Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Sapori Pugliesi in Amsterdam - 1

3. Topper 2014
  4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0203209200

just

Och, wat was dit goed! Van begin tot eind, van antipasti via tagliatelle met geweldige seppia tot hoofdgerecht (rollade/spinazie). Alles vol van smaak, de passie spat eraf! De prijzen zijn een verrukking, de bediening weet van wanten én van wat je krijgt. De koffie, uiteraard, van hoge kwaliteit en de grappa maakt het feest compleet. De wijn goedkoop maar oké. Een feest van begin tot eind. Het decor van een Italiaanse eetkamer. Geen opsmuk, puur genieten.

Gegeten op 27 september 2014

wartenbergh

Gegeten op 26 juli 2014

Moniquedijk

Ik kom hier dagelijks mijn broodjes voor werk komen halen. Heel lekker en met prima qualiteit wat betreft de vleeswaren en kaas. En gisteren avond ben ik ook met mijn vriend gekomen om te eten. De antipasti waren super lekker en de pasta misto mare die ik had is echt een a aanrader. Mijn vriend had een pizza sapori ook heel lekker. Wij komen zeler terug om lekker en echt italiaans te eten.

spavani

Matteo, the chef, provides not only real Italian food but delicious Italian food. I go very often and I'm never disappointed. His pasta, vegetarian dishes, pizza, everything he makes taste just special. A simple "bruschetta al pomodoro" becomes a sensorial experience that I have not even found in Italy. And his wife Paloma's desserts are equally delicious.

Gegeten op 18 december 2013

vin89

Heel leuke en mooie restaurantje, wij zijn hier met de familie geweest en het eten was super lekker. Ik had de pasta met gemengde vis, mijn man de ragu allo chef en mijn zoon een kekkere pizza margherita. de bedienieng was attent en het was zoals in italie te eten. Typische zuid italiaanse sfeer. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 7 december 2013

sander67

Het eten was in tegenstelling tot wat je zou verwachten na het lezen van andere recensies alles behalve bijzonder, een grote teleurstelling dus. De Pasta gorgonzola spinazie bevatten zeer weinig kaas en spinazie, het was een waterige saus. De ingrediënten leken gewoon van de supermarkt te komen.
De Service ook onder de maat, er was een geheel Italiaans gezin aanwezig in de keuken, inclusief kinderen en een rokende dame. Het decor was authentiek maar niet onze smaak, en heeft meer weg van een afhaal restaurant.

Gegeten op 15 november 2013

FoodLuc

Op zich een leuk simpel Italiaans restaurantje. Pasta en anti pasta smaakten goed evenals de wijn. Maar gewoon een voldoende en niet meer gezien de kwaliteit van het eten bij vele andere restaurants. Prijs kwaliteit is wel in orde, de inrichting matig en service was toen wij er waren wat afwezig. Een 7.

Didgeridoo

Decor is echt Italiaans. Gewoon tafeltjes is de winkel en hard licht. Doet het prima met mediterraans klimaat…in Oktober in Nederland…mwah.
Het eten is een gemengd genoegen moet ik zeggen. De antipasti waren heerlijk, maar hier zat niet veel werk van de chef zelf in. Vooral goede ingrediënten (natuurlijk ook belangrijk). De pasta was prima maar de sauzen leken nogal op elkaar. Ik had echt iets anders besteld dan mijn vrouw, maar het leek mij te veel op elkaar. (beide draadjes vlees (wel goed mals) en ik had nog iets wat leek op een beetje gehakt.
Als laatste het nagerecht, als mensen die als tweede in de zaak waren die avond, was het echt jammer dat de Tiramisu op was. Enige andere nagerecht was citroentaart. Na extra vragen was kaas wel mogelijk maar bleek niet spectaculair. Werd geserveerd op een bordje met sla en garnering met tomaat (??).
Service was ok, echter maar een keer drinken aangeboden gekregen, en je kunt er niet pinnen / visa oid. En we vonden het raar dat de tiramisu op was…(we kwamen om 19:15 binnen en gingen om 20:55 weg)
Snap dus niet helemaal waarom dit als de toptent wordt beschreven. Nogmaals de gebruikte ingrediënten zijn van uitstekende kwaliteit maar de rest bleef achter hoor...

Gegeten op 25 oktober 2013

STVermeijs

Heerlijk gegeten.
Verse antipasti, verse pasta en heerlijke desserts.

Bij Sapori Pugliesi krijg je het idee dat je gewoon bij de familie thuis komt eten. Simpel ingericht, geen poespas maar gewoon waar het echt om draait: Italiaans eten met liefde bereid.

Gegeten op 11 oktober 2013

FineDiningAmsterdam

Leuke zaak in centrum Amsterdam waar je voor een bescheiden bedrag hoge kwaliteit krijgt.

Typisch Italiaans interieur, no nonsense en lekker kiezen uit de vitrine.

Deze prijs/kwaliteit is moeilijk te vinden in Amsterdam en Nederland.

Leuk om doordeweeks snel een hapje te eten met een lekker Italiaanse wijn.

Gegeten op 2 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Sapori Pugliesi in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Sapori Pugliesi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.