• foto's van Sense Restaurant in Den Bosch - 1

Toon telefoonnummer 073 614 42 08

• 8.8 10 32

• 8.7

• 8.3

Culinaire belevenis voor alle zintuigen

Bij restaurant Sense kom je voor een totaalervaring. Kies iets lekkers uit van de uitgebreide menukaart of ga voor de Chef’s Challgenge. De kok bereidt dan een menu naar aanleiding van eigen voorkeuren en wensen, variërend van twee tot zeven gangen. Een aparte vermelding voor de wijn-spijs combinaties: zeer goed gekozen en ingeschonken door een sommelier die er met passie over vertelt.

marian-weening
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag met twee personen voor de derde keer bij restaurant sense gegeten. We kozen voor het 5-gangen menu met bijpassend wijnarrangement . Een gezellig praatje en warm welkom door chef Dennis. Om te beginnen een amuse van biet met wasabi. Mooi opgemaakte borden. Met name de kabeljauw was heerlijk. Vers brood op tafel wat wij erg lekker vinden. Met een goede olie en boter.....(uit Zoetermeer ?)
Bij sense voel je je thuis. Sommelier Freek kent alle smaken van de gerechten en zoekt daar een prima wijn bij. Samen met Geert een top bediening . Het was voor ons weer een avondje uit. Dit restaurant is een aanrader voor iedereen.

viddo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Sense het vijf gangen keuze menu genomen. Stuk voor stuk prachtige gerechten die sterwaardig waren. Naast de vijf gangen konden we kiezen voor het kaasplankje met prachtige kazen. Samen met het bijhorende wijnarragement een heerlijk diner.

Een groot voordeel van Sense is dat het geen formele zaak is, de bezoekers zijn losjes, de bieding is niet te star en Dennis komt gezellig een praatje aan tafel maken.

Gegeten op 25 oktober 2013

corrie20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onze avond uit bij restaurant Sense was een echt feest met overheerlijke gerechten. De passie van Dennis Middeldorp en zijn team spatten er vanaf. De sfeer is zo goed en de gerechten zijn echte composities van smaken. Dennis wij willen jou en je team hartelijk danken voor een onvergetelijke avond. Corrie en Coen

Gegeten op 3 april 2014

PieterKok
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de eerste keer bij Sense gegeten. Wat een verrassing en zeker een aanrader! We kozen voor een vier gangen verrassingsmenu met wijnarragement. De eerste gang was een heerlijke rundertartaar. Deze was prima op smaak. Daarna een heerlijk stukje kabeljauw met coquille, haringkaviaar. De kabeljauw was voortreffelijk bereid! Het hoofdgerecht bestond uit een aantal plakjes mooi gebakken kalfsvlees met een heerlijke jus, risotto en gekaramelliseerde witlof. Na een keuze uit de kaaswagen tot slot nog een super lekker dessert van o.a. basilicumijs, witte chocolademousse en pannacotta. Ook de sommelier verdient lof. Zijn wijnkeuze bij de verschillende gerechten was in één woord voortreffelijk. Ook de zwarte brigade functioneert zoals dat op dit niveau hoort: vriendelijk en zeer attent.

Gegeten op 14 maart 2014

odie22
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren zijn we met onze afdeling gaan eten ter ere van ons afscheid. Een groep van 12 in een niet al te groot restaurant. Maar we zijn omver geblazen, door alles. Zoveel geduld als jullie met ons hadden, ongekend. Het eten en de wijnen waren subliem, een feestje. De uitleg erbij, het was gewoon compleet. Hopelijk hebben we het jullie niet te moeilijk gemaakt. Bedankt dat het mogelijk was om dit bij jullie te vieren. Het was geweldig!

Gegeten op 28 februari 2014

ruud32
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een sterrenzaak met een ongedwongen sfeer en personeel dat zijn vak verstaat.
Erg lekker gegeten, met als kanttekening dat sommige gerechten erg ingewikkeld zijn opgebouwd, waar ze niet per se beter van worden. Wat mij betreft speelt de verrassing aan smaken zich over de hele avond af, niet per gang of hap. De wijnen waren okay maar niet spectaculair, het assortiment kazen is fantastisch.

Gegeten op 8 februari 2014

Jacky49
  • Recensies in de laatste twee jaar

Iedereen kan zich hier thuis voelen. Wij zijn hier inmiddels meerdere keren geweest en iedere keer is het verrassend, gewoon onvoorstelbaar zoals Dennis iedere keer weer iets nieuws te voorschijn tovert. We beleven hier steeds weer een zeer aangename avond en zijn ook zeker van plan nog dikwijls terug te komen. Het is een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Ook de bediening is perfect en beslist niet te stijf. De sfeer in het restaurant is heel knus en gezellig. Wij hopen van Dennis en zijn team nog jarenlang te genieten en wensen hen een voorspoedig culinair 2014. Anton en Jennie

Gegeten op 21 december 2013

gebruikersnaam5171
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was weer even geleden dat we bij sense gegeten hebben. Deze keer zijn wij aangeschoven voor de lunch. Zoals gewoonlijk werden wij weer hartelijk ontvangen. Waarna we genoten hebben van 5 heerlijke gerechten, niet alleen de smaak, maar ook de presentatie was super. zeker een aanrader.

frankenpeggy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben er vorige week voor de tweede keer gegeten (vorige keer was december 2012). Toen we het eerste gerecht op hadden vroegen wij ons hardop af waarom het toch zolang geduurd had voor het tweede bezoek. De aangename en rustige sfeer, de uitstekende bediening en natuurlijk de heerlijke gerechten en dito wijnen, maakte het weer een top avond! En qua prijs zeker niet veel duurder dan een gemiddeld restaurant.
Ons zien ze nu toch echt vaker!!

Gegeten op 28 november 2013

maaike36
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Sense terecht gekomen via vrienden die bij Sense zijn geweest, hele goede
recencie.
Dus site bekeken en gereserveerd, wat heel soepel verloopt. De site is overzichtelijk, duidelijk en ziet er uitnodigend uit.
Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en verwezen naar een mooi tafeltje voor 4 personen.
Wat ik erg leuk vind is dat de eigenaar Dennis van Middeldorp persoonlijk aan tafel kwam om het menu uit te leggen. Vol kennis en passie voor zijn vak en restaurant, prachtig om te zien!
Na dat we het eten besteld hadden, kwam het keuken personeel uitleg geven over de heerlijke en prachtige samengestelde gerechten.
Ook hun weten precies waar ze over praten, ze stralen enthousiastme uit.
De bediening was dus netjes, goed en we hebben met ze gelachen.
Omdat we bij binnenkomst direct naar onze tafel konden, hadden we nog geen gebruik gemaakt van de gezellige bar.
Daar hebben we gebruik van gemaakt na het eten.
Ook daar laat Dennis van Middeldorp zich zien en maakt een praatje en een lolletje met je.
Bedankt voor de fijne en gezellige avond.
Wij komen zeker nog een keer terug, zoals wij bij Sense terecht zijn gekomen, zo zullen wij het ook voort vertellen.
Vriendelijke groetjes Mai

Gegeten op 2 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Sense Restaurant in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Sense Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!