 foto's van LAB111 in Amsterdam - 10 foto's van LAB111 in Amsterdam - 11

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 616 99 94

Verrukkelijk eten, inspirerende omgeving

LAB111 is een restaurant, filmtheater en culturele broedplaats in één, gevestigd in een voormalig pathologisch-anatomisch laboratorium. Dit zie je terug in het interieur, wat voor een creatieve sfeer zorgt. Het café-restaurant doet dienst als foyer voor de filmbezoekers maar ook als je niet naar de film gaat ben je van harte welkom. Er wordt gewerkt met een kleine, vaak wisselende kaart, er zijn heerlijke wijnen die veelal per glas te bestellen zijn en ze verzorgen ook graag grotere groepen met een op maat gemaakt menu. Filmbezoekers krijgen 15% korting op het diner.

PaulusdeB

Fijne plek. Bediening zoals ik het fijn vind, tikkie bijdehand maar precies weten tot hoever je kunt gaan. Lekkere wijnen ook! Eten van mij was wat zout, maar aangezien de overkant van de tafel lekker zet te eten niets van gezegd. Na de film nog een drankje toe. Een heerlijke avond uit de in de buurt vooral niet dat hysterisch hippe wat de standaard lijkt te worden in West ;-)

Gegeten op 17 maart 2015

marbs

Heerlijk gegeten, originele combinaties wat het verrassend lekker maakte. Personeel was vriendelijk, maar iemand in de groep was jarig en dit was ook voor het personeel duidelijk, echter hebben ze deze persoon niet eventjes gefeliciteerd, klein minpuntje. Verder een hele fijne avond gehad met briljant eten!

Gegeten op 10 oktober 2014

willemb

Na de film een hapje gegeten bij lab 111. Qua ruimte en aantal bezoekers een verademing in vergelijking met de nerveus bevolkte hippe restaurants in de omgeving (of is er sprake van een waterbedeffect waarbij de levensduur van dit soort gelegenheden drie jaar is en wij moeten vrezen voor de toekomst?). Hoe dan ook, de dorade van mijn vriendin was erg lekker, mooi knapperig velletje en mijn saltimbocca met linzen was prima. Ik wilde er, heel Nederlands, een frietje bij, maar dat stond niet op de kaart, waardoor ik dacht dat het er bij zat, maar dat was niet zo, dus pas in tweede instantie besteld, kwam beetje laat en hoefde ik niet te betalen. Aardig toch? De wijn is er heerlijk en de bediening erg aardig.

Gegeten op 22 februari 2015

sjuulvanpol

Vriendelijke service, gewoon informeel. Passend bij locatie.
Eten was niet om over naar huis te schrijven. Vooraf veel te vettige rivierkreefttartaar (lees: mayonaise met een beetje rivierkreeft) en als hoofdgerecht kabeljauw (volgens ons niet vers).

Gegeten op 13 februari 2015

Lejodee

Via online reservering

Mijn visgerecht (Dorade) was overheerlijk. Hoewel we aan de late kant waren en de keuken eigenlijk net dicht maakten ze daar geen probleem van en konden we toch gaan zitten om lekker te eten. Het was vrij rustig, maar ik vond de sfeer uitstekend. Na het overvolle Foodism waar we juist waren weggelopen omdat je elkaar en de serveerster helemaal niet kon verstaan, was dit een verademing.

Gegeten op 5 februari 2015

OttolienG

Wij komen uit de buurt en hebben hier nu een keer of drie naar tevredenheid gegeten. Maar dat is alweer een tijdje geleden. Vandaag helaas zeer teleurstellend. De vitello tonato bestond uit 5 hele kleine lapjes kalfsvlees met een vleugje tonijnsaus. Vervolgens de hoofdgerechten: een enorme berg risotto waar de bospaddestoelen ver te zoeken waren, mijn vriendin had ribeye met vooral veel aardappelen en een vleugje groente, de derde persoon had vis die op een plas minipasta dreef waarvan de serveerster ook niet precies wist wat het was. Wederom niet of nauwelijks groente. Dan waren de gerechten ook nog eens lauw dus moesten terug de magnetron in. Hier kom ik helaas niet meer terug. Jammer want het restaurant heeft een sympatieke uitstraling.

Gegeten op 1 februari 2015

Proever36896

Via online reservering

Lekker eten, niet heel speciaal, maar prijs kwaliteit in orde. Uitstekende bediening en gezellige sfeer. Het was rustig, maar dat vonden we wel prettig.

Gegeten op 16 december 2014

ralf12

Via online reservering

Lekker eten en goede en attente bediening.
Er stan net wat tweeling gerechten op de kaart, maar voor de rest an te raden!

Gegeten op 11 december 2014

Proever63684

Derde of vierde keer bij lab 111 en dat er nog maar vele avondjes mogen volgen, ondanks dat ik het iets minder vond dan voorgaande keren. De keuze net iets minder spannend, de verwachting wellicht net iets te hoog door voorgaande bezoekjes. Maar lab 111 blijft een hippe tent. Het decor is momenteel wat meer ingetogen, maar overwegend is het verrassend. Blijf vernieuwen, blijf het niveau zo houden, top!

Gegeten op 28 november 2014

natascha29

Via online reservering

Heerlijk gegeten. De parelhoen was lekker mals en de saus verrukkelijk. Best grote porties. Fijne bediening die vaak bij je langskomt om te checken. Bij de fles wijn die we bestelden, welke ook heel goed was, kregen we ongevraagd een karaf water bij, heel fijn. Al met al een aanrader!

Gegeten op 25 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over LAB111 in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over LAB111. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.