a TripAdvisor company

Wensveen

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. BBQ/grill
  3. Topper 2015
  4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 354 47 36
  2. www.wensveenscheveningen.com

Uitwaaien aan het strand

Restaurant Wensveen heeft een heel mooie locatie aan het strand van Scheveningen. Je kunt er niet alleen genieten van lekkere gerechten, maar ook van het uitzonderlijke en moderne interieur.
De uitgebreide menukaart kan alvast veel gasten bekoren, want iedereen vind er wel een gerechten waardoor zij altijd terugkeren naar dit restaurant. Door haar ligging aan het strand, kan je voor of na het eten ook genieten van een ontspannende strandwandeling of randactiviteiten.

mschaik

Bij het langslopen hadden we al een goed gevoel , toch verdergelopen en elders een drankje genuttigd, beviel ons niet helemaal dus teruggelopen naar Wensveen. We werden vriendelijk verwezen naar een tafeltje ondanks de drukte. Grote portie sate met voldoende friet en smakelijk vlees op het stokje, verrassende saus ( lekker). De rekening viel ons zeer mee, volgende keer geen twijfel en gaan we gelijk hierheen.

Gegeten op 21 juli 2015

Restaurant - 5 dagen geleden

Beste mschaik,

Bedankt voor de recensie! Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij hopen u snel weer te zien bij Beachclub Wensveen.

Met vriendelijke groeten,

Nicolai Wissink

Margreet-Joop

Gezellig beach restaurant met een prima kaart. Wij komen er al jaren en in al die tijd is de kwaliteit constant goed gebleven. Het personeel is uitermate vriendelijk en geven je het gevoel van thuiskomen. Zodra ze ons zien aankomen, staat de rosé al klaar!
Beslist een aanrader!

marja108

Heerlijk gegeten, van sate tot verschillende soorten vis.
super aardige mensen en een super service.
Met 4 collega's er geweest???????????????? .
Heerlijk op t buiten terras gezeten en darna een tafel wat beschutter vanwege de wind. Het was ook geen probleem om van tafel te veranderen.

Gegeten op 17 juli 2015

JGT

Lekker gegeten bij Wensveen. De gerechten zijn basic maar in al hun eenvoud heerlijk. Prima vis, goede friet, lekkere wijn. Meer heb je niet nodig na een dagje strand. Top!

Restaurant - 5 dagen geleden

Beste JGT ,

Met vriendelijke groeten,

Nicolai Wissink

Mark2007

Gisteren geweest en wederom heerlijk gegeten! Of je hier nu gebruik maakt van het ontbijt, lunch of diner alles even top! Broodje tonijn super lekker, de super sate is heerlijk en een ruime portie. Toetjes zien er smakelijk uit en smaken goed. Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed. Bediening beleefd en snel, Nikolai is een prettige vrolijke man en houdt van geintjes! Glaasje water voor de gasten die op het strand liggen. Uitstraling strandtent is top! Springt er zeker tussenuit vergeleken met een hoop andere tenten. Fijn dat we dit hebben mogen meemaken en tot snel! Gr. Ed, Mark en. Carmen

Rianne-71

Weer een heerlijke middag Scheveningen vooraf stokbroodje met huisgemaakte aioli, deze vonden wij echt super!!! Gamba - pannetje, lekker pittig ;-) en als hoofdgerecht de mosselen en mijn vriend de gebakken slibtong! HET eten was heerlijk, super druk was het afgelopen zaterdag maar hier merkte wij niets van, eten werd netjes gevraagd door de bediening of het hoofdgerecht mocht doorkomen, er werd gemeld dat het misschien iets langer kon duren i.v.m. de drukte maar hier hebben wij nogmaals niets van gemerkt!
Alle medewerkers vonden wij super - vriendelijk en ze zorgen er voor dat je echt een dagje uit bent, ondanks de drukte tijd voor een praatje en uitermate vriendelijk voor de kids!
Wij zijn echt fan van Wensveen!

Gegeten op 11 juli 2015

Proever53323

Afgelopen weekend dagje Scheveningen gedaan, we werden spontaan
door een dame binnengehaald. Hebben heerlijk gegeten Gamba's echt een aanrader en lekkere cocktail gedronken en zeker het eten prijs kwaliteit verhouding wij komen terug
Bedankt Wensveen voor een heerlijk avondje.

Gegeten op 11 juli 2015

rianne58

Wij hebben bij Wensveen gegeten, voorafgaand aan de musical Billy Elliot.
Door thuis al wat huiswerk te hebben gemaakt (reviews Iens), dachten we dat we bij Wensveen aan het goede eetadres te zijn. Echter ik snap nu tot op heden nog niet waar die goede reviews vandaan gekomen zijn. Want wij hebben van al die goede beoordelingen weinig positiefs mogen ervaren. Het is een leuk uitziende strandtent, met leuke zitjes, pal aan zee. Maar of dat daar zo'n hoge prijs tegenover moet staan? Een spaatje rood 3,75 vindt ik écht buiten proporties. En een mandje brood voor 6 euro, met een beetje knoflookmayonaise, is ook niet écht bijzonder te noemen. Daarbij waren de 2 mixed grills niet écht smakelijk, veel te gaar , geen malsheid te bekennen. ER werd i.p.v. bestelde frietjes, gebakken aardappelen gereserveerd. En i.p.v de fout netjes te corrigeren, hebben we later alsnog frietjes besteld, en die weren netjes ook nog op de rekening gezet tot onze grote verbazing. Ook bij het kindermenu werd extra mayonaise in rekening gebracht. Toen we daar later iets van zeiden, werden de schouders opgehaald, maar er werd niets meegedaan. Ook de houding van het personeel vonden wij weinig professioneel en een beetje platvloers. Niet dat wij nu zulke hoge eisen hebben, wij zijn ook maar Brabanders. Maar 80 euro, voor 2 volwassene en 1 kindermenu. Zonder nagerecht en met 1 consumptie, is wel erg prijzig!! Spijt van onze keuze, voor ons nooit geen Wensveen meer!!!

Gegeten op 1 juli 2015

jaimy9

Heerlijjk gegeten bij Wensveen. Een goed gevarieerde keuken met lekkere gerechten. Ook de bediening is super vriendelijk en behulpzaam. Zeker een restaurant om vaker terug te komen.

Gegeten op 10 juli 2015

kathy5

Lekker avondje scheveningen bij wensveen. Lekker gegeten (sateschotel) , zeker de moeite waard. Prijs kwaliteit helemaal in orde. Mooie tent!

Gegeten op 9 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Wensveen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Wensveen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.