a TripAdvisor company

Vlaamsch Broodhuys Amsterdam (Vijzelstraat)

1. Hollands

Vlaamsch Broodhuys Amsterdam (Vijzelstraat)

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 020 626 06 54

roland53

Eten niks op aan te merken. Maar de bediening ... ho-pe-loos. Een dik half uur wachten op een kop soep en een salade. En een meisje in de bediening dat in staat bleek om wekelijk alles verkeerd te begrijpen. Die meid kan er misschien zelf weinig aan doen, maar ze leek me volstrekt ongeschikt voor de horeca.
Het lunchbezoekje aan deze zaak bezorgde me een enorm slechte bui, een bui die nog lang is blijven hangen.
Eerste en laatste keer.

Gegeten op 29 december 2015

marlies12

Ruime keuze aan lekkere broodjes en gebakjes... helaas veel te lang moeten wachten op kopje thee en kant en klaar broodje wat ze zo uit vitrine konden halen....

Gegeten op 22 februari 2015

bacalhaucomnatas

Toen ik hier laatst kwam, was ik onder de indruk. De zaak is verbouwd.
Ik ben goed bekend met de Vlaamsch Broodhuys zaken en producten, ik koop hier al jaren.
Voor mijn verjaardag zijn we hier gaan lunchen.
We waren met zijn tweeën en kozen voor een hartig plateau, omdat je zo verschillende belegsoorten kan proeven.
De losse boterhammen vind ik wel erg duur. Dan is het leuker om van alles wat te kunnen eten. De koffie was ook perfect.
Uiteindelijk was ik met drankjes erbij 25 euro kwijt, wat heel veel geld is. Maar het smaakte heerlijk en de service was goed.

De mensen om me heen zaten ook te genieten.
Mijn favoriete zoete broodje bij deze zaak is het suikersinaasappelrozijnenbroodje. Heerlijk!

Het enige wat ik hier niet meer haal zijn stokbroden, die hebben namelijk zulke stevige korsten dat ik er al een keer het spalkje achter mijn tanden op heb verbeten. Ze zijn wel lekker, maar hard.

Dit filiaal is een prettig filiaal om te stranden als je alleen bent of bijv. even met een koffie wil schuilen tegen de regen, er ligt een stapel dure tijdschriften waar je lekker doorheen kan bladeren.

Gegeten op 15 september 2012

robbertdehaas

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijke broodjes en snelle vriendelijke bediening.

Schrijf zelf een recensie over Vlaamsch Broodhuys Amsterdam (Vijzelstraat) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Vlaamsch Broodhuys Amsterdam (Vijzelstraat). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.