a TripAdvisor company

foto's van Wensveen in Den Haag - 1 foto's van Wensveen in Den Haag - 2 foto's van Wensveen in Den Haag - 3 foto's van Wensveen in Den Haag - 4 foto's van Wensveen in Den Haag - 5 foto's van Wensveen in Den Haag - 6 foto's van Wensveen in Den Haag - 7 foto's van Wensveen in Den Haag - 8 foto's van Wensveen in Den Haag - 9 foto's van Wensveen in Den Haag - 10 foto's van Wensveen in Den Haag - 11 foto's van Wensveen in Den Haag - 12

Wensveen

3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 070 354 47 36
  2. www.wensveenscheveningen.com

Uitwaaien aan het strand

Restaurant Wensveen heeft een heel mooie locatie aan het strand van Scheveningen. Je kunt er niet alleen genieten van lekkere gerechten, maar ook van het uitzonderlijke en moderne interieur.
De uitgebreide menukaart kan alvast veel gasten bekoren, want iedereen vind er wel een gerechten waardoor zij altijd terugkeren naar dit restaurant. Door haar ligging aan het strand, kan je voor of na het eten ook genieten van een ontspannende strandwandeling of randactiviteiten.

Tysonline

Een mooie strandtent met goed eten tegen een betaalbare prijs. En dat tegenover het Kurhaus! Bovenverwachting goed! Fijn personeel en lekker eten!

Gegeten op 21 augustus 2016

madhavi2

Ik heb heerlijk gegeten bij Wensveen. We hadden een food sharing visschotel besteld en het was een royale portie. De vongole, mosselen en garnalen waren heerlijk met de chiliolie. Ook kregen we mooie stukken zalm en witvis erbij, gecompleteerd met een smakelijke salade met stukjes watermeloen en frietjes erbij. De prosecco was ook goed. Complimenten daarnaast voor de mooie , gemoedelijke ambiance en vriendelijke bediening. Ook al heeft de ober mij meerdere malen opzettelijk laten schrikken en hebben we er samen om gelachen. Leuke strandtent!

Gegeten op 18 augustus 2016

Jada_V

Het eten was lekker, simpel maar gewoon goed. Het uitzicht is uiteraard geldig, maar de reden om zeker nogmaals terug te gaan is de geweldige bediening, relaxed, attent en netjes. Zelfs bij a-sociale klanten bleven ze uber vriendelijk. Binnenkort zeker weer naar toe

Gegeten op 22 juli 2016

Mmjammmie

Wat zitten we toch altijd heerlijk bij Wensveen! De aankleding is prima. Leuke bankjes, fijne stoelen. Het eten is super! Lekkere broodjes die zeer goed belegd zijn. Ook aan de kleintjes is gedacht. Met een tosti of een portie poffertjes is mijn kleine man altijd blij. Daarnaast werkt er fijn personeel dat met je meedenkt. Wensveen is een aanrader!

Gegeten op 10 augustus 2016

AntoinetteHenk

Zojuist overheerlijk gegeten! De zeebaarsfilet en sliptong was zo lekker gebakken dat je kon proeven dat deze met liefde was bereid. Zo zittend aan zee, met gezellig en professioneel personeel in een schitterende ambiance voel je je welkom. Een echte aanrader als je je uit, als thuis wilt voelen!

Gegeten op 7 augustus 2016

reny3

Wij zijn hier gisteren wezen eten, waaronder 3 tieners uit Engeland en 2 kleine kinderen, er werd super meegedacht over de tafel schikking ivm met een kinderwagen, het eten was heerlijk, sate's en de vegetarisch lasagne, het personeel verdiend een grote pluim, zo ontzettend lief , onze kleinzoon werd heel erg verwent! Deze ervaring delen we graag met andere, komen zeker snel terug, mooie zomer gewenst!

Gegeten op 30 juli 2016

kirsty5

Perfecte tent! Veel privacy door de glazen booths, comfortabel en relaxed. Heerlijk gegeten voor een goede prijs en de bediening was fantastisch!! Niet opgejaagd en heerlijk een paar uur gezeten. Terrasheld van dag was Nikolai! Echt een aanrader!

Gegeten op 24 juli 2016

adri29

Op 24-07 2016 hebben mijn vriendin, dochter (3) en ik hier gegeten. De aankleding, prijs en vriendelijkheid van het bedienend personeel waren redenen om voor dit paviljoen te kiezen. Mijn vriendin had gekozen voor zeetong, en ik voor biefstuk met verse pepersaus. We hebben beiden heerlijk gegeten, en de prijs-kwaliteit verhouding was zeer goed. Onze dochter was inmiddels uitgeteld van het dagje strand, en kreeg van het bedienend personeel een kussentje in haar nek, en een dekentje over haar heen. Ze heeft, gedurende het eten, heerlijk uitgerust.

Dit paviljoen is zeker een aanrader.

Gegeten op 24 juli 2016

genieters3

Het eten en de sfeer was bij wensveen een avond uit.De bediening is erg vriendelijk en voelt prima aan hoe ze de gasten kunnen aanspreken. Ook hier mooie en verse vis, de zeetong die voor 400 gram stond op de kaart was op het bord ruim 500 gram. Alle ingrediënten zijn vers en worden perfect gecombineerd.

Gegeten op 4 juni 2016

Vissertje32

1 juli hier weer voor de zoveelste keer gegeten en wederom niet teleurgesteld. We gingen voor een supersate erheen die weer zeer smaakvol was en de satesaus zo lekker. Vooraf een carpaccio om alvast de honger tegen te gaan en die was ook top. Huiswijn per glas merlot ook een lekker wijntje. Ja mensen hier ontkom je niet aan als je op scheveningen bent en goed wilt eten.

Gegeten op 1 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over Wensveen in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Wensveen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.