mastiek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisterenavond even een pizzaatje gegeten bij La Perla. Om half 10 zat het nog bomvol maar we konden aan de bar eten. Het is net Italië maar midden in de Jordaan. Veel of alle ingrediënten worden geïmporteerd, wat natuurlijk lekker is maar de prijs wel opdrijft. De pizza's waren er binnen een kwartier en na een goddelijke witte wijn en een gin-tonic stonden we weer buiten. Fastfood in de beste zin van het woord. Overigens kun je er ook een hele gezellige avond hebben met zoals laatst bijvoorbeeld buitengewoon verse oesters en goede grappa.

Gegeten op 6 april 2014

foodlover10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op maandagavond pizza gegeten bij Perla. Nu was het redelijk gemoedelijk, al weet ik van vorige keren dat hier heel hectisch kan zijn. Begrijpelijk, want de pizza's zijn top. Favoriet zijn de San Daniele met rucola en de Puttanesca. Ze serveren een eenvoudige, maar lekkere gemengde salade. Een beetje azijn zou die nog lekkerder maken. Verder schenken ze hele lekkere wijnen. Aanrader is de biologische Trebbiano uit Lazio. De bediening is vriendelijk, ook als het heel druk is.

Gegeten op 31 maart 2014

willem1850
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel gezellig gegeten, wederom stampvolle tent. Er is een prettige sfeer en de bediening is behoorlijk bijdehand, maar wel attent. De pizza's aan de overkant gebakken vond ik minder dan een voorgaande keer toen we ze afhaalden. Wat de prijs-kwaliteit verhouding betreft, denk ik dat het uitgangspunt is: 'ze eten me arm, maar drinken me rijk'. Pizza's en salade waren niet duur, maar de dingen er om heen en met name de drank was niet goedkoop.

Gegeten op 22 februari 2014

Izzy_van_Lijn
  • Recensies in de laatste twee jaar

The pizza toppings are great BUT it is a pity that our pizza bases were burnt. Out waitress didn't really care so we thought we'd leave it at that. And then the bill came and realised that 40 euros for two burnt pizza's, a glass of Vernacchia and a pint of beer is a absurd and a rip off.

We were left with a burnt taste for the remainder of our night. So don't be like us, be assertive and return your burnt pizza if you're not happy!!

Gegeten op 6 februari 2014

Rdehoek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke piza afgehaald hier, zeker niet de goedkoopste maar wel lekker, jammer dat het zo lang duurde maar de san Daniëlle met parmezaan was erg lekker, en ook de putanesca was erg smaakvol, goeie bodem

irene_bruinsma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wow! La Perla heeft zeker weten de lekkerste pizza van Amsterdam. In de oven gebakken aan de overkant van het restaurant. Wij hadden traditionele Margaritha. De bodem was heerlijk dun en knapperig zoals het hoort, maar meestal niet is. De kwaliteit van de mozzarella was uitstekend en zelfs de olijven als side dish waren heerlijk. Ik vind enkel de Spritz aan de dure kant , maar dat komt dat deze in Italië veel goedkoper is. De bediening was heel aardig en het restaurant zelf is modern en niet de cliche Italiaans ingericht.

Gegeten op 15 december 2013

lechef033
  • Recensies in de laatste twee jaar

gisteren bij Perla gegeten het was niet mijn keuze restaurant maar iemand anders had me er naar toe genomen, ik was erg verrast de bediening probeerde hoe druk het ook was ons aan de bar te krijgen en werden verder vriendelijk geholpen, voor af 2 bruschetta's gedeeld die lekker en krokant waren! goede ham en lekkere mozzarella, als hoofd hadden we natuurlijk alle drie verschillende pizza's gekozen, we moesten best lang wachten eigenlijk net te lang, toen de pizza's op de bar werden gezet werden we vriendelijk bedankt door de bediening, een pizza was aan een kant een beetje verbrand wat niet mocht baten aan de andere 2, ik had het gevoel dat ik in Italie was goede rode wijn een steen oven pizza, hele goede espresso na en mijn avond was compleet. ik kom zeker terug.

Gegeten op 23 oktober 2013

robert73
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit was echt mijn favo pizza afhaal tent in de jordaan, heerlijke pizza's uit de houtoven, maar boy oooh boy, wat duurt dat lang tegenwoordig. ging ff snel wat afhalen voor thuis, maar we hebben de pizza onderweg maar opgegeten zo'n honger hadden we inmiddels, hierdoor smaakte hij toch ook ineens een stuk minder lekker. jammer hier moeten ze wel iets aan doen, want zo raken ze echt klanten kwijt...

Gegeten op 29 september 2013

saarlang
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik vind het heel erg jammer maar na jaren heerlijke pizza's te hebben afgehaald bij La Perla moet ik zeggen dat ik afgelopen maandag voor het laatst ben geweest. Na de opening van het restaurant aan de overkant (ook van La Perla) kijkt de afhaal ten onder te gaan aan haar eigen succes. De pizza's voor het restaurant worden eerder gemaakt dan die voor de afhalers en dus kon ik maandag avond van 18:30 tot 19:15 wachten op 2 pizza's. Toen ik vroeg hoe lang het zou duren, kreeg ik te horen 20 minuten. Nou dat is ook al lang, maar goed, de pizza's zijn t waard. Als je dan na 30 minuten vraagt hoe lang het nog gaat duren en het antwoord is weer 20 min, dan breekt mijn klomp wel een beetje.

Gegeten op 19 augustus 2013

LEX02
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pizza Afhalen bij La Perla, lekker man! Echt genoten van een goed gevulde pizza met heerlijke ingredienten.
De klantafhandeling is soms wat lopende bandwerk, maar ze zijn er ook zo druk. Dat kan natuurlijk maar aan 1 ding liggen, de kwaliteit van het eten dus dat neem ik graag voor lief!

Gegeten op 27 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over La Perla in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over La Perla. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!