Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Winsinghhof

1. Internationaal

De Winsinghhof

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 050 501 67 81

Injo

Zaterdagavond hier op terras gegeten. Vooraf een proeverij welke heel mooi geserveerd werd en met diversiteit in vlees en vis: heerlijk. Als hoofdgerecht namen we allebei de ossenhaas met rode wijnsaus (klein minpuntje dat ze hem niet met pepersaus wilden serveren, want zo was de werd hij nu eenmaal geserveerd?) Een flink stuk vlees van goed kwaliteit met genoeg garnituur: erg lekker. Het toetje de tiramisu van aardbeien, smaakt goed (wel machtig) en mijn man had de sorbet van 3 verschillende soorten ijs. Een echte aanrader hier in Roden, zeg het voort!!!

Gegeten op 19 juli 2014

Dbuijssen

Lekker in de zon gezeten en wat gedronken. Heerlijke appelcarré en erg vriendelijke bediening! Ook binnen ziet er erg gezellig uit. Absoluut een aanrader.

hiempie

• Goed

• Goed

Een sfeervol restaurant waar je heerlijk kunt Dineren voor een redelijke prijs. Echt Top.. Een aanrader.

norg2011

• Uitstekend

We hebben hier afgelopen zaterdag echt heel erg lekker gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Het was heel gezellig en het personeel is vriendelijk. Echt een aanrader !!

Karola Miedema

• Uitstekend

Sfeervol, gezellig, heerlijk eten en attente bediening! (voor de deur gratis parkeren is ook fijn) Ook met kerst hebben we al gereserveerd...maar waarschijnlijk komen we al weer eerder.

Alexandra

• Uitstekend

Een restaurant waar je je welkom en thuis voelt. Je wordt op je wenken bediend en service met een glimlach lijkt hier altijd automatisch te gaan. Het eten is werkelijk heerlijk, vers en goed gepresenteerd. We komen hier graag en hopelijk nog lang. Kortom een dikke tien.

Proever84638

• Uitstekend

Goed eten voor een redelijke prijs.
met het nieuwe theater om de hoek zeker een aanraden.
Leuke gerechten op de kaart, en vers.
Knus en gezellig met vlotte en oplettende bediening.
Nee, een top tent waar ik zeker weer kom.

ASM

• Uitstekend

Mooie producten met aandacht bereid, dat is mijn spontane reactie na een bezoek aan De Winsinghhof. Restaurantkwaliteit voor ongeveer eetcafé-prijzen. Bediening heel attent; we zaten op het terras (leuk plekje!) met ijskoud bier bij naderend onweer. De serveerster raadde ons aan binnen te reserveren voor het eten, indien gewenst. Het restaurant liep soms namelijk plotseling vol. Inderdaad, volle bak in een mum van tijd met toch een plekje voor ons om te genieten van o.a. een heerlijke lamsboutschijf. Precies goed klaargemaakt, tikje rosé. Garnering vers en met zorg, mooie porties, prettige bediening. Dit alles voor een heel schappelijke prijs. We hoorden dat het restaurant nog niet zo lang bestaat. Aanwinst en aanrader!

Schrijf zelf een recensie over De Winsinghhof in Roden

Schrijf hieronder je recensie over De Winsinghhof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.