a TripAdvisor company

Wensveen

1. Seizoensbedrijf (bijv. strandtent)
  2. BBQ/grill
  3. Topper 2015
  4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 354 47 36
  2. www.wensveenscheveningen.com

Uitwaaien aan het strand

Restaurant Wensveen heeft een heel mooie locatie aan het strand van Scheveningen. Je kunt er niet alleen genieten van lekkere gerechten, maar ook van het uitzonderlijke en moderne interieur.
De uitgebreide menukaart kan alvast veel gasten bekoren, want iedereen vind er wel een gerechten waardoor zij altijd terugkeren naar dit restaurant. Door haar ligging aan het strand, kan je voor of na het eten ook genieten van een ontspannende strandwandeling of randactiviteiten.

Roel1991

Samen met mijn vriendin en een bevriend stel naar Scheveningen geweest om een hapje te eten bij BeachRestaurant Wensveen en om een gokje te wagen in het casino.

Het uiterlijk en decor van Wensveen vielen in ieder geval direct in smaak.
De zaak is leuk ingericht, het decor kwam warm en fris over en het was gezellig druk.

Wij kregen (binnen) een mooi plekje bij het raam, met uitzicht op het terras, het strand en de pier. Al snel kwam een serveerster naar ons toe met de vraag of we misschien al iets te drinken wilden. Een drankje en gelijk tweemaal de broodjes met aioli en kruidenboter besteld. Deze werden tot ons genoegen al vrij snel gebracht, ondanks dat het erg druk was. De broodjes (inclusief smeersels) waren ook nog eens erg lekker. Tot zover ging alles helemaal naar wens.

Echter kunnen wij vanaf dit moment nog maar weinig positieve punten noemen. Na de broodjes werd ons tot drie keer toe door dezelfde serveerster verteld dat zij onze bestelling nog niet kon opnemen en dat dit nog ongeveer 10 minuten ging duren. Pas na EEN UUR (!) kwam zij eindelijk de bestelling opnemen, maar wel met de melding dat er een aantal gerechten/producten niet meer waren. Waaronder standaard dingen als de garnering en bepaalde sauzen. Vervolgens was het eten wel oké, maar niet allemaal even lekker. De saté en de mosselen waren wel goed, maar de zalm was te droog en onvoldoende van smaak.

Als daarna blijkt dat je 50 cent moet betalen om van het toilet gebruik te mogen maken, terwijl je daar aan het eten bent, dan breekt toch wel mijn klomp.. De avond begon positief, maar liep helaas op een negatieve ervaring uit. Dit was overduidelijk een gevalletje: "eens en nooit meer"!

Jacob70

• In behandeling

Wij komen nu al ruim 3 jaar in dit restaurant en zijn nog nooit teleurgesteld.
Leuke bediening, beleefd en meedenkend en ook in voor een grapje. De kaart heeft genoeg keuze om iedereen blij te maken.Ik moet zeggen dat ze in de eredivisie thuis horen. Ik geef van nature niet zo makkelijk negens en tienen maar ga ik hier altijd met zo een voldaan gevoel weg. Alle gerechten zijn dik in orde, met name de gamba’s al ajillo, de beste van Scheveningen.

linne

• In behandeling

Het eten was prima verzorgd en niet zo lang hoeven wachten op bestelling.
Deze keer heb ik menu van gamba genomen en het was heerlijk....
Ook rekening meegeholpen naar onze wensen .

Gegeten op 27 augustus 2015

Wilwapenaar

• In behandeling

Wij wonen op Scheveningen komen regelmatig bij wensveen goed en lekker eten leuke en goede bediening je kan er heerlijk in de zo'n of lekker in de schaduw zitten het eten ( saté ,tosti , vis , uitsmijter ,dit zijn enkele gerechten die wij gehad hebben zijn heerlijk en niets op aan te merken jammer dat de zomer haast voorbij is,moeten we weer wachten tot volgendjaar.
Wij wensen jullie nog veel succes. Wil en marina

Gegeten op 22 augustus 2015

Eetsmakelijk85

Tijdens de afsluiter van het vuurwerkfestival zijn we hier neergestreken vanwege de positieve beoordelingen. Helaas viel dit voor ons minder positief uit. Het was druk, dus een plekje buiten was niet meer mogelijk. Logisch natuurlijk, maar toch minder gezellig aangezien het behoorlijk warm was, en het nog maar half 6 's avonds was. De bediening binnen was ook behoorlijk afwezig. Ze brachten meerdere malen de verkeerde bestelling bij ons. Een keer kan gebeuren, is geen punt, maar als het meerdere malen gebeurd en ook door verschillende bedienden dan gaat er iets mis. Het eten was overigens prima, maar je kunt het vergelijken met een cafeetje waar je voor een simpele maaltijd komt. Ik had zelf de vegetarische lasagne met cheddarkaas, en mijn vriend had de spareribs. We zijn best kenners op dit gebied, en helaas was het vlees te lang gegaard waardoor en verkoolde zwarte plekken waren ontstaan. Qua marinade was het prima van smaak. Het duurde behoorlijk lang voordat we een koffie konden bestellen, en vanwege de gehele gang van zaken hebben we besloten geen fooi te geven, ook al doen we dit normaliter altijd. Helaas was dit voor ons eens maar niet meer.

Gegeten op 22 augustus 2015

samschippers

Naar het concert van Di-rect en ervoor een hapje eten. Door de recensies kozen we voor wensveen. Goed gegeten en meer als voldoende. Kipsate en spare ris, beide goede kwaliteit en ruim voldoende. Kip niet droog maar lekker sappig met een goede saus. Zeer vriendelijke mensen en een hip decor.

TohamiSamira

Eerder hier gegeten met werk en nu met familie. Wederom een genot om hier lekker te genieten in het zonnetje met een snelle serveerster die haar vak begrijpt. Zeetong aan tafel gefileerd , lekker in de boter gebakken was te proeven en meer dan de 400 gram wat op de kaart stond aangegeven (600gr volgens de serveerster). Afgesloten met een lekkere spanish koffie met een ondergaand zonnetje op onze achtergrond.
Laat de zomer nog maar even aanhouden zodat ik snel terug kan komen.

anne228

Heerlijk gegeten gisteren en fijn geholpen! Wij hadden de visproeverij voor 2 personen; een groot bord vol verse vis; alles was perfect gebakken en smolt op de tong. Heerlijke zalm, scholletjes, heilbot, mosselen, kokkels en heerlijk gekruide garnalen samen met frietjes en groenten. We hebben heerlijk gegeten en niet te duur! Als we weer in de buurt zijn, hebben we een heerlijk adresje om te eten!

Restaurant - 6 dagen geleden

Beste Anne,

Bedankt voor de recensie! Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij hopen u snel weer te zien bij Beachclub Wensveen.

Met vriendelijke groeten,

Nicolai Wissink

Benjamin87

Prima restaurant als afsluiter van een dagje strand! Lekkere saté en vlotte bediening. Voor een prima prijs heb je met zn tweeën een riante portie saté met alles erop en eraan. Enige minpuntje is dat je betaalt voor de mayonaise.

Restaurant - 6 dagen geleden

Beste Benjamin,

Met vriendelijke groeten,

Nicolai Wissink

mieke41

Door de goede recensies op iens zijn wij hier gaan eten. Ik begrijp niet dat dit restaurant zulke hoge cijfers krijgt voor het eten. Wij hadden de proeverij van vis, het was vers en veel maar veel te veel doorbakken waardoor de vis erg droog was en dit is met name bij tonijn en zalm niet lekker. De bediening was prima en de entourage ook leuk. Jammer,kan beter.

Schrijf zelf een recensie over Wensveen in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Wensveen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.