House of Cooking

2. Biologisch
  3. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 050 311 17 26

PeetM

Het eten was heerlijk en gevarieerd. Prima locatie ook. De stoelen zitten niet comfortabel maar wat me echt heel erg stoort is dat ik mijn kleren en winterjas meteen in de was kon doen omdat het vreselijk naar baklucht rook! Om die reden zou ik er niet meer heen gaan, tenzij ik buiten kan eten.

Gegeten op 6 februari 2013

wilbert2

Leuke inrichting, met gezellige oude spullen, maar goed gecombineerd. Het nieuwe menu wat er gevoerd wordt (kiezen voor vlees, vis of vega) is wat mij betreft een leuke en originele keuze: ik houd ervan verrast te worden. Leuke smaakcombinaties, en erg betaalbaar. De bediening is erg vriendelijk, maar soms wel wat formulaïsch, alsof alles ingestudeerd is.

Gegeten op 10 oktober 2012

JanJ

Gisteren met 7 personen een heerlijke lunch gehad. Prima bediening, leuke inrichting en gelegen op een leuke locatie. Zeker voor herhaling vatbaar, één van de top adressen in Groningen voor een mild geprijsde lunch.

jehose

Laatst een kookworkshop hier gehad met vrijzellenfeest.
Workshop zelf heel gezellig, al stelde het eigenlijk niet zoveel voor. Kok liep gewoon in spijkerbroek en t schirt. Was wel erg vriendelijk en deed goed zijn best. Zelf dus alle gerechten gemaakt en al met al smaakte het ook nog. Al waren alle ingrediënten aanwezig die op het recept stonden. Het menu zelf was niet zo bijzonder. De wijnen die erbij geserveerd werden ook niet.
Huiskamersfeer, mengelmoes van verschillende (tweedehands) spullen.
Vriendelijk bejegend en ontvangen. Leuke avond gehad.

JasmijnN

• Uitstekend

Onlangs voor de eerste keer geweest. Is me heel erg goed bevallen. Het was heerlijk! Ik raad het iedereen aan. Vriendelijke en attente bediening! Supergezellige huiskamersfeer. Mooi uitzicht op het water.

Kasabian

• Uitstekend

Twee maal in korte tijd hier gegeten. Tweemaal lamsvlees. De lamsbout was daarvan een absoluut hoogtepunt. De kaart is verder ook gevarieerd en spannend. Als er vijf hoofdgerechten opstaan, is het tussen alle vijf moeilijk kiezen. Zo aanlokkelijk.
Prettige en ontspannen bediening. Of je nu als groep komt of met z'n tweeën.

Christineke

• Uitstekend

Heerlijk gegeten! Erg verse (soms streek) producten, simpel geserveerd. Verse vis is ook echt vers! Heerlijke bereiding, eigengemaakte mayonaise, niet de gewone bijlage maar lekker verse spinazie, lekkere salade, heerlijke rosevalaardappeltjes. Ook de wijn was prima. Leuke bediening, die er ook nog eens wat vanaf weten en prima sfeertje.wij komen weer!

knoxville

• Uitstekend

heerlijk gegeten en een kok om in de gaten te houden voor de toekomst.eerlijke producten sommige zelfs uit de streek.
we gaan er zeker nog eens eten.

ruiterjp

• Uitstekend

Inmiddels een paar keer gegeten bij House of Spice. Elke keer weer een verrassing! Echt heerlijk eten en een vriendelijke, adequate bediening. Lekkere (huis)wijnen. Prettige prijs-kwalteitverhouding. Enige minpuntje is dat (soms) je kleren nog naar eten ruiken als je thuiskomt. Zouden ze wat aan moeten doen! Maar een echte aanrader!

jmkol

• Uitstekend

Een hele leuke avond gehad bij House of Spice na een dagje shoppen in Groningen. Vriendelijke en alerte bediening. Goed eten en heerlijke bijpassende wijnen (met dank aan de uitstekende bediening!). Prima prijs/kwaliteit. Leuke locatie! Sfeervol ingericht. Makkelijk te bereiken. Kom zeker nog eens terug! Wat mij betreft een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over House of Cooking in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over House of Cooking. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.