Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

ROG Vistraiteur

1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 0570 613 257

komen hier( vanuit regio Utrecht) om geweldige kwalitatieve vis te kopen. Zijn een keertje blijven plakken om te lunchen....en wat denk je GEWELDIG.
Onze visvooorraad behoefde nog niet te worden aangevuld...maar wij moesten wederom in de buurt zijn en toch weer even een "klasse lunchgerecht" en wijntje gebruikt. Heerlijk.
Aardige mensen, prima bediening en je kunt er dus altijd voor omrijden.!!!

Gegeten op 10 oktober 2014

Idolovefood

Ik kom hier regelmatig om te lunchen. Het eten is uitstekend en het is er altijd druk. Veel keuze uit verschillende gerechten. Broodjes, salades, verse vis gerechten.. en hun catch of the day is ook een aanrader! Ook serveren ze hele lekkere wijnen. Leuke bediening, goeie service. Gauw weer langs voor een visje. Top!

Gegeten op 4 februari 2014

leonr26

Heerlijke plek om Thijssen de bedrijven door te lunchen. Parkeerplek voor de deur. De keuken is gespecialiseerd in vis en dat merk je. Alles vers , hoe op smaak en snel geserveerd! Een echte aanrader!

Gegeten op 13 december 2013

stamper1981

Door de verbouwing wat meer ruimte gekregen! Dat biedt veel mogelijkheden! Mooie lunch plek langs de A1! Broodjes zijn lekker en vers!De wachttijd is soms wat te lang en de bediening loopt veel door elkaar! Heg beste is hier de drukke lunch spits te mijden, dan heb je alle aandacht en snelheid!

kees62

Heerlijk gegeten bij rog echt als u van vis houdt zit u zeker heel goed bij rog, maar ook als u niet zo van vis houdt kunnen ze bij rog een heerlijk stukje vlees voor u klaar maken echt super allemaal bediening alles is super! Mensen het is echt een dikke aanrader!!!!

jmw

Wat een heerlijkheden had ik op mijn bord. Vangst van de dag met groenten, gegarneerd met cantharellen en groene aspergepunten.
Wat een verademing dat er geen bakje sla bij was, maar de kok de meest heerlijke groenten perfect bereidde. oiets kom ik zelden tegen.
Attente bediening bovendien. Mooi te zien dat alle goede dingen hier verenigbaar zijn.
Lang niet zo heerlijk en puur gegeten.
Aanrader!

Gegeten op 8 augustus 2013

Markelo1980

Regelmatig sluiten wij hier aan voor de lunch! Het is er altijd druk en gezellig. Het eten wat er geserveerd word is goed en lekker op smaak. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 2 juli 2013

KarinOostNL

Geweldig de nieuwe aanbouw met terras. Voor iedereen wat wils. De gezelligheid van het winkelgevoel en komen en gaan van ondernemers tijdens lunchtijd. En daarnaast nu de bar/brasserie met terras. Super!

Gegeten op 17 juni 2013

P. en M.

De lunch was overheerlijk. Het restaurant/viswinkel oogt aan de buitenkant meer als een cafetaria. Er wordt een gedeelte aangebouwd, misschien wordt dan het aanzien beter. Ruime en gratis parkeergelegenheid. Binnen is het niet ongezellig al zou het iets stijl-/sfeervoller kunnen. PRIMA gegeten!

Gegeten op 24 mei 2013

catja01

Heerlijke lunch gehad. De vis vers op je bordje, snelle bediening en goede wijn. Het is altijd erg druk tijdens lunchtijd maar er is altijd wel een plekje vrij. De sfeer doet een beetje denken aan een grote viswinkel maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit. Ik heb o.a. de oesters en gamba's gegeten en die waren overheerlijk. Echt een aanrader

Schrijf zelf een recensie over ROG Vistraiteur in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over ROG Vistraiteur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.