Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Vlaamsch Broodhuys Amsterdam (Vijzelstraat)

1. Hollands
  1. ?

2. ?

3. ?

Vlaamsch Broodhuys Amsterdam (Vijzelstraat)

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 020 626 06 54
  1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

bacalhaucomnatas

Toen ik hier laatst kwam, was ik onder de indruk. De zaak is verbouwd.
Ik ben goed bekend met de Vlaamsch Broodhuys zaken en producten, ik koop hier al jaren.
Voor mijn verjaardag zijn we hier gaan lunchen.
We waren met zijn tweeën en kozen voor een hartig plateau, omdat je zo verschillende belegsoorten kan proeven.
De losse boterhammen vind ik wel erg duur. Dan is het leuker om van alles wat te kunnen eten. De koffie was ook perfect.
Uiteindelijk was ik met drankjes erbij 25 euro kwijt, wat heel veel geld is. Maar het smaakte heerlijk en de service was goed.

De mensen om me heen zaten ook te genieten.
Mijn favoriete zoete broodje bij deze zaak is het suikersinaasappelrozijnenbroodje. Heerlijk!

Het enige wat ik hier niet meer haal zijn stokbroden, die hebben namelijk zulke stevige korsten dat ik er al een keer het spalkje achter mijn tanden op heb verbeten. Ze zijn wel lekker, maar hard.

Dit filiaal is een prettig filiaal om te stranden als je alleen bent of bijv. even met een koffie wil schuilen tegen de regen, er ligt een stapel dure tijdschriften waar je lekker doorheen kan bladeren.

Gegeten op 15 september 2012

robbertdehaas

• Uitstekend

• Uitstekend

Heerlijke broodjes en snelle vriendelijke bediening.

Schrijf zelf een recensie over Vlaamsch Broodhuys Amsterdam (Vijzelstraat) in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Vlaamsch Broodhuys Amsterdam (Vijzelstraat). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.