a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0570 613 257

Bobje

Hier komen wij regelmatig lunchen. Soms een broodje maar meestal gebakken vis en/of een vissalade. Heerlijk wijntje erbij....top! Alleen laatst viel de lekkerbek tegen, die was week en waterig. Bleek panga filet te zijn. Dus dat wordt voortaan alleen maar kibbelingen (van zalm en kabeljauw) of een schol. Of de Noorse vissalade: een bordvol vers groen ruim bestrooid met heerlijke rivierkreeft / gamba's en heerlijke slasaus. De broodjes worden ook royaal belegd. Dan die heerlijke garnalen croquetjes!.....echt aan te bevelen. De service is vriendelijk en correct. Als het druk is kan het even duren (spitsuren) maar uiteindelijk verlaten we Rog met een voldaan en tevreden gevoel.

Gegeten op 16 april 2016

Titia04

Gebakken visje niet lekker. Het leek wel gemalen vis /een spons. Hierover gebeld. Mevrouw reageerde verbaast met tja het is panga filet.

Bij een traiteur verwacht ik toch wel kabeljauw. In ieder geval dat ze melden als het een andere vissoort is.

Gegeten op 15 april 2016

LisettePet

Al vaak verse vis bij Rog gekocht, altijd perfect. Vanavond voor het eerst met 4 personen in het restaurant gegeten. Geweldig! Bediening vriendelijk en vrolijk, heerlijke vis (alles zag er lekker uit, we konden geen keuze maken!), lekkere drankjes en een enthousiaste eigenaar vol verhalen. Een perfecte avond! Gelukkig wonen we dichtbij en kunnen we snel weer op vrijdagavond komen eten. Top!!

foodlover26

Naar een speciaal georganiseerde avond geweest in de zomer , lekkere muziek, leuke gasten maar het eten viel ons helaas wat tegen. Dit zijn we anders gewend.

Gegeten op 29 augustus 2015

Iensrecensies

Voor het eerst bij ROG gegeten, zou graag willen dat dit bedrijf wat dichterbij was, zou er dan vaker naar toe kunnen. Heerlijk 'simpel' geluncht met echt lekkere garnalencroquetjes en een mooi glas wijn. Mooie verzorgde zaak (aankleding en het uitgebreide assortiment) en heel aardige en kundige gastvrouw. Aanrader!!

Gegeten op 9 oktober 2015

boar

Attente gastvrije ontvangst. Verbluffend decor achter de voordeur, veel variatie en prachtig onderhouden.
Met tafelheer genoten van een prachtig stuk zeeduivel. Ik ben geregeld bij de koningen van de verse vishandel, het echtpaar Rog mag zich daar zeker toe rekenen.
Hoffelijkheid en vakmanschap! Prima tent.

Gegeten op 17 september 2015

Hassinklaan

We nemen nog wel eens vrienden mee naar Rog. Steevast zeggen we tevoren niet meer dan "we gaan eten bij een visboer." Wanneer ze dan binnenkomen bij Rog kijken ze hun ogen uit. "Whaw" En dan komt er een glaasje witte wijn. Welke wijn ze daar ook weer nieuw hebben in het assortiment; altijd heerlijk. En dan komt het eten! Geweldig!! Nooit word je er teleurgesteld. Het is verfijnd en altijd is alles even vers. Wij komen er al jaren en nooit tevergeefs. En de creativiteit van het echtpaar Rog dat steeds weer nieuwe dingen verzint voor het interieur van de zaak en voor de gerechten, in nauwe samenwerking met een uitstekende chef-kok. Deze zaak verdient een "10-met-de-griffel."

Gegeten op 18 augustus 2015

hjdewolde

Vanmiddag hebben we een lunch gedaan bij Rog Vistraiteur te Deventer.

Bij binnenkomst konden we zelf een tafeltje uitzoeken in het zeer fraai aangeklede restaurant.
Alles ziet er netjes , schoon en verzorgd uit.
We werden zeer vriendelijk begroet en nadat we onze keuze hadden opgegeven kregen we een amuse van het huis. Een heerlijk krokant kabeljauw kroketje met bieslooksaus.

Als lunch had ik gekozen voor het traiteursbroodje tonijn en mijn tafelgenoot koos de meerval variant hiervan. Allebei supervers en heerlijk bereid met o.a. wakame en wasabi-mayonaise op italiaanse bol. Bij het broodje had ik een frisse Viognier wat de lunch helemaal af maakte.

Naast restaurant is dit ook een zeer luxe en uitgebreide viswinkel en kan je hier ook verse vis afhalen, een keuze maken uit de wereld aan sauzen & salades en alles wat je nodig hebt om thuis een visje te bereiden. Heb je daar geen zin in dan kan je ze ook laten komen want Rog doet ook Catering aan huis.

Kortom: Een zeer fijn en gezellig restaurant op goed bereikbare lokatie met heerlijk eten en vriendelijke mensen. Zeker een aanrader voor de visliefhebbers onder ons.

Tot gauw!

Gegeten op 1 april 2015

sander151

Hartstikke leuk restaurant met kraakverse produkten gecombineerd met heerlijke bijpassende wijnen en enthousiaste bediening. Top-restaurant en absoluut een bezoek waard.
Sander

Gegeten op 29 november 2014

CHVE

Verrassend, vers en vriendelijk!
Leuke, originele plek om allerlei visgerechten te proeven.
Vis is heel vers en wordt mooi gepresenteerd.
Uitgebreide kaart, afwijkende wensen geen probleem.
Goede wijnen.
Plezierige bediening

Gegeten op 24 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over ROG Vistraiteur in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over ROG Vistraiteur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.