a TripAdvisor company

Toon telefoonnummer Bel 0521 361 270

1. 8,4 10 1 215

2. 8,4

3. 8,6

Een absolute toplocatie in de stadskern

Visualiseer… een terras aan het water, pittoreske bruggetjes en een locatie midden in het gezellige centrum van Giethoorn. Voilá, restaurant de Grachthof! Dit vormt het perfecte begin- en eindpunt van een dagje uit in Giethoorn. Er is echt voor ieder wat wils; of je nou een liefhebber bent van tapas, de barbecue of een verrassend buffet. Hier kun je echt je culinaire hartje ophalen en zal de bediening er bovendien alles aan doen om het jou aan niets te laten ontbreken.

makkinje_amanda

Via online reservering

Elk jaar eten we daar op 18 juni. Zijn daar 5 jaar geleden getrouwd en is leuk om elk jaar weer even terug te komen:)
Het eten is erg goed elke keer weer!komen altijd met een goede volle buik thuis :p

Gegeten op 18 juni 2016

jan765

Gisteren niet zo top gegeten, weliswaar geen menu genomen maar een plate.
Achteraf misschien de verkeerde keus, maar zoveel keus was er niet.
Gamba's waren Noordzee garnalen.
Tegenvaller gezien de recensies hier gegeven

Gegeten op 18 juni 2016

Marissska

Vol verbazing zie ik hier alleen maar hoge cijfers?.
Wij hebben voor de lunch op maandagmiddag 2 broodjes besteld, een broodje beenham en een broodje geitenkaas met peer, deze waren zeer teleurstellend. De beenham was hard, niet vers en veel te dik gesneden en overgoten met saus (uit een pakje of fles?) op een wit en niet vers broodje. Het broodje geitenkaas was op zich nog wel te doen maar alles was op het broodje gesmeten. De meneer in de bediening kon de drukte duidelijk niet aan en dit was nog maar een rustige maandagmiddag, toen ik deze meneer 1x om de rekening vroeg schreeuwde hij lelijk en in het Engels naar mij dat ik niet de enige klant was. De dames in de bediening doen duidelijk hun best maar erg vlot ging alles niet. Op de vraag of ons eten gesmaakt had kon ik alleen maar negatief reageren en dit zou aan de kok worden doorgegeven.
Nooit meer en een tip: loop verder over het binnenpad en eet ergens anders, het eten smaakt beter en is ook beter voor de portemonnee!.

Gegeten op 30 mei 2016

jancor

Wij hebben heerlijk gegeten bij de Grachthof en werden door erg vriendelijke medewerkers bediend. Alles was heerlijk. Wij waren er op 4 mei tijdens de dodenherdenking en waren onder de indruk van de stijlvolle manier waar hiermee werd omgegaan.

Gegeten op 4 mei 2016

Gerardros

Mooi restaurant in giethoorn
We namen 3 gangen menu en dat waren mooie en originele gerechten
Huiswijn prima en goed betaalbaar
Al met al een leuke avond ook mede dankzij bediening.

Gegeten op 14 mei 2016

eric16

Binnen is het mooi ingericht met gevoel voor smaak. Maar buiten is het natuurlijk pas echt genieten. Zeker als het weer meewerkt.
We hebben een hightea gedaan gecombineerd met de huur van een bootje. Het eten dat geserveerd werd is een beetje middle-of-the-road. Wraps op het onderste bord en verder veel kant-en-klare dingen zoals koekjes, cakejes e.d.. Maar als je terugrekent dat je ruim 25 eu pp betaalt mag het wat meer aandacht krijgen.
De 2e ronde, het warme gedeelte, was een standaard assorti bladerdeeg.
Waarschijnlijk hebben we geen goede keuze gemaakt en hadden we beter een bootje los kunnen huren. De gerechten die om ons heen uitgeserveerd werden zagen er goed uit.
Kan op afstand niet bepalen of de smaak ook ok was.
Service: Waarschijnlijk zijn ze zelf ook overvallen door het mooie weer. Ik zag iig erg weinig glimlachen, veel heen en weer lopen omdat de tafels 'zoek' waren en geen communicatie onderling waardoor soms 3x dezelfde vraag gesteld werd.
Kort: Populair, leuk plekje. Terras is geweldig maar je moet niet veel haast hebben. De glimlach van het personeel moet je verdienen..

Gegeten op 6 mei 2016

anneentinyvansoest

We waren er met Shell vouchers, maar we konden volop kiezen uit 4 voorgerechen, 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten . We werden snel en zeer attent geholpen! Chapeau.

Gegeten op 23 april 2016

gkos1955

heerlijk gegeten van het keuzemenu vooral genoten van de carppaco en de verse
ingrediente zeker voor herhaling vatbaar ps ook een vlotte bediening

Gegeten op 23 april 2016

hannie.slaghuis

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten voor gerecht heel goed..De rest ook eigenlijk...leuke prijs vooral ook Door de shell actie..zeker voor herhaling vatbaar

Gegeten op 9 april 2016

léon136

Uitstekend restaurant!
Wel goed om je te realiseren dat het er druk kan zijn, zeker overdag. Wij kwamen pas na 18:30u en zijn uitstekend geholpen.
We hadden de gebakken varkenshaas met serranoham en de Black Angus steak. Heerlijk! Ook de frietjes en de groenten die erbij werden geserveerd waren lekker.
De nagerechten waren ook al zo lekker: citrustaart met kokosroomijs en wentelteefje met butterscotchijs.
De bediening was over het algemeen vriendelijk en vlot, vaak door de bedrijfsleider zelf. Pas toen we wilden afrekenen duurde het wat langer om zijn aandacht te vangen (maar dat is in de meeste restaurants zo).
De prijs is zeer redelijk voor een prachtige locatie als dit (zowel qua interieur als de ligging in Giethoorn).
Kortom: alle lof voor Grachthof!

Gegeten op 9 april 2016

Schrijf zelf een recensie over De Grachthof in Giethoorn

Schrijf hieronder je recensie over De Grachthof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.