Sense Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 614 42 08

Culinaire belevenis voor alle zintuigen

Bij restaurant Sense kom je voor een totaalervaring. Kies iets lekkers uit van de uitgebreide menukaart of ga voor de Chef's Challenge, waarbij je de chef de vrije teugel laat. Natuurlijk kun je wel aangeven wat je echt niet lust of juist heel erg lekker vindt. Maak het zo gek als je zelf wilt, met tot wel zeven gangen culinaire sensatie! Een aparte vermelding voor de wijn-spijs combinaties: zeer goed gekozen en ingeschonken door een sommelier die er met passie over vertelt. Die Michelinster verdient Sense dubbel en dwars!

Shovel

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

We hebben heerlijk genoten van de chefs Challenge. De zeer gevarieerde gerechten met bijpassende wijnen waren voor ons een genot om te ervaren. Ook de mogelijkheid van een wine flight arrangement is fijn, zeker als je voor een 8 gangen menu gaat. Het is een aanrader voor iedereen.

Gegeten op 23 april 2015

HDroppert

Voor het eerst gegeten in Sense. Het is een geweldig leuk restaurant. Het eten is er fantastisch: een echte belevenis zowel qua uiterlijk van de gangen als qua spel van samken. De wijnen zijn goed en zeer passend. De bediening is zeer attent en niet te formeel.
De prijs is zeker voor een sterrenrestaurant concurrerend. Het is een echte aanrader.

Gegeten op 22 april 2015

marianne99

Via online reservering

We hebben een heerlijke verwenavond gehad. Vriendelijke bediening en verrassend eten met prima uitleg van wat we allemaal te eten en te drinken kregen. Wij komen zeker terug, omdat het avondvullend is.

Gegeten op 18 april 2015

BasN

We laten ons verrassen bij Sense en dat pakt goed uit: een uitstekend 5-gangenmenu wordt ons voorgeschoteld. Chef Middeldorp, die ook zelf aan tafel komt, blijkt een groot liefhebber te zijn van vis met frisse smaken: de amuses en de eerste 3 gangen, schitterend opgemaakt, zijn uitermate lente-achtig van smaak. We zien zalm, kokkels, kabeljauw en wijting voorbij komen. Het enige vlees-gerecht bestaat uit een prachtig stukje rundvlees en een lekkere jus, maar waarbij het zeezout wel erg aanwezig is. De sommelier serveert bij elke gang een nette wijn, maar niet een spring er echt uit en een van de wijnen had wel wat koeler geserveerd mogen worden. De dessertwijn valt ronduit tegen. De bediening is losjes en ongedwongen, om niet te zeggen Brabants-gezellig. En dat past ook wel in het hartje van Den Bosch.

Gegeten op 14 april 2015

john233

Via online reservering

Dikke aanrader. Dennis en crew maken er iedere keer een culinair feestje van. Nog steeds het allerbeste restaurant van Den Bosch en omstreken.

Gegeten op 16 april 2015

gilbert13

Via online reservering

Prachtige gerechten, mooie combinaties. Het bijpassende wijnarragement top, perfecte op elkaar afgestemd. Bediening kundig en correct. Zeer goede prijs voor wat je krijgt. Wat ons betreft een ster PLUS.

Gegeten op 14 april 2015

sander195

Via online reservering

Op en top een "sterren" restaurant. Het eten was zeer hoogstaand en zeer smakelijk. En dat alles voor een normale prijsstelling.

Gegeten op 6 april 2015

GoranS

Via online reservering

Eten was echt geweldig, in een woord.. smaaksensaties! We hadden beide het 7 gangen verassingsmenu inclusief wijnarrangement. De wijnen waren erg lekker in combinatie met de gerechten. Je merkt gewoon dat er veel aandacht aan is besteed. Het was ook erg mooi te zien hoe passievol de sommelier vertelde over de verschillende wijnen. Echt een top-restaurant voor een geweldig avondje uit!

Gegeten op 6 april 2015

M-R

Chef's Challenge genomen, in een woord geweldig. Prima smaken mooie presentatie.
Wijnarrangement vond ik wat mager, geen topwijnen geproefd maar wel passend bij de gerechten.
Bediening erg jong en soms niet passend bij het (sterren) niveau van het eten.

Gegeten op 2 maart 2015

sophie91

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Goede bediening en perfecte timing. Elk wijntje paste perfect bij het gerecht en de chef kwam zelf iets lekkers voor bij de koffie brengen. Top avond! Het enige wat 'miste' was meer passende muziek (meerdere genres door elkaar op een avond) en wat mij betreft een iets meer uitgesproken inrichting. Maar dat is smaak natuurlijk ;) Hele fijne avond gehad!

Gegeten op 28 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Sense Restaurant in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Sense Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.