a TripAdvisor company

foto's van Allure in Rotterdam - 1 foto's van Allure in Rotterdam - 2 foto's van Allure in Rotterdam - 3 foto's van Allure in Rotterdam - 4 foto's van Allure in Rotterdam - 5 foto's van Allure in Rotterdam - 6 foto's van Allure in Rotterdam - 7 foto's van Allure in Rotterdam - 8

1. Restaurant

1. 8,9 10 1 297

2. 8,8

3. 8,2

Proeven en beleven

Saint Tropez aan de Maas in de grote jachthaven van Rotterdam. Chef Terry Priem is samen met zijn team dagelijks op zoek naar verbetering en vernieuwing van zijn gerechten. Aan de voorkant zorgt Brian Brennink met zijn brigade voor top service en de meest hartelijke gastvrijheid.

francie1

Via online reservering

Met mijn ouders op zaterdag gegeten bij Allure. Het was weer top! Het eten als altijd heel erg goed, zeer attente bediening en we begonnen buiten op het terras, maar het was geen enkel probleem om later naar binnen te verkassen.
Kortom we hebben genoten!

Gegeten op 23 juli 2016

proeversaccount

Wat is het eten hier heerlijk! Alle smaken waren zeer goed in balans en alles (tot de zelf gebakken broodjes aan toe) was heerlijk vers. Zelfs details zoals de soort boter, olijfolie met himalaya zout is van goede kwaliteit. Amuses waren verrassend en lekker. Een enorme wijnkaart met bijzondere vondsten zoals onze Gewurztraminer uit de Elzas; een pareltje. Op het eten, de wijn en de koffie met extreem lekkere friandises (madeleines, perzik, pure chocoladebonbon met passievrucht) niets anders dan lof. Het Iberico vlees had (veel) minder lang mogen garen maar was qua smaak nog steeds perfect. Bij de struisvogel was een jus welkom geweest (ook voor de zoutbalans). Verbetering valt er alleen nog te halen in de bediening. Als je niet weet waar je huiswijn vandaan komt of van welke druif de wijn gemaakt is, is toch jammer. Gelukkig liep er 1 meneer rond die wel veel van wijn wist. Helaas werden we de laatste drie kwartier niet meer bijgeschonken van de fles wijn maar we mochten die zonder problemen mee nemen naar huis.
We komen hier graag terug!

Gegeten op 24 juli 2016

pabroekhuizen

Via online reservering

4 uitstekende gerechten en perfectie bediening in prima ambiance. En na de veranderingen in het restaurant zal het nog mooier zijn !

Gegeten op 19 juli 2016

lee3

Via online reservering

Ze bestaan 5jaar en als je al 5 jaar lang op dit niveau zit dan doe je het niet gewoon goed dan zit je op Michelin ster niveau.
Nu kan ik uitwijden over wat ik gegeten heb en hoe dat was....maar deze keer doe ik dat eens niet. Puur om het feit wat ik hierboven zeg.
Ga het ervaren, dompel je onder in een fijne doch ongedwongen ambiance, zeer attente bediening zonder je opgelaten te voelen, het ster niveau koken, de wijnen die je avond zo prachtig omlijsten en als pièce de résistance de geweldige kaas wagen met advies van de nr 1 Fromagier van NL en je hebt spijt dat je deze parel niet eerder ontdekt hebt.
Niet getreurd je kan vanaf nu genieten van je ontdekking......

Gegeten op 16 juli 2016

Nante

Via online reservering

Allure was wederom fenomenaal! Alles klopt hier, van heerlijke wijnen, top eten en bijzonder lekkere kaastafel tot vriendelijke en topklasse keukenbrigade, top bediening en fijne entourage. Allure is altijd een belevenis!

Gegeten op 16 juli 2016

dyska

Via online reservering

Bijzonder restaurant op een bijzondere plek. De amuses waren niet echt lekker. Het drie gangen verrassingsmenu was prima. Schitterend opgemaakt! Smaak kan net wat subtieler maar over all prima. Wijn arrangement was ook goed met name de Skaap wijn was top.

Gegeten op 14 juli 2016

franklmmrs

Via online reservering

Heerlijk gegeten met mams en vrienden tijdens het jaarlijkse bezoek aan Nederland. Restaurants zoals Allure zijn er niet zoveel op Curacao. We hebben ons 4x laten verrassen. Elk gerecht was een smaaksensatie met karakter. Prachtig opgebouwd. Niet overdadig. De wijnen pasten perfect. De kampioen kaaswagen maakte het feest compleet. Mede dankzij de enthousiaste, bijzonder vriendelijke sommelier en eveneens zeer toegewijde collega's!

Gegeten op 8 juli 2016

yvonne92

Via online reservering

Super vriendelijk perdoneel die veel wisten van wijnen en kaas. Erg goed gegeten.( wijn wel aan de dure kant). Goede service en heerlijk eten.

Gegeten op 8 juli 2016

esthertojeff

Via online reservering

Verwarrend. Ingewikkelde gerechten, interieur van een all you can eat, bediening over de top, weinig kennis van wijnen. Ik kreeg de indruk dat er voor een toegankelijke prijs fine dining wordt aangeboden. Overdaad aan jeans en korte mouwen overhemden.
Het eten was niet verkeerd, maar gezien de moeite die in ieder detail gestoken wordt, had ik het beter verwacht.
Voor echt mooi eten zijn er betere plekken in 010.

Gegeten op 2 juli 2016

LMR_1991

Via online reservering

Samen met mijn partner voor het 4 gangen verrassingsmenu gegaan. Dit was heerlijk!! Ook lekkere amuses van te voren waardoor je nog meer zin hebt in de gerechten. Ik herken de wat lange tijd tussen de gangen wat andere gasten aangeven, maar dit vond ik niet storend. Erg mooi restaurant met mooi en ruim opgezette tafels; gezellig, maar met genoeg privacy. Het zoete nagerecht hebben we vervangen voor de kaaswagen, echt een aanrader! Super lekker en gevarieerd.
Bediening is ietwat formeel, maar allemaal jong en ze doen goed hun best. Sommige van de bediening zijn wat informeler wat ons persoonlijk meer aanspreekt.
We komen zeker terug!

Gegeten op 25 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Allure in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Allure. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.