a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0570 613 257

hjdewolde

Vanmiddag hebben we een lunch gedaan bij Rog Vistraiteur te Deventer.

Bij binnenkomst konden we zelf een tafeltje uitzoeken in het zeer fraai aangeklede restaurant.
Alles ziet er netjes , schoon en verzorgd uit.
We werden zeer vriendelijk begroet en nadat we onze keuze hadden opgegeven kregen we een amuse van het huis. Een heerlijk krokant kabeljauw kroketje met bieslooksaus.

Als lunch had ik gekozen voor het traiteursbroodje tonijn en mijn tafelgenoot koos de meerval variant hiervan. Allebei supervers en heerlijk bereid met o.a. wakame en wasabi-mayonaise op italiaanse bol. Bij het broodje had ik een frisse Viognier wat de lunch helemaal af maakte.

Naast restaurant is dit ook een zeer luxe en uitgebreide viswinkel en kan je hier ook verse vis afhalen, een keuze maken uit de wereld aan sauzen & salades en alles wat je nodig hebt om thuis een visje te bereiden. Heb je daar geen zin in dan kan je ze ook laten komen want Rog doet ook Catering aan huis.

Kortom: Een zeer fijn en gezellig restaurant op goed bereikbare lokatie met heerlijk eten en vriendelijke mensen. Zeker een aanrader voor de visliefhebbers onder ons.

Tot gauw!

Gegeten op 1 april 2015

sander151

Hartstikke leuk restaurant met kraakverse produkten gecombineerd met heerlijke bijpassende wijnen en enthousiaste bediening. Top-restaurant en absoluut een bezoek waard.
Sander

Gegeten op 29 november 2014

CHVE

Verrassend, vers en vriendelijk!
Leuke, originele plek om allerlei visgerechten te proeven.
Vis is heel vers en wordt mooi gepresenteerd.
Uitgebreide kaart, afwijkende wensen geen probleem.
Goede wijnen.
Plezierige bediening

Gegeten op 24 oktober 2014

komen hier( vanuit regio Utrecht) om geweldige kwalitatieve vis te kopen. Zijn een keertje blijven plakken om te lunchen....en wat denk je GEWELDIG.
Onze visvooorraad behoefde nog niet te worden aangevuld...maar wij moesten wederom in de buurt zijn en toch weer even een "klasse lunchgerecht" en wijntje gebruikt. Heerlijk.
Aardige mensen, prima bediening en je kunt er dus altijd voor omrijden.!!!

Gegeten op 10 oktober 2014

Idolovefood

Ik kom hier regelmatig om te lunchen. Het eten is uitstekend en het is er altijd druk. Veel keuze uit verschillende gerechten. Broodjes, salades, verse vis gerechten.. en hun catch of the day is ook een aanrader! Ook serveren ze hele lekkere wijnen. Leuke bediening, goeie service. Gauw weer langs voor een visje. Top!

Gegeten op 4 februari 2014

leonr26

Heerlijke plek om Thijssen de bedrijven door te lunchen. Parkeerplek voor de deur. De keuken is gespecialiseerd in vis en dat merk je. Alles vers , hoe op smaak en snel geserveerd! Een echte aanrader!

Gegeten op 13 december 2013

stamper1981

Door de verbouwing wat meer ruimte gekregen! Dat biedt veel mogelijkheden! Mooie lunch plek langs de A1! Broodjes zijn lekker en vers!De wachttijd is soms wat te lang en de bediening loopt veel door elkaar! Heg beste is hier de drukke lunch spits te mijden, dan heb je alle aandacht en snelheid!

kees62

Heerlijk gegeten bij rog echt als u van vis houdt zit u zeker heel goed bij rog, maar ook als u niet zo van vis houdt kunnen ze bij rog een heerlijk stukje vlees voor u klaar maken echt super allemaal bediening alles is super! Mensen het is echt een dikke aanrader!!!!

jmw

Wat een heerlijkheden had ik op mijn bord. Vangst van de dag met groenten, gegarneerd met cantharellen en groene aspergepunten.
Wat een verademing dat er geen bakje sla bij was, maar de kok de meest heerlijke groenten perfect bereidde. oiets kom ik zelden tegen.
Attente bediening bovendien. Mooi te zien dat alle goede dingen hier verenigbaar zijn.
Lang niet zo heerlijk en puur gegeten.
Aanrader!

Gegeten op 8 augustus 2013

Markelo1980

Regelmatig sluiten wij hier aan voor de lunch! Het is er altijd druk en gezellig. Het eten wat er geserveerd word is goed en lekker op smaak. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 2 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over ROG Vistraiteur in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over ROG Vistraiteur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.