• foto's van Allure in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 486 65 29

Proeven en beleven

Saint Tropez aan de Maas in de grote jachthaven van Rotterdam. Chef Terry Priem is samen met zijn team dagelijks op zoek naar verbetering en vernieuwing van zijn gerechten. Aan de voorkant zorgt Brian Brennink met zijn brigade voor top service en de meest hartelijke gastvrijheid.

Marcel120377

Via online reservering

Wij hebben zaterdag met 6 personen gekozen voor de 7 gangen proeverij met een bijpassend wijnarrangement. Een persoon had gekozen voor een vegetarisch menu maar wel met vis.
We werden keurig netjes ontvangen en naar onze tafel begeleid. We begonnen met een mousserende wijn van de champagnewagen.
Alle gerechten waren stuk voor stuk lekker. Sommigen vonden het gerechtje met rauwe zwaardvis het lekkerst, anderen het gerechtje met 3 soorten bereidingen van eend.
Een van de hoogtepunten is natuurlijk ook de kaaswagen, waar je zelf met hulp van een kaaskenner je eigen kaasplanken uit ongeveer 30 soorten kaas kan samen stellen.
Alle wijnen van het arrangement waren lekker en werden goed begeleid door de sommelier.
Het personeel is bijzonder correct, zeer vriendelijk en gastvrij.
Voor mij behoort dit restaurant tot de top van Rotterdam.

Gegeten op 25 april 2015

Daika

Via online reservering

Zeer lekker gegeten. Prijs is het zeker waard. Bediening zeer bekwaam. Iets te overijverig, maar wij waardeerden het wel. Goed bijpassend wijnarrangement. En ook bij het kaasplanken van goed advies voorzien.

Gegeten op 25 april 2015

Proever36588

Via online reservering

Allure is altijd een feestje. De jonge crew doet moeite om in alles van dienst te zijn. Of het nu over vragen gaat over het eten of een tas die netjes moet worden opgehangen. Oog voor detail heeft de crew zeker en dienstbaarheid staat hoog in het vaandel. Samen met heerlijk eten met mooie smaken en structuren gecombineerd met goede wijn is dit een aanrader. Zeker gezien de, naar mijn mening, zeer faire prijs. Niet twijfelen maar reserveren dus!

Gegeten op 24 april 2015

sunniva

• In behandeling

Het eten was geweldig! Het was goed op smaak en mooi gepresenteerd. De service was excellent. Ze waren vriendelijk en ook erg attent. Het ziet er in het restaurant verder netjes en chique uit. Een 10 voor alles!

Gegeten op 12 december 2014

Annemieke1977

Via online reservering

Eerst buiten een drankje gedronken en de eerste amuse werd hierbij geserveerd. Daarna binnen de tweede amuse en toen een heerlijk 7-gangen surprise menu gegeten met zijn vieren met bijpassend wijnarrangement.
Top bediening en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 21 april 2015

RobVerhage

Gisteren heb ik mijn verjaardag met mijn familie gevierd met een diner bij Allure. We kozen voor 'de zeven van Allure'. Het was niet de eerste keer dat we hier aten. Iedere keer worden onze verwachtingen overtroffen. Ook nu waren de gerechtjes fris, origineel en prachtig in balans. De bediening heeft een in onze ogen een perfecte balans gevonden tussen servicegerichtheid, professionaliteit en een persoonlijke aanpak. We voelden ons welkom en verwend. De gastvrijheid komt hier uit het hart. Na afloop spraken we nog even met de mensen in de keuken en vingen een glimp op van de passie en de trots. We zullen hier nog vaak terugkomen.

Gegeten op 22 april 2015

Michael's

Allure, pretentieuze naam, maar wordt meer dan waargemaakt. Perfecte bediening met ambitie, oog voor detail en continu checkend of alles naar wens verloopt. We namen een 7 gangen diner met 3 amuses vooraf: de borden waren schilderijtjes, plezierige smaakcombinaties rekening houdend met onze voorkeuren. Interieur is modern, sfeervol en fris met open keuken. Volgens mij voor velen een nog onontdekt pareltje in Rotterdam met een goede prijs kwaliteitsverhouding. Ster in aantocht?

Gegeten op 19 april 2015

isabel11

Via online reservering

We wisten niet wat we moesten verwachten
Dus gaan en ons laten verassen
En wat werden we verrast
Mooie inrichting !
Goede sfeer en bediening
Het eten in 1 woord geweldig !!!!
We zullen ook zeker iedereen aanraden hier is te gaan eten

Gegeten op 17 april 2015

thomas115

Via online reservering

Prima tent, enkel het gevoel dat de obers heel erg hun best doen, soms net teveel.
In het begin kwamen ze ook om de paar minuten iets aanbieden, dit kan relaxter.
Uit eten gaan gaat mij namelijk om mij date, de rest moet niet zo dominant aanwezig zijn.

Gegeten op 3 april 2015

imspa

Hier gegeten ter gelegenheid van het feit dat wij 32 jaar samen zijn.
Het eten was geweldig. We kozen voor het 4-gangen keuze menu. De 2 amuses deden waarvoor ze gesmaakt worden: de zin in eten verhogen. De zwaardvis en daarna heilbot. Beide met aparte smaaksensaties. Daarna de runderbavetje vergezeld van een zeer apart bereide sukade (knapperig en bros, met een heerlijke smaak) Het dessert was een goede afsluiting. Het decor was wat minder. Dat kwam in hoofdzaak door een zeer luidruchtige groep mensen. Maar ja je kunt niet alles krijgen. We komen zeer zeker terug.

Gegeten op 3 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Allure in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Allure. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.