a TripAdvisor company

foto's van De Grachthof in Giethoorn - 1 foto's van De Grachthof in Giethoorn - 2 foto's van De Grachthof in Giethoorn - 3 foto's van De Grachthof in Giethoorn - 4 foto's van De Grachthof in Giethoorn - 5

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 0521 361 270

1. 8,4 10 1 235

2. 8,3

3. 8,6

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

petr2

Via online reservering

Was erg lekker en goed verzorgt, niets te klagen! Met 4 grotere kinderen die ook allemaal erg lekker hebben gegeten. Van alles was ruim voldoende!

Gegeten op 22 augustus 2016

vincentkuik

Via online reservering

Goed eten in een mooie en sfeervolle omgeving. De service was wel zeer matig. Duurde erg lang en oogde chaotisch. Wel leuk genoeg om nog eens terug te gaan!

Gegeten op 23 augustus 2016

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

leuk plekje de service was ok door dat de manager echt alles in de gaten hield[top]mijn vis was heerlijk het proberen waard zou ik zeggen!!!

Gegeten op 19 augustus 2016

rob178

Via online reservering

Veel en goed vlees. Snelle bediening en een heerlijk terras. Leuke en lekkere bieren op de kaart. De toetjes zien er fantastisch uit.

Gegeten op 22 augustus 2016

gw2016

Via online reservering

Wij hebben ontzettend lang moeten wachten op het voorgerecht (ca. 50 minuten). Het hoofdgerecht duurde daarna ook lang (ca. 45 minuten). Bij ontvangst was deze lauw van temperatuur. De bijbehorende saus was al aan het stollen.
Na een half uur hebben wij geklaagd (ruim voor het voorgerecht). Wel allerlei vage antwoorden, maar weinig actie van het restaurant uit. Dat is het ergste.
Om ons heen zaten diverse mensen (o.a. twee gezinnen) met dezelfde ervaring. De kinderen van één gezin zijn uit zichzelf (!!!!) naar de kok gelopen waar hun eten bleef.
Dit was onthutsend slecht. Overal is wel een opmerking te maken, maar deze ervaring sloeg echt alles.

Gegeten op 17 augustus 2016

bertha8

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. We kregen ruime porties. Het voorgerecht was voortreffelijk. Ik kreeg heerlijke tomatensoep. Voor het nagerecht kun je kiezen uit 2 gerechten die allebei heerlijk zijn. Het enige min-puntje was dat er een tv scherm naast onze tafel aan stond. Fijn dat je daardoor de olympische spelen kon volgen, maar wat mij betreft storend.
Kortom: een echte aanraden! je krijgt waar voor je geld

Gegeten op 21 augustus 2016

biancaschutte

Via online reservering

in 1 woord, prima! lekker gegeten, gezellige bediening en mooi terras buiten. wij komen weer. er mocht gekozen worden van de kaart dus keuze genoeg.

Gegeten op 20 augustus 2016

tkgogo

Via online reservering

Goed gegeten met de AH restaurant actie. We mochten de meeste gerechten kiezen uit de kaart.. Het heeft ons allen goed gesmaakt. Voorgerecht tomaten soep en gerookte kip & rivierkreeft thunbrot & mousse was ok De rivierkreeft was niet te zien en we kregen kleine wrapjes met mouse maar het smaakte wel goed. Hoofdgerecht kabeljauw met lichte saus van kastanjechampignons & sjalotten smaakte heerlijk Ook de salade erbij was smaakvol..Desert zomer fruit cassissorbetijs, mangosorbetijs & aardbeienroomijs en verse aardbeien vanilleroomijs & slagroom waren gewoon goed en royale porties.. Helaas was het erg druk vanwege het mooie weer en onervaren personeel kon duidelijk de drukte niet aan.. Het was met de AH actie een superdeal!!!

Gegeten op 17 augustus 2016

jdienderbrink

Via online reservering

De kwaliteit van het eten was prima en zeker in verhouding tot de prijs. De porties zijn ruim voldoende en de bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 14 augustus 2016

e.vanmierlo

Via online reservering

een hele warme gezellige en sfeervolle ambiance. Wij hebben met smaak gegeten en genoten bij De Grachthof in Giethoorn.

Gegeten op 11 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over De Grachthof in Giethoorn

Schrijf hieronder je recensie over De Grachthof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.