Chili
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk lunchen in een lome zondagmiddaggevoel setting. De soto soep is onovertroffen in de wijde regio. Broodje hete kip is ook écht heet. De prijzen vallen mee en de bediening is altijd vrolijk. Als deze zaak eens later sloot dan 20.00 uur zouden we best als avondmaal de hoofdgerechten willen uitproberen.

Gegeten op 19 mei 2013

mounhim
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag lekker geluncht maar met een vervelend gevoel weg gegaan.
Ik heb een rijst met pom besteld, deze was verrassend lekker ondanks mijn initi?le scepsis omdat het geen Surinaamse toko was. Bediening was goed. Waarom dan een 1 voor service? Dit kwam door de afrekening. Eerst de verbazing over een glas jus d'orange voor liefst %u20AC3,90. En daarna door het ophogen van mijn rekening met %u20AC2. Die 2 euro stond in de kleine lettertjes op het menu. Dat vind ik geen stijl. En dan ook nog eens de redenering erachter: als je afhaalt krijg je een bak met een kleiner portie dan als je daar eet en je eten op een bord wordt geserveerd?!?
Kortom een teleurstelling op het eind. Zo fout!

petervanbeugen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij vonden het eten niet geweldig. De saté is gefrituurd (en dus niet van de plaat of grill). Hierdoor wordt het vlees redelijk droog. Kan heel simpel veel beter. De bami bij de sate was ruim voldoende, lekker van smaak, maar niet warm genoeg. Net als de los bijgeleverde satesaus. Op zn best lauw. Alle gerechten zijn heel redelijk geprijsd en met iets meer aandacht voor de kwaliteit zou je hier heel goed even snel een goed hapje kunnen eten.

Gegeten op 3 november 2012

juan1

• Uitstekend

Uitstekende tent zeker een aanrader eten is heerlijk en personeel is heel vriendelijk. Kon er heel relax m'n werk doen en van een smoothie genieten

ascheurwater

• Uitstekend

Vrijdag weer bij Beanthere gegeten, we kwamen tegen sluitingstijd binnen (we hadden ons in de openingstijden vergist), maar toch waren we welkom en kregen we nog een heerlijk bord eten, drankje en de welbekende brede glimlach... We hadden de kip, groente en rijst. goede smaak, netjes gepresenteerd, (h)eerlijk eten voor goede prijs. als toetje hebben we de heerlijke maispap meegenomen om thuis te eten. Beanthere, wat mij betreft echt een aanrader in Diemen...

mrd

• Uitstekend

Leuke tent. Een aanrader!

sniper22

• Uitstekend

het is een leuke plek om gezellig wat te gaan drinken of gewoon lounchen het eten is ook lekker en de smooties, en het is echt leuk om er te werken leuke collegas vriendelijke klanten echt een top plek is het

MCella

• Uitstekend

Ik ben een paar keer bij Bean There geweest en er hangt een goeie sfeer. Bediening is goed en vriendelijk. En het eten is yummie!!!

RayC

• Uitstekend

Ideale plek om te werken en te genieten. Heb hier menig uur doorgebracht met hun uitstekende koffie en sandwiches. De bediening is ook altijd vriendelijk en oplettend. Een aandrader voor een relaxed tussendoortje.

jennden

• Uitstekend

Het is heerlijk vertoeven in BT. Krantje of tijdschrift lezen met elke keer een andere koffie, smoothie, sapje. Lekkere broodjes, overheerlijke pannekoeken en nu zelfs heerlijke (Surinaamse) maaltijden. Beanthere is een aanwinst voor Diemen!

Schrijf zelf een recensie over Bean there in Diemen

Schrijf hieronder je recensie over Bean there. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!