a TripAdvisor company

1. 8,7 10 1 129

2. 8,9

3. 8,7

Uitwaaien aan het strand

Restaurant Wensveen heeft een heel mooie locatie aan het strand van Scheveningen. Je kunt er niet alleen genieten van lekkere gerechten, maar ook van het uitzonderlijke en moderne interieur.
De uitgebreide menukaart kan alvast veel gasten bekoren, want iedereen vind er wel een gerechten waardoor zij altijd terugkeren naar dit restaurant. Door haar ligging aan het strand, kan je voor of na het eten ook genieten van een ontspannende strandwandeling of randactiviteiten.

manuela9

Top restaurant in Scheveningen, 2 keer gegeten met mijn zus en het eten en de sfeer is echt super. Het is net of je op vakantie bent als je daar eet!

Gegeten op 28 augustus 2015

Restaurant - 5 dagen geleden

Beste Manuela,
Bedankt voor u leuke recensie, doet ons goed om te lezen en ook in 2016 hopen wij jullie weer te mogen verwelkomen !!

Iwan11

Hoogzomer hier neergestreken na aanleiding van de borden buiten met mosselen en spare ribs voor maar 12,50. Van beide 1 besteld en het stelde ons niet teleur, flinke portie mosselen en grote rack spare rib met friet en saus in overvloed, smaak was top. Nette en verzorgde bediening, deze zomer zeker weer een bezoekje waard.

Gegeten op 15 augustus 2015

Jacob70

Wij komen nu al ruim 3 jaar in dit restaurant en zijn nog nooit teleurgesteld.
Leuke bediening, beleefd en meedenkend en ook in voor een grapje. De kaart heeft genoeg keuze om iedereen blij te maken.Ik moet zeggen dat ze in de eredivisie thuis horen. Ik geef van nature niet zo makkelijk negens en tienen maar ga ik hier altijd met zo een voldaan gevoel weg. Alle gerechten zijn dik in orde, met name de gamba’s al ajillo, de beste van Scheveningen.

Gegeten op 29 augustus 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Jacob,

Bedankt voor de recensie! Uw review is voor ons zeer belangrijk omdat het ons de kans geeft om onze service te optimaliseren. Wij hopen u snel weer te zien bij Beachclub Wensveen.

Met vriendelijke groeten,

Nicolai Wissink

Nien1975

Van tevoren gereserveerd aangezien het hoge cijfer op iens, uiteindelijk was dat ook nodig want binnen een half uur zat de zaak vol. Het was hun laatste weekend vertelde de jongen vandaar dat het buitenlicht miste, maar alsnog genoeg vuurtjes buiten voor een gezellige sfeer. Gekozen voor een mix grill die rijkelijk gevuld was alsof ik bij de griek zat, lekkere goed op smaak knoflooksaus erbij en meer dan genoeg frietjes en sla. Als dessert kregen wij aangezien het de laatste zaterdag was een dessert van het huis, vers mint ijs en perensorbetijs, aparte smaak en zeer lekker. De jongen heeft alle gasten de hele avond vermaakt met grapjes en verhaaltjes en wist ondanks de drukte elke keer weer vrolijk aan tafel te verschijnen. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen alleen al is het voor de vrolijke bediening.

Gegeten op 24 oktober 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Nien,

Met vriendelijke groeten,

Nicolai Wissink

willem221

Al jaren kom ik bij wensveen. Niet alleen voor een diner maar ook als we lekker op het strand genieten van het mooie weer. Lekker een drankje en wat te versnaperen erbij. Top service en top eten. Je word volledig verzorgd en het goedlachse en zeer vriendelijke personeel maakt het helemaal af. Ik raad het bij iedereen aan om daar te eten. Qua diner heb ik zowat alles al gehad. Grill, mixed grill, mosselen, spare-ribs. En voor de kleintjes altijd wat lekkers. Het is mij nog nooit tegen gevallen. Tot op de laatste dag van het seizoen zijn ze altijd keihard aan het werk. En gaan ze er voor de volle 1000% voor. Ook aan de kleintjes word gedacht en worden zeer vriendelijk benaderd. Ik zeg top top en nog eens top!!

Gegeten op 19 september 2015

ekley1bel

Na de 8,7 op iens gezien te hebben hier gaan lunchen. Restaurant deed zich veel moeite om een glutenvrije tosti te maken. Was de laatste dag dat de strandtent open was misschien dat daarom het eten wat tegen viel. Zowel de garnalenkroketten als de tosti waren in verhouding tot de prijs mager.

Gegeten op 24 oktober 2015

Beste heer,
Jammer dat u dit zo heeft ervaren, de tosti in verhouding tot de prijs (4,50) is zeer redelijk te noemen, aangezien ik aanneem dat u weet wat glutenvrij brood kost en er een dubbele tosti is gemaakt voor deze prijs met glutenvrije saus erbij.
Spijtig te horen dat de garnalenkroketten niet was wat u ervan had verwacht, mocht u volgend jaar nog eens in de buurt zijn bieden wij u graag een van onze nieuwe lunchgerechten van de kaart aan.
Het was indd de laatste dag jammer genoeg, dus ik hoop dat wij u in de toekomst alsnog kunnen overtuigen voor een nieuwe en betere ervaring.

Brian1990

Teruggegaan naar wensveen na een vorig aangenaam bezoek. Weer gekozen voor de steengril en weer zijn we goed in de watten gelegd, niks was teveel, sausjes in overvloed, vis en vlees in overvloed en frietjes. We wisten zelf niet dat we zoveel op konden, vlees en vis was van goede kwaliteit en de bereiding hadden we zelf goed in handen. We hoefden maar een leeg bord te hebben of er werd weer aangevuld. Vrolijke en klantgerichte bediening.

Gegeten op 3 oktober 2015

Beste Brian
Bedankt voor de mooie recensie!
Graag tot een volgende keer !

Deeske-Bekkers

Ik heb met 5 vriendinnen gezellig geluncht bij Wensveen, en dit was in één woord: TOP!! Dit restaurant heeft alles wat je je maar kunt wensen: Héérlijk eten, gezellige ambiance, mooie locatie aan het strand en bovenal leuk en enthousiast personeel! Als wij weer in Scheveningen zijn, gaan we hier zeker weer terug!

Gegeten op 17 oktober 2015

Beste Deeske
Bedankt voor dit mooie stukje!
En graag tot een volgende keer (met nieuwe grapjes)

velascosofia

We vonden de mosselen geweldig. Lekker ver, het sausje was verrukkelijk en de aardappels erbij ook. Mooi decor, aan het strand. De bediening is heel vriendelijk en toch niet te aanwezig en het eten stond heel snel op tafel. Ik kom zeker terug. Warm aanbevolen

Gegeten op 18 oktober 2015

trgeudeke

Na een prettige ontvangst lekker gegeten in een gezellige,moderne "standtent", met sfeervolle inrichting. Van een lekker pittige (echt pittig) spaanse kip uit een pannetje en een mixed grill genoten. Goede koffie met bijzondere lekkernij als toetje.
Altijd moeilijk om een oordeel in een cijfer uit te drukken, maar qua prijs/kwaliteit zeker een topper!

Gegeten op 17 oktober 2015

Restaurant - 4 maanden geleden

Bedankt voor de tijd en moeite voor de recensie. Erg goed om te horen dat u tevreden bent over het algeheel, hier doen wij ook ons best voor en dan is zo een positief stukje mooi.

Schrijf zelf een recensie over Wensveen in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Wensveen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.