a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 073 614 42 08

Culinaire belevenis voor alle zintuigen

Bij restaurant Sense kom je voor een totaalervaring. Kies iets lekkers uit van de uitgebreide menukaart of ga voor de Chef's Challenge, waarbij je de chef de vrije teugel laat. Natuurlijk kun je wel aangeven wat je echt niet lust of juist heel erg lekker vindt. Maak het zo gek als je zelf wilt, met tot wel zeven gangen culinaire sensatie! Een aparte vermelding voor de wijn-spijs combinaties: zeer goed gekozen en ingeschonken door een sommelier die er met passie over vertelt. Die Michelinster verdient Sense dubbel en dwars!

ilonapiris

Via online reservering

we hebben er heerlijk in een ongedwongen sfeer 7 mooie gerechtjes op de binnenplaats gegeten met verrassende smaak combinaties

Gegeten op 3 juli 2015

ronald301955

Via online reservering

In een woord een verwennerij!
Prima en mooi geserveerde gerechten met uitstekend bijbehorende wijnen met voor mij
als uitschieter de witte Rioja. Het is moeilijk een mooiste gerecht te kiezen maar vooruit
en dat is de gerookte paling met kabeljauw en een fantastische peulvruchten puree.
Als kaasliefhebber ook niets te klachten een prachtig assortiment met een zeer aparte begeleiding van een mix druivensap/cognac, zoveel frisser dan een port.
Kortom een geweldige avond gehad!

Gegeten op 23 juni 2015

Gique

echt een top restaurant echt heerlijk gegeten en ook het restaurant is erg mooi.
de bediening is aardig en je hoeft ook niet lang te wachten op het eten. was erg leuk

Gegeten op 27 juni 2015

rob400

Via online reservering

Overheerlijk eten om je vingers bij af te likken. Van ons zou de poppenkast wat minder mogen en zou het leuker zijn als niet iedereen bijna hetzelfde geserveerd krijgt. Dat zou het eten nog meer het exclusieve karakter geven, dat het zeker verdient!

Gegeten op 26 juni 2015

Tamara1iens

Via online reservering

Wederom fantastisch gegeten, verrassende smaken, prachtige creaties. De eerste 2 wijnen waren dit keer minder verrassend, maar de laatste 3 waren heerlijk. Een aanrader!

Gegeten op 19 juni 2015

WoutHaarlem

Sense zit in een kleine ruimte waar zoveel mogelijk tafels zijn gezet. De tafels zijn gedekt, servetten zijn van stof. Met de verschillende gangen komen er steeds nieuwe bestekken. Steeds andere modellen. Het eerste vond ik het fraaist. De bediening is vriendelijk, je jas wordt aangenomen en je wordt er ook weer in geholpen.
We gaan voor het 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement. Eerst komen er nog 2 amuses. Goede aankondiging van wat ons aan moois te wachten staat. De gerechten zijn met zorg opgemaakt, en de smaak van de verschillende componenten is goed te proeven, maar per bord vormen ze wel een geheel. De bediening geeft per gang duidelijk aan wat er op het bord ligt. De wijnen zijn bijzonder en goed in harmonie met de gerechten.
Komen we terug: Sense is niet goedkoop (€ 105 voor 2 personen, 4 gangen, koffie, excl. wijn). Maar het is de prijs waard.

Gegeten op 18 juni 2015

tanja02

Via online reservering

Super! bijzondere combinaties, zeer smaakvol, heerlijke bijpassende wijnen en goede uitleg/advies. Zeer de moeite waard.

Gegeten op 12 juni 2015

han39

Via online reservering

We hebben de verjaardag van mijn vriendin gevierd bij Dennis en zijn brigade.

Zoals altijd is eten bij Sense een feest. Ook de wijnen bij het verrassingsmenu waren top.
Aanrader voor iedereen die een avond helemaal verwend wil worden.

Gegeten op 12 juni 2015

dantheman

Fantastische avond bij Sense gehad. Samen met 2 vrienden voor het 8 gangen chefs menu gegaan en er was werkelijk niet 1 gerecht wat teleurstelde. Uiteraard waren er hoogtepunten zoals de Gin tonic amuse, de heerlijke wijting in Thaise curry, perfect gebakken lam met verrukkelijk stoofvlees van lam, en het beste stukje ree ooit gegeten, zo mals en lekker. De begeleidingen waren ook iedere keer tot in de puntjes verzorgd. Wij arrangement was perfect en de sommelier begeleide het met mooie verhalen. Kaas was ook een hoogtepunt en er werd wederom een top wijn bij geserveerd. Bediening had een 10 kunnen krijgen maar er waren 2 dingen die een beetje minder waren. Bij binnenkomst vond ik het allemaal wat afstandelijk en iedere keer als we van tafel waren gegaan werden de servetten niet netjes neergelegd. Hoort echt wel een beetje bij dit niveau.Naarmate de avond vorderde was de bediening steeds losser en daardoor leuker en werd het ook qua gezelligheid een top avond. Sense is een mooie sfeervolle tent met een zeer gepassioneerd team mensen die je heerlijke gerechten voorschotelt voor een hele schappelijke prijs. Het is dus een dikke aanrader!!

Gegeten op 6 juni 2015

ahermens

Via online reservering

Gekozen voor het verrassingsmenu, vier gangen. Het eten was goed, allemaal kleine kunstwerkjes als het ware, maar niet de sensatie in je mond die ik er bij verwachtte. De service attent maar niet echt warm.

Gegeten op 1 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Sense Restaurant in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Sense Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.