Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bean there

3. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 337 40 32
  2. www.beanthere.nl

AmberMarlijne

Kom hier geregeld om tijdens het studeren relaxed te kunnen zitten en genieten van de service en het eten. De kaart is heel gevarieerd waardoor er voor ieder wat wils op staat. Laatste keer met mijn kleine nichtje hier wat gaan lunchen zelf genoten van een caprese salade (verse pesto dressing en ruime portie) mijn nichtje koos voor een broodje tonijnsalade en omdat ze een zoetekauw is daarna een sticky toffeecake. Ze vond de sticky toffee om haar vingertjes erbij af te snoepen. Je proeft dat alles hier met liefde en aandacht bereid wordt. Home made is hier echt homemade! En dit zie je vaak genoeg anders. Kortom een top plek om te vertoeven en lekker te eten.

Gegeten op 22 oktober 2014

anouk7

Eten en service is heel erg goed bij Bean There! Wij genieten van de heerlijke Telo met bakkeljauw en zelfgebakken cake door eigenaar Amil. We worden altijd met een smile ontvangen.

Gegeten op 24 oktober 2014

helga12

Heb daar samen met een collega een broodje hete kip gehaald en een saoto soep tot mijn verbazing zat er een sluiter van een boterhamzakje in mijn soep, stikte bijna........fouten maken is menselijk word er gezegd, zal ik een nieuwe brengen. Nou dacht het effe niet bezoek bedankt!!!!

Gegeten op 24 oktober 2014

Chili

Leuk lunchen in een lome zondagmiddaggevoel setting. De soto soep is onovertroffen in de wijde regio. Broodje hete kip is ook écht heet. De prijzen vallen mee en de bediening is altijd vrolijk. Als deze zaak eens later sloot dan 20.00 uur zouden we best als avondmaal de hoofdgerechten willen uitproberen.

Gegeten op 19 mei 2013

mounhim

Vandaag lekker geluncht maar met een vervelend gevoel weg gegaan.
Ik heb een rijst met pom besteld, deze was verrassend lekker ondanks mijn initi?le scepsis omdat het geen Surinaamse toko was. Bediening was goed. Waarom dan een 1 voor service? Dit kwam door de afrekening. Eerst de verbazing over een glas jus d'orange voor liefst %u20AC3,90. En daarna door het ophogen van mijn rekening met %u20AC2. Die 2 euro stond in de kleine lettertjes op het menu. Dat vind ik geen stijl. En dan ook nog eens de redenering erachter: als je afhaalt krijg je een bak met een kleiner portie dan als je daar eet en je eten op een bord wordt geserveerd?!?
Kortom een teleurstelling op het eind. Zo fout!

petervanbeugen

Wij vonden het eten niet geweldig. De saté is gefrituurd (en dus niet van de plaat of grill). Hierdoor wordt het vlees redelijk droog. Kan heel simpel veel beter. De bami bij de sate was ruim voldoende, lekker van smaak, maar niet warm genoeg. Net als de los bijgeleverde satesaus. Op zn best lauw. Alle gerechten zijn heel redelijk geprijsd en met iets meer aandacht voor de kwaliteit zou je hier heel goed even snel een goed hapje kunnen eten.

Gegeten op 3 november 2012

juan1

• Uitstekend

Uitstekende tent zeker een aanrader eten is heerlijk en personeel is heel vriendelijk. Kon er heel relax m'n werk doen en van een smoothie genieten

ascheurwater

• Uitstekend

Vrijdag weer bij Beanthere gegeten, we kwamen tegen sluitingstijd binnen (we hadden ons in de openingstijden vergist), maar toch waren we welkom en kregen we nog een heerlijk bord eten, drankje en de welbekende brede glimlach... We hadden de kip, groente en rijst. goede smaak, netjes gepresenteerd, (h)eerlijk eten voor goede prijs. als toetje hebben we de heerlijke maispap meegenomen om thuis te eten. Beanthere, wat mij betreft echt een aanrader in Diemen...

mrd

• Uitstekend

Leuke tent. Een aanrader!

sniper22

• Uitstekend

het is een leuke plek om gezellig wat te gaan drinken of gewoon lounchen het eten is ook lekker en de smooties, en het is echt leuk om er te werken leuke collegas vriendelijke klanten echt een top plek is het

Schrijf zelf een recensie over Bean there in Diemen

Schrijf hieronder je recensie over Bean there. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.