Wensveen

• 10 1

• Service

• Decor

• In behandeling

Voordat we naar de Musical Sister act gingen even een hapje gegeten hier. De bediening was erg vriendelijk, het eten was meer als genoeg en erg lekker. De prijs was ook goed voor de kwaliteit wat je krijgt. Zeker een aanrader.

Gegeten op 13 april 2014

RutgerJ
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden deze strandtent uitgekozen mede vanwege het hoge cijfer op Iens. Echter viel het wel wat tegen. De bediening was wat aan de trage kant, het brood vooraf koud en er zaten een paar zeer luidruchtige gasten in de standtent. Voor een strandtent was het eten wel oké maar zeker geen 10.

Gegeten op 19 april 2014

gerdine3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd gezellig bij Wensveen!!! Heerlijke wijn, super sate en geweldige bediening! The place to be in Scheveningen!!!! Ik kom hier regelmatig en ze verslappen niet. Mijn strandtentje met geweldige service

tiny8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke zalm gegeten en wat een gezellige bediening.Hier gaan we vaker eten. We hebben met de pasen al een tafel besproken voor de familie. Zaak er geweldig uit

märy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ben regelmatig bij Wensveen op Scheveningen.
De inrichting, fris wit met paars, doet erg vrolijk aan.
Vooral de nieuwe overdekte banken en natuurlijk de
prettige loungebanken zitten erg lekker.
De bediening is er vriendelijk en het laat niet lang op
zich wachten om de bestelling op te nemen. Koffie met
een overheerlijke appelpunt of cheesecake is dan al snel besteld.
Ook overheerlijk vind ik de Gamba's Al Ajillo.
Een aanrader voor iedereen die van zee, rust en lekker eten houd.
Tot snel.

Gegeten op 6 april 2014

babette9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag hier neergestreken met een vriendin, lekker de hele dag op de loungebanken gechilld. We hebben in de namiddag beide gamba's al ajillo besteld op aanraden van de ober. Nog nooit heb ik ergens zulke lekkere gamba's gegeten uitstekend! verse daggroente erbij besteld die zeer goed smaakte.
Als afsluiter hebben we een lekkere frisse cocktail besteld met meloenlikeur en passie vruchten erin, alsof er een engeltje op mn tong .....
De aankleding is strak maar toch gezellig en heel sfeervol, complimenten. Bediening deed ook goed zn best, dit wordt mijn vaste stekkie van de zomer :-)

Gegeten op 15 april 2014

corrie21
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verjaardag van een vriendin hier gevierd zaterdag. Heerlijk 3 gangen menu samengesteld door de chef speciaal voor ons. Vooraf lekkere carpaccio met truffelmayonise, hoofdgerecht was ossenhaas met een heerlijke huisgemaakte stroganofsaus en als dessert een verassing van allemaal lekkerneijen. De bediening complimenten we zijn top bediend in deze mooie zaak

pyrcz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdag met drie vriendinnen lekker decadent wezen shoppen in Den Haag. En na het shoppen tijdje uitwaaien op de boulevard van Scheveningen. Daarna kwamen we eigenlijk bij toeval terecht bij Wensveen. Plan was om er alleen wat te drinken, maar uiteindelijk zijn we er blijven eten en werd het nog een (heel gezellig) latertje…. Helft van het gezelschap ging op een gegeven moment aan de satehschotel en de andere helft stortte zich op de slib(p)tong. En dat was geen straf…. Het enige “minpuntje” was eigenlijk dat de (vriendelijke) bediening ook niet het antwoord had op onze vraag of het nou slibtong of sliptong was….. Maar hoe dan ook, het was perfekt. Zeker ook het hele garnituur er omheen. De zaak zelf. Qua kleurstelling, zitgemak, onderhoud en indeling (veel min of meer intieme zithoeken op het terras en overal eigenlijk zicht op de zee, de pier en het Kurhaus) best een sfeervolle, luxe tent, maar dan wel zonder luxe prijzen! Wensveen, we’ll be back soon! Ook het beste kan altijd nog beter, vandaar “slechts” drie negens.
Marja

Gegeten op 5 april 2014

ida4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst kwam iemand ons vragen of wij een mooi tafeltje wouden, mooi plekje voor aan het raam gekregen. Spare ribs gegeten die zooooo lekker waren, zo een marinade is hemels. Cheesecake gekozen doordat we lazen op iens dat die zo lekker was en inderdaad voortreffelijk. Mooi ligging centraal bij de pier en bediend tot in de wenken en zo gelachen met de bediening. Top dagje gehad

janeth1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zitten bij Wensveen strandtent op Scheveningen. De gambas al agillo vinden wij t lekkerst maar er zijn zoveel lekkere gerechten zowel voor lunch als diner.En de prijs/kwaliteit verhouding perfect!! En natuurlijk de bediening is erg goed! Zeker een aanrader!!De inrichting is erg mooi en trendy wit met Violet paars echt n plekje om tot rust te komen en te genieten van t mooie uitzicht!!

Schrijf zelf een recensie over Wensveen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Wensveen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!