a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0521 361 270

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

Admiraal02

Heerlijk genoten van deze supermooie locatie, buiten op het zonnige terras na een heerlijke middag varen in het mooie Giethoorn. Er staan verschillende tapas menu's op de diner kaart en mijn zoon kreeg alsnog de varkenshaas saté van de lunchkaart welke eigenlijk niet meer geserveerd werd (het was na 17.00 uur), zeer netjes. Mijn vrouw en ik hadden de grote tapas schotel, smakelijk maar meer ook niet. Geen specialiteit van het huis? Deze schotel bestond uit o.a. toast met tapenade, kip drumsticks, gamba's al ajillo, patatas bravas, gehaktballetjes in tomatensaus en nog wat hapjes/sausjes. De varkenshaas saté was daarentegen heerlijk. Heerlijke rosé erbij gedronken en zeer nette en attente bediening. Deze ervaring maakte de dag compleet...

Gegeten op 22 juli 2015

wim204

Via online reservering

prima menu met zorg bereid en geserveerd, wijn is(te) duur in verhouding met de menu-prijs.Maar ondanks dat toch een aanrader

Gegeten op 25 juli 2015

vincent137

Het avondmaal wat we daar hebben gegeten was heerlijk ook de bediening was zeer goed en vriendelijk! De binnenkant van het restaurant en het terras zien er zeer luxe uit, kortom zeker een aanrader om daar een dagje door te brengen

Gegeten op 20 juli 2015

sandra292

Via online reservering

Lekker gegeten! Vriendelijke bediening en mooi ingericht restaurant in het hartje van Giethoorn. Terras supermooi met diverse loungezitjes.

Gegeten op 20 juli 2015

lisa232

Super mooi restaurant de locatie is kortom geweldig! De bediening is zeer vriendelijk daardoor hangt er een fijne sfeer. Zelfs in de drukte nemen ze de tijd voor je. Eten was prima.

Gegeten op 18 juli 2015

tom171

Erg lekker gegeten, de bediening was erg gezellig en we hadden een hele goeie service. Het was erg druk maar toch w as er genoeg plek op het teras.

Gegeten op 18 juli 2015

Maike92

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij de Grachthof in giethoorn. Prachtig terras aan de gracht met vriendelijk personeel! Een kaart met voor ieder wat wils. De keuze voor mij was gevallen op de tapasschotel, waar ik erg van heb genoten. De Grachthof is zeker een bezoekje waard, vooral in combinatie met de mogelijkheden die het restaurant biedt voor het huren van een bootje.

Gegeten op 4 juli 2015

Harco

Mooi pand op mooie locatie. Bediening is erg gehaast, kwaliteit van het eten (we hebben geluncht) wisselend. Lekkere (maar wel heel erg rood, tegen rauw aan, ik hou daar wel van) runderburger, maar de pannenkoeken waren gewoon niet gaar.

marcelrobin

het eten was prima. De service was teleurstellend. Het was niet druk, toch stonden overal nog tafels die niet waren afgeruimd. Als je reserveerd met een groep mag je verwachten dat er een tafel klaar staat. Helemaal als het niet druk is. Zelf vragen om de menukaart omdat er na 20 minuten nog niemand aan tafel is geweest. Slechts een drankje bij het eten gehad. De glazen hebben continu leeg op tafel gestaan. De bediening is ontzettend slecht en loopt rond als een kip zonder kop. Er is geen organisatie, de leidinggevende heeft er duidelijk geen kaas van gegeten. Een opeenstapeling aan ergernissen, helemaal omdat je van een restaurant dat er zo netjes uit ziet toch behoorlijk meer mag verwachten.

Gegeten op 17 mei 2015

ronjtuijnman

Gegeten op 9 april 2015

Schrijf zelf een recensie over De Grachthof in Giethoorn

Schrijf hieronder je recensie over De Grachthof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.