a TripAdvisor company

1. Toon telefoonnummer 050 311 17 26

SienekevD

Gegeten op 26 juni 2013

miriam87

Vanavond voor de 2e keer hier gegeten, wat een top restaurant. Informele sfeer, heerlijke huiskamer setting en super vriendelijke bediening. Ze koken met liefde, dat proef je en kunnen ook goede wijnen erbij aanraden. Wij komen terug :)

SiebAnema

Met z'n vijven heerlijk gegeten. Alleen al het voorgerecht zette de toon van de avond.heerlijke smaken tot aan het dessert. We willen daar wel weer eten maar de enorme baklucht die in onze kleren zat en in onze jassen kregen we er na drie dagen luchten en wassen er pas uit. We hebben de eigenaar hiervan op de hoogte gesteld maar volgens haar was r niets mis met het afzuigsysteem. Jammer, want dan komen we daar dus niet meer eten omdat we na het eten door de stank nergens meer heen kunnen behalve naar huis om ons om te kleden.

Gegeten op 31 maart 2013

Ciderwinkel

Het is al een tijdje terug dat ik hier gegeten heb, maar de laatste keer, in maart 2013, waart nog steeds door mijn hoofd/buik? Met name één gerecht: gewoon een biefstuk van Schotse hooglander die ze zo mooi hebben laten afsterven en voor mij bijna rauw serveerden. En zo mals smaakte. Dit maakte helemaal goed bij de fouten die gemaakt werden door de bediening. Vergeten werd steeds dat ik een wijnarrangement had, en service duurde vrij lang. Maar nog een keertje heengaan. Van een keer weet je het niet zeker hoe de service echt is.

Gegeten op 1 maart 2013

Jerzy

Hij stond al langer op het lijstje maar gisteren toch eindelijk hier gegeten... en het smaakt naar meer! Goede producten, dat is de basis van lekker eten, en dat hebben ze hier prima begrepen. We gingen beiden voor vijf gangen met bijpassende wijnen. Om met de wijnen te beginnen... deze waren prima afgestemd op de gerechten maar ook niet te ingewikkeld. De dessertwijn werd een Pedro Ximenez en ik had mijn twijfels of dat combineerde met de heerlijke chocolade-passievrucht maar dat ging goed samen (hoewel de sherry wel wat de subtiele passievrucht overheerste). Qua gerechten waren mijn hoogtepunten de heerlijk sappige zwaardvis en een geweldig pasteitje met varkensnek (Livar). Het ging in de servering een beetje mis met welk menu we nu eigenlijk hadden (de een vis en de ander vlees maar dat liep door elkaar). Maar dat maakte me eigenlijk niet veel uit, als visliefhebber ben ik ook dol op lam. Echter toch een beetje jammer aangezien ik me op de vis had verheugd. Qua decor ben ik op zich gecharmeerd van de huiskamersfeer maar al die verschillende stoelen (niet even comfortabel) is niet echt mijn ding. PS: het concept om te eten wat de pot schaft (simpel gezegd) vind ik persoonlijk super maar ik denk dat er ook mensen zijn die dat niets vinden. Hopelijk wordt het echter goed ontvangen, het is een andere eetcultuur dan sommige Groningers gewend zijn...

Gegeten op 21 februari 2013

LSVEE

Zijn hier laatst wezen eten met zijn twee personen. We waren al een paar keer langs het restaurant gereden en vanwege de gezellige uitstraling toch maar een keer binnengestapt. Zowel decor als menukaart letterlijk en figuurlijk erg verrassend.

Mijn vriend kreeg een heerlijk stuk lam en ikzelf verschillende soorten vis als hoofdgerect. Leuk en lekker was de combinatie van risotto met knolsederij en de 'aankleding' van het gerecht. Je kon proeven dat er iemand met veel passie en plezier dit gerecht bereid en bedacht had!

Bediening was vriendelijk en bekwaam en wist daadwerkelijk iets van de producten en de gerechten af. House of spice heeft een goed concept, goede keuken en leuke bediening dus zeker een aanrader om een keer te gaan eten!

Gegeten op 11 januari 2013

PeetM

Het eten was heerlijk en gevarieerd. Prima locatie ook. De stoelen zitten niet comfortabel maar wat me echt heel erg stoort is dat ik mijn kleren en winterjas meteen in de was kon doen omdat het vreselijk naar baklucht rook! Om die reden zou ik er niet meer heen gaan, tenzij ik buiten kan eten.

Gegeten op 6 februari 2013

wilbert2

Leuke inrichting, met gezellige oude spullen, maar goed gecombineerd. Het nieuwe menu wat er gevoerd wordt (kiezen voor vlees, vis of vega) is wat mij betreft een leuke en originele keuze: ik houd ervan verrast te worden. Leuke smaakcombinaties, en erg betaalbaar. De bediening is erg vriendelijk, maar soms wel wat formulaïsch, alsof alles ingestudeerd is.

Gegeten op 10 oktober 2012

JanJ

Gisteren met 7 personen een heerlijke lunch gehad. Prima bediening, leuke inrichting en gelegen op een leuke locatie. Zeker voor herhaling vatbaar, één van de top adressen in Groningen voor een mild geprijsde lunch.

jehose

Laatst een kookworkshop hier gehad met vrijzellenfeest.
Workshop zelf heel gezellig, al stelde het eigenlijk niet zoveel voor. Kok liep gewoon in spijkerbroek en t schirt. Was wel erg vriendelijk en deed goed zijn best. Zelf dus alle gerechten gemaakt en al met al smaakte het ook nog. Al waren alle ingrediënten aanwezig die op het recept stonden. Het menu zelf was niet zo bijzonder. De wijnen die erbij geserveerd werden ook niet.
Huiskamersfeer, mengelmoes van verschillende (tweedehands) spullen.
Vriendelijk bejegend en ontvangen. Leuke avond gehad.

Schrijf zelf een recensie over House of Cooking in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over House of Cooking. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.